بهترین و کم ضررترین راه حل برای ترک سیگار و قلیان در دنیا

در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با یکی از بهترین روش های ترک دخانیات با شما صحبت کنیم. در جوامع امروزی با توجه به وضعیت سلامت کلی جامعه میتوان این موضوع را درک کرد که یکی از مهمترین مواردی که می‌تواند به سلامت انسان ضربه وارد کند استفاده از دخانیاتی مثل سیگار و قلیان است.

چرا افراد به فکر ترک سیگار می‌افتند؟

افراد در ابتدا از استفاده این نوع دخانیات لذت میبرند اما بعد از گذشت مدتی احساس میکنند نوعی وابستگی به این دخانیات پیدا کردند و اگر خودشان هم بخواهند نمی‌توانند آن را ترک کنند. در این مواقع روش های مختلفی برای ترک دخانیات وجود دارد که اکثر این روشها در نهایت منجر به ترک نخواهد شد، بلکه افراد را بیشتر وابسته تر و محتاج دخانیات میکند.

مواردی مثل استفاده از قرص و شربت های ترک سیگار یا استفاده از دخانیاتی با نیکوتین های پایین تر روش‌هایی هستند که اکثر افراد نتایج خوبی از آن نمیگیرند. اما در دنیای امروز و با توجه به پیشرفت هایی که تکنولوژی در زندگی بشر ایجاد کرده میتوان از راه های آسان تر و کم دردسر تری دخانیات را کنار گذاشت.در ابتدا بهتر است تا کمی با مضرات سیگار و قلیان آشنا شویم.

مضرات سیگار و قلیان چیست؟

هر نوع سیگاری با هر برندی که توسط یک فرد سیگاری استفاده میشود دارای کاغذ، توتون، اسانس و مواد نگهدارنده مختلف است. وقتی یک سیگار را روشن میکنید درجه حرارت آن تا ۹۰۰ درجه سانتیگراد هم میرسد و به همین دلیل است که این حرارت بالا ترکیبات بسیار سمی و مضر را به وجود می آورد. هر فرد سیگاری در معرض خطر بیماریهای قلبی و عروقی تنفسی و یا حتی حملات مغزی است که این موارد با مصرف بیشتر شایع تر نیز خواهند شد.

بهترین و کم ضررترین راه حل برای ترک سیگار و قلیان در دنیا

همچنین استفاده از قلیان بسیار مضر تر از سیگار است و هر وعده آن معادل بیش از 100 نخ سیگار، مواد سمی را وارد بدن شما میکند. این موضوع هم قابل توجه است که توتون و تنباکوی استفاده شده در سیگار و قلیان ها اکثراً از بی کیفیت ترین و کم قیمت ترین مواد موجود هستند که خطرات زیادی را برای مصرف کنندگان دارند. مصرف قلیان میتواند در طول دراز مدت بیماریهای پوستی و تنفسی مختلفی را برای شما به وجود آورد. خیلی از افراد با اینکه به طور محسوس مضرات این نوع دخانیات سنتی را درک کردند اما قادر به ترک آنها نیستند و به نوعی به این نوع دخانیات وابسته شدند.

آیا ویپینگ بهترین راه حل است؟

اما پیشنهادی که ما برای شما داریم استفاده از تکنولوژی ویپ است. شاید بسیاری از شما نام ویپ و یا سیگارهای الکترونیکی را شنیده باشید یا دوستان و آشنایان خرید ویپ را به شما پیشنهاد کرده باشند اما اطلاعات کاملی در این رابطه نداشته باشید. در ادامه موارد کوتاهی را در رابطه با تکنولوژی ویپ به شما توضیح خواهیم داد تا بیشتر با آن آشنا شده و متوجه شوید که به راحتی میتوانید دخانیاتی مثل سیگار و قلیان را جایگزین ویب کرده و حتی بعد از مدتی به طور کامل آن را نیز ترک کنید.

ویپ دستگاهی است که برای جایگزینی قلیان به کار میرود و پاد سیستم دستگاهی است که برای جایگزین کردن آن با سیگار استفاده میشود، اما از آنجایی که این تکنولوژی در کشور ما کمی نوپا و تازه کار است، اطلاعات مختلف و در اکثر موارد اشتباهی در رابطه با آن منتشر میشود.

رپورتاژ

فروش ویپ در داروخانه های آمریکا

جالب است این موضوع را بدانید که طبق گزارش سازمان سلامت آمریکا دستگاه های ویپ به طور رسمی در داروخانه های این کشور برای ترک سیگار و قلیان به فروش میرسند و کاملاً قانونی استفاده میشوند. تقریباً تمامی منابع موثق و قابل اعتماد سلامت و سبک زندگی به این موضوع اشاره دارند که مضرات ویپ و مایع های استفاده شده در آن بین ۷۰ تا ۸۰ درصد از دخانیات سنتی کمتر است و خیلی خیلی کمتر به سلامت شما آسیب خواهد زد.

مهمترین ماده‌ای که هر کسی را به دخانیات وابسته میکند نیکوتین است و به همین دلیل است که مصرف افراد به مرور زمان بیشتر و بیشتر میشود تا جایی که حتی چندین نخ سیگار هم در طول روز نیکوتین بدن آنها را تامین نمیکند. ویپ و پاد سیستم دستگاهایی است که به طور کاملا دقیق میتواند با توجه به مقدار نیاز نیکوتین بدن شما، آن را تامین کند.

ویپ دود ندارد!

بسیاری از افراد زمانی که حجم بالای دود خارج شده از ویپ یا ویپ پاد (دستگاه های دوکاره) را می‌بینند، تصور میکنند این دود بسیار از سیگار و قلیان مضرتر است، اما جالب است بدانید این هوای خارج شده از ویپ، دود نیست بلکه بخار است.

مایعی که درون دستگاه های ویپ (جایگزین قلیان) یا پاد سیستم (جایگزین سیگار) استفاده میشود، جویس یا سالت نیکوتین است که با نیکوتین و طعم های مختلف ساخته و تولید میشود. زمانی که شما از دستگاه کام میگیرید، آن مایع تبدیل به بخار شده و از دهان شما خارج میشود و به هیچ وجه ضرر آن با دود حاصل از سوختن کاغذ در سیگار قابل مقایسه نیست و به شدت کمتر است.

طعم دلخواه خود را استفاده کنید

جذابیتی که ویپینگ دارد، تنوع بسیار بالا در طعم های جویس است. شرکت های بسیار زیادی در صنعت ویپ، جویس با طعم های تنباکویی، میوه‌ای، دسری و خنک را تولید کرده و در اختیار شما میگذارند. شما بسته به سلیقه خود هر طعمی که دوست دارید را انتخاب و استفاده میکنید. این طعم ها به هیچ وجه برای سلامت دهان و دندان مضر نیستند و هیچ گونه بوی بد دهان هم ایجاد نخواهند کرد.

در عرض چند روز به طور کامل از سیگار متنفر میشوید

فروشگاه-آکو-ویپ

ویپ در عین حالی که سلامت ریه شما را به خطر نمی‌اندازد، طعم خوشایند و نیکوتین لازم را هم تامین کرده و در طول چند ماه کمک میکند تا به راحتی دخانیات را ترک کنید. به طور قطع بعد از مصرف چند روز ویپ یا پاد سیستم آنقدر احساس خوشایند و طعم های خوشمزه دریافت میکنید که به هیچ وجه علاقه‌ای به استفاده از سیگار با آن دود، بوی بد دهان و طعم ناخوشایند نخواهید داشت.

برای خرید و مشاوره کاملا تخصصی انواع ویپ، ویپ پاد، پاد سیستم، لوازم جانبی ویپ و… میتوانید با آکو ویپ در ارتباط باشید و از طریق این مجموعه به طور کامل مشاوره گرفته و هم به طور حضوری در تهران و هم از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید. ارسال محصولات این فروشگاه ویپ برای تمامی نقاط کشور امکان پذیر است.

نوشته‌های مرتبط