پرفکت مانی: جایی که همه درها به روی ایرانیان باز است!

 اگر ایرانی­ها به پی­ پل، ویزا و مستر کارت دسترسی ندارند جای نگرانی نیست؛ پرفکت مانی تا حدی کار راه انداز است، حتی نام این شرکت و سامانه پرداخت جهانی هم اطمینان بخش و زیرکانه است. وقتی مانی یعنی پول با کلمه پرفکت همسایه شود، هر کسی دوست دارد که همه مانی­هایش را با آن دریافت یا پرداخت کند! اما گذشته از این حرف­ها پرفکت مانی نیز مانند هر شرکت مالی دیگری یک تاریخچه دارد. بیایید با هم نگاهی به تاریخچه این برند مالی بیندازیم.

پرفکت مانی: یک تاریخچه مختصر!

در سایت شرکت پرفکت مانی آمده است که این شرکت و صرافی نخستین بار در سال 2007 میلادی در پاناما پا به جهان مالی گذاشت. اما به رغم تولد شرکت و صرافی پرفکت مانی در پاناما و گشایش دفتر مرکزی در آن، دفتر دیگری را در شهر زوریخ سوئیس گشود؛ یعنی در کشوری که به نوعی بانک کره زمین به شمار می­رود و این را می­توان دلیل دیگری بر هوشمندی این شرکت دانست. این کمپانی با نام Perfect Money Finance Corp به ثبت رسیده است. اگر بخواهیم دقیق­تر درباره این شرکت صحبت کنیم باید آن را یک کیف پول جهانی به شمار آوریم که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند می­کنند. با Perfect Money شما به سادگی از سد غول تحریم رد می­شوید.

بازگشایی حساب تنها با چند کلیک!

اما کار با پرفکت مانی چگونه است؟ گفتیم که این شرکت و صرافی بزرگ یک سیستم پرداخت جهانی آنلاین است. طبعا برای بهره بردن از مزایای هر شرکتی باید در آن عضویت پیدا کرد. Perfect Money نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای این کار باید به آدرس شرکت پرفکت مانی بروید. این نخستین گام است. در گام بعدی شما به یک حساب کاربری نیاز دارید. برای ایجاد این حساب، شما باید در سایت شرکت ثبت نام کنید. پس از این کارهای ضروری و مقدماتی، باید کمیت و مقدار معینی از ارز مخصوص این کمپانی را بخرید. ارز مخصوص این شرکت و صرافی نام آور، همنام خود آن است: پرفکت مانی. شما باید با خرید پرفکت مانی، کیف پول خود را شارژ کنید.

در ایران، برای خرید یا فروش پرفکت مانی باید به یک صرافی معتبر پرفکت مانی مانند پِرفِکس مراجعه کنید.

ثبت نام در پرفکت مانی

به دور از تنگناهای تحریم!

رپورتاژ

پس از خرید پرفکت مانی و شارژ کیف پول خود، شما می­توانید به دور از تنگناهای تحریم، هر نوع ارزی را داد و ستد کنید و به بسیاری از سایت ها و بروکرهای مالی (فارکس) پرداخت کنید. البته مزایا به همین جا محدود نمی­شوند. همه این کارها هم در بستر اینترنت و به گونه­ای کاملا آنلاین انجام می­شود. صرافی پرفکت مانی قابلیت داد و ستد با سامانه­های دیگر مالی را نیز دارد. در واقع ارز این شرکت امکان تبدیل شدن به هر نوع ارز دیگری را در صرافی­ها و یا حتی طلا و بیت کوین را نیز دارد.

پورسانتی که نمی­توان رد کرد!

خود صرافی پرفکت مانی یک برنامه درآمدزایی دلاری به شما پیشنهاد می­دهد. در این برنامه شما با نوعی عمل بازاریابانه، از دیگران دعوت می­کنید که برای تراکنش­های مالی خود از بسترهای داد و ستدی این شرکت استفاده کنند. در عوض شرکت در ازای هر کاربر جدید، به شما یک پورسانت ثابت پرداخت می­کند.

امنیت پرفکت مانی و چشمی که هرگز نمی­خوابد!

یکی از بزرگ­ترین نگرانی­ها چه در رابطه با پرفکت مانی و چه سامانه­های تراکنشی دیگر، امنیت داد و ستدها است. از آنجا که اینترنت مانند سرزمین گسترده­ای است که از یک سامانه متمرکز نظارتی برخوردار نیست؛ هر شرکتی باید خود به وزارت امنیت خودش تبدیل شود. پرفکت مانی از این جهت یکی از امن­ترین سیستم­های مالی در جهان نامتمرکز اینترنت به شمار می­رود. شما می­توانید با خیال راحت با هر کجای دنیا که می­خواهید داد و ستد امنی برقرار کنید. به خصوص در شرایط تحریمی که ما ایرانی­ها و دارایی­های آنها همه جا با بدگمانی نگریسته می­شوند؛ کیف پول پرفکت مانی یک موهبت بی نظیر است. نکته این جا است که خود کاربر می­تواند سطح امنیت و میزان سخت گیری در امنیت حساب خود را تنظیم کند.

سرعت و امنیت

سرعت را در لحظه تجربه کنید!

از ویژگی­های دیگر شرکت پرفکت مانی در کنار امنیت می­توان به سرعت تراکنش­ها (در لحظه و به صورت آنلاین) و همچنین نرخ پایین کارمزد اشاره کرد که با توجه به وضعیت ریال یک مزیت مالی قابل ملاحظه است. در ضمن برای دریافت مجوز آغاز به کار در این صرافی نیازی به احراز هویت نیست و شرکت اصراری در این زمینه ندارد.

آخرین نکته این که یادتان باشد که هرگز رمز کاربری کیف پول­تان را فراموش نکنید. در صورتی که چنین اتفاقی برای­تان رخ دهد برای بازگرانی رمزتان باید هزینه گزافی بپردازید. پس رمزتان را در جای امنی یادداشت کنید و فقط به حافظه­ تان تکیه نکنید.

نوشته‌های مرتبط