دلایل محبوبیت بازی کلش اف کلنز و درآمدهای نجومی گیمر ها

بازی کلش اف کلنز از محبوبیت زیادی خصوصا در میان نوجوانان و جوانان برخوردار است و بسیاری از افراد حداقل یک بار آن را بازی کردند. دلیل این محبوبیت و درآمدهای نجومی گیمرها، موضوعی است که در این مقاله قصد داریم درباره آن صحبت کنیم.

●      رایگان بودن

بازی های رایگان همیشه محبوبیت بالایی میان مردم دارند، به ویژه زمانی که یک بازی ماجراجویی تعاملی باشد.

●      رقابتی بودن

تمامی افراد به رقابت علاقه دارند. بازی کلش اف کلنز به شما شرایط استقلال و شخصی سازی فوق العاده ای می دهد. در این بازی همه چیز طبق سلیقه و برنامه شما پیش می رود و هر فردی که بازی می کند به همین روش در حال رقابت است. استراتژی ها، افزایش منابع، طراحی پایگاه، انتخاب نیروها، شیوه خرج کردن منابع و حتی انتخاب هم تیمی ها به شما بستگی دارد.

همین رقابتی بودن بازی باعث شده گیمر های زیادی تمایل داشت باشند تا از این بازی کسب درآمد کنند. بنابراین اگر می خواهید آمار دقیقی از رشد این بازی میان جوانان مطلع شوید؛ کلیک کنید.

●      اجتماعی بودن

در بازی کلش اف کلنز، رقابت می تواند از نوع تیمی باشد و همین قابلیت سبب افزایش و تقویت مهارت کار گروهی می شود. طراحی این بازی به صورتی انجام شده است که افراد می توانند با یکدیگر تعامل داشته و برای به دست آوردن منابع با هم متحد و هماهنگ شوند.

●      سادگی در عین پیچیدگی

در ظاهر روش بازی بسیار ساده است. دهکده خود را با خرید تجهیزات دفاعی با استفاده از منابع خود، تقویت می کنید و منابع را می توانید با حمله به دیگر دهکده ها به دست آورید. اما بخش پیچیده بازی مربوط به اولویت هایی است که جهت ایجاد یک دهکده قوی در نظر می گیرید و استراتژی هایی که برای حمله به کار می برید.

●      غیر قابل پیش بینی بودن

برخلاف بسیاری از بازی ها، کلش قابل پیش بینی نبوده به صورتی که در این بازی نبرد در جنگ های قبیله ای هرگز یکسان نیست. هر نبردی در کلش یک تجربه غیر قابل پیش بینی است و همه چیز به این بستگی دارد که در مقابل چه کسی قرار دارید و چگونه از جادو ها و نیرو ها استفاده می کنید.

دلایل محبوبیت بازی کلش اف کلنز و درآمدهای نجومی گیمر ها

●      تداوم در بروز رسانی ها

رپورتاژ

موضوع دیگری که سبب تمایز کلش از سایر بازی ها شده، بروزرسانی های آن است. طلسم های جدید، نیروهای جدید و توانایی های ارتقا یافته ای که سبب برتری آن نسبت به سایر بازی ها می شود. از این رو همیشه در این بازی موارد و ویژگی هایی وجود دارد که در بروزرسانی بعدی می توانید منتظر آن باشید. خرید بلیط طلایی بازی های سوپرسل بهترین راهکار برای استفاده از جدیدترین ویژگی ها است. استفاده از بلیط طلایی این بازی راهکار خوبی برای دستیابی به جدیدترین آپدیت ها است. اینجا می توانید ببینید که گلد پس کلش اف کلنز 2023 چه جوایزی دارد.

●      رساندن کارگر ها به 5 نفر

هنگامی که در کلش اف کلنز اکانت خود را ایجاد می کنید یک کارگر یا Builder در اختیار شما قرار داده شده و پس از طی کردن مراحل آموزشی یک کارگر دیگر نیز اضافه می شود. اما داشتن دو بیلدر برای تبدیل شدن به یک بازیکن عالی کفایت نمی کند. از این رو باید بیلدر های خود را با پرداخت جم به 5 نفر برسانید.

●      بوست کردن کالکتور ها یا ماینر ها

این امکان برای اکسیر کالکتورها، دارک اکسیر کالکتورها و گلد ماینرها وجود دارد تا بازده آن ها را چندین برابر با پرداخت جم افزایش داد. همین موضوع سبب می شود تا منابع بیشتری در مدت زمان کوتاهتری در اختیار شما قرار بگیرد. اما به این موضوع توجه داشته باشید که در هر 24 ساعت تنها یک بار می توان بوست کردن کالکتورها را انجام داد.

دلایل محبوبیت بازی کلش اف کلنز و درآمدهای نجومی گیمر ها

●      افزایش سرعت ساخت نیرو

در این بازی نیروها که با نام Troops شناخته می شوند، توسط سازه های مختلفی با نام Barracks ساخته شده و زمان ساخت هر نیرو خاص خودش است. از این رو شما می توانید با خرید جم سرعت ساخت نیرو و ارتش خود را افزایش دهید.

●      ارتقا لول های جنگی

در کلش اف کلنز، نیروهای جنگی مختلفی از جمله آرچر، ویزارد، مینیون و جاینت وجود دارد. شما می توانید لول آزمایشگاه را با افزایش لول خود بالاتر برده و با این کار نیرو ها را آپگرید کنید و با کمک جم قویترین ارتش خود را بسازید.

●      استفاده موقت از اسپل ها برای افزایش قدرت

اسپل یا معجون هایی در این بازی وجود دارد که امکانات متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می دهند. به عنوان مثال با استفاده از آن ها می توانید که دیوارهای قبیله خود را بدون هدر رفت تقویت کنید و یا لول هیروهای خود را به حداکثر میزان در مدت محدودی افزایش دهید.

●      آزاد سازی امکانات بیشتر بازی با بلیط طلایی کلش

خرید بلیط طلایی کلش یکی از آیتم های موجود در این بازی است که با استفاده از آن می توان امکانات بیشتری را به بازی افزود. اما درباره خرید بلیط طلایی کلش آف کلنز و تفاوت آن با بلیت کلش رویال باید بگوییم که هر دو رویدادی فصلی است و به صورت کلی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

از جمله امکاناتی که با بلیط طلایی کلش آزاد می شوند می توان به اهدای سربازان به دوستان با صرف فقط یک جم برای هر دسته نیرو، امکان افزایش گنجایش بانک در هر فصل و استفاده از جم برای آزاد سازی لیست جایزه های جدید اشاره کرد.

نوشته‌های مرتبط