مهم ترین اصول ست کردن کیف و کفش برای خانم ها

استایل هر خانومی نشان دهنده سلیقه و حتی شخصیت او است. بخشی از این استایل ست کردن کیف و کفش زنانه است. برای این که بتوانید کیف و کفش را به بهترین نحو ممکن انتخاب کنید باید به رنگ، طرح و نکات مهم دیگری توجه کنید. ما در ادامه به مهم‌ترین اصول ست کردن کیف و کفش می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

  1. ست کردن کیف و کفش با توجه به موقعیت

شما باید با توجه به موقعیت‌ها کیف و کفش مخصوص خود را داشته باشید. برای مثال همانطور که در یک مجلس مهمانی یا عروسی نمی توان از کیف‌های کوله پشتی استفاده کرد؛ در دانشگاه هم نمی‌توان با کفش پاشنه بلند یا کیف کلاچ حاضر شد. بنابراین شما باید محیطی را که قرار است در آن قرار بگیرید به خوبی بشناسید و سپس خرید کنید.

دقت کنید که در حالت کلی کفش پاشنه تخت و یا کتانی همراه با کوله پشتی و کیف‌های بزرگ برای موقعیت‌های روزمره خوب است و کفش‌های پاشنه بلند و کیف‌های کوچک برای مهمانی‌ها و موقعیت‌های رسمی مناسب است. در این زمینه شما می‌توانید از ست‌های کیف و کفش کفش ملی استفاده کنید. این برند باکیفیت و قدیمی ایرانی که پیشگام صنعت کفش است دارای نمایندگی مختلف در سراسر کشور بوده و محصولات متنوع زنانه و مردانه برند کفش ملی از جمله چکمه، کیکرز و انواع کفش‌های ورزشی و اسپرت و با قیمت‌های مختلف دارد که می‌توانید همه آنها را در فروشگاه‌های آنلاین محصولات این برند ببینید.

مهم ترین اصول ست کردن کیف و کفش برای خانم ها

  1. ست کردن کیف و کفش براق

جنس کیف و کفش‌ دارای انواع مختلفی است که از جمله آنها به کیف و کفش‌های جیر، چرم مات و انواع ورنی و براق می‌توان اشاره کرد. از هر یک از این مدل‌ها در موقعیت‌های خاصی می‌توان استفاده کرد. برای مثال از کیف و کفش جیر در موقعیت‌های روزمره می‌توانید استفاده کنید و برخی از آنها در موقعیت‌های رسمی هم قابل استفاده است. کیف و کفش چرم مات در موقعیت‌های نیمه رسمی و رسمی مناسب است و کفش و کیف ورنی معمولا برای مهمانی‌های شبانه رسمی مناسب است.

  1. ست کردن ابعاد کیف و کفش

معمولا اندازه در پاشنه کفش و ابعاد کیف هم در ست کردن آنها مهم است. برای مثال کیف‌های رسمی و مهمانی بهتر است در ابعاد کوچکتر مانند کیف‌های دستی یا کلاچ باشد و با یک کفش پاشنه بلند ست شوند. البته این روزها برای استایل‌ های نیمه رسمی و غیر رسمی از کیف دستی‌های بزرگ هم استفاده می‌شود و می‌توانید برای تکمیل کردن این استایل از شلوار جین، مانتو گشاد، روسری بلند و غیره استفاده کنید. اما کیف‌های کوچک‌تر برای جشن و مهمانی‌های رسمی‌تر گزینه بهتری هستند. برای ایده‌های بیشتر جهت ست کردن کیف و کفش، مشاهده این مطلب به شما کمک خواهد کرد.

رپورتاژ

مهم ترین اصول ست کردن کیف و کفش برای خانم ها

  1. ست کردن کیف و کفش طرح دار

یکی از ترندهایی که این روزها در دنیای مد و لباس و ست کردن کیف و کفش  وجود دارد؛ استفاده از کیف و کفش طرح‌دار به همراه یکدیگر است. باید دقت کنید که اگر می‌خواهید ظاهر خود را با استفاده از این گزینه‌ها به روز کنید؛ بهتر است طرح کیف و کفش شما با هم هماهنگ نباشد.

در این زمینه شما می‌توانید کفش طوسی و مشکی با طرح پلنگی را با یک کیف طوسی مشکی را ه راه ست کنید. بنابراین برای ست کردن طرح و رنگ، هماهنگی رنگ‌ها و تفاوت میان طرح‌ها استایل شما را زیباتر و خاص‌تر می‌کند.  یک نکته مهم دیگر آن است که زمانی که کیف و کفش شما طرح ‌دار است بهتر است مانتو و شلوار شما حتما ساده باشد و یا آنکه می‌توانید‌‌ روسری خود را طرح دار انتخاب کنید. در این زمینه می‌توانید از ست های کیف و کفش برند آلدو استفاده کنید. این برند کانادایی با کیفیت دارای نمایندگی و فروشگاه متعددی است که برای خرید انواع کیف و کفش طرح دار و یا ساده می‌توانید به سراغ آن بروید.

  1. ست کردن رنگ یقه با کیف و کفش

یکی دیگر از ایده‌های جذابی که وجود دارد ست کردن رنگ کیف یا کفش و یا هر دو با رنگ یقه لباس یا مانتو شما است. این ایده به خصوص برای افرادی مناسب است که در مراسم‌های رسمی یا انواع نمایشگاه‌ها حضور دارند و می‌خواهند عکس‌های متعددی از خود بگیرند. شما با این روش می‌توانید رنگ‌هایی را در کنار هم قرار دهید که کمی تفاوت داشته باشند. این تفاوت کوچک استایل شما را زیباتر خواهد کرد. برای مثال کفش قرمز و کیف صورتی را می‌‌توانید با هم ست کنید.

  1. شناختن قوانین کیف و کفش رسمی

با توجه به آنکه برای موقعیت‌های رسمی معمولا از کفش‌های پاشنه بلند استفاده می‌شود؛ شما باید بدانید که بلند بودن بیش از اندازه پاشنه یا طراحی غلط آن می‌تواند صدمات جدی به کمر و ستون فقرات شما وارد کند. بنابراین قبل از انتخاب کفش باید اندازه استاندارد پاشنه را بدانید. علاوه بر این قطر پاشنه و اندازه انگشت کفش هم مهم است و استفاده از پاشنه ضخیم و مستطیلی کمک می‌کند تا وزن شما پخش شود و فشار کمتری به کمر وارد شود. در یک کفش هر چه میزان فضای موجود در انگشت پا پهن‌تر شود احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.

همیشه به خاطر داشته باشید که انتخاب پاشنه بلند نوک تیز شاید جذاب باشد اما برای مدل‌ها مناسب‌تر است و می‌تواند به پا و کمر شما آسیب وارد کند. پس اگر زیباترین کفش و کیف را انتخاب کنید اما با آن احساس راحتی نکنید خرید آنها منطقی به نظر نمی‌رسد.

نویسنده: وحیده امینی

نوشته‌های مرتبط