تعبیر خواب پریود شدن: 18 نشانه و تفسیر دیدن قاعدگی در خواب

خواب پریود شدن یا در دوره قاعدگی نمایانگر مشکل یا وضعیت دشواری در زندگی است که نیازمند توجه تمام و کمال شما است. پریود بودن نماد مشکلی شخصی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت و رویدادی که باید برای آن آماده باشید. اگر پریود سنگین و با خونریزی زیاد همراه باشد، نشان‌دهنده‌ی مسائلی اضطراری است که باید سریعا به آن‌ها بپردازید. در ادامه با ما همراه باشید تا تعبیر خواب پریود شدن را بدانید.

شایان ذکر است موقع دیدن چنین خواب‌هایی احساسات خودمان نیز دخیل هستند. آن‌ها نمایانگر طرز فکر ما هستند وقتی به مشکلاتی می‌پردازیم که احتمالا دوست نداشته‌ایم با آن‌ها روبرو شویم. مثلا وقتی خواب ببینید هنگام پریود شدن ناراحت هستید ممکن است از دیدار با اقوام بر خلاف میل‌تان حکایت داشته باشد.

۱. اگر وقتی هنوز موعدتان نشده خواب پریود شدن ببینید

در این شرایط خواب پریود شدن اگر ببینید ممکن است اشاره به نگرانی شما درباره‌ی چرخه‌ی قاعدگی‌تان داشته باشد. شاید نگران باردار شدن باشید. و پریود نشدن یا دیر پریود شدن می‌تواند اساسا نتیجه‌ی حاملگی باشد.

۲. خواب وانمود کردن به پریود بودن

اگر در خواب به پریود بودن وانمود کنید نشانگر آن است که سعی دارید برای جلوگیری از تقابل و درگیری به وضعیتی غیر واقعی تظاهر کنید. مثلا خواب پریود شدن جعلی برای در رفتن از کلاس شنای مدرسه.

۳. خواب چرخه‌ی پریود یا عادت ماهانه

این خواب به معنی آن است که جنبه‌ی زنانگی خود را نادیده می‌گیرید. ناخودآگاه شما دارد به چیزی اشاره می‌کند که باعث می‌شود دختری جوان بشوید.

۴. اگر باردار باشید و خواب پریود شدن ببینید

چنین خوابی یادآوری می‌کند به آرامش در کارها نیاز دارید. ممکن است در حال انجام فعالیت‌هایی باشید که برای بدن‌ خودتان و نوزاد به دنیا نیامده خطرناک هستند.

تست هوش: اگر فرد شماره ۱ سنگ را هل دهد چه کسی می میرد؟

۵. اگر یائسه باشید و خواب پریود شدن ببینید

چنین خوابی نماد سرزندگی دوباره با به عقب برگشتن به دوران جوانی است. همچنین می‌تواند بازتابی از نحوه‌ی پرداختن‌تان به مسائل در زمان جوانی‌تان باشد.

۶. خواب پایان یافتن دوره‌ی پریود

اگر خواب ببینید پریودتان تمام می‌شود به معنی آن است که از تنش‌ها و نگرانی‌ها خلاص می‌شود. این خواب نماد پایان دوران سخت و شروع آرامش است.

۷. خواب ببینید لباس‌تان به خاطر پریود خون آلود شده است

چنین خوابی نشانگر آن است که در چرخه‌ی پریود گیر افتاده‌اید. شما در گذشته‌ مانده‌اید و از حرکت به سمت چیزهای سازنده اجتناب می‌کنید. ممکن است درباره‌ی ظاهرتان در نظر مردم نگران باشید و احساس غیرجذاب بودن کنید.

تعبیر خواب افتادن دندان: ۹ نشانه شناسی دیدن دندان در خواب

۸. خواب گرفتگی‌ها و درد شکم بدون پریود شدن

چنین خوابی به چیزی مربوط می‌شود که ممکن است بدون دلیلی واقع بینانه نگرانش باشید.

۹. تعبیر خواب خون لخته شده قاعدگی

همچنین دیدن لخته خون درون بدن خودتان در خواب نشان دهنده آن است که شما در حال حاضر در وضعیت بسیار سختی قرار دارید. دیدن خون سبز در خواب نشان دهنده احساس حسادت درون شما است. شاید شما به دوستان نزدیک خود حسادت می کنید یا با آن ها دشمنی یا مشکلی دارید.

۱۰ . اگر دختر جوانی خواب پریود شدن ببیند

رپورتاژ

اگر خونریزی قاعدگی را در خواب ببینید، این خواب نشانه ای خوب است. در واقع شما خود را از شر نگرانی هایتان رها می کنید و احساس آرامش را تجربه می کنید. همچنین انرژی خلاقانه ای را در خود احساس خواهید کرد.

تعبیر خواب شیر: ۵۰ تعبیر دیدن شیر جنگل در خواب که بسیار واقعی است

۱۱. اگر ببینید پریود شده اید و همه جا را خون شما فراگرفته

اگر در خواب ببینید که خون اطراف شما و همه جا را فرا گرفته است، نشان دهنده آن است که شما در زندگی خود استرس بسیار زیادی دارید.

۱۲. تعبیر خواب پریود شدن شخص دیگر

اگر در خواب فرد دیگری را در حال خونریزی ببینید، تعبیر آن است که این فرد به کمک شما نیاز دارد. همچنین این خواب نشان دهنده چالش های این فرد با شما یا با فرد دیگری خواهد بود.

تعبیر خواب آلت تناسلی مرد: ۳۲ تعبیر دیدن آلت تناسلی مرد در خواب

۱۳. دیدن قاعدگی نابهنگام

برخی معبران معتقدند این خواب نشان از نگرانی های شما برای لحظات حساس زندگیتان است.

تعبیر خواب دزدی کردن: ۳۸ تعبیر دیدن دزد و دزدی در خواب

۱۴. تعبیر خواب خونی شدن لباس هایتان

اگر دیدید لباس هایتان به خاطر خون قاعدگی کثیف شدند هشداری است برای وضعیت روحی روانی شما که نمی تواند مشکلات گذشته را فراموش کنید و به امید آینده بهتر زندگی کنید.

۱۵. اگر مردی ببیند پریود شده

بسیاری از معبران غربی بر این عقیده هستند که این خواب برای مردان ناخوشایند و به معنای انجام کارهای ناپسند و ناشایست است.

۱۶. مردی ببیند همسرش پریود شده است

برخی متخصصان حوزه خواب شناسی عقیده دارند این خواب به معنی مشکلات و مسائل سخت در امور کسب و کاری مردان است

۱۷. تعبیر خواب رابطه جنسی با زنی که پریود است

این خواب نشان از مشکلات شخصی شما در زندگی و احساس عذاب و گناه شما دارد.

۱۸. خوردن خون قاعدگی

این خواب ممکن است به معنای سرکوب کردن ذات زنانه باشد. از آن‌جایی که خون قاعدگی به صورت چرخه است، اگر در خواب ببینید که در حال نوشیدن آن هستید، یعنی در چرخه‌ای گیر افتاده‌اید و لازم است که از آن خارج شوید.


ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – کامروا ابراهیمی

منبع: dream-meaning

تعبیر خواب پریود شدن: ۱۸ نشانه و تفسیر دیدن قاعدگی در خواب


نوشته‌های مرتبط