فرق سرم دور چشم و کرم دور چشم

سرم دور چشم هم مانند کرم های دور چشم برای مراقبت و محافظت از دور چشم ساخته و تولید شده، اما یکی از تفاوت های اساسی که باهم دارن بافت این دو محصول هست. سرم های دور چشم بافتی شفاف، سبک و زود جذب دارن در حالی که بافت کرم های دور چشم کرمی مانند و کمی سنگین تر از سرم هاست.

برای داشتن پوستی سالم و شاداب لازمه که مراقبت های پوستی رو به درستی و با آگاهی کامل انجام بدی و برای خودت یه روتین پوستی مناسب و با کیفیت ایجاد کنی. روتین پوستی میتونه مخصوص قبل از خواب باشه و همچنین میتونه روتین پوستی روزانه باشه، با توجه به نوع پوستت میتونی یه روتین پوستی مناسب پیدا کنی مثل روتین پوستی پوست چرب، روتین پوستی پوست خشک و یا روتین پوستی پوست حساس. لازمه ی داشتن یه روتین پوستی خوب و موثر اینه که محصولات روتین‌ات کاملا متناسب با نیازهای پوستت باشه و با پوستت سازگاری داشته باشه. سرم ها و کرم ضدچروک دور چشم هم جزو مهمی از انواع روتین های پوستی هستن.

چند نوع سرم دور چشم با کاربرد های مختلف وجود داره؟

سرم دور چشم، یه محصولیه که برای دور چشم استفاده میشه و میتونه با توجه به انواع مختلفی که داره، کارهای متفاوتی انجام بده.

انواع سرم دور چشم:

  1. سرم دور چشم ضدپف
  2. سرم دور چشم ضدچروک
  3. سرم دور چشم روشن کننده
  4. سرم دور چشم جوان کننده
  5. سرم دور چشم شاداب کننده
  6. سرم دور چشم ضد لک
  7. سرم محو کننده تیرگی های دور چشم
  8. سرم دور چشم از بین برنده خطوط
  9. سرم دور چشم لایه بردار
  10. سرم دور چشم آبرسان

سرم های دور چشم عموما توانایی بالایی در آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست دور چشم دارن، چون پوست دور چشم بسیار نازک تر و حساس تر از پوست سایر نقاط صورته و نیاز به مراقبت های ویژه ای داره. سرم پوستی میتونه دور چشم هات رو روشن تر کنه، خطوط زیر و اطراف چشمت رو کاهش بده و از این طریق صورتت رو جوان‌تر، شاداب‌تر و درخشان تر نشون بده.

کرم دور چشم چه ویژگی هایی داره؟

کرم دور چشم بافت غلیظ‌تر و مرطوب‌کننده‌تری نسبت به سرم های دور چشم داره و بیشتر برای آبرسانی و تغذیه پوست استفاده می‌شه. کرم‌های دور چشم معمولاً برای پیشگیری از خشکی، چین‌وچروک‌های ناشی از کم‌آبی و محافظت روزانه از پوست حساس دور چشم توصیه می‌شن.

این کرم‌ها بیشتر مثل ایجاد یه لایه محافظتی عمل می‌کنن و پوست رو نرم و مرطوب نگه می‌دارن. کرم دور چشم یه محصول تخصصی برای مراقبت از پوستِ حساس و نازک اطراف چشم‌هاست. این ناحیه از صورت به دلیل کمبود غدد چربی و نازکی پوست، سریع‌تر دچار چین‌وچروک، خطوط، خشکی و علائم پیری می‌شه. کرم‌های دور چشم طراحی شدن تا این مشکلات رو هدف قرار بدن و پوست این ناحیه رو نرم، مرطوب و تغذیه کنن.

انواع کرم دور چشم:

  1. کرم دور چشم رطوبت رسان
  2. کرم دور چشم ضدپف
  3. کرم دور چشم ضدچروک
  4. کرم دور چشم روشن کننده
  5. کرم دور چشم جوانساز
  6. کرم دور چشم کاهش چین و چروک
  7. کرم دور چشم شاداب کننده
  8. کرم دور چشم بالا برنده ماندگاری میکاپ
  9. کرم دور چشم از بین برنده خطوط
  10. کرم دور چشم آبرسان

تفاوت کرم دور چشم و سرم دور چشم:

پس متوجه شدی که هدف کرم های دور چشم بیشتر اهداف تغذیه ای و آبرسانی هست اما سرم های دور چشم معمولا هدف درمانی و بهبود زیبایی دارن، مثلا رفع تیرگی اطراف چشم یا درمان میلیا دور چشم از اهداف و کاربردهای سرم های دور چشم هست و در مقابل آبرسانی و رطوبت رسانی دور چشم از اهداف کرم های دور چشم هست.

در نتیجه، اگر هدفت درمان فوری مشکلات خاص پوست دور چشم هست، سرم رو انتخاب کن، اما برای مراقبت روزانه و مرطوب نگه داشتن پوست، کرم دور چشم گزینه مناسب‌تریه.

رپورتاژ

فرق سرم دور چشم با کرم دور چشم

درباره دورچشم کلینیک ال ابوت ایز :

کرم دورچشم کلینیک ال ابوت ایز ، یه محصول کرم-ژلی هستش که فوق العاده کرم سبکی هستش و دورچشم کلینیک ال ابوت ایز پوست دور چشم رو خیلی عالی آبرسانی میکنه.

دورچشم کلینیک ال ابوت ایز اصل ، دقیقا سه کار اصلی برای پوست ما انجام میده :

  1. موجب آبرسانی عمیق پوست میشه.
  2. روشن کننده و از بین برنده تیرگی های اطراف چشم
  3. از بین برنده پف زیر چشم

دورچشم کلینیک ال ابوت ایز ، هیچ نوع مواد مضری نداره و توسط چشم پزشک تست و تایید شده ، برای همین کسایی که پوست حساسی دارند با خیال راحت میتونن ازش استفاده کنن چون میدونن که به هیچ عنوان براشون حساسیت ایجاد نمیکنه.

ویژگی های کرم دور چشم کلینیک آل ابوت آیز:

  • روشن کننده دور چشم
  • کاهش دهنده تیرگی اطراف
  • کاهش دهنده پف اطراف چشم
  • آبرسانی بالا
  • تست شده توسط متخصص پوست
  • پیشنهاد شده توسط پزشکان

نتیجه گیری

کرم دور چشم کلینیک آل ابوت آیز، یه گزینه عالی برای کاهش تیرگی، پف و مرطوب نگه داشتن پوست حساس دور چشم هست. فرمولاسیون سبک و فاقد چربی اون باعث می‌شه به‌راحتی جذب بشه و برای استفاده روزانه، حتی زیر آرایش، مناسب باشه. وجود ترکیباتی مثل کافئین و عصاره‌های گیاهی باعث بهبود گردش خون و کاهش پف زیر چشم می‌شه.

این کرم به‌ویژه برای افرادی با پوست حساس یا کسانی که دنبال کرمی سبک و موثر برای دور چشم هستن، گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شه. با استفاده منظم از اون می‌تونی به مرور زمان فواید استفاده از کرم دور چشم رو ببینی و شاهد کاهش مشکلات دور چشم مثل تیرگی و خطوط ریز باشی و پوستی نرم و لطیف داشته باشی.

فرق سرم دور چشم با کرم دور چشم

خرید کرم دور چشم کلینیک

برای خرید کرم دور چشم میتونی یه سر به سایت مای سفورا بزنی و بینِ دنیایی از تنوع محصولی قدم بذاری و مناسب ترین محصول برای خودت رو انتخاب کنی و به راحتی از طریق این سایت سفارش بدی. سفارش دادن از این سایت خیلی راحت و آسونه فقط کافیه محصولت رو انتخاب کنی و وارد سبد خریدت کنی، بعدش وارد صفحه پرداخت میشی و بعد از پرداخت هزینه، منتظر میمونی تا بسته‌ات با زیباترین و جذابترین بسته بندی، به دستت برسه!

راستی، سایت مای سفورا یه ویژگی خیلی خوبی که داره، اینه که تو میتونی از مشاوره تخصصی و رایگانشون استفاده کنی تا اگه بین خرید دوتا محصول شک و تردید داشتی، بتونی بهترین انتخاب رو داشته باشی و خیالت بابت محصولاتی که میخری کاملا راحت باشه. این روزا پیدا کردن یه متخصص و کارشناس کاربلد که بتونه تو انتخاب لوازم آرایشی، بهداشتی، عطر و ضد آفتاب بهت کمک کنه خیلی سخته و حالا که مای سفورا این ویژگی کم نظیر رو داره وقتشه که ازش استفاده کنی و از فوایدش بهره مند بشی.

نوشته‌های مرتبط