تعبیر خواب چاله: 8 تعبیر دیدن چاله و گودال در خواب

بسیاری از ما خواب هایی می بینیم که گاهی اوقات برایمان تعجب برانگیز است. دیدن خواب چاله و گودال یکی از این خواب هاست که خیلی رایج نیست اما بسیاری از مواقع افراد گزارش هایی مبنی بر دیدن این خوابها می دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره تعبیر خواب چاله نکات جالبی بخوانیم.

اگر خواب ببینید اسبی را برای نوشیدن سر چاله آب می‌برید، نشانه‌ی آن است که شاهد حفظ سلامتی یا بهبود شرایط یک فرد بیمار خواهید بود. یعنی، با آب دادن به اسب‌تان در خواب، به نحوی تضمین می‌کنید که زندگی‌اش مرفه و رضایت‌بخش خواهد بود.

۲. دیدن گاو نر در کنار چاله آب

اگر در خواب ببینید گاو نری نزدیک چاله آبی می‌چرد یا می‌نوشد، این خواب اغلب پیش بینی می‌کند که سرانجام با مرد/زن رویاهای‌تان آشنا خواهید شد. احتما دارد به زودی با کسی آشنا شوید و ملاقات کنید که می‌توانید شاهد ایجاد روابط عاشقانه‌ی مستحکم با او باشید. برای زنان، این خواب ممکن است آشکار کننده‌ی تعهدی در حال رشد یا قوی‌تر به شریک عشقی کنونی‌شان باشد یا حتی منجر شدن آن رابطه به ازدواج رسمی.

۳. خواب افتادن در چاله یا گودال

اگر در خواب ببینید درون چاله یا گودالی می‌افتید، این خواب یعنی در حال حاضر تحت نفوذ و تسلط کسی هستید که شما را در مسیر درست هدایت نمی‌کند. ممکن است اخیرا با شخصی ملاقات کرده‌باشید که واقعا دلتان می‌خواهد او را خوشنود کنید یا تحت تاثیر قرار دهید، بنابراین به روشی عمل کرده‌اید که خلاف شخصیت اخلاقی‌تان بوده است. یا اینکه، ممکن است احساس کنید به کسی که واقعا ارزش قدرشناسی شما را ندارد بدهکار و مدیون هستید.

۴. خواب چاله یا سوراخی در زمین

چاله یا سوراخ درون زمین در خواب نمایانگر زیان و بداقبالی در زمینه‌ی مالی است. بعد از دیدن این نماد در خواب، ممکن است به مشکلات مالی یا زیان مالی به طریقی ناگهانی و نسبتا سخت دچار شوید. عموما، این نماد خواب با دشواری و سختی مرتبط است، پس محتمل است که همه‌ی مشکلات شما به پول مربوط نباشد. بلکه، ممکن است با چالش‌های متعددی در زمینه‌های دیگر در آینده‌ی نزدیک روبرو شوید.

۵. خواب چاله‌ای در کف اتاق

رپورتاژ

خواب چاله‌ای در کف اتاق یا خانه به طور نمادین به فکر فرو رفتن یا افتادن مربوط می‌شود. به ویژه، این تصویر نشانگر از دست دادن پول یا ثروت است، که یا به سطح استاندارد زندگی پایین منجر می‌شود یا به ورشکستگی کامل. بنابراین، این نماد برای کسانی که در کار بانکی یا سرمایه‌گذاری هستند به طور ویژه بد یمن و شگون است. دیدن این خواب حکایت از آن دارد که به زودی در دام مشکلات خواهید افتاد.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب لباس سفید: ۱۱ تعبیر دیدن پیراهن سفید زنانه در خواب

۶. خواب افتادن در چاله‌ یخ

در بافتار چنین خوابی، افتادن درون چاله‌ یخ اغلب به عنوان نمادی تعبیر می‌شود مبنی بر اینکه یکی از نزدیکان‌تان در تهدید و خطر جدی از دست دادن سلامتی، امنیتی، رفاه یا آسایش قرار دارد. این فرد احتمالا با شما رابطه‌ی خوبی دارد و محبوب است، به ویژه در بین کسانی که آن‌ها را دوست خودتان می‌دانید.

۷. خواب رانندگی و دیدن چاله های عجیب پر از آب

دو بزرگترین نماد موجود در این خواب مسیر راه آهن و بستر آبی بزرگ هستند. دیدن آب زیاد نشانه‌ی فرصت‌های فزاینده است. ممکن است متوجه شوید که درهای بیشتری به روی‌تان باز می‌شوند یا در آستانه دستیابی به دستاوری موفقیت‌آمیز هستید. ریل قطار نیز نماد مثبتی است و نشانگر دستیابی به موفقیت، برآورده شدن اهداف، و رسیدن به کامیابی است.

۸. خواب چاله ای که از آن سوسک بیرون می‌آید

به نظر می‌رسد چاله پر از سوسک نشانه‌ی درگیری خانوادگی است که باعث می‌شود احساس کنید گذشته‌ی ایده‌آلی که داشته‌اید از بین رفته است و دیگر باز نخواهد گشت. شاید شما و خانواده‌تان دچار سوء تفاهم شده‌اید و همین پایه‌های روابط‌تان را دارد از بین می‌برد. شاید به جای انتظار برای پیشقدم شدن والدین، بهتر باشد اولین حرکت را خودتان انجام بدهید.

شاید این مطالب هم برایتان جالب باشد

 

نوشته‌های مرتبط