نحوه ی خرید خواروبار از سوپرمارکت آنلاین اکالا

راه های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید از با استفاده از آنها خریدهای سوپرمارکتی خود را انجام دهید یکی از این روش ها استفاده از سوپرمارکت های آنلاین می باشد که می توانید در کمتری زمان ممکن خریدهای مانند خرید گوشت و میوه ی خود را انجام دهید.

خرید و تهیه کالاهای اساسی همواره مورد اهمیت اقشار جامعه بوده و بشر برای حفظ بقا و سلامتی خود نیاز به محصولات خواروباری از جمله قند و شکر، روغن، برنج و ماکارونی، حبوبات و نان و غلات دارد. در ادامه در مقاله ی خرید خواروبار و گوشت و میوه از فروشگاه اکالا با ما همراه باشید.

حبوبات نیز که شامل نخود و لوبیا و عدس و لپه و… می‌شود با خواصی که دارند باید در برنامه غذایی هر انسانی قرار بگیرد. در راستای استفاده از حبوبات می‌توان به خواص زیر اشاره کرد:

  • حبوبات برای رشد مو و شفافیت پوست بهترین ماده غذایی است.
  • پروتئین موردنیاز بدن را تأمین می‌کنند.
  • به دلیل وجود فیبر به کاهش وزن کمک می‌کنند.
  • این دانه‌ها توانایی فراهم کردن ویتامین‌ها و مواد معدنی مهم برای تقویت سلامت کلی بدن را دارند. آن‌ها حاوی فولات، آهن، منیزیم، فسفر، منگنز و پتاسیم هستند.
  • از دیگر خواص حبوبات برای بدن، تثبیت سطح قند خون به‌طور طبیعی است.

و صدها خاصیت دیگر که در حبوبات و خواروبار وجود دارد. بنابراین انتخاب خواروبار باید به‌صورت دقیق صورت گیرد و نیازهای اصلی را اولویت‌بندی کرد و خریداری نمود. برای خرید خواروبار روش‌های مختلفی وجود دارد. از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تره‌بار و سوپر مارکت و حتی به‌صورت اینترنتی نیز می‌توان خریداری کرد. خرید اینترنتی خواروبار بسیار با صرفه است و با توجه به اینکه نیازی به تلف کردن وقت و زمان ارزشمند نیست انتخاب خوبی به شمار می‌رود. همه مایحتاج روزانه را یکجا سفارش می‌دهیم و درب منزل ارسال می‌شود.

میوه و سبزیجات هم در برنامه رژیم غذایی هر شخصی قرار دارد و هر انسانی از دوران طفولیت تا زمان میانسالی با خوردن میوه ویتامین های مورد نیاز بدنش را تامین میکند.

میوه یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین محصولی است که مردم سرتاسر دنیا عاشق آن هستند و در رژیم غذایی و مصرف روزانه خود از آن استفاده می‌کنند. میوه‌ها رنگ و طعم و بوی مختلف دارند. بعضی ترش‌مزه مثل آلو و گوجه‌سبز، بعضی شیرین مثل خربزه و زردآلو و برخی ملس مثل انار هستند. البته بعضی از میوه‌ها دارای مزه‌های استثنایی و خاصی هستند که موردعلاقه عموم جامعه نیست و به آن آلرژی دارند. البته حساسیت در مصرف صیفی جات بیشتر است. رنگ میوه‌ها از زرد و سبز و قرمز گرفته تا آبی و بنفش و سیاه هست. همه میوه‌ها سرشار از ویتامین هستند که با مصرف هرروز آن‌ها نیاز بدن به ویتامین‌ها برطرف می‌شود. منتها نباید در خوردن آن‌ها زیاده‌روی کرد.

رپورتاژ

در هر کشوری با توجه به آب‌وهوا میوه‌های مخصوص شرایط جوی آن برداشت می‌شود و در بعضی از نقاط جهان اصلاً میوه به عمل نمی‌آید و معمولاً، همه میوه‌ها وارداتی است. در کشورهای استوایی میوه‌های خاص و خوشمزه‌ای رشد می‌کند که امروزه در همه اقصی نقاط جهان طرفدار دارد. میوه‌هایی مثل : منگوستین، پاپایا، آووکادو و …… که حتی تلفظ آن‌ها هم به گوشتان نخورده ولی امروزه به‌راحتی در سراسر دنیا به‌وفور یافت می‌شود.

میوه را از هرجایی نمی‌توان خرید کرد و باید از تازگی و طراوت میوه باخبر بود. فروشگاه اینترنتی اُکالا (www.okala.com) یکی از فروشگاه‌هایی است که با خیال آسوده می‌توانید خرید میوه و سبزیجات آنلاین را انجام بدهید و از صحت و سالم بودن میوه‌ها اطمینان خاطر داشته باشید. در اُکالا تنوع در محصولات میوه بشمار است و می‌توانید در هر زمان و مکانی که هستید با ورود به سایت یا اپلیکیشن خرید اُکالا میوه و سبزیجات تازه بخرید.

خرید گوشت همچنین از اهمیت خاصی برخوردار است. در خرید گوشت باید به نکاتی توجه کرد:

  • رنگ گوشت در انتخاب گوشت مهم است. رنگ گوشت در حیوانات جوان‌تر روشن و در مسن‌ترها تیره‌تر است. گوشت گاو، تیره و تااندازه‌ای لکه‌دار است. گوشت بره معمولاً قرمز روشن است و رگه‌هایی از چربی که به سفیدی می‌زند، مشاهده می‌شود. اما رنگ گوشت مرغ تحت تأثیر غذای مصرفی‌اش قرار می‌گیرد. مثلاً اگر مقدار زیادی غلات مصرف کرده باشد، گوشت آن زردتر از معمول خواهد بود. وجود لکه‌های سیاه، سفید و یا سبز بر روی گوشت از علائم فاسد بودن آن است. روی سطح گوشت باید صاف باشد و نباید خیلی پرچرب باشد.
  • گوشت‌هایی که بافت ضخیمی دارند، خوش پخت، مطبوع و لذیذ نیستند. در ضمن مراقب باشید بافت گوشت نرم، لزج و سست نشده باشد، زیرا نشان‌دهنده فساد گوشت است. وقتی انگشتتان را روی گوشت فشار می‌دهید، نباید حالت اسفنجی داشته باشد.
  • از گوشت نباید هیچ نوع بوی غیرطبیعی مانند ترشیدگی، تعفن و یا گندیدگی حس شود.
  • به بسته‌های گوشت‌های بسته‌بندی‌شده نیز توجه کنید. بسته‌بندی‌ها نباید صدمه‌دیده باشند و همچنین باید کاملاً تمیز باشند. در ضمن درون آن‌ها باید عاری از هوا بوده و گوشت کاملاً خشک باشد.
  • چندان به تاریخ‌مصرف گوشت‌ها اطمینان نکنید. خوراکی‌هایی مانند گوشت باید با توجه به رنگ، بو، مزه و ارزش غذایی‌شان بررسی شوند.

با توجه به نکاتی که ذکر شد، خرید گوشت از مکان‌های مطمئن حائز اهمیت است. گوشت را می‌توان به‌صورت اینترنتی خریداری نمود اما باید در انتخاب فروشگاه موردنظر دقت لازم را نمود و خرید اینترنتی گوشت را از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی انجام داد.


گروه خبری کسب و کار بازده

منبع:ittl


 

No featured products found

نوشته‌های مرتبط