9 جمله الهام بخش از پرنسس دایانا برای اینکه انسان بهتری شویم

پرنسس دایانا پرنسس ولز، یکی از اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا بود که در تابستان ۱۹۹۷ در یک تصادف رانندگی در سن ۳۶ سالگی به طرز غم انگیزی درگذشت. دایانا به دلیل ازدواج با شاهزاده چارلز، وارث تاج و تخت بریتانیا در سال ۱۹۸۱در سراسر جهان شناخته شد. این زوج صاحب دو پسر به نام های پرنس ویلیام و پرنس هری شدند. ازدواج دایانا با پرنس چارلز با چالش هایی روبرو شد و این زوج در نهایت در سال ۱۹۹۶ از هم جدا شدند.

پرنسس دایانا به خاطر فعالیت های بشردوستانه و تلاش های انسان دوستانه اش در سراسر جهان شناخته شده بود. او در امور خیریه مختلف، از جمله افزایش آگاهی در مورد اچ آی وی/ایدز، حمایت از کمپین های ضد مینهای زمینی، و حمایت از مسائل مربوط به سلامت روان مشارکت فعالی داشت.

دایانا به دلیل ماهیت دلسوز و توانایی اش در برقراری ارتباط با مردم از هر طبقه اجتماعی اغلب به عنوان “شاهزاده خانم مردم” شناخته می شد. مرگ غم انگیز دیانا در یک تصادف رانندگی در پاریس در سال 1997 جهان را شوکه کرد و منجر به موجی از اندوه و ادای احترام شد. میراث او همچنان از طریق فعالیت های خیریه او، تأثیر او بر خانواده سلطنتی و محبوبیت پایدار او در بین مردم به یادگار مانده است. همچنین نقل قول های الهام بخش و زیبایی از او باقی مانده که به افراد کمک میکند انسان بهتری شوند.

جمله الهام بخش از پرنسس دایانا

۱. درباره‌ی رهبری

«من طبق قاعده و قانون پیش نمی‌روم … من به ندای قلبم گوش می‌دهم، نه ندای عقلم!»

۷ سخنرانی تد که الهام بخش شما برای عبور از لحظات سخت هستند

۲. درباره‌ی توانمندی

«عیار هر کسی باید سنجیده شود. همه پتانسیل آن را دارند که خودی نشان بدهند.»

۳. درباره‌ی مهربانی

«به هر که می‌توانید مهربانی کنید، بدون چشم‌داشت، و یقین داشته باشید که یک روز در عوض این مهربانی کسی به شما مهربانی خواهد کرد.»

۴. درباره‌ی خاص بودن

رپورتاژ

«من دوست دارم آزاد و مستقل باشم. بعضی‌ها از این موضوع خوششان نمی‌آید اما من همینم که هستم.»

۳۳ جمله انگیزشی کارآفرینی که الهام بخش کسب و کار هستند

۵. درباره‌ی شجاعت

«دو چیز برای آدم‌ها تکیه گاهی محکم‌اند: مهربانی به وقتی که دیگران دچار مشکل شده‌اند، و شجاعت به وقتی که خودتان مشکلی برای‌تان پیش آمده است»

۶. درباره‌ی مراقبت از خودمان

«همه‌ی ما نیاز داریم نشان بدهیم چه اندازه مراقب یکدیگر، و در ضمن، مراقب خودمان هستیم!»

۷. درباره‌ی انجام کار خوب

«آدم‌ها فکر می‌کنند که در نهایت، یافتن یک شریک زندگی تنها چیزی است که می‌خواهم. اما در واقع انجام یک کار نیک و به درد بخور برای من بهترین است.»

۴۹ نقل قول الهام بخش برای انگیزه دادن به شما

۸. درباره‌ی احساسات شدید

«فقط آن کاری را انجام بده که دل‌ات می‌گوید!»

۹. درباره‌ی زندگی

«زندگی چیزی جز یک سفر نیست».

نوشته‌های مرتبط