نشانه های ارضا شدن: 10 نشانه و روش به ارگاسم رسیدن زنان

برخی از زنان وانمود می‌کنند که به ارگاسم رسیده‌اند. بسیاری از مردان گاهی به این فکر می‌کنند که آیا همسرشان واقعا به ارگاسم رسیده یا نه! خب برای پاسخ به این سوال چه کاری باید انجام دهید؟ “ارضا شدی؟” این سوال نشان می‌دهد که رابطه‌ی خوبی بین دو طرف وجود دارد به خصوص بین زوج‌هایی که زیر سی سال سن دارند. آقایان محترم!‌ خوشبختانه، تشخیص دادن نشانه های ارضا شدن زنان کار چندان دشواری نیست. و رساندن اکثر زنان به ارگاسم کار نسبتا آسانی است. و برای این‌کار فقط یک چیز لازم است: این‌که بدانید با دخول صرف نمی‌توان زنان را به آن نقطه رساند!

ارگاسم زنان

چند درصد از زنان وانمود می‌کنند که به ارگاسم رسیده‌اند؟

بسته به مطالعات صورت گرفته، یک سوم تا دو سوم زنان می‌گویند دست کم یک بار وانمود کرده‌اند که به ارگاسم رسیده‌اند:

* محققان دانشگاه کانزاس ۱۰۱ دانشجوی دانشکده را مورد بررسی قرار دادند. ۶۷ درصد از آن‌ها اذعان کردند که دست به این کار می‌زنند (گاهی وانمود می‌‌کنند که به ارگاسم رسیده‌اند).

* دانشمندان فنلاند ۱۴۲۱ زن فنلاندی بزرگسال را مورد بررسی قرار دادند. ۳۴ درصد از آن‌ها اقرار کردند که دست کم یک بار وانمود کرده‌اند که به ارگاسم رسیده‌اند.

زنان به دلایل مختلف وانمود می‌کنند که به ارگاسم رسیده‌اند:

– برای تقویت عزت نفس همسران‌شان و جلوگیری از آسیب زدن به احساسات آن‌ها.

– برای جلوگیری از القاء این فکر که آن‌ها ناتوانی جنسی دارند.

– برای پایان دادن به رابطه‌ی جنسی.

– و برای رسیدن به اهداف غیرجنسی

وانمود کردن ارگاسم با سن نیز مرتبط است. با افزایش سن، بسیاری از زنان می‌توانند از شوهرشان بخواهند که روی کلیتوریس تمرکز کند، چیزی که سبب می‌شود زنان به ارگاسم برسند و بیش‌تر مردان در مورد حرکات جنسی که به اوج لذت جنسی زنان کمک می‌کند، مهارت پیدا می‌کنند.

رپورتاژ

مردان چگونه می‌توانند ارگاسم قلابی را تشخیص بدهند

آقایان محترم، با توجه به شایع بودن ارگاسم تقلبی، در صورتی که احساس کردید باید از همسرتان بپرسید که به ارگاسم رسیده یا نه، به احتمال زیاد پاسخ او منفی است. به خصوص اگر آتش‌تان تند باشد، برای دخول عجله کنید، یا بی‌خیال مرحله‌ی نوازش کلیتوریس او و تمرکز بر این ناحیه شوید.

نرسیدن به ارگاسم در حقیقت بسیار سخت است. زنان شبیه مردان هستند. به خودتان فکر کنید،‌ در این صورت بهتر می‌توانید ارگاسم زنان را تشخیص بدهید. ارگاسم در اکثریت قریب به اتفاق زنان با سریع‌تر شدن تنفس شروع می‌شود و اغلب با نفس نفس زدن و ضجه و زاری همراه است و بعد از آن چند ثانیه انقباض سریع و غیرارادی عضلات اطراف آلت تناسلی زن و مقعد رخ می‌دهد که معمولا با حرکت تند و سریع ناحیه کمر و اغلب کل بدن همراه است. ارگاسم با رسیدن به حالت آرامش و رضایت پایان می‌یابد. اگر او را در رسیدن به اوج لذت جنسی به صورت دهانی کمک کنید، لب و زبان شما احتمالا انقباض عضلات واژن را احساس خواهند کرد.

در صورتی که می‌خواهید به ارگاسم رسیدن زن‌ها را ببینید، باید بیش‌تر فیلم‌های پورن را فراموش کنید. در آن‌ها زنان ناله می‌کنند، زار می‌زنند، و به نظر می‌رسد که به اوج رسیده‌اند، اما در واقع اصلا به ارگاسم نرسیده‌اند. من با چندین بازیگر زن مصاحبه کردم. همه‌ی آن‌ها در هنگام رابطه با شریک زندگی‌شان به ارگاسم می‌رسیدند. اما هیچ کدام‌شان در مقابل دوربین به ارگاسم نرسیده بودند. حتی یکی از آن‌ها!

چرا؟ به طور عمده به این دلیل که فیلم‌های پورن در واقع یک رویای مردانه را نشان می‌دهند: این‌که زنان به مدت طولانی در حال خدمت‌رسانی جنسی به مردان هستند و به آن‌ها لذت می‌دهند. فیلم‌های پورن در واقع به ندرت آن‌چه زنان را به اوج لذت جنسی می‌رساند (بوسیدن طولانی و آرام، و ماساژ کل بدن، در آغوش گرفتن، استفاده‌ی آرام و ملایم از دست به مدت طولانی)، به تصویر می‌کشد. بازیگران زن جلوی دوربین به این چیزها دست پیدا نمی‌کنند اما در خانه با همسر واقعی‌شان از این جنبه‌ها برخوردار شده و به ارگاسم می‌رسند.

با این حال، یک گوشه کوچک از صحنه‌های پورنوی آماتور می‌تواند آموزنده باشد. شما می‌توانید صدها خانم واقعی را تماشا کنید که با استفاده از دست یا ویبراتور خود را با ارگاسم واقعی می‌رسانند.

چگونه احتمال به ارگاسم رسیدن زنان را در حین رابطه‌ی جنسی افزایش بدهیم

تنها ۲۵ درصد از زنان در طول مقاربت همیشه به ارگاسم می‌رسند. یک دخول ساده تاثیری روی به ارگاسم رسیدن زنان ندارد، اما کلیتوریس، که حدودا ۴ یا ۵ سانت بالاتر از دریچه‌ی واژن است، نقش بسیار مهمی در ارگاسم زنان دارد.

اما بسیاری از زوج‌ها دوست دارند که زنان در حین مقاربت به اوج لذت جنسی برسند. سه موقعیت مقاربت به مردان اجازه می‌دهد تا به راحتی ماساژ ناحیه‌ی کلیتوریس را ارائه دهند. علاوه بر این، یک تغییر جزئی در موقعیت رو بودن مرد نیز ممکن است مفید باشد.

  • زن رو قرار بگیرد. مرد به پشت دراز می‌کشد و پاها نزدیک هم هستند. زن پاها را از هم باز می‌کند و روی آلت تناسلی مرد می‌نشیند. او می‌تواند با دست یا با استفاده از ویبراتور کلیتوریس را نوازش کند. یا مرد می‌تواند دستش را مشت کند و آن را وسط لگن‌های‌شان قرار بدهد. زن خودش را روی مشت مرد تنظیم می‌کند تا بتواند رو به جلو خم شود و کلیتوریس را روی آن فشار بدهد.
  • دخول از پشت. زن به صورت چهار دست و پا روی زمین قرار دارد. مرد زانو می‌زند یا پشت سر زن می‌ایستد. سپس از پشت به زن نزدیک می‌شود و ناحیه‌ی کلیتوریس را نوازش می‌کند. می‌تواند دست را بین پاهای زن قرار دهد یا از ویبراتور استفاده کند. توجه: دخول به فرج از پشت سبب می‌شود که الت تناسلی مرد تا عمق زیادی وارد واژن شود و بنابراین زنان احتمالا درد خواهند داشت. آقایان محترم، از همسرتان بپرسید که آیا این شکل از دخول در همسرتان در او درد ایجاد می‌کند یا خیر؛ اگر پاسخ او مثبت بود بکوشید فراتر از حد تحمل او عمل نکنید.
  • سبک قاشقی (پشت زن رو به قفسه‌ی سینه‌ی مرد). در سبک قاشقی دستان مرد آزاد هستند تا ناحیه‌ی کلیتوریس زن را ماساژ بدهد. یا خود زن می‌تواند کلیتوریس را با دست یا ویبراتور ماساژ دهد.
  • تکنیک CAT. در طول مقاربت مرسوم که مرد در بالا قرار می‌گیرد، نعوظ تقریبا به صورت افقی حرکت می‌کند. در سال ۱۹۸۸، ادوارد ایکل، پژوهشگر روابط جنسی اهل نیویورک، از مردان خواست تا به جلو و یک طرف حرکت کنند تا قفسه‌ی سینه‌شان یکی از شانه‌های زن را بپوشاند. با این تغییر، حرکت نعوظ بیش‌تر به صورت بالا و پایین است و استخوان شرمگاهی در پایه‌ی آلت تناسلی، تماس مستقیم با کلیتوریس برقرار می‌کند. مطالعات متعدد نشان داده‌اند که حق با ایکل بوده‌است. CAT در طول مقاربت به صورتی که مرد روی زن قرار دارد، ارگاسم زنان را تضمین نمی‌کند و جایگزینی برای لمس ملایم و خوشایند با استفاده از دست، دهان یا ویبراتور نیست، اما به طور قابل‌توجهی توانایی غالب زنان را برای رسیدن به ارگاسم در طول مقاربت به شیوه‌ای که مرد روی زن قرار دارد، بهبود می‌بخشد.
  • یک توپ داشته باشید. در طول مقاربتی که مرد روی زن قرار دارد یا CAT، یک توپ کوچک نرم، می‌تواند بین کلیتوریس زن و لگن مرد قرار بگیرد. فشاری که لگن روی توپ وارد می‌کند، می‌تواند توانایی زن را برای رسیدن به اوج لذت جنسی افزایش دهد.
  • تقلید دخول. به جای این‌که واقعا آلت تناسلی را وارد واژن زن کنید، آن را روی شیار حساس بین لب‌های داخلی واژن قرار بدهید و فشار وارد کنید. با روانسازی مناسب منطقه، شفت آلت تناسلی روی فرج فشار وارد می‌کند، در حالی که سر آلت روی کلیتوریس را نوازش می‌دهد.

کمک به زنانی که در رسیدن به ارگاسم مشکل دارند

تقریبا تمام زنان می‌توانند از طریق دست یا با استفاده از ویبراتور به تنهایی به ارگاسم برسند، اما حدود ۳۰ درصد از آن‌ها مشکل دارند. در واقع دانشگاه شیکاگو در مطالعه‌ای که روی ۳۲۹۹ زن در سن هجده تا هشتاد و پنج سالگی انجام داد، به این نتیجه رسید. خوشبختانه اکثریت قریب به اتفاق زنان می‌توانند یاد بگیرند که چگونه به ارگاسم برسند. به گفته‌ی اروین جی. هابرل، متخصص رابطه‌ی جنسی، “ارگاسم را می‌تواند آموخت. و معلم آن استمناء است. “بعضی از پیشنهادات برای یاد گرفتن ارگاسم عبارتند از:

  • همین امروز یک ویبراتور بخرید. نیمی از زنان آمریکایی بالغ دست کم یک ویبراتور دارند. ویبراتورها نسبت به دست و زبان حس بیش‌تری ایجاد می‌کنند. اکثر زنان که نمی‌توانند به ارگاسم برسند، با استفاده از ویبراتور قادر خواهند بود ارگاسم را تجربه کنند. اگر زنان برای رسیدن به اوج لذت جنسی نیاز به ویبراتور دارند، هیچ مشکلی وجود ندارد. ویبراتور زنان را از نظر جنسی دچار مشکل نمی‌کند و در عین حال اعتیادآور هم نیست. و هرگز برای آن‌ها جای مردان را نمی‌گیرد. این ابزار فقط تحریک شدیدتری را در زنان ایجاد می‌کند. ده‌ها مدل از این وسیله در بازار موجود است که می‌توانید با جستجو در نت آن‌ها را تهیه کنید.
  • خواسته‌تان را با همسرتان در میان بگذارید. خانم‌ها، این احتمال وجود دارد که مشکل شما با نوازش شدن از سوی همسرتان در طول رابطه‌ی جنسی و اقداماتی که او انجام می‌دهد ارتباط داشته باشد. آیا مردتان از بوسیدن و در آغوش گرفتن استفاده می‌کند؟ آیا دست کم بیست دقیقه قبل از دخول با استفاده از دهان و دست سعی می‌کند شما را تحریک کند؟ اگر نه، با او صحبت کنید. چیزی که نیاز دارید را به همسرتان بگویید. نگران عزت نفس و غرور او نباشید. نگه داشتن او در تاریکی به این معنی است که همه چیز خوب است و نیازی به تغییر وجود ندارد. او قطعا دوست دارد شما را برای رسیدن به ارگاسم کمک کند بنابراین نیازهای‌تان را به او بگویید.
  • درمان جنسی یا سکس تراپی. اگر نمی‌توانید با همسرتان در این رابطه صحبت کنید، یک درمانگر جنسی می‌تواند به شما دراین زمینه کمک کند. خیلی ساده از طریق دوست و آشنا یا اینترنت یک متخصص درمان جنسی پیدا کنید و به طور مستقیم همه چیز را به او بگویید تا بتواند به خوبی راهنمایی‌تان کند.
نوشته‌های مرتبط