4 بهترین کاربردهای لیمو برای زیبایی پوست و مو

با لیموهایی که زندگی به شما داده‌است چه می‌کنید؟ خوب علاوه بر تهیه لیموناد و سس و چندین و چند ترکیب خوراکی دیگر، از لیمو برای بهبود سلامت مو و پوست نیز می‌توان استفاده کرد. این میوه ترش خوشرنگ می‌تواند یک جایگزین آسان، ارزان و موثر برای برخی از محصولات مراقبت از مو و پوست باشد. لیمو دارای طیف گسترده‌ای از مزایای شگفت‌انگیز برای زیبایی است. احتمالا بعد از خواندن این بهترین کاربردهای لیمو برای زیبایی پوست و مو، یخچال‌تان پر خواهد شد از لیمو!

کاربردهای لیمو برای زیبایی پوست و مو

۱. هم مرطوب‌کننده و هم تمیزکننده

این کاربرد لیمو واقعا ساده است: چند قطره آبلیمو را با مقداری آب نارگیل مخلوط کنید، همین! نارگیل پوست شما را آبرسانی می‌کند در حالی که لیمو آن را پاک و روشن می‌کند – نتیجه: پوستی شفاف، آبرسانی شده و درخشنده! امیدواریم از محصول جدید مراقبت از پوست خود لذت ببرید.

۲. هایلایت طبیعی موها

رپورتاژ

اضافه کردن چند قطره لیمو به موهای‌تان قبل از غروب آفتاب، سبب می‌شود که بوسه نور آفتاب روی موهای‌تان هایلایتی زیبا و طبیعی ایجاد کند. این گزینه نه تنها بسیار ارزان‌تر است، بلکه می‌تواند به درمان خشکی پوست سر نیز کمک کند. هایلایت‌هایی طبیعی و براق به علاوه یک پوست سر بدون شوره! چه چیزی می‌خواهید از این بهتر؟

۳. تقویت کننده ناخن

از خشکی، شکنندگی، لک و ضعف ناخن رنج می‌برید؟ اصلا نگران نباشید! روغن زیتون و آبلیمو این‌جا هستند! خیلی ساده این دو ماده را با هم ترکیب کنید، و بعد ناخن‌های‌تان را درون مخلوط قرار بدهید و تمام!

مدتی بعد از انجام این روش درمانی ناخن‌هایی قوی‌تر و محکم‌تر خواهید داشت. ناگفته نماند به لطف روغن پوست دور ناخن هم نرم‌تر و براق‌تر می‌شود.

۴. دندان‌های سفیدتر

و در آخر بهترین و مهم‌ترین کاربرد لیمو! البته این یکی ممکن است عجیب و غریب به نظر برسد اما بی‌خیال، اگر می‌خواهید دندان‌های سفیدتر (با هزینه‌ی کم) و بدون دردسر رفتن به دندانپزشک داشته باشید، بد نیست این راهکار را هم امتحان کنید: 1) آب لیمو را با بیکینگ پودر مخلوط کنید ، 2) خوب هم بزنید ، 3) ترکیب را روی دندان‌ها قرار بدهید 4) بسیار خوب! حالا یک لبخند بزرگ بزنید و آن مرواریدهای زیبا را به نمایش بگذارید!

نوشته‌های مرتبط