تعبیر خواب چاه: 15 تعبیر مختلف دیدن چاه در خواب

چاه در خواب نمایانگر پتانسیل و توانایی‌های پنهان است که همچنان نیاز به کشف شدن دارند. آن ها به استعداد‌هایی اشاره دارند که گمان می‌کنید از آن‌ها برخوردار هستید، و برای درک حقیقی آن نعمت‌ها مدت‌ها زمان صرف کرده‌اید. در ادامه به تعبیر خواب چاه و فضاهای مرتبط با آن می‌پردازیم.

۱. تعبیر خواب چاه عمیق

چاه عمیق در خواب نماد عمق احساسات و عواطف است. اگر نتوانید ته چاه را در خواب ببینید، منعکس کننده‌ی آن است که احساسات‌تان را سرکوب می‌کنید، و آنقدر خوب آن‌ها را پنهان می‌کنید که دیگران به هیچ وجه به احساسات واقعی‌تان پی نمی‌برند.

۲. خواب چاه آرزو

دیدن چاه آرزوها در خواب نماد امیدها و رویاهایی است که خوب به آن‌ها فکر کرده‌اید و پرداخته‌اید. شاید این خواب نمایانگر آن باشد که ممکن است زمان عملی کردن نقشه‌های‌تان رسیده باشد. آرزو و اشتیاق صرف به تنهایی تاثیر مثبتی در عالم بیداری نخواهد داشت.

۳. تعبیر خواب چاه نفت

دیدن چاه نفت در خواب، نشانگر آن است که به لحاظ مالی عملکرد خوبی خواهید داشت. چاه نفت نماد آن است که خواهید توانست از یک شغل یا پروژه‌ی ثابت و مستمر کسب پول و درآمد منظم داشته باشید.

۴. خواب چاه خشک و خالی

خواب چاه خشک و خالی بدون آب، نشانگر آن است که با پوچی عاطفی در زندگی روبرو هستید. احساس تهی بودن می‌کنید و به دنبال مادیات بیشتر برای برآورده کردن مقصودهای‌تان در زندگی هستید.

۵. خواب درپوش چاه

دیدن درپوش چاه در خواب، نشانگر کسی است که احتمالا از نفوذش برای محافظت یا حمایت از پتانسیل‌هایش استفاده کند. اگر درپوش چاهی که در خواب می‌بینید قفل زده شده باشد و قابل برداشتن نباشد، نشانه‌ی سوءاستفاده از قدرتی است که برای همه وضعیتی نامطلوب به بار می‌آورد.

۶. خواب افتادن در چاه

خواب افتادن و گیر کردن در چاه، نشانگر از دست دادن نترل احساسی عاطفی و دچار یاس و درماندگی شدن است. این خواب پیشگویی آن است که مدتی در تنگنا گیر خواهید کرد، و مهم است که نهراسید و سعی کنید کمک بخواهید و راه‌تان را با گذر زمان پیدا کنید.

۷. خواب انداختن یا افتادن چیزهایی در چاه

افتادن یا انداختن چیزهایی در چاه پیش بینی کننده‌ی زیان قابل توجه است چه به صورت غیر عمد به واسطه‌ی یک تصادف یا به صورت خطری عمدی. مراقب متعلقات و دارایی‌های‌تان باشید تا مبادا دچار ضرر و زیان شوید.

۸. خواب پر و مهر و موم کردن چاه

خواب پر و مهر و موم کردن یک چاه قدیمی بازتاب دهنده‌ی آن است که می‌خواهید ریشه‌ها و اصل و نسب خود را فراموش کنید. این خواب پیش بینی می‌کند که برای پنهان کردن زادگاه‌تان، و تجارب و اتفاقات گذشته که ماهیت کنونی‌تان را شکل داده است دروغ‌های خاصی خواهید گفت.

رپورتاژ

۹. خواب آب کشیدن از چاه

آب بیرون کشیدن از چاه در خواب علامتی مثبت است که آرزوهای‌تان محقق خواهند شد. شما قدم‌ها و اقدامات درست را برداشته و انجام داده‌اید تا قدرت‌های نهفته در وجودتان را بیرون بکشید. آینده‌ای درخشان خواهید داشت و دستاوردهای جدیدی نصیب‌تان خاهد شد.

۱۰. خواب چاهی با آب آلوده یا کثیف

اگر آب درون چاه کثیف یا آلوده و غیر قابل آشامیدن باشد، نشانه‌ی مشکلات و دردسرهایی در آینده است. شما روی سرمایه‌گذاری‌ها یا روابط نادرست مشخصی تمرکز و حساب باز کرده‌اید که فقط اتلاف وقت و تلاش هستند.

۱۱. خواب کندن چاه

خواب چاه کندن در زمین، انعکاس دهنده‌ی پروسه‌ی دستیابی شما به عمیق‌ترین احساسات و عواطف نهفته در ناخودآگاه‌تان است. این خواب نشانگر آن است که ایده‌های جدیدی را کشف می‌کنید که هرگز قبلا به آن‌ها فکر نکرده بودید. اگر به عمیق‌تر کندن ادامه دهید، ممکن است گنجینه‌هایی بیابید که هرگز قبلا از آ‌نها اطلاع نداشته‌اید.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب لباس سفید: ۱۱ تعبیر دیدن پیراهن سفید زنانه در خواب

۱۲. خواب صحبت کردن درون یک چاه

خواب حرف زدن درون یک چاه، پیش بینی می‌کند در آینده مشاوره و توصیه‌های بدی به شما خواهد شد. ممکن است با افرادی صحبت کنید که به سادگی آنچه را به آن‌ها می‌گویید بدون هیچ بازخورد یا پیشنهاد معنی‌داری به خودتان بازپس گردانند.

۱۳. خواب یک چاه تزئینی

دیدن چاه تزئینی در خواب، نشانگر آن است که با مسائل خاص جدیدا رو شده‌ای مواجه خواهید شد. ممکن است یک سری آدم‌ها به نحوی خودشان را ثروتمند و با دانش نشان بدهند، درحالی که عملا هیچ پول یا مهارتی ندارند. مواظب باشید به نصایح این آدم‌ها گوش نکنید چون ممکن است به خاطر منفعت خودشان به شما دروغ بگویند.

۱۴. خواب چاه با طناب‌های پاره یا سطل ترک خورده

اگر نمی‌توانید در خواب به خاطر پاره بودن طناب یا سطل ناجور از چاه آب بکشید، این خواب نشانه‌ی آن است که باید نگران اعتماد به آدم‌ها در آینده‌ای نزدیک باشید. ممکن است نهایتا فریب بخورید و پول‌تان را از دست بدهید. این خواب منعکس کننده‌ی پتانسیل کاذبی است که به خاطر وقت و پول شما را طعمه‌ی خود قرار خواهد داد.

۱۵. خواب سر ریز کردن چاه پر از آب

دیدن سرریزی آب چاه نشانه‌ی خوبی است که از فراوانی، سود، و منفعت بهره‌مند خواهید شد. اما، یادتان باشد از پول اضافه‌ای که به دست می‌آورید پس‌انداز کنید. چاه در حال سر ریز همچنین نماد زندگی اسراف گرایانه است که از این طرز تفکر نشات می‌گیرد که چشمه‌ی پول هرگز نخواهد خشکید. اسراف کار بودن وقتی چاه خشک شود می‌تواند شگفتانه‌های ناجور و منکوب کننده‌ ای برای تان به همراه داشته باشد به نحوی که شما را دچار حیرت و درماندگی کند.

شاید این مطالب هم برایتان جالب باشد

 

نوشته‌های مرتبط