راهنمای فروش خودرو کارکرده در خودرو 45

در این سالیان اخیر نوسان قیمتی در بازار خودرو زیاد بوده و همه چیز لحظه‌ای تعیین می‌شود. یک روز قیمت‌ها بالا می‌رود و فروشنده‌ای نیست، روز دیگر قیمت‌ها کاهش می‌یابند و خریداری پیدا نمی‌شود. طبیعتا ورود به این بازار و خرید و فروش در آن نیاز به تجربه، مهارت و ریسک‌پذیری بالا دارد. اما اگر بگوییم که می‌توانید خرید و فروش اتومبیل را به شیوه‌ای مطمئن و سریع انجام دهید نظرتان چیست؟

بازار خودروهای دست دوم در کشورمان بسیار داغ است. بازار پررونق پر از مزایا است، اما در عین حال نباید از خاطر برد که در چنین بازاری احتمال آن‌که ضرر هم بکنید زیاد است. ممکن است خودرویی با کارکرد غیرواقعی بگیرید، یا ماشین را به قیمتی دور از ارزش حقیقی‌اش خرید و فروش کنید. در اینجاست که مجموعه‌ای مثل خودرو45 اهمیت خود را نشان می‌دهد. پلتفرمی که معامله ماشین را بیش از پیش ساده و مطمئن کرده است.

چرا خرید فروش اتومبیل کارکرده در خودرو45؟

پلتفرم‌های قیمت‌گذاری و معامله خودرو در فضای مجازی زیادند، اما چرا از میان همه آن‌ها خودرو45 بهترین انتخاب است؟ این موضوع چهار دلیل اصلی دارد:

قیمت‌گذاری منصفانه

اشاره کردیم که قیمت‌ها در بازار خودرو کشورمان دائما در نوسان است. در نتیجه این مهم است که قیمت‌گذاری روی خودرو به‌روز بوده، منصفانه باشد و دو طرف را راضی کند. در خودرو45 قیمت خودرو کارکرده را کارشناس تعیین می‌کند و نرخ روز ماشین براساس معیارهایی منصفانه اعلام می‌شود.

معامله امن و مطمئن

وقتی از طریق خودرو45 معامله می‌کنید، دیگر نگران کلاهبرداری و مسائل قانونی نباشید، زیرا تمامی مراحل از کارشناسی تا فروش خودروها در بستری امن و زیر نظر کارشناسان تخصصی حقوقی انجام می‌شود.

سرعت در معامله

موقعی که می‌خواهید ماشین خود را در سریع‌ترین زمان بفروشید و در عین حال مجبور نشوید که آن را زیر قیمت بدهید، گزینه‌ای بهتر از خودرو45 وجود ندارد. فروش ماشین در خودرو45 با تضمین امنیت معامله در کوتاه‌ترین زمان صورت می‌گیرد.

خرید و فروش آسان

خرید و فروش آسان

دیگر نیازی نیست که ماشین را در سایت‌های تبلیغاتی آگهی کنید، یا آن را در نمایشگاه بگذارید و یا این‌که با هزار دردسر آن را به کمک دلالان بفروشید. اتومبیل شما در خودرو45 به شکل مستقیم به خریداران معرفی می‌شوند و با همکاری کارشناسان مجموعه، در زمانی کوتاه و با کم‌ترین دردسر به فروش می‌رود.

مهم‌ترین مزیت خودرو45

در میان همه مزیت‌هایی که خودرو 45 دارد و در قسمت بالا به آن‌ها اشاره کردیم، ویژگی «کارشناسی خودرو و قیمت‌گذاری رایگان» مهم‌ترین امتیاز خودرو45 نسبت به دیگر مجموعه‌ها است. در این پلتفرم هر خودرویی که داشته باشید، کارشناسی می‌شود و بدون دریافت هیچ پولی قیمت واقعی‌اش تعیین می‌گردد. جدای از آن، خبر خوب این‌که کلیه مراحل فروش خودرو در صورت عدم انجام معامله، هیچ هزینه‌ای برای فروشنده ندارد.

فروش خودرو در خودرو45 چقدر زمان می‌برد؟

فروش خودرو در خودرو45 چقدر زمان می‌برد؟

این یکی از سوالات پرتکراری است که تقریبا همه فروشندگان اتومبیل در ذهن دارند. تردیدی نیست که حتی اگر پول لازم نباشید، باز هم برایتان اهمیت دارد که ظرف چه مدتی می‌توانید خودرو خود را بفروشید. مخصوصا با توجه به بازار پرنوسان اتومبیل از نظر قیمت‌ها، بحث زمان مهم‌تر هم می‌شود.

بالاتر بیان کردیم که اگر می‌خواهید خودروی خود را بدون ضرر در زمانی سریع معامله کنید، خودرو45 اولین و بهترین گزینه است. فرایند فروش خودرو در این مجموعه شامل سه مرحله اصلی «ثبت‌نام و مراجعه حضوری»، «کارشناسی رایگان و دریافت قیمت» و «انتقال سند و دریافت وجه» است. از آن‌جایی که تمامی این مراحل در کوتاه‌ترین زمان (یک بار مراجعه به شعب و یک روز کاری) انجام می‌شود، با اطمینان می‌گوییم که فروش ماشین در خودرو 45 زمانی اندک از شما خواهد گرفت.

رپورتاژ

نحوه فروش ماشین در خودرو45

برای آن‌که ماشین خود را در خودرو 45 بفروشید، کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  1. در ابتدا وارد سایت خودرو 45 به آدرس khodro45.com شوید.
  2. روی گزینه «فروش خودرو» کلیک نمایید و در صفحه بعدی فرم مشخصات خودرو خود را پر کنید.
  3. برند خودرو، مدل خودرو، سال ساخت، میزان کارکرد و شماره موبایل از جمله اطلاعاتی هستند که در فرم مشخصات خودرو باید تکمیل نمایید. سپس دکمه ثبت اطلاعات را بزنید.
  4. پس از ثبت اطلاعات، نوبت به تعیین وقت کارشناسی خودروی شما می‌رسد.
  5. نام شعبه، تاریخ و ساعت مراجعه و همچنین نام و نام خانوادگی شما باید در سامانه به ثبت برسد.
  6. بعد از تعیین زمان مراجعه حضوری، باید در تاریخ و ساعت تعیین شده، در شعبه مشخص، حاضر شوید تا کارشناسی خودرو صورت گیرد.
  7. در موقع کارشناسی حضوری، بخش‌های مختلف خودرو با جدیدترین و دقیق‌ترین تجهیزات مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
  8. از تمام زوایای خودرو عکس‌برداری می‌شود تا متقاضیان خودرو را با دقت کامل مشاهده کنند.
  9. بعد از بررسی سیستم تعلیق و پایان فرآیند کارشناسی فنی و ظاهری، تست سواری نیز انجام می‌شود.
  10. بعد از اتمام کارشناسی خودرو، با توجه به مظنه بازار، قیمت منصفانه‌ای برای خودروی شما در نظر گرفته می‌شود.
  11. پس از توافق و تایید قیمت خودرو کارکرده از طرف شما، بعد از فروش ماشین به خریدار، پرداخت آنی وجه و انتقال سند هم انجام می‌شود.

روش قیمت‌گذاری روی خودروی فروشی

روش قیمت‌گذاری روی خودروی فروشی

نکته اولی که باید در نظر داشته باشید این‌که فرایند قیمت‌گذاری در خودرو45 به‌صورت حضوری است. یعنی فروشنده خودرو جهت کارشناسی رایگان به یکی از شعب خودرو45 مراجعه می‌کند. در آن شعبه، کارشناسی سلامت ماشین توسط متخصصین فنی انجام می‌شود. این کارشناسی تخصصی براساس 145 مورد فنی انجام می‌شود.

از جمله مواردی که کارشناس فنی بررسی می‌کند می‌توان به شاسی‌های خودرو، قسمت‌های مهم موتور، بررسی دود خروجی اگزوز، سلامت لاستیک‌ها، میزان سلامتی سیستم‌های برقی، میزان سلامتی سیستم‌های ایمنی، سیستم تعلیق، پوسیدگی‌های زیر خودرو و گلگیر، سیم‌کشی خودرو و برق رسانی، سقف و ستون‌ها، مسافت پیموده شده، تشخیص رنگ، سلامت چراغ‌ها، میزان ضخامت فلز در سطح بدنه و همچنین میزان تخفیف بیمه‌نامه اشاره کرد.

بعد از آن‌که 145 مورد بررسی شد و گزارش تک تک آن‌ها تهیه گردید، آن گزارش به‌دست فعالان بازار می‌رسد. در نهایت فعالان بازار خودرو را با توجه به گزارش ارائه شده توسط کارشناس، قیمت‌گذاری ماشین را انجام می‌دهند.

نکته: جدای از بحث قیمت‌گذاری تخصصی که به شکل حضوری است، وب‌سایت خودرو45 ابزار اختصاصی دارد که به‌وسیله هوش مصنوعی، کار محاسبه آنلاین قیمت خودرو را انجام می‌دهد. اگر می‌خواهید قبل از مراجعه حضوری قیمت حدودی ماشین خود را به‌دست آورید، می‌توانید از این محاسبه‌گر آنلاین استفاده نمایید.

شرایط فروش ماشین در خودرو45 چیست؟

چهار شرط لازم برای فروش ماشین از طریق پلتفرم خودرو45 عبارتند از:

  • تحت رهن نبودن خودرو به شخص یا سایر شرکت‌ها
  • به همراه داشتن تمامی اسناد خودرو شامل: برگ سبز، برگه تسویه عوارض و خلافی خودرو
  • تمیز بودن خودرو قبل از مراجعه به شعب خودرو45
  • الزام حضور مالک اصلی خودرو هنگام عقد قرارداد و تسویه حساب

چه ماشین‌هایی در خودرو45 خرید و فروش می‌شوند؟

نه تنها معاملات ماشین‌های داخلی، بلکه کارشناسی قیمت خودرو دست دوم و معامله خودروهای خارجی نیز توسط خودرو45 انجام می‌شود. فرقی نمی‌کند که ماشین شما از برند سایپا و ایران خودرو باشد، یا این‌که هیوندای، تویوتا و بنز، زیرا خودرو45 کار خرید و فروش همه خودروها را انجام می‌دهد. ماشین‌های چینی نیز در ماه‌های اخیر یکی از خودروهای محبوب برای خرید و فروش در خودرو 45 بوده‌اند.

خرید و فروش ماشین در خودرو 45 البته محدودیت‌هایی هم دارد. مثلا خودروهای تصادفی شدید، چپی و اتاق تعویض نمی‌توانند در خودرو45 فروش بروند. همچنین خودروهای داخلی با سال ساخت قبل از سال ۱۳۹۳ و همچنین خودروهای خارجی قبل از سال ۲۰۱۰ نیز شامل محدودیت‌های معامله خودرو45 می‌شوند.

چطور به خودرو45 اعتماد کنیم؟

مجموعه خودرو 45 سال‌ها است در حوزه خرید و فروش ماشین‌های کارکرده و دست دوم فعال است و هزاران معامله موفق به واسطه این مجموعه اتفاق افتاده است. این شرکت علاوه بر بررسی دقیق ۱۴۵ موردی از اتومبیل‌های کارکرده، یک برگه تضمین اصالت به فروشنده و خریدار می‌دهد تا طرفین با همه ایرادات فنی آشنا شوند و هنگام معامله، هیچ مشکلی به وجود نیاید.

سخن پایانی

خودرو45 بستری را فراهم کرده که در قالب آن طرفین معامله در شرایطی امن و مطمئن بتوانند معامله کنند. کارشناسی خودرو و قیمت‌گذاری رایگان، و همچنین پرداخت آنی مبلغ ماشین، از جمله مزیت‌های خاص خودرو45 است.

در یک کلام، اگر می‌خواهید خودرو خود را در زمانی کوتاه و به شیوه‌ای امن بفروشید و از شر معامله با دلالان خلاص شوید و مجبور نباشید که دائما به تماس تلفنی خریداران غیرواقعی جواب دهید، خودرو45 را در ذهن داشته باشید.

نوشته‌های مرتبط