دانلود بازی آموزش زبان کودکان اندروید

تابحال در مورد یادگیری زبان های خارجی مانند زبان انگلیسی برای بزرگسالان و دانشجویان مطالب مختلفی دیده ایم که برای هرکسی در هر مقطع تحصیلی بسیار مهم و کاربردی است ولی معمولا از نقش کودکان غافل هستیم و برنامه ای برای آموزش زبان کودکان نداشته ایم که اتفاقا لازم است بسیاری از آموزش ها در سنین کودکی به آنها داده شود تا بتوانند در بزرگسالی بدون مشکلی آموخته های خود را پرورش دهند. زبان های خارجی مختلفی را می توانیم برای آموزش کودکان در نظر بگیریم که یکی از آنها می تواند زبان انگلیسی باشد ولی محتوای آن باید بیشتر با استفاده از بازی های سرگرم کننده و جذاب باشد تا کمتر دچار خستگی شوند. در این مطلب می خواهیم درباره استفاده و دانلود بازی آموزش زبان کودکان اندروید بیشتر صحبت کنیم تا با استفاده از تکنولوژی های بروز در امر آموزش این گروه سنی موفق عمل کنیم.

دلایل اولویت یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان

همیشه وقتی آموزشی را از کودکی به فردی ارائه می کنیم بدون اینکه از خاطره اش حذف شود در سنین بزرگسالی از آن استفاده می کند. بسیاری از خانواده ها می خواهند کودکان و فرزندان خردسالشان در مورد آموزش زبان بسیار موفق عمل کنند و به سطح قابل قبولی برای این مهارت برسند. لازمه ی این عمل شروع دوره های آموزشی مناسب سطح کودکان است که با استفاده از روش های بازی و سرگرمی بتوانند مهارت های مورد نظر را کسب کنند. البته در این بین کیفیت آموزش دوره ها بسیار مهم است و باید بیشتر از هر چیز به محتوای آن و شیوه ی پرداختن به آموزش ها توجه کرد.

وقتی بسیاری از افراد از سنین پایین با املای صحیح و تلفظ درست کلمات آشنا نباشند نمی توانند براحتی این موارد را تصحیح کنند و به شیوه ی نادرست اطلاعاتی را در حافظه ی خود ثبت و ضبط می کنند. به همین دلیل نیاز است تا با استفاده از روش های عملی و جهت افزایش اعتماد به نفس آنها روش درست یادگیری زبان را به کودکانمان آموزش دهیم تا در سنین بالاتر با مشکلاتی کمتری مواجه شوند.

دانلود بازی آموزش زبان کودکان اندروید

از جمله پیشنهادهایی که می توانیم در این زمینه ارائه کنیم دانلود بازی آموزش زبان کودکان اندروید است چون هم اقتضای سن کودکان بازی کردن است و هم اینکه با این روش میزان یادگیری آنها بیشتر خواهد بود، در این زمینه برنامه ای که می تواند به کمک آموزشگاه های معتبر زبان و همچنین خانواده های کودکان بیاید اپلیکیشن آنلاین فرادرس می باشد که می تواند کمک ویژه ای را به کودک دلبند شما ارائه کند.

معمولا زبان مادری که کودکان در سنین پایین با آن صحبت می کنند تاثیر بسیار بالایی در گویش زبان دوم آنها خواهد داشت و اگر کلمات با تلفظ صحیح به آنها آموزش داده نشود نمی توانند قدرت صحبت کردن و مکالمه ی درست زبان های خارجی مانند زبان انگلیسی را بدست بیاورند. به همین دلیل نیاز است تا آموزش های مورد نیاز کودکان را از سنین پایین به شیوه ی درستی شروع کنیم تا در ادامه ی مراحل آموزشی آنها مشکلی پیش نیاید و با کسب مهارت های بعدی بتوانند سریعتر سیر تکامل یادگیری خود را طی کنند. البته انتخاب سن درست کودکان بسیار مهم است و معموما می توانیم از سن 2 تا 8 سالگی کودکان را در مراکز آموزش زبان های خارجی مانند زبان انگلیسی ثبت نام کنیم تا فراگیری محتوای آموزشی مناسب برای آنها ساده تر باشد.

یکی از زبان های خارجی که در حال حاضر توجه زیادی به آن شده است زبان انگلیسی است و کودکان می توانند با این زبان در سنین بالاتر بیشتر آشنا شوند. در اینجا مایل هستم به شما مجموعه آموزش زبان انگلیسی فرادرس را به شما معرفی کنم؛ برای دریافت این آموزش میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

ویژگی ها و مزایای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

همانطور که گفته شد یکی از زبان های خارجی کاربردی در جهان زبان انگلیسی است که یادگیری این زبان برای کودکان می تواند به عنوان یک دوره ی کامل آموزشی تلقی شود تا با فراگیری آن بتوانند آینده ی تحصیلی خوبی در علوم دیگر داشته باشند. این موضوع بدلیل استفاده بالای زبان انگلیسی در زمینه های مختلف کاری و تحصیلی و حتی اجتماعی است و بعدها با کاربردهای بسیار مهم آن بیشتر آشنا خواهند شد.

در کنار تمام آموزش هایی که کودکان می توانند در سنین پایین یاد بگیرند، فراگیری یک زبان خارجی بسیار مهم و اساسی است چون در سنین بالاتر توانایی های ذهنی و حفظ کردن عبارات کمتر خواهد شد و قدرت تمرکز ابتدایی خود را نخواهند داشت. به همین دلیل می توانیم اینطور نتیجه بگیریم که شروع دوره های آموزش زبان با استفاده ازدانلود بازی آموزش زبان کودکان اندرویدانواع روش های مناسب برای کودکان مانند بازی های اندرویدی می تواند نقش مهم و سازنده ای را در یادگیری کامل زبان های خارجی داشته باشد.

 

بطور کلی آموزش زبان دوم مانند زبان انگلیسی مزایا و ویژگی های انفرادی متعددی می تواند برای کودکان داشته باشد که یکی از آنها برقراری ارتباط با دیگران است و کودک بهتر می تواند با زبانی که به آن آموزش داده شده است با همنوعان خود ارتباط برقرار کند و زبانی غیر از زبان مادری خود با دیگران صحبت کنند که این مزیت باعث کسب موفقیت های بیشتر در سنین نوجوانی و جوانی خواهد شد.

برخی دیگر از مزایای آموزش زبان برای کودکان عبارتست از:

  • یادگیری طولانی و عمیق نسبت به رده های سنی دیگر
  • آموزش چند زبان می تواند به کسب مهارت های دیگر در آینده فردی کودکان کمک کند.
  • نگاه گسترده تر نسبت به جهان اطراف و محیط زندگی
  • آموزش زبان برای کودکان برای سلامتی آنها فواید خوبی دارد.
  • آموزش زبان باعث افزایش مهارتهای ارتباطی کودکان می شود.

نکات کلیدی برای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

می دانیم که یادگیری زبان انگلیسی مانند هر آموزش دیگری نکات و ریزه کاری های خاص خودش را دارد که باید قبل از شروع آموزش به آنها اشاره کنیم. در ادامه نیز به برخی از این نکات اشاره خواهیم کرد.

پرسیدن نظرات دیگران

قبل از چیزی از نظرات دیگران در مورد خود و مراحل آموزشی که می خواهیم بگذرانید بپرسید تا نسبت به راهی که می روید مطمئن شوید. اینکار باعث خواهد شد تا نسبت به نقاط ضعف و قوت خود مطلع شوید. پرسیدن دیدگاه های دیگران به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم چیزهای جدیدی یاد بگیریم.

انجام کارها با برنامه ریزی

مسلم است که اگر بخواهیم کاری انجام دهیم قبل آن باید برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد تا در سیر مراحل آموزشی به مشکل نخوریم. برنامه ریزی به ما کمک می کند دورنمای کاملی از آنچه می خواهد اتفاق بیفتد مشاهده کنیم. البته این برنامه ریزی می تواند مقدمه ای باشد که کودکان با این خصوصیت بهتر آشما شوند و در ادامه ی زندگی خود برنامه ریزی کردن را اولویت خودشان قرار دهند.

تمرین های مرتب و منظم

هیچ چیزی بهتر از تمرین برای آموزش های زبان خارجی و زبان انگلیسی مهم نیست و با هر بار تمرین کردن می توانیم هر علمی را ملکه ذهن خود کنیم. تمرین لازمه ی یادگیری هر دانشی است و با تمرین و تکرار می توانیم به بسیاری از مباحثی که یاد نگرفته ایم را کاملا شویم. البته تمرین باید مفید و موثر باشد تا بیهوده وقت خود را هدر ندهیم.

دانلود بازی آموزش زبان کودکان اندروید

رپورتاژ

داشتن انگیزه بالا

حفظ انگیزه برای کسانی که تقاضای یادگیری علم و دانش جدیدی دارند بسیار حائز اهمیت است و اینکار باعث می شود بهره وری آموزشی افزایش پیدا کند. به همین دلیل انگیزه از مولفه های مهم برای کسب موفقیت فردی و جمعی است. پس برای بعد از دانلود بازی آموزش زبان کودکان اندروید بتوانید آموزش زبان های خارجی مانند زبان انگلیسی را بخوبی به پایان برسانید باید انگیزه ی قوی داشته باشید.

معرفی انواع اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

در این قسمت می خواهیم به بررسی و معرفی چند اپلیکیشن و نرم افزاری اندرویدی بپردازیم که می تواند برای یادگیری زبان های مختلف برای کودک دلبندتان مفید و مناسب باشد.

اپلیکیشن آموزش زبان دولینگو Doulingo

یکی از نرم افزارهای موفق در زمینه جذب کاربر در سراسر جهان نرم افزار و اپلیکیشن آموزش زبان دولینگو است. دلیل این مقدار جذب کاربر بالا امکانات متنوع و کاملی است که می توانیم از این برنامه دریافت کنیم.  در حال حاضر بیش از 100 میلیون کاربر فقط بریا پلتفرم اندروید ثبت نام کرده اند و نرم افزار آن را دانلود و نصب کرده اند. برخی از مهمترین ویژگی های اپلیکیشن آموزش زبان دولینگو عبارتند از :

  • سرگرم کننده بودن برنامه برای کودکان
  • استفاده از بازی برای آموزش
  • رابط کاربری جذاب و آسان
  • ارائه آموزش های مختلف به شکل بازی
  • تعداد کاربران بسیار بالا
  • محبوبیت و مقبولیت بالا در سراسر جهان
  • دارای انجمن های کاربری بسیار فعال

اگر می خواهید با اپلیکیشن دولینگو بصورت کامل آشنا شوید می توانید آن را بسادگی از فروشگاه گوگل پلی دانلود کرده و نصب کنید. در حال حاضر برای دانلود و اجرای این اپلیکیشن می توانید به فروشگاه گوگلی پلی مراجعه کنید.

دانلود بازی آموزش زبان کودکان اندروید

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

یکی از اپلیکیشن های مجهز برای یادگیری و آموزش زبان برای کودکان اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس می باشد که توانسته است به یکی از منابع آموزشی کامل برای فارسی زبانان شناخته شود. تدریس مطالب در اپلیکیشن فرادرس بصورت فیلم های آموزشی بوده و کاربران می توانند با مشاهده آموزش ها در زمان کوتاهی به مهارت مورد نظر مسلط شوند. مطالب معرفی شده برای آموزش مهارت های مهم و ضروری زبان انگلیسی مانند صحبت کردن، خواندن، نوشتن و شنیدن جوابگو خواهد بود.  مجموعه آموزشی فرادرس نه تنها آموزش زبان های مختلف تهیه شده را به کاربران نمایش می دهد بلکه می تواند برای آموزش بسیاری از علوم و فنون دیگر مورد استفاده قرار گیرد. اکنون می توانید آخرین نسخه از اپلیکیشن محبوب و پرطرفدار را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

اپلیکیشن آموزش زبان رزتا استون

یکی از مهمترین نرم افزارهای موجود که می تواند برای دانلود بازی آموزش زبان کودکان اندروید مورد استفاده قرار گیرد اپلیکیشن رزتا استون می باشد. رزتا استون اتفاقا در آغاز کار خود بعنوان برنامه ای در سراسر جهان برای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان منتخب شده بود و بعدا زبان های دیگر و همچنین تکنیک های مورد نظر به اینها اضافه شد. در حال حاضر برای نصب و اجرای این برنامه می توانید به فروشگاه Google Play مراجعه کنید.

برخی از خصوصیات و ویژگی های اپلیکیشن رزتا استون عبارتند از :

  • مفید بودن برای صحبت کردن و مکالمه
  • کسب اطلاع کامل از کلمات جدید
  • ارتقای سطح ذهن و هوشیاری
  • افزایش و تقویت تلفظ صحیح کرماتی هست.

اپلیکیشن آموزش زبان Hello English

یکی دیگر از نرم افزارهای کامل و توسعه داده شده که در حال حاضر بیش از 50 میلیون کاربر از سراسر جهان دارد اپلیکیشن Hello English و در بین سال های 2017 و 2018 برای انتخاب طلایی گوگل معروف شده بود. نرم افزار Hello English توانسته است فضای خاصی را برای تفریح، بازی و سرگرمی کودکان ایجاد کند که می تواند یادگیری را در کودکان افزایش دهد. خردسالان با استفاده از دانلود بازی آموزش زبان کودکان اندروید می توانند به تمامی مهارت های مورد نیاز برای زبان انگلیسی دست پیدا کنند. در حال حاضر برای نصب و دانلود این اپلیکیشن می توانید به فروشگاه گوگلی پلی مراجعه کنید.

دانلود بازی آموزش زبان کودکان اندروید

اپلیکیشن آموزش زبان Learnit

یکی دیگر از نرم افزارهای آموزش زبان برای کودکان که بصورت مرحله به مرحله و صفر تا صد به آموزش زبان انگلیسی برای فرزند دلبندتان می پردازد اپلیکیشن لرنیت می باشد که در حال بیش از  1 میلیون نصب فعال دارد و از جمله محبوبترین نرم افزارهای آموزش و یادگیری زبان انگلیسی شمرده می شود. این نرم افزار که بصورت GTM آموزش های زبان های خارجی را اجرا می کند برای تمامی دروس و مفاهیم و همچنین ترجمه، به خود کودکان متکی است و سیر مراحل آموزشی را آنها خود طی می کنند. در حال حاضر برای دانلود و نصب این اپلیکیشن می توانید به فروشگاه گوگلی پلی مراجعه کنید.

کلام آخر درباره  دانلود بازی آموزش زبان کودکان اندروید

در این مقاله درباره‌ ی اهمیت آموزش زبان انگلیسی در سنین پایین و برای کودکان توضیح دادیم و شما را با انواع اپلیکیشن و دانلود بازی آموزش زبان کودکان اندروید آشنا کردیم. در ادامه نکاتی را درباره آموزش زبان برای کودکان مطالبی را مطرح کردیم که می تواند برای کلیه ی نوجوانان و جوانان مفید باشد. حال اگر بخواهید سیر مراحل آموزشی زبان های مختلف را برای کودک عزیزتان طی کنید می توانید از آموزش های طبقه بندی شده فرادرس استفاده کنید تا در سنین بزرگسالی بتوانند براحتی با این زبان خارجی صحبت کنند.

نوشته‌های مرتبط