جدیدترین و مقرون به صرفه ترین وسیله تهویه هوا – داکت اسپلیت

امروزه دستگاه‌های تهویه هوای جدید قابلیت‌های جذابی دارند که توانسته‌اند کاربرانی که به دستگاه‌های مدرن علاقه دارند را به خود جلب کنند. داکت اسپلیت‌های جدیدِ طراحی شده توسط برندهای مختلف با دارا بودن امکاناتی مانند سرمایش و گرمایش در کنار تصفیه هوا یک انتخاب مقرون به صرفه برای استفاده به عنوان دستگاه تهویه هوا به شمار می‌روند. در ادامه این مقاله از بازده به بررسی سیستم داکت اسپلیت‌ها و مزایای آن‌ها خواهیم پرداخت تا شما را با این دستگاه‌ها بیشتر آشنا کنیم.

نحوه عملکرد داکت اسپلیت‌ها

سیستم داکت اسپلیت‌ها از دو یونیت خارجی و داخلی تشکیل شده است. یونیت خارجی در خارج از ساختمان قرار می‌گیرد و یونیت‌های داخلی در دیوارها و یا سقف‌های کاذب نصب می‌شوند. یونیت‌های داخل ساختمان از طریق کانال‌ها به یکدیگر متصل می‌شوند و در بخش‌های مختلف ساختمان مستقر خواهند شد. استفاده از چنین سیستمی مزایایی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

قابلیت تنظیم دماهای مختلف ساختمان به صورت مجزا

داکت اسپلیت‌هایی که از قابلیت زون بندی یا تقسیم مناطق پشتیبانی می‌کنند این قابلیت را به ساکنان ساختمان می‌دهند که دمای هر قسمت مختلف را به صورت مجزا تنظیم کنند. چنین کاری با کولرهای آبی که اصلاً امکان پذیر نیست و اگر هم بخواهید با استفاده از کولرهای گازی (اسپلیت‌های دیواری) این کار را انجام دهید باید برای هر قسمت از ساختمان یک یونیت داخلی تهیه کنید که مسلماً هزینه زیادی برایتان به دنبال خواهد داشت.

تصفیه هوا

نفس کشیدن در یک هوای سالم و پاک در شهرهای بزرگ به یک رؤیا تبدیل شده است و به نظر می‌رسد کاری هم از دست ما برای افزایش کیفیت هوای شهر ساخته نیست. اما یک راه برای فرار از هوای آلوده وجود دارد و آن تهیه داکت اسپلیت است. تقریباً تمامی داکت اسپلیت‌های امروزی از فیلترهای تصفیه کننده هوا استفاده می‌کنند و با استفاده از آن‌ها می‌توانید هوایی پاک را به خود هدیه دهید.

جدیدترین و مقرون به صرفه ترین وسیله تهویه هوا – داکت اسپلیت

مصرف انرژی

دستگاه‌های داکت اسپلیت اگر که با توجه به متراژ ساختمان و توان سرمایش و گرمایشی دستگاه به درستی انتخاب شوند می‌توانند مصرف انرژی بسیار کمتری در مقایسه با سایر روش‌های تنظیم دما داشته باشند. تمامی دستگاه‌های ارائه شده در نوین مارکت از رده مصرف انرژی A به بالا برخوردار هستند که باعث می‌شود خیال خریداران از بابت مصرف برق و انرژی را راحت کند. (همگی دارای موتور با دور متغییر یا همان اینورتر اند.)

سازگاری با شرایط دمایی مختلف

داکت اسپلیت‌های مختلف از موتورها و کمپرسورهای مختلفی استفاده می‌کنند که هر کدام مخصوص نوع خاصی از آب و هوا طراحی شده‌اند. این کمپرسورها نوع T1، T2 و T3 دارند که انواع T1 و T2 برای مناطق دارای آب و هوای معتدل و کمپرسورهای T3 مخصوص آب و هوای گرمسیر طراحی شده‌اند. قبل انتخاب داکت اسپلیت خود به این مورد توجه کنید تا بهترین انتخاب را با توجه به اقلیمی که در آن زندگی می‌کنید داشته باشید.

قابلیت تأمین سرمایش و گرمایش محیط

رپورتاژ

این ویژگی که می‌توانید هم سرمایش و هم گرمایش را در یک مکان ایجاد کنید یک نکته مهم و بسیار قابل توجه است. شما با تهیه داکت اسپلیت عملاً نیاز خود به سایر دستگاه‌های تهویه را از بین می‌برید و در تمامی روزهای سرد و گرم سال می‌توانید از دمای مطبوع استفاده کنید. این انتخاب می‌تواند یک خرید مقرون به صرفه برای شما باشد. استفاده از کویل آبگرم تا میزان قابل توجهی میزان مصرف برق شما را کاهش می دهد. (این قابلیت فقط و فقط در داکت اسپلیتها تعبیه شده است.)

جدیدترین و مقرون به صرفه ترین وسیله تهویه هوا – داکت اسپلیت

کنترل‌های هوشمند

داکت اسپلیت‌های مدرن قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و وای فای را دارا هستند و کاربران می‌توانند گوشی هوشمند خود را به آن‌ها متصل کنند تا استفاده راحت‌تری از آن داشته باشند و بتوانند دمای محیط را بهتر مدیریت کنند.

عمر مفید بالا

داکت اسپلیت‎‌ها معمولاً عمر مفید بالایی دارند و با نصب آن‌ها در ساختمان معمولاً می‌توانند تا 15 سال بدون مشکل خاصی کار کنند. این میزان عمر در کولرهای گازی دیواری حدود 5 سال است که می‌تواند داکت اسپلیت را به یک انتخاب مطمئن‌تر تبدیل کند.

انتخاب وسیله تهویه هوا

انتخاب سیستم تهویه برای یک ساختمان به عوامل زیادی بستگی دارد. شرایط آب و هوایی، متراژ ساختمان و بودجه‌ای که می‌خواهید برای این کار هزینه کنید از جمله مهم‌ترین عواملی است که باید در هنگام خرید داکت اسپلیت‌ها به آن توجه کنید. این دستگاه‌ها در ظرفیت‌های مختلفی طراحی می‌شوند و با امکاناتی که دارند می‌توانند وظیفه تنظیم دما در هر مکانی را به خوبی انجام دهند. همچنین مصرف انرژی این دستگاه‌ها در دراز مدت بسیار کمتر از سایر روش‌های تهویه هوا است و با اینکه برای راه اندازی داکت اسپلیت‌ها نیاز به هزینه اولیه دارید، هزینه‌های جاری کم آن‌ها می‌تواند یک مزیت قابل توجه برای این محصولات به شمار برود.

جدیدترین و مقرون به صرفه ترین وسیله تهویه هوا – داکت اسپلیت

انتخاب بهترین داکت اسپلیت‌های اینورتردار از نوین مارکت

شما با مراجعه به سایت فروشگاه نوین مارکت می‌توانید بهترین داکت اسپلیت‌های بازار را از برندهای مطرحی مانند بوش، ال جی، سامسونگ، اجنرال و… مشاهده کنید و با مقایسه آن‌ها دستگاه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. اگر هم که انتخاب برای شما مشکل است می‌توانید با کارشناسان سایت تماس حاصل کنید تا از مشاوره رایگان آن‌ها بهره‌مند شوید و بهترین داکت اسپلیت را با توجه به ساختمان مورد نظر و شرایط آب و هوایی خود انتخاب کنید.

همچنین باید به این مسئله توجه داشته باشید که تمامی کالاهای ارائه شده در نوین مارکت با گارانتی اصالت و ضمانت کالا ارائه می‌شوند. مشتریان نوین مارکت می‌توانند با خرید از این سایت تا 2 سال از خدمات تعویض و تا 3 سال از خدمات پس از فروش رایگان بهره‌مند شوند.

از دیگر خدمات متمایز فروشگاه آنلاین نوین مارکت ارسال رایگان تمامی کالاها به سراسر ایران است. علاوه بر این خریداران محترم می‌توانند هزینه خرید خود را درب منزل و پس از اطمینان حاصل کردن از کیفیت و اصالت کالا پرداخت کنند. برای اطلاع از قیمت داکت اسپلیت 36000 کلیک کنید.

نوشته‌های مرتبط