برنامه جدید شماره مجازی – معرفی بهترین برنامه های شماره مجازی اندروید و آیفون

برای کار با بسیاری از اپلیکیشن‌ها مثل اینستاگرام یا واتساپ، به شماره تماس نیاز دارید. ولی احتمال دارد به دلایل مختلف نخواهید از شماره خودتان استفاده کنید. مثلاً ممکن است به دلایل امنیتی به دنبال شماره مجازی باشید و یا این که قبلاً از شماره اصلی‌تان برای یک حساب واتساپ استفاده کرده باشید و الان بخواهید یک اکانت دیگر بسازید که قاعدتاً به شماره جدید نیاز دارد. در این جاست که شماره مجازی به کمک شما می‌آید. شماره مجازی می‌تواند برای هر کشوری در دنیا ثبت شده باشد. برنامه‌های مختلفی هستند که این شماره مجازی را برای شما فراهم می‌کنند. در این نوع برنامه حتی می‌توانید با این شماره تماس برقرار کنید، یا پیامک بفرستید و همان‌طور که گفتیم، در اپلیکیشن‌ها ثبت نام نمایید. در این مقاله می‌خواهیم چندین برنامه جدید شماره مجازی را به شما معرفی کنیم.

همانطور که میدانید یکی از مهمترین مواردی که در فضای آنلاین باید به آن توجه نمود برقراری امنیت و جلوگیری از دسترسی هکرها به اطلاعات موجود برروی دستگاه های آنلاین است؛ با توجه به این موضوع مایلم آموزش امنیت در شبکه های کامپیوتری و اینترنت فرادرس را به شما معرفی کنم؛ برای دریافت این آموزش روی لینک زیر کلیک کنید:

شماره مجازی چگونه کار می‌کند؟

با دریافت شماره مجازی، یک خط تلفن و یا موبایل در کشوری دیگر در اختیار شما قرار می‌گیرد (نیازی نیست برای این کار، سیم کارت فیزیکی تهیه کنید) و به کمک این شماره که اسم مجازی روی آن است و یعنی فیزیکی نیست قادر خواهید بود تماس بگیرید، پیامک بفرستید و در اپلیکیشن‌ها ثبت نام کنید. در ادامه می‌خواهیم چندین مزیت دیگر برای داشتن شماره مجازی را بیان کنیم. شرکت‌هایی که شماره های مجازی تولید می‌کنند، به طور معمول در دو کشور آمریکا و کانادا قرار دارند. این که بتوان بدون مالکیت سیم کارت فیزیکی، به شماره این کشورها دسترسی داشت، جالب به نظر می‌رسد. وقتی که می‌خواهید تعداد زیادی اکانت جیمیل (برای رمزارز) بسازید نیز، همانند ساخت اکانت برای اپلیکیشن‌ها، به شماره مجازی نیاز دارید.

اگر در کشوری خارجی دوست و آشنا دارید و یا برای کار و تجارت باید با خارج کشور در ارتباط باشید، به خوبی می‌دانید که تماس با شماره داخلی ایران، چقدر برایتان هزینه‌بردار خواهد بود. استفاده از شماره مجازی در این حالت، می‌تواند بسیار به‌صرفه باشد. به کمک برنامه‌های شماره مجازی، می‌توانید برای بخش‌های مختلف شرکتتان، شماره‌های مجزا تهیه کنید و به راحتی در چشم مشتری خود، ظاهری حرفه‌ای داشته باشید. با شماره مجازی قادر خواهید بود بین کار و زندگی شخصی توازن ایجاد کنید و سیم کارت فیزیکی که روی گوشی‌تان است را به عنوان شماره شخصی استفاده نموده و برای شماره کاری، روی شماره مجازی حساب باز کنید. علاوه بر آن می‌توانید تنظیم کنید که خارج ساعت کاری، تماس‌ها به صندوق صوتی بروند تا مزاحمتی برایتان به وجود نیاید.

اگر به دلایل امنیتی نمی‌خواهید هویت مکانی‌تان موقع تماس گرفتن افشا شود، شماره مجازی برایتان مناسب است، چون شما در ایران هستید، ولی انگار از آن سمت دنیا تماس برقرار می‌کنید. از آن جایی که کشور ما توسط آمریکا تحریم شده است، نمی‌توانیم از خدمات بسیاری از سایت‌ها و شرکت‌های خارجی استفاده کنیم. اما با داشتن شماره مجازی قادر خواهیم بود این تحریم‌ها را دور بزنیم و این سایت‌ها و شرکت‌ها نخواهند فهمید که کاربر ایرانی هستیم. البته حالا که از مزایای شماره مجازی گفتیم، بد نیست از عیب بزرگ آن‌ها نیز صحبت کنیم. متاسفانه شماره‌های مجازی، امنیت خیلی بالایی ندارند، بنابراین بهتر است شماره را از شرکتی تهیه کنید که معتبرتر است.

MessageBird

MessageBird، یک برنامه جدید شماره مجازی است که به وسیله آن می‌توانید به آسانی صاحب یک شماره غیر فیزیکی شوید. این برنامه به شما اجازه می‌دهد کانال‌های ارتباطی خود را در یک صندوق قرار دهید و این قابلیت برای کسانی که با افراد زیادی در ارتباط‌اند، بسیار مفید است. MessageBird، یک نسخه رایگان نیز دارد که برای ما ایرانی‌ها مناسب است.

برنامه جدید شماره مجازی - معرفی بهترین برنامه های شماره مجازی اندروید و آیفون

TextNow

یک برنامه جدید شماره مجازی، TextNow است که شماره را با سرعتی بالا در اختیار شما قرار می‌دهد. تمام چیزی که نیاز دارید این است که برنامه را نصب کنید، وارد آن شوید و یک شماره مجازی را انتخاب کنید. پس از آن می‌توانید تماس‌ها و پیام‌های خود را شروع کنید. خدمات TextNow کاملاً رایگان هستند و برای گرفتن شماره جدید، نیازی نیست هزینه‌ای پرداخت کنید. البته این برنامه، یک نسخه پولی نیز دارد که بدون تبلیغات است، سرعت بیشتری دارد و از قابلیت‌هایی مثل رونوشت پست صوتی، تاریخچه نامحدود عکس و ویدیو و غیره بهره می‌برد.

برنامه جدید شماره مجازی - معرفی بهترین برنامه های شماره مجازی اندروید و آیفون

Grasshopper

Grasshopper، یکی از راحت‌ترین برنامه‌های شماره مجازی برای استارت‌آپ‌ها است. این برنامه، به صورتی طراحی شده که به کسب‌وکارهای کوچک کمک کند از شماره مجازی برای کاهش هزینه‌ها استفاده نموده و با هر کجای جهان کار کنند. شماره‌های مجازی که Grasshopper ارائه می‌دهد، متنوع هستند. یک ویژگی خوب دیگری که در این برنامه جدید شماره مجازی می‌بینیم این است که اگر قبلاً از شماره مجازی استفاده کرده‌اید، می‌توانید همه داده آن را به این برنامه منتقل کنید. این ابزار، می‌تواند پست صوتی را به متن تبدیل کند تا به راحتی به جای گوش دادن، آن را بخوانید. امکان ارسال فکس با ضمیمه PDF از ایمیل و همچنین فوروارد تماس نیز وجود دارد. متأسفانه Grasshopper، رایگان نیست، اما می‌توانید تا 30 روز از نسخه آزمایشی آن استفاده کنید.

برنامه جدید شماره مجازی - معرفی بهترین برنامه های شماره مجازی اندروید و آیفون

Text Free

Text Free، یک برنامه جدید شماره مجازی رایگان است. به وسیله این برنامه می‌توانید پیامک ارسال کنید و حتی با دیگر کاربرانی که از این سرویس استفاده می‌کنند تماس بگیرید. Text Free، شماره آمریکایی واقعی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید به هر کسی پیامک بدهید، حتی اگر کاربر این برنامه نباشند. امکان ارسال پیامک گروهی، تصویر و ویدیو نیز وجود دارد.

علاوه بر آن، قادر خواهید بود با استفاده از Wi-Fi تماس برقرار کنید. توجه بفرمایید که چون برای کار با این اپلیکیشن باید در آمریکا باشید، لازم است از VPN این کشور استفاده کنید. اگر از VPN استفاده کردید، به برنامه اجازه دسترسی به مکان خود را ندهید. Text Free، به صورت وب سایت و همچنین اپلیکیشن آیفون و اندروید در دسترس است.

برنامه جدید شماره مجازی - معرفی بهترین برنامه های شماره مجازی اندروید و آیفون

YouMail

YouMail، یک فراهم‌کننده خدمات شماره مجازی است که از شما و شبکه گوشی‌تان محافظت می‌کند. این اپلیکیشن می‌تواند تماس‌های ربات را بلاک کند و همچنین به شما اجازه می‌دهد تماس‌هایی که می‌خواهید را بلاک کنید. تماس‌های از دست رفته به آسانی قابل شناسایی هستند و برنامه می‌تواند به صورت خودکار به تماس‌های از دست رفته پاسخ دهد. امکان این وجود دارد که پیام صندوق صوتی مخصوص خود را انتخاب نمایید و علاوه بر آن، تماس کنفرانسی برقرار کنید و یا تماس‌ها را فوروارد و ضبط کنید. برنامه جدید شماره مجازی YouMail، می‌تواند شماره‌هایی از کشورهای آمریکا، کانادا، جامائیکا، انگلستان، مالزی و تایلند را در اختیار شما قرار دهد.

برنامه جدید شماره مجازی - معرفی بهترین برنامه های شماره مجازی اندروید و آیفون

MightyCall

MightyCall، به دلیل ویژگی‌های زیر، یکی از بهترین برنامه های شماره مجازی محسوب می‌شود.

  • نسخه آزمایشی رایگان این برنامه، از بی‌نهایت تماس پشتیبانی می‌کند
  • امکان فوروارد تماس به کامپیوتر، گوشی یا هر دستگاه دیگر
  • می‌توانید مخاطبان خود را ردیابی کنید
  • ضبط صدا
  • امکان قبول، رد و یا انتقال تماس به صندوق صوتی وجود دارد
رپورتاژ

برنامه جدید شماره مجازی - معرفی بهترین برنامه های شماره مجازی اندروید و آیفون

Blacktel.io

Blacktel.io، یک برنامه جدید شماره مجازی کاملاً رایگان است که علاوه بر آیفون و اندروید، به صورت سایت نیز طراحی شده است. ویژگی‌های این برنامه عبارتند از:

  • با فراهم کردن شماره مجازی از هر کشوری، از شماره تماس اصلی شما محافظت می‌کند
  • می‌توانید از این شماره مجازی برای فیسبوک، تلگرام و یا گوگل استفاده کنید.
  • امکان فوروارد تماس و همچنین پاسخ خودکار به تماس از طریق پیامک وجود دارد.
  • به شما اجازه می‌دهد فکس بفرستید و دریافت کنید.
  • می‌توانید تنظیم کنید که پیام‌های شما به هر ایمیل دلخواهی فرستاده شوند.

برنامه جدید شماره مجازی - معرفی بهترین برنامه های شماره مجازی اندروید و آیفون

Hushed

شماره‌هایی که Hushed ارائه می‌دهد، از بیش از 300 ناحیه از آمریکا، کانادا و انگلستان هستند. با این برنامه جدید شماره مجازی می‌توانید تماس بگیرید و پیامک بفرستید. علاوه بر آن امکان کار با چند خط نیز وجود دارد. با Hushed قادر خواهید بود اطلاعات شخصی خود را محرمانه نگه دارید.

برنامه جدید شماره مجازی - معرفی بهترین برنامه های شماره مجازی اندروید و آیفون

Telos

Telos، یک برنامه جدید شماره مجازی برای آیفون و اندروید است. با استفاده از این برنامه می‌توانید بی‌نهایت تماس برقرار کنید، پیامک بفرستید، عکس و ویدیو ارسال کنید و مکان خود را با دوستان و دیگر کاربرانTelos  به اشتراک بگذارید. حتی صدای تماس‌های کاربرانTelos ، بهتر از صدای تماس‌های معمولی است. این برنامه علاوه بر اختصاص یک شماره تماس واقعی به شما، می‌تواند گوشی شما را به یک واکی تاکی نیز تبدیل کند.

برنامه جدید شماره مجازی - معرفی بهترین برنامه های شماره مجازی اندروید و آیفون

VirtualPhone.Com

این سایت، برای فریلنسرهایی که به تنهایی کار می‌کنند و به یک شماره جدا برای کارشان نیاز دارند، ایده‌آل است. با VirtualPhone.Com  قادر خواهید بود شماره مجازی رایگان دریافت کنید. این سایت از قابلیت‌هایی مثل صندوق صوتی، فکس، حالت خودکار و مدیریت تماس بهره می‌برد. با نسخه رایگان می‌توانید تا 100 دقیقه از برنامه استفاده کنید.

برنامه جدید شماره مجازی - معرفی بهترین برنامه های شماره مجازی اندروید و آیفون

CountryCode.Org

CountryCode.Org نیز همانند VirtualPhone.Com، یک سایت شماره مجازی است که برای کسب‌و‌کارها طراحی شده است و به آن کمک می‌کند در کشورهای مختلف، حضور مجازی داشته باشند. این سایت رایگان، قابلیت فوروارد تماس دارد و اطلاعاتی همچون ISO، zip و کد کشور فراهم می‌کند و رابط کاربری بسیار آسانی دارد.

برنامه جدید شماره مجازی - معرفی بهترین برنامه های شماره مجازی اندروید و آیفون

TollFreeForwarding.Com

TollFreeForwarding.com نیز یک سایت شماره مجازی است که قابلیت فوروارد تماس و تغییر تنظیمات منوی صوتی دارد. علاوه بر آن، برای 120 ناحیه از جهان، شماره محلی ارائه می‌دهد.

  • امکان دریافت تماس بلافاصله پس از فعال کردن شماره
  • شماره برپایه فضای ابری

برنامه جدید شماره مجازی - معرفی بهترین برنامه های شماره مجازی اندروید و آیفون

OpenPhone

OpenPhone یکی از بهترین برنامه های شماره مجازی است و همه قابلیت‌هایی که از همچین برنامه‌ای انتظار می‌رود را در اختیار شما قرار می‌دهد و البته رایگان نیست. گزینه‌های مربوط به پیامک و تماس که OpenPhone ارائه می‌دهد برای ارتباطات بین‌المللی، ایده‌آل هستند  و می‌توانند کسب‌و‌کار شما را ارتقا دهند. علاوه بر آن امکان دریافت شماره‌های مختلف با صندوق دریافت پیام و پاسخ خودکار مجزا وجود دارد. همچنین می‌توانید پیامک گروهی بفرستید و در جریان زمان مکالمه خود نیز باشید.

برنامه جدید شماره مجازی - معرفی بهترین برنامه های شماره مجازی اندروید و آیفون

کلام آخر در مورد برنامه جدید شماره مجازی

در این مقاله، ۱۳ برنامه جدید شماره مجازی را به شما معرفی کردیم که به کمک آن‌ها می‌توانید تماس بگیرید، پیام و MMS بفرستید و یا کارهای دیگری مثل فکس انجام دهید. شما می‌توانید در هر کجا که هستید، شماره مجازی دریافت کنید. حتی برخی از برنامه‌ها به شما اجازه می‌دهند شماره مخصوص خود را تولید کنید. یک برنامه شماره مجازی می‌تواند زندگی شخصی و کاری شما را از هم جدا کند و امنیت شما را افزایش دهد. خوشبختانه بسیاری از این برنامه‌ها، رایگان هستند و کار با آن‌ها نیز آسان است. این که چه برنامه‌ای برایتان مناسب است، به نیاز و الویت‌های شما بستگی دارد. امیدواریم این مقاله، آنچه دنبالش بودید را در اختیار شما قرار داده باشد؛ در پایان مایلم آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابله آن را که در فرادرس منتشر شده است به شما معرفی کنم تا بتوانید با مشاهده این آموزش دانش خودتان را در زمینه امنیت در فضای آنلاین افزایش دهید؛ برای دریافت این آموزش روی لینک زیر کلیک کنید:

نوشته‌های مرتبط