خرید قسطی لباس از فروشگاه لباس سکرت

امروزه میتوانید به راحتی و بدون نیاز به ضامن، چک و سفته، به صورتی قسطی خرید کنید. حتی میتوانید لباس زیر، شورت و سوتین که جزو پوشاک ضروری برای بانوان است را نیز، به صورت قسطی خریداری کنید. فروشگاه های معتبری در این زمینه وجود دارند. در این مطلب، تمام آنچه که درباره خرید قسطی لباس از فروشگاه قدیمی و معتبر لباس سکرت باید بدانید را توضیح داده ایم. از این پس حتی شما نیز میتوانید بدون پرداخت سود و یا بهره، لباس خود را از لباس سکرت قسطی بخرید.

شرایط خرید قسطی لباس از لباس سکرت

برای خرید قسطی لباس از فروشگاه معتبر فروشگاه لباس سکرت، تنها باید اکانت اسنپ فعال داشته باشید. از طریق خرید اعتباری اسنپ پی (snapppay.ir)، در لباس سکرت بدون نیاز به سود و یا کارمزد اضافه، میتوانید مدل های باکیفیت و قیمت مناسب شورت، سوتین، انواع لباس زیر و لباس خواب را خریداری کنید. باتوجه به این که لباس زیر باکیفیت، در سلامت بانوان نقش زیادی دارد و جزو نیاز های اساسی بانوان به شمار می‌رود و همچنین تورم روز افزون اقتصاد، این نوع فروش برای مخاطبان جذاب بوده و فرصتی ایده آل برای توان خرید بیشتر به آن ها خواهد بود.

نیم تنه لباس سکرت

برای دریافت اعتبار، به چه مدارکی نیاز دارید؟

تقریبا به هیچ مدارکی خاصی نیاز ندارید. برای دریافت اعتبار خرید لباس از لباس سکرت، هیچ وثیقه، مدرک و ضامنی نیاز ندارید. فقط باید در مرحله آخر پرداخت سفارش در لباس سکرت، گزینه خرید اقساطی را بزنید.

چگونه از فروشگاه لباس سکرت، قسطی خرید کنیم؟

رپورتاژ

محصولات مورد نظر خود را شامل لباس زیر، انواع سوتین و شورت، انواع لباس خواب زنانه و مردانه را به سبد خرید در وبسایت لباس سکرت اضافه کنید. در زمان پرداخت، گزینه پرداخت اقساطی اسنپ رو فعال کنید تا در 4 قسط (در 4 ماه) مبلغ سفارش را پرداخت کنید. هزینه هر قسط هم با توجه به مبلغ خرید شما مشخص میگردد.

آیا با خرید قسطی باید کارمزد پرداخت کنیم؟

شاید واژه خرید قسطی، شما را به یاد سود ها و کارمزهای بالا بیندازد. اما نگران نباشید، با خرید قسطی لباس از فروشگاه لباس سکرت، حتی یک هزار تومان هم بیشتر پرداخت نمیکنید. این روش پرداخت امن و راحت برای مشتریان عزیز لباس سکرت به شمار می‌رود که بتوانند لباس های ضروری خود را با قیمت منصفانه از وارد کننده و تولید کننده انواع لباس در ایران، خریداری کنند.

شورت نخی زنانه

آیا بعد از اتمام اقساط بسته ارسال می شود؟

خیر، به محض تکمیل سفارش و ثبت شدن آن اس ام اس حاوی کد رهگیری برای مشتریان عزیز لباس سکرت ارسال میشود و در اولین روز کاری بعد از خرید، سفارش شما ارسال خواهد شد.

همه چیز درمورد برند لباس سکرت

برند ثبت شده لباس سکرت، از سال 1392 فعالیت خود را با واردات، تولید و پخش انواع لباس زیر و لباس خواب و لباس راحتی آغاز کرد. 11 سال سابقه کار فروشگاه لباس سکرت، مجوزهای قابل پیگیری، ویدیو اختصاصی از تک تک محصولات برای راحتی بیشتر مشتریان در زمان خرید، صداقت و قیمت های منصفانه، از ویژگی های مهم این برند قدیمی ایرانی است. در حال حاضر شعبه عمده فروشی لباس سکرت واقع در بازار بزرگ تهران فعال است و همچنین میتوان محصولات این برند با سابقه را از طریق سایت  فروشگاه لباس سکرت (lebassecret.com) خریداری کرد.

نوشته‌های مرتبط