هدیه تولد برای پدر و مادرم چی بخرم؟

پدر و مادر ها معمولا از فرزندان خود هیچ توقعی ندارند. همه ما حتما از پدر و مادرمان شنیده ایم که ما هیچ چیزی غیر از سلامتی و موفقیت شما نمی خواهیم و هیچ هدیه ای از این بالاتر برای ما نیست. پس اگر برای ایده کادو تولد برای پدر یا مادر از خودشان سوال می کنید به هیچ کجا نخواهید رسید!

اگر ایده ای ندارید و یا ایده هایتان تکراری شده اند ما چند روش را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید با استفاده از آنها به ایده های جدید برسید. و چند ایده بکر و جدید به شما می دهیم تا بتوانید بهترین کادو تولد برای مادر و یا پدرتان را تهیه کنید.

پدر و مادرتان را زیر نظر بگیرید!

همانطور که گفتیم به دلیل اینکه پدر و مادر ها دوست ندارند تا فرزندان خود را بخرج بیاندازند و از مهربانی زیاد آنها، بصورت مستقیم نمی توانیم از تمایل و خواسته هایشان برای خرید کادو تولد مناسب آگاه شویم، اما می توانیم رفتار و گفتار آنها را در طول سال زیر نظر داشته باشیم تا بفهمیم که به چه چیزی احتیاج دارند.

نیازها و خواسته های اکثر آدم ها را وقتی خوب به حرف هایشان گوش دهیم خواهیم فهمید. ببینید در گفته هایشان از چه چیزی گله دارند و یا چه چیزی اگر می داشتند برایشان بهتر بود. در طول روز اگر می بیند که برای انجام راحت تر و بهتر کارها به چیزی احتیاج دارند پس بهتر است آن را بعنوان هدیه تولد برایشان تهیه کنید.

لوازم و کالاهای پر مصرف روزانه آنها چیست؟

بهترین هدیه، وسیله و کالایی است که فرد به آن احتیاج دارد و اگر این نیازمندی همواره و پیوسته باشد آن هدیه ارزشمندتر خواهد بود. گاهی هدیه خود را بایستی از وسایل و کالاهایی انتخاب کنیم که بصورت روزمره استفاده می شوند و یا کالاهای مصرفی و تند مصرف هستند.

ممکن است پدر و یا مادر ما از نوعی خاص شامپو و یا کرم مرطوب کننده استفاده می کنند که شما می توانید به عنوان هدیه تولد مصرف چند ماهه یا سالانه آنها را تامین کنید. یا از عینک یا جاسوئیچی بصورت روزانه استفاده می کنند که مستهلک شده و نیاز است تا با یک محصول جدید جایگزین شود. شما می توانید جایگزین آن را مطابق با میل و سلیقه آنها تهیه کنید و آن را پیشکش نمایید.

لوازم و وسایلی که خودشان هم نمی دانند که احتیاج دارند!

گاهی افراد خودشان هم نمی دانند که ممکن است وسیله ای چقدر برایشان کاربردی و کار راه انداز باشد. مثلا اگر مادر شما هر روز به خرید می رود و باری سنگین را تا خانه با خود حمل می کند شاید یک سبد خرید چرخ دار یک گزینه عالی برای کادو تولد مادرتان باشد که حتی به فکر خودش هم تا بحال نرسیده و هدیه شما می تواند در طول روز بسیار برای او کمک کننده باشد.

شاید اگر برای پدرتان یک هولدر یا نگهدارند گوشی تلفن همراه مخصوص خودرو تهیه کنید، برای او بهترین چیزی باشد که تابحال هدیه گرفته است. شاید خودش اصلا نمی دانسته که چنین چیزی اصلا وجود دارد و هدیه شما باعث می شود که هنگام رانندگی مشکل کمتری با استفاده از تلفن همراه و استفاده از نقشه خوان های آنلاین پیدا کند.

به پدر و مادرتان لوازم مراقبت از سلامتی هدیه دهید

پدر و مادر وقتی که پا به سن می گذارند نیازمند مراقبت های پزشکی بیشتری هستند. بعضی از آزمایش های ضروری مرتبا بایستی تکرار شوند و اگر دستگاه های سنجش و مراقبت از سلامتی کوچک در اختیار داشته باشند براحتی می توانند این کارها را در منزل انجام دهند. دستگاه های مراقبت از سلامتی بسیاری در بازار موجود است که شما می توانید بر اساس نیاز پدر یا مادرتان یکی از آنها را بعنوان هدیه و کادوی تولد برایشان تهیه کنید.

رپورتاژ

در خرید اینگونه از دستگاه ها حتما بایستی توجه کنید که استفاده از آنها آسان باشد، حتما دفترچه راهنما همراه داشته باشد، برای استفاده متعدد مناسب باشد و یک نفر بدون نیاز به کمک دیگران بتواند از آن استفاده کند.

انواع دستگاه های تست قند خون، فشار سنج، تست ضربان قلب و … در انواع دیجیتال و آنالوگ در بازار موجود است که با قیمت های مناسب قابل تهیه هستند.

کادو تولد برای پدر

چیزی که همیشه دوست داشتند داشته باشند را هدیه کنید!

افکار ما از بچگی جوری رشد یافته که همیشه از پدر و مادرها انتظار برآورده کردن امیال و آرزوهای مان را داریم! اما برعکس این اتفاق هم می تواند در قالب یک هدیه تولد اتفاق بیافتد. بله به برآورده کردن آرزوها و خواسته های (شاید در گذشته سرکوب شده) پدر و مادرتان فکر کنید.

مثلا اگر پدر شما در گذشته دوست داشته تا یک کنسول بازی داشته باشد و هنوز هم این خواسته در او بیدار است و حال و حوصله بازی کردن را دارد و این موضوع او را به هیجان می آورد چه چیزی بهتر از این! یا اگر از بچگی دوچرخه سواری را دوست داشته ولی هیچگاه یک دوچرخه برای خود نداشته بهترین هدیه تولدی که به پدرتان می توانید بدهید یه دوچرخه است.

به خواسته های پدر و مادرتان فکر کنید. به گذشته ها بروید و حتی به کودکی آنها رجوع کنید. به این فکر کنید چه چیزی را همیشه آرزو داشته اند و به آن نرسیده اند. شما می توانید همان چیز یا مشابه آن را برایشان تهیه کنید.

مثلا اگر مادرتان در گذشته همیشه آرزو داشته تا یک النگو طلا پهن داشته باشد و به دلیل ملاحضات مالی هیچ وقت داشتن آن را در زندگی تجربه نکرده است چه هدیه ای بهتر از این می شود، اگر که شما توانایی مالی تهیه آن را داشته باشید.

یک مسافرت خاطره انگیز به پدر و مادرتان هدیه دهید!

پدر و مادر شما اگر که پا به سن گذاشته اند ممکن است که دوست داشته باشند به جاهایی مسافرت کنند که تا بحال به دلایلی امکان سفر نداشته اند. اگر پدر و مادر مذهبی دارید شاید سفر به یک شهر زیارتی برای آنها تبدیل به یک آرزو شده باشد و یا سفر به یک کشور و یا یک شهر دلخواه بتواند روحیه شان را عوض کند و حال دلشان را خوب کند.

می توانید به پدر و مادرتان یک بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس به همراه رزرو هتل و مهمانخانه را هدیه دهید یا اینکه خودتان آنها را همراهی کنید و با وسیله شخصی خود آنها را به هرجایی که دوست دارند ببرید و مطمئن باشید کادو تولد شما با اختلاف بهترین هدیه تولدی می شود که تا بحال از کسی گرفته اند.

در این مقاله چند ایده ناب و متفاوت و همچنین چند روش فوق العاده به شما معرفی کردیم تا بتوانید به بهترین ایده برای کادو تولد پدر و مادر برسید و امیدواریم که موارد ذکر شده به کار شما بیاید و مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

پدر و مادر دو موجود تکرار نشدنی در زندگی هر فردی هستند. بهتر است تا وقتی در کنارمان هستند قدر آنها را بدانیم و به بهانه های مختلف مانند روز تولد به آنها نشان دهیم که چقدر قدردان زحمات آنها هستیم و چقدر در زندگی ما ارزشمند هستند. کادو تولد یک بهانه است، بهانه ای که نباید سر سری از آن عبور کرد و بایستی به آن فکر کرد و چیزی را تدارک دید تا حتی اگر برای یک لحظه هم شده قلب پدر و مادر را شاد کرد.

نوشته‌های مرتبط