بهترین کترینگ های تهران برای سفارش غذای ساده، سریع و به صرفه

واژۀ کترینگ اصطلاح آشنایی است که شما را احتمالاً یاد روزهایی بیندازد که وقت یا حوصلۀ طبخ غذا را نداشتید. در همان زمان با سفارش غذا از مراکز تهیۀ غذا که کترینگ نیز نام دارند، غذای مورد نظر خود را تهیه و میل کردید. در این سال‌ها کترینگ های زیادی در سراسر کشور به خصوص کلان شهر تهران مشغول به کار هستند. سبک زندگی مردم تهران به گونه ای شکل گرفته است که مردم به سفارش غذای ساده و سریع روی می آورند.

با وجود تعداد بیشمار کترینگ ها، پیدا کردن بهترین کترینگ های تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما جای نگرانی نیست. اسنپ فود بهترین روش برای سفارش غذای ساده، سریع و به صرفه است. به راحتی می توانید بهترین کترینگ ها را بشناسید و به آسانی درخواست خود را ثبت کرده و سریع دریافت کنید. در ادامه نیز شما را با بهترین کترینگ های شهر تهران آشنا می کنیم.

کترینگ های معروف محله های مختلف تهران

در تمام محله های تهران که گذرتان بیفتد می توانید کترینگ هایی پیدا کنید که غذای عالی و در عین حال ارزان برای شما آماده کنند. خیلی از این کترینگ ها مانند کترینگ ارغوان نام و آوازه ای از خود به جای نگذاشته اند. اما اگر از آنها غذا سفارش دهید، غذایی با کیفیت عالی و البته مقرون به صرفه دریافت می کنید.

از طرفی پیدا کردن کترینگ در محله های مختلف تهران کار آسانی است. اما مهم است که بهترین غذاهای تهران را به شما ارائه دهند. برای مثال کترینگ اسنوژی در محله های مختلف تهران شعبه دارد. ارزان بودن غذاهای با کیفیت این کترینگ باعث محبوبیت و شهرت آن شده است.

بهترین کترینگ های شرق تهران

اگر در محله ای در شرق تهران باشید و بخواهید بدون معطلی غذا سفارش دهید می توانید از مرکز تهیه غذای فارسی غذای خود را سفارش دهید. این مرکز تهیه غذا که در خیابان دولت در خیابان شریعتی قرار دارد، شعبه های دیگری نیز در میدان هروی و خیابان یخچال دارد.

بنابراین با توجه به لوکیشن خود می توانید به شعبه ای که به شما نزدیک تر است تماس بگیرید. البته با اسنپ فود این سفارش راحت تر انجام می شود. اگر به سهروردی شمالی نزدیک هستید می توانید کترینگ مسچی را برای سفارش سریع و آسان غذایی با کیفیت انتخاب کنید.

کترینگ ابوالفضل یکی دیگر از بهترین کترینگ های تهران به حساب می آید که در سمت تهرانپارس و خیابان فرجام غربی قرار دارد. شما می‌توانید در تمام روزهای هفته از این مرکز تهیۀ غذا، غذاهای با کیفیت و به صرفه را سریع و ساده سفارش دهید.

رپورتاژ

بهترین کترینگ های غرب تهران را بشناسید

اگر در غرب تهران به دنبال کترینگی هستید که سفارش غذای ساده و سریع داشته باشد، می توانیم کترینگ پارسی در جنت آباد را به شما معرفی کنیم. اگر هم در محدودۀ صادقیه باشید، کترینگ اکبرجوجه می تواند بهترین انتخاب شما باشد. هرچند تهیه غذای زیتون در اشرفی اصفهانی و تهیه غذای باغ فیض می توانند بهترین غذا را به شما ارائه دهند.

کترینگ ارغوان هم که در خیابان کاشانی قرار دارد، می توانید امتحان کنید. جالب است بدانید این کترینگ غذای شرکت ها، سازمان ها و مجالس مختلف را نیز فراهم می آورد. اگر در محدوده غرب تهران باشید کترینگ ته چین طلایی یکی از بهترین تهیه غذاهای تهران است. سفارش غذای شما در این کترینگ ساده و سریع انجام می شود.

کترینگ های مرکز تهران، انتخابی به صرفه

یکی از بهترین و محبوبترین تهیه غذاهای تهران کترینگ سیب در خیابان کریم خان است. شما اگر در محدودۀ میدان ولیعصر باشید می توانید با تماس به این کترینگ در اسرع وقت و با قیمتی به صرفه غذای مورد نظر خود را دریافت کنید. علاوه بر این، کترینگ سینتو پلو در حوالی میدان ولیعصر در خیابان شقایق در تمام روزهای هفته پاسخگوی شماست.

اگر در لوکیشن ولیعصر به سمت پارک ساعی هستید، کترینگ تهران پخت انتخاب مناسبی است. این کترینگ در مسیر خیابان وزرا و جنب پارک ساعی قرار دارد. اما سفارش آنلاین می تواند بهترین روش برای سفارش غذای ساده، سریع و به صرفه شما باشد.

کترینگ های شمال و جنوب تهران را فراموش نکنید

اگر در محدودۀ شمال یا جنوب تهران باشید باز هم می توانید به راحتی غذای خود را سریع و آسان سفارش دهید. کترینگ پاس کباب یکی از بهترین کترینگ های پاسداران است. می توانید انواع غذاهای سنتی، کباب و جوجه کباب را از این مرکز تهیه غذا سفارش داده و دریافت کنید. البته برای افرادی که لوکیشن نزدیک به نوبنیاد دارند، کترنیگ قریشی (پاسداران) گزینۀ بهتری است. این کترینگ انواع غذاهای سنتی ایرانی و سالاد را آماده می کند.

علاوه بر کترینگ های معرفی شده، اگر جنوب تهران هستید می توانید کترینگ هایی مانند تهیه غذای سن یه در خانی آباد نو، رستوران اخوان سعادت در میدان خراسان را در نظر داشته باشید. کترینگ هایی که در محله های مختلف تهران معرفی شدند تهیه غذا را برای شما سریع و آسان می کنند. هرچند سفارش آنلاین از اسنپ فود این کار را برای شما سریع تر و مقرون به صرفه تر می کند.

نوشته‌های مرتبط