بازارهای مبل تهران کجاست؟

مبلمان به یکی از مهمترین و ضروری ترین وسایل خانواده های ایرانی تبدیل شده است. این محصول در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه ها، یک نقش حیاتی و مهم را بازی می کند. یکی از بزرگترین چالش ها برای هر خانواده ای، خرید مبلمان متناسب با خانه است؛ زیرا طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار مبل تهران وجود دارند و انتخاب یک طرح و مدل دلخواه از این بین هزاران مبل موجود، ممکن است دشوار باشد. در این مطلب، قصد داریم شما را با برترین بازار پارچه مبلی تهران آشنا کنیم.

بازار مبل یافت آباد؛ محبوب ترین بازار مبل تهران

بیشتر مردم وقتی به خرید مبل فکر می کنند، اولین بازار مبلی که به خاطر می آورند، بازار مبل یافت آباد است. این بورس مبل که در غرب تهران واقع شده و فروشگاه ها، نمایشگاه ها و تولیدی های مبل بسیاری در خود جای داده است. شما می توانید مبل های بسیاری در طرح ها و مدل های مختلف با قیمت های متنوع در این بازار مبل پیدا کنید. یکی از بزرگترین مزایای این بازار مبل، وجود تولیدی های مبل است. تولیدی های مبل به خانواده ها کمک می کنند تا مبلمانی با کیفیت و با قیمتی ارزان خریداری کنند.

البته توجه کنید که بازار مبل یافت آباد از 2 بخش تشکیل شده است. قسمت اصلی و مشهور این بازار مبل شامل پاساژهای بزرگ است که انواع مبلمان منزل و اداره ها را به مشتریان عرضه می کنند. تعداد مغازه ها و فروشگاه های مبلمان و وسایل چوبی این بخش، صدها عدد است.

قسمت دوم که در سمت دیگر اتوبان واقع شده، شامل تولیدی های مبل است. در تمام کوی ها و خیابان های اطراف این منطقه می توانید تولیدی ها و کارگاه های تولید انواع مبل را مشاهده کنید. اگر کمی در این بازار مبل جستجو کنید، خواهید توانست یک مبل دلخواه با قیمتی مناسب خریداری کنید.

بازار مبل دلاوران

بازار مبل دلاوران یکی از بزرگترین رقبای بازار مبل یافت آباد محسوب می شود. این بازار مبل از نظر بزرگی و تعداد مغازه ها، عنوان دومین بازار بزرگ مبل تهران را به دست آورده است. این بازار مبل در منطقه شرقی شهر تهران و در بلوار دلاوران واقع شده است. بازار مبل دلاوران بیش از 300 فروشگاه و نمایشگاه دارد که در زمینه انواع مبل مانند مبل کلاسیک و راحتی، تختخواب، میز غذاخوری، مبلمان اداری، لوازم دکوری و کادویی، آباژور، انواع ساعت و غیره فعالیت می کنند.

این بازار مبل، محصولات متنوعی را برای مشتریان فراهم کرده است. شما می توانید از خدمات تعمیر مبل این بازار مبل نیز استفاده کنید. همچنین می توانید پارچه مبلی سفارش دهید و روکش مبل های قدیمی خود را تعویض کنید. اگر هنگام خرید مبل از این بازار مبل عالی، روکش مبل نیز خریداری کنید، می توانید زمان بیشتری از زیبایی و نو بودن مبلمان خود لذت ببرید.

بازار مبل چهاردانگه

رپورتاژ

در این بازار مبل نیز می توانید مبلمانی با سبک های جالب و عالی پیدا کنید. طرح ها و رنگ های موجود در بازار مبل چهاردانگه، هر چشمی را مجذوب خود می کند. به عبارت دیگر، اگر می خواهید مبل های خاصی خریداری کنید، حتما سری به بازار مبل چهاردانگه بزنید. البته فراموش نکنید که مبل های خاص، قیمت بالاتری نیز دارند. مبل های این بازار مبل در مقایسه با سایر بازارهای مبل تهران، کیفیت بهتر و قیمت بالاتری دارند. همچنین در این بازار مبل از کلاف خارجی و چوب راش در تولید مبل ها استفاده می شود.

این بازار مبل در منطقه 19 تهران که از توابع اسلامشهر محسوب می شود، واقع شده است. شما می توانید با خرید مبل از بازار مبل چهاردانگه، لذت یک خرید عالی را بچشید؛ زیرا همه مشتریان این بازار، دست پر برگشته اند.

بازار مبل پاسگاه نعمت آباد

بازار مبل پاسگاه نعمت آباد در منطقه 19 تهران واقع شده است. شما می توانید برای دکوراسیون داخلی خانه خود، کالاهای متنوعی با قیمت های مناسبی از این بازار مبل خریداری کنید. پاساژها و مغازه های بسیاری در بازار مبل پاسگاه نعمت آباد وجود دارند که در آن ها، انواع مبل ها در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می شود. همچنین تولید کنندگان این بازار مبل نیز، سابقه ای طولانی در ساخت انواع مبل دارند. اگر از تولیدی ها خریداری کنید، هزینه کمتری در مقایسه با فروشگاه ها خواهید پرداخت.

مبل راحتی و کلاسیک، میز ناهار خوری، آینه، جا کفشی، سرویس خواب، مبلمان اداری از محصولات بازار مبل پاسگاه نعمت آباد هستند. همچنین لوازم جانبی مبلمان مانند پارچه مبلی نیز در مغازه های این بازار مبل به فروش می رسد.

تنوع مبل های بازار مبل پاسگاه نعمت آباد در مقایسه با بازارهایی مانند یافت آباد و دلاوران کمتر است. البته قیمت ارزان مبل ها یکی از مزایای مهم این بازار مبل محسوب می شود. بنابراین این بازار مبل می تواند یک بازار مناسب برای طبقه متوسط جامعه باشد. در بازار مبل پاسگاه نعمت آباد به راحتی می توانید یک مبل متناسب با بودجه خود خریداری کنید.

بازار پارچه مبلی تهران کجاست؟

بازار پارچه مبلی تهران کجاست؟

از مهمترین مواردی که در خرید مبل بسیار مهم است انتخاب پارچه مبلی است. بازارهای مبلمان اصولا در نزدیکی فروشگاه های مبلمان، مکان هایی را در اختیار مراجعین قرار می دهند تا مشتریان بتوانند پارچه مبلی را خرید کنند پارچه های مبلی با توجه به تعدد قیمت های مختلفی نیز دارند. اگر دنبال تنوع هستید بازار مبل یافت آباد بزرگترین مرکز برای فروش پارچه مبلی است که خرید را برای شما عزیزان دلپذیر می کند. دومین مرکزی که تنوع پارچه مبل بسیار دارد بازار پیچ شمیران است که انواع پارچه پرده ای و مبلی را میتوانید خرید کنید.

در صورتیکه خرید حضوری برای شما سخت است می توانید از بازار های اینترنتی خرید خود را انجام دهید به عنوان نمونه سایت moblomiz.com  خرید را برای شما بسیار آسان می کند

نوشته‌های مرتبط