تست شخصیت شناسی رنگ لاک ناخن: رنگ ناخن شما در مورد شخصیت‌تان چه می‌گوید؟

تست های شخصیت شناسی یکی از محبوب ترین موضوعات برای افراد سراسر جهان هستند. در مجموعه مطالب تفریح و سرگرمی سایت بازده با ما همراه باشید تا هر روز یک تست شخصیت شناسی جالب را برای شما بیان کنیم. در این نوشتار هم به سراغ تست شخصیت شناسی رنگ لاک ناخن رفته ایم! موضوع بسیار جالبی است. شما چه رنگ لاکی را انتخاب می کنید؟  رنگ ناخن شما در مورد شخصیت‌تان چه می‌گوید؟ با ما همراه باشید تا نکات جالبی به شما بگوییم.

مردم از زمان های بسیار قدیم ناخن های خود را رنگ می کردند. ناخن های رنگارنگ در میان اعضای جامعه طبقه‌ی بالا در چین و مصر باستان رایج بود و در دوره کنونی لاک ناخن به یکی از اجزای ضروری کیف آرایش تبدیل شده است.

رنگ زدن به ناخن ها فقط برای زیباتر شدن آنها نیست. بلکه در بسیاری مواقع با اعتقادات مذهبی و فرهنگی مرتبط است. مثلا برخی قوم ها در ایران از حنا برای رنگ دادن به ناخن های خود استفاده میکنند و پشت این موضوع یک گرایش فرهنگی یا اعتقادی نهفته است. یا در برخی قبایل آفریقا به دلایل مذهبی مرد و زن ناخن های خود را نقاشی میکنند. رنگی که شما برای ناخن های خود انتخاب می کنید نیز می تواند نشان دهد که شما چه نوع فردی هستید. طبق مطالعات صورت گرفته، رنگ ناخن‌های شما می‌تواند شخصیت شما را تعیین کند. در ادامه با ما همراه باشید تا از شخصیت شناسی چند رنگ مهم ناخن برایتان سخت بگوییم.

تست شخصیت شناسی رنگ لاک ناخن

۱. ناخن با لاک قرمز

تست شخصیت شناسی رنگ لاک ناخن

قرمز محبوب ترین رنگ لاک ناخن است. لاک‌های رنگ قرمز کلاسیک، جسورانه و مناسب برای اکثر موقعیت‌ها و رنگ‌های پوست، یکی از ملزومات هر علاقه‌مند به آرایش است. اما ناخن های قرمزرنگ نشانه چیست؟

اگر دوست دارید سایه قرمز را روی ناخن های خود بپوشانید، شما فردی بسیار با اعتماد به نفس و شاد هستید. به ندرت چیزی وجود دارد که بتواند خلق و خوی شما را تضعیف کند. شما مستقل و عمیقا جاه طلب هستید. شما از کشف چیزهای جدید ابایی ندارید و عاشق آزمایش هستید. شما همچنین کاملاً جسور و اهل زرق و برق و تجمل هستید.

تست شخصیت شناسی میوه: میوه مورد علاقه شما در مورد شخصیت‌تان چه می‌گوید؟

۲. ناخن با لاک بنفش

تست شخصیت شناسی رنگ لاک ناخن

ترجیح دادن به پوشیدن بنفش نشانگر درونگرایی است. اگر رنگ بنفش یا هر طیف دیگری از آن را دوست دارید، فردی خونسرد و آرام هستید. شما با اعتماد به نفس و جسور هستید اما برای حریم خصوصی خود نیز ارزش قائل هستید. شما بسیار خلاق هستید و از نشان دادن آن هم نمی ترسید. از قضاوت نمی ترسید و دوست دارید خودتان را به چالش بکشید. با این حال، اگر سایه روشن‌تری از بنفش یا شاید حتی اسطوخودوسی را دوست دارید، ملایم‌تر، مودب‌تر و آرام‌تر هستید.

تست هوش تصویری: اگر در ۶ ثانیه قورباغه را پیدا کنید، چشمان عقاب دارید!

۳. ناخن با لاک صورتی

تست شخصیت شناسی رنگ لاک ناخن

صورتی نشانه زنانگی است. اگر ناخن های شما اغلب صورتی رنگ می شود، شما همدل و دلسوز هستید. همچنین گرم و صمیمی هستید و به راحتی می توانید با دیگران کنار بیایید. دوست دارید با افراد جدید معاشرت کنید و هر جا که می روید، ظرافت را تابش می دهید. شما جاه طلب هستید و در صورت نیاز می توانید کاملاً خشن هم باشید. و مانند موارد دیگر، اگر طیفهای ملایم‌تری از رنگ صورتی را دوست دارید، به سمت درون‌گرایی حرکت میکنید. با این حال، عاشقان صورتی به طور طبیعی سرزنده اند و با مردم رفتار دوستانه دارند.

تست شخصیت شناسی درخت: کدام درخت را انتخاب میکنید؟

رپورتاژ

۴. ناخن با لاک سفید

تست شخصیت شناسی رنگ لاک ناخن

رنگ سفید نماد آرامش است. بنابراین، اگر دوست دارید سایه سفید روی ناخن های خود بپوشید، احتمالا فردی صبور و ساکت هستید. بیشتر اوقات آرام می مانید و به ندرت عصبانی می شوید. شما یک جنبه عاطفی شدید نیز دارید، اما هیچ چیز در شما آشکار نیست. شما منطقی و دقیق هستید. نظم و روال در زندگی روزمره خود را دوست دارید و طرفدار زیادی از خودانگیختگی نیستید.

تست هوش تصویری: اگر در ۹ ثانیه خون آشام واقعی را تشخیص دهید نابغه هستید

۵. رنگ ناخن پوست پیازی یا کالباسی روشن

تست شخصیت شناسی رنگ لاک ناخن

پوست پیازی بهترین رنگ لاک ناخن برای افرادی است که از هر نظر خنثی هستند. اگر این طیف رنگ ها را بیش از سایر رنگها دوست دارید، شخصیت متغیری دارید. شما در هیچ نوع رفتاری در حالت افراطی قرار نمی گیرید، اما نشانه هایی از همه آنها را نشان می دهید. شما عاشق بیرون رفتن و مهمانی هستید، اما همچنین وقت خود را به تنهایی سپری می کنید. شما برای همه موقعیت‌ها آماده شده‌اید و یک نوع آدم «هر چیزی، هر کجا، هر زمان» هستید. با این حال، یک ویژگی که در شما غالب است، محافظت است. شما به راحتی گارد خود را باز نمی کنید.

تست شخصیت شناسی کیف: کیف دستی مورد علاقه شما در موردتان چه می‌گوید؟

۶. ناخن های فرنچ شده یا رنگ براق

تست شخصیت شناسی رنگ لاک ناخن

آیا همیشه عاشق فرنچ ناخن و طرح و نقش های مختلف روی ناخن هایتان هستید؟ اگر چنین است، شما یک شخصیت منحصر به فرد و کمیاب دارید. خلاقیت شما حد و مرزی ندارد و دوست دارید استعدادهای خود را به رخ بکشید. شما همچنین دوست دارید از خود مراقبت کنید و حاضرید زمان و تلاش زیادی را صرف کنید تا همیشه بهترین ظاهر خود را داشته باشید. نوع هنری که انتخاب می کنید نیز شخصیت شما را آشکار می کند.

۷. ناخن با لاک مشکی یا سرمه ای

تست شخصیت شناسی رنگ لاک ناخن

مشکی یا هر طیف تیره از آن مثل ذغالی و دودی یا سرمه ای نشانه قدرت و اقتدار است. اگر عاشق تکان دادن ناخن های مشکی هستید، فردی مسلط و مقتدر هستید. شما اولین کسی هستید که در موقعیت ها مسئولیت را بر عهده می گیرید و ترجیح می دهید به جای دنبال کردن دیگران، آنان را رهبری کنید. شما همچنین خلاق و با اعتماد به نفس هستید. از یک چالش عقب نشینی نمی کنید و طبیعتی سرکش دارید. رنگ‌های مشکی و سرمه‌ای نیز در انتخاب لاک ناخن، انتخاب ترجیحی افراد هنرمند است.

۸. ناخن با رنگ لاک های روشن

تست شخصیت شناسی رنگ لاک ناخن

رنگ‌های روشن مانند نئونی، فیروزه‌ای یا حتی زرد و نارنجی نشانه‌هایی هستند که نشان می‌دهند یک فرد بسیار پرانرژی است. اگر دوست دارید رنگ‌های روشن‌تری روی ناخن‌هایتان بزنید، سرشار از اشتیاق هستید و در بیشتر مواقع روحیه بالایی دارید. شما یک برونگرا هستید که در تعاملات اجتماعی پیشرفت می کنید. شما همچنین پر از ایده هایی هستید که اغلب آنها همیشه کاملاً غیر متعارف هستند و خارج از چارچوب فکر می کنید. رنگ های روشن نشان دهنده جوانی و خودانگیختگی هستند.

نوشته‌های مرتبط