اگر کلمه FURIOUS را در 7 ثانیه پیدا کنید، شما از یک ماشین فراری سریعتر هستید!

مردم بسیاری در سراسر جهان و با هر فرهنگ و نژادی روزانه انواع و اقسام تست هوش و تست شخصیت و سایر تست ها و آزمون هایی که برای سنجش هوش و سرعت عمل و دقت و هوشیاری شان است را جستجو و مطالعه میکنند.این علاقمندی انسانها باعث شده است که تست های بسیار زیادی در زمینه هوش بصری،هوش ریاضی، هوش هیجانی، شخصیت و … تهیه و منتشر شود که افراد میتواند به سادگی با مراجعه به آنها خودشان را بسنجند. در این مقاله هم یک مطلب بسیار جالب تست هوش برای شما آماده کرده ایم که با پاسخ دادن به آن می توانید میزان هوش خود را بسنجید. در مجموعه مطالب سرگرمی و شخصیت شناسی سایت بازده با ما همراه باشید تا هر روز یک تست هوش جالب را برای شما بیان کنیم. و این بار هم به سراغ یک بازی پازل کلمات یا بازی با کلمات بسیار جالب رفته ایم. به این تصویر خوب نگاه کنید و اگر کلمه FURIOUS را در ۷ ثانیه پیدا کنید، چشمان شما از یک فراری سریعتر است!

پازل کلمات نوعی پازل است که در آن باید کلمه پنهان را در یک مجموعه از کلمات را پیدا کنید و امروزه یکی از محبوب ترین فعالیت های آنلاین در بین کاربران اینترنتی است.

این یک راه عالی برای آزمایش هوش و مهارت های بصری با حل معما در یک محدودیت زمانی است. تمرین منظم چنین معماهایی می تواند به افزایش دامنه توجه و مهارت های حل مسئله شما کمک کند.

تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا حروفی را نشان می دهد که در یک شبکه کلمات دارای ۱۲ ستون و ۱۴ ردیف مرتب شده اند.

در میان شبکه‌ی حروف کلمه “FURIOUS” پنهان است. چالش پیش روی شما این است که کلمه را از این شبکه حروف در عرض ۷ ثانیه پیدا کنید.

این یک راه عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده و هوش شما است.

رپورتاژ

این کلمه را می توان با مرتب کردن حروف از بالا به پایین، پهلو، بالا و پایین، جلو و عقب و به صورت مورب تشکیل داد.

این یک چالش در سطح متوسط است و افرادی که مهارت‌های بصری خوبی دارند می‌توانند کلمه را در محدوده زمانی مشخص کنند.

نحوه چیدمان حروف در شبکه، تشخیص آن را در نگاه اول دشوار می کند.

آیا کلمه پنهان را پیدا کردید؟

اگر پیدا کردید که باید بگوییم چشمان شما مانند یک فراری سریع است! اگر هم نه اشکالی ندارد ما پاسخ این پازل را در ادامه برایتان آورده ایم و در تست بعدی مجددا خودتان را مک بزنید.

پازل کلمه FURIOUS

 

نوشته‌های مرتبط