تعبیر خواب شانه زدن مو: 25 تعبیر دیدن شانه کردن موها در خواب

درستی توضیحات این خواب بستگی به وضعیتی دارد که مو را دیدید و این‌که مو به چه کسی تعلق داشت. در بیش‌تر موارد، تعبیر خواب شانه زدن مو به عنوان هشداری مبنی بر انجام اقدامات ناشایست و هزینه‌های مالی در زندگی واقعی تلقی می‌شود.

تعبیر خواب شانه زدن مو

۱. براساس کتاب تعبیر خواب میلر، شانه زدن موهای بلند در خواب به این معنا است که یک اشتباه بسیار خطرناک در واقعیت رخ خواهد داد. به احتمال زیاد حماقت بیش از حد و کوته-بینی منجر به ارتکاب خطایی مهلک خواهد شد. این امکان وجود دارد که مجبور شوید به مدت طولانی با عواقب این اشتباهات مقابله کنید. بنابراین باید نسبت به تمام تصمیماتی که می‌گیرید بسیار محتاط باشید.

۲. کتاب تعبیر خواب وانگا توضیح می‌دهد که خواب شانه زدن موهای درهم و برهم چه معنایی دارد. پس از دیدن چنین چیزی در خواب، به این واقعیت فکر کنید که ممکن است بیش از حد نسبت به افراد مشکوک باشید. این بی‌اعتمادی فقط مشکلات زندگی‌تان را بیش‌تر می‌کند.

۳. دکتر فروید معتقد است که شانه کردن مو در خواب می‌تواند نشانه حسرت شما در مورد برخی از فرصت‌های از دست رفته باشد. اگر به طور ناگهانی شانه را هنگام شانه کردن شکستید، باید برای مواجهه با برخی مشکلات در زندگی واقعی آماده باشید.

۴. ریزش مو به معنای ضرر مالی است. و هر چه موهای بیش‌تری از دست بدهید، ضرر هم بیش‌تر خواهد بود.

۵. مطابق با کتاب‌های تعبیر خواب، شانه زدن موهای کسی که فوت کرده، سود را پیش‌بینی می‌کند. مخصوصاً اگر موهای آن فرد بلند، زیبا و سالم باشد. اگر فرد مرده موهای خود را شانه می‌زد، باز هم چنین خوابی می‌تواند خبرهای غیرمنتظره‌ای را برای‌تان به همراه آورد. البته این خبرها می‌تواند منفی باشد و می‌تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد.

۶. شانه کردن موهای دخترتان در خواب، نشانه‌ای از ماجراهای عاشقانه در زندگی او است. اگر دختر جوان‌تان از قبل با کسی در رابطه باشد، ممکن است به زودی پیشنهاد ازدواج دریافت کند. هرچه موهای دختر شما در خواب بلندتر باشد، این رابطه دوام بیش‌تری خواهد داشت.

۷. مطابق با کتاب‌های دیگر تعبیر خواب، اگر خوابی در مورد شانه کردن مو دیدید، منتظر تغییرات بزرگی در زندگی‌تان باشید. نسخه‌ی دیگر تفسیر این خواب از دست دادن چیزی است.

۸. فر زدن و شانه کردن موها و به آرامی آرایش کردن‌شان در خواب، به این معنی است که با موفقیت بر همه‌ی موانع موجود در مسیر زندگی‌تان غلبه خواهید کرد.

۹. شانه زدن مو در مقابل آینه در خواب، شرم و تحقیر شدید را در زندگی واقعی پیش‌بینی می‌کند. معنای دیگر چنین خوابی، نیاز فوری به مراقبت درست از موهای‌تان است.

۱۰. اگر در خواب موهای کسی را شانه می‌زدید، ممکن است نشانه‌ی این باشد که در زندگی واقعی کسی را آزار می‌دهید. مطابق با کتاب‌های تعبیر خواب، شور و اشتیاق‌تان را به تعادل برسانید، در غیر این صورت تنها خواهید ماند.

۱۱. اگر شخص دیگری در خواب موهای شما را شانه می‌زد، به این معنی است که او شما را زیاد دوست ندارد. حتی ممکن است در محیط کار و زندگی شخصی به شما آسیب جدی برساند.

رپورتاژ

۱۲. اگر مردی خواب شانه کردن موها را دید، به این معنا است که تمام مشکلات او در زندگی واقعی خود به خود حل می‌شود. همچنین، این خواب به معنای بازپرداخت کلیه‌ی بدهی‌های نقدی موجود و تحقق خواسته‌هایی است که مدت‌ها در فکرش بوده‌اید.

۱۳. اگر یک زن متاهل خواب شانه زدن موها را ببیند، چنین خوابی ممکن است نشانه‌ی خراب شدن رابطه‌ی او با همسرش باشد. درگیری و سوء تفاهم‌ها حتی ممکن است خانواده‌ی شما را با مشکل مواجه کند.

۱۴. مطابق با تعبیر خواب تافلیسی، شانه کردن موهای دیگران در خواب به معنای رهایی از مشکلات است. علاوه بر این، دقیقاً فردی که موهایش را شانه کرده‌اید به شما در حل مشکلات کمک می‌کند.

۱۵. اگر در خواب از یک برس یا شانه‌ی معمولی استفاده نمی‌کردید، بلکه یک شانه‌ی زیبا در دست داشتید، به این معنا است که غم و اندوه‌تان به سرعت تبدیل به شادی خواهد شد. هرچه شانه زیباتر باشد، می‌توانید انتظار شادی بیش‌تری را داشته باشید.

۱۶. اگر در خواب موهایی خیس را شانه می‌زدید، این احتمال وجود دارد که سلامتی‌تان با مشکل مواجه شود. برای جلوگیری از وخامت اوضاع سلامتی‌تان، باید به پزشک مراجعه کرده و معاینه‌ی پیشگیرانه را انجام بدهید.

۱۷. اگر در خواب دیدید که مردی موهای زنی را شانه می‌کند، به معنای احساسات گرم آن مرد نسبت به آن زن است. اگر مویی روی برس باقی مانده بود، باید برای ضرر و فقدان آماده باشید.

۱۸. شانه‌ی شکسته در خواب نشانه‌ی بدی است. این خواب نشان‌دهنده‌ی احتمال رخ دادن مشکلات جدی و آشفتگی در زندگی است.

۱۹. یکی از معانی کلی شانه زدن موها در خواب می‌تواند شروع تازه در زندگی باشد. به این معنا که در حال پاکسازی جوانب منفی در زندگی‌تان هستید.

۲۰. اگر در خواب دیدید که موهایی کثیف را شانه می‌زنید، می‌تواند به این معنا باشد که در کسب و کارتان دچار مشکل خواهید شد.

۲۱. دیدن شانه‌ی فلزی در خواب می‌تواند به معنای آرامش یافتن شما باشد.

۲۲. شانه‌ی پلاستیکی می‌تواند به این معنا باشد که پیرامون‌تان آدم‌های مورد علاقه‌تان هستند و شما از این بابت خوشحالید.

۲۳. عوض کردن مدل موهای‌تان در خواب به وسیله‌ی شانه زدن می‌تواند به این معنا باشد که دوست دارید دیگران متوجه رخ دادن تغییری در شما شوند.

۲۴. شانه کردن موها در خواب به وسیله‌ی شانه‌ای کهنه می‌تواند به معنای بیماری و ناخوشی باشد.

۲۵. این‌که در خواب ببینید با شانه‌ی خودتان موهای شخص دیگری را شانه می‌زنید می‌تواند به این معنا باشد که دوست دارید شخصی را در محل کارتان کنترل کنید.

منبع checkmydream
نوشته‌های مرتبط