نشانه های مرد عاشق: ۲۴ روش که چطور بفهمم دوستم دارد

تقریبا تمام خانم ها پس از اینکه وارد یک رابطه عاشقانه و عاطفی با یک مرد می شوند همواره از خود می پرسند واقعا من را دوست دارد یا چطور بفهمم دوستم دارد ؟ در این نوشتار با ما همراه باشید تا نشانه های مرد عاشق را بشناسید و از کیفیت رابطه عاطفی تان باخبر شوید.

نشانه های مرد عاشق

۱. او به دنبال پیدا کردن فیلمی است که مدت‌ها بوده منتظرش بوده‌اید و یک بار که با هم قرار دارید با آن فیلم شما را سورپرایز می‌کند. شاید حتی خودش نخواهد آن را ببیند، اما به خاطر شما آن را پیدا کرده‌است!

۲. او بدون هیچ دلیلی به شما گل می‌دهد. بعضی از زنان فکر می‌کنند که این کار دیگر دمده شده‌است. اما چنین چیزی حقیقت ندارد.

۳. او واقعا تلاش می‌کند هر طور شده زمانی را برای سپری کردن با شما پیدا کند. حتی اگر خیلی مشغله داشته باشد باز هم در میان تمام کارهای‌اش قراری را با شما ترتیب می‌دهد.

۴. وقتی شما دور و بر او هستید، خیلی سراغ گوشی‌اش نمی‌رود. پست گذاشتن در اینستاگرام یا جواب دادن پیام‌های دوست و آشنا نمی‌تواند دلیلی باشد برای این‌که وقت‌اش را به جای شما صرف گوشی‌اش کند. غلبه بر آن حس سماجت‌باری که هر آدمی برای چک کردن گوشی‌اش دارد…. بله این عشق است!

۵. او برای‌تان عکس‌هایی را از جوک‌ها و چیزهایی که شما را به یاد او می‌آورد، می‌فرستد. او به هر چیزی نوعی حس رمانتیک می‌دهد.

۶. او دوست دارد شما هم در گردش‌هایی که به همراه دوستان‌اش می‌رود، حضور داشته باشید. چنین چیزی ممکن است برای شما واقعا سخت باشد، اما چه می‌شود کرد که او واقعا دوست دارد شما همیشه کنارش باشید.

۷. او تلاش می‌کند تا قبل از خواب هم ه شما پیامی بدهد و از اوضاع و احوال‌تان خبری بگیرد.

۸. حتما پیگیری می‌کند که ببیند آیا به خانه رسیده‌اید یا نه. عصبانی نشوید! در آن پیغام ساده‌ی «رسیدی خونه؟» هزار و یک احساس عاشقانه و نگرانی حقیقی وجود دارد!

۹. او گاهی برنامه‌های خود را به خاطر شما لغو می‌کند. برای او شما قطعا نسبت به دوستان و برنامه‌ی ورزشی شبانه‌اش ارجحیت دارید.

۱۰. او نیازهای عاطفی شما را متوجه می‌شود. و به حدی شما را می‌شناسد و درک می‌کند که به راحتی متوجه می‌شود که مثلا امروز در اثر بحث و جدل بادوست‌تان ناراحت هستید یا به خاطر مشکلی در محل‌ کارتان نگرانی‌هایی دارید. او می‌داند که گاهی باید شما را تنها بگذارد، و گاهی اوقات تلاش می‌کند شما را برای حرف زدن در مورد احساسات‌تان ترغیب کند. او می‌فهمد که گاهی فقط لازم است به تماشای فیلم مورد علاقه‌تان بنشینید تا بتوانید هر چه پیش آمده را برای مدت کوتاهی فراموش کنید!

۱۱. او شما را به گونه‌ی بامزه‌ای دست می‌اندازد. گاهی شوخی‌هایی می‌کند که سبب می‌شوند از ته دل بخندید، نه به طریقی که باعث شود که بعدا به آرامی در حمام گریه کنید.

رپورتاژ

۱۲. او تمام گفتگوهای‌تان را به یاد دارد حتی کوچک‌ترینِ آن‌ها را. یادتان می‌آید که یک بار سر خریدن لاک ناخن اشتباه مدام غروولند می‌کردید؟ او تمام حواس‌اش به شما و حرف‌های‌تان بوده چرا که در روز تولدتان همانی را که می‌خواستید برای‌تان می‌خرد!

۱۳. او به شدت تلاش می‌کند که احساسات خود را بیان کند. این کار ممکن است دشوار باشد. تمام آن مکث‌های ناراحت‌کننده و عوض کردن بحث را نادیده بگیرید، چرا که آن‌چه او می‌گوید ممکن است به نوعی شیرین باشد.

۱۴. او هنگامی که آرایش نمی‌کنید هم شما را تحسین می‌کند. لعنتی! ممکن است حتی متوجه نشود که آرایش ندارید.

۱۵. او پس از روز یک روز بد برای‌تان غذا می‌پزد. ممکن است فقط طرز تهیه‌ی یک غذا را بداند اما این کار او همیشه شما را سر حال می‌آورد.

۱۶. حتی اگر خیلی عاطفی نباشد، وقتی که پای شما در میان باشد، حسابی درگیر احساسات می‌شود. شاید هرگز گریه نکند اما یک یادداشت عاشقانه‌ی کوچک از شما را در کیف پول‌اش نگه داشته‌است.

۱۷. او همیشه چیزی را که می‌خواهید بشنوید به شما نمی‌گوید، بلکه چیزی را می‌گوید که باید بگوید. او “بله” را فقط برای پایان دادن به گفتگو یا جلوگیری از بحث و جدل بر زبان نمی‌آورد. او به شما اطلاعات واقعی می‌دهد زیرا واقعا برای‌اش اهمیت دارید.

۱۸. شما را با قهوه غافلگیر می‌کند. گاهی پیشنهاد نوشیدن قهوه در کنار هم و در آرامش همان چیزی است که نیاز دارید!

۱۹. او فکر می‌کند عادت‌های آزاردهنده‌ی شما زیبا هستند.

۲۰. او دوست دارد دستاوردهای شما را به رخ این و آن بکشد. “این دوست دختر من است، همین تازگی‌ها کارشناسی ارشد‌ش را گرفته‌است و در عرض یک هفته توانست کار پیدا کند و بسیار هوشمند و زیبا است، او فوق‌العاده نیست؟”

۲۱. او مهربان و ملاحظه‌کار است و می‌داند که نباید شما را تحت فشار قرار بدهد. این تعادل برای هر زوجی متفاوت است، اما مهم نیست که نسبت شما چیست، قطعا از این رفتار او احساس بسیار خوبی خواهید داشت. هر دو به اندازه‌ی کافی تنهایی خود را دارید اما زمان زیادی را هم در کنار یکدیگر لذت می‌برید و خوش می‌گذرانید.

۲۲. او چیزی را که قبلا فهمیده از آن متنفر هستید هرگز فراموش نمی‌‌کند و مراقب است آن را مجددا تکرار نکند.

۲۳. او به خاطر شما تغییر نمی‌کند، اما تلاش می‌کند به آدم بهتری تبدیل شود. او هرگز نگرش خود را به طور کامل برای سازگار شدن با دوستان و خانواده‌ی شما تغییر نمی‌دهد؛ بلکه تلاش می‌کند انتقادات شما را با گوش جان بشنود و بپذیرد. او این انتقادات را برای این‌که به آدم بهتری تبدیل شود به کار می‌برد زیرا به نفع‌اش خواهد بود، نه به این دلیل که شما دوست دارید تغییراتی را در او ببینید.

۲۴. او به شدت تلاش می‌کند که برخی از عادات و علاقمندی‌های دخترانه‌ی شما را کسب کند. صورتی آن‌قدرها هم رنگ بدی به نظر نمی‌رسد!

نوشته‌های مرتبط