میزبانی حرفه ای از سایت های پربازدید

مساله میزبانی برای سایت های پربازدید و مهم، بسیار جدی تر از سایت های کم بازدید و نوپاست. سایت های مهم و پربازدید می بایست بر روی زیرساخت بسیار قدرتمندی میزبانی شوند تا بتوانند علاوه بر حفظ اعتبار خود به فکر توسعه نیز باشند. متاسفانه زیرساخت های زیادی برای میزبانی چنین سایت هایی در کشور وجود ندارد و تنها چند شرکت انگشت شمار، توان و تخصص میزبانی از این سایت ها را دارند. بنابراین توصیه می کنیم حتما دقت زیادی در مساله انتخاب هاست و سرور برای میزبانی سایت خود به خرج دهید.

شرایط میزبانی از سایت های پربازدید و مهم

سایت های پربازدید و مهم می بایست پایداری بسیار بالایی داشته و همواره برای ارائه خدمات در دسترس کاربران باشند. همچنین سرعت سایت نیز می بایست در ایده آل ترین وضعیت باشد. مساله امنیت نیز می بایست همواره در بالاترین سطح، برقرار باشد. در ادامه به شرایط پایه میزبانی سایت های پربازدید و مهم اشاره می کنیم:

  • تامین پایداری 100 درصد و یا حداقل 99.99 درصد
  • تامین کامل منابع سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز
  • برقرار بودن شرایط امنیتی در بالاترین سطح
  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته بدون وقفه

نکته قابل اینکه سایت های پربازدید مصرف منابع زیادی دارند و همچنین معمولا تحت حملات سنگین D-DoS قرار می گیرند و به همین دلیل اخذ تمهیدات جدی برای مقابله و دفع این حملات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. معمولا برای این موضوع از فایروال های سخت افزاری قدرتمند بهره گرفته می شود.

میزبانی مطمئن از سایت های پربازدید و مهم در میزبان فا

رپورتاژ

شرکت میزبان فا جزو معدود شرکت های هاستینگ در ایران است که زیرساخت ایده آلی برای میزبانی سایت های پربازدید و مهم را دارد. این شرکت با فراهم آوردن تکنولوژی ابری با معماری کلاسترینگ توانسته قدم بسیار بزرگ و مهمی را در عرصه میزبانی وب ایران بردارد. در همین راستا از شما دعوت می کنیم به مجموعه ویژگی های بارز سرویس های مخصوص سایت های پربازدید و مهم که در ادامه به آن اشاره می کنیم، توجه فرمایید.

ویژگی های بارز سرورهای مخصوص سایت های پربازدید و مهم

در ادامه به چند ویژگی بارز این سرویس ها اشاره می کنیم:

  • پایداری 100 درصد با تضمین جبران خسارت SLA در صورت افت پایداری
  • استفاده از سرورهای نسل جدید با تکنولوژی فوق پیشرفته ابری
  • پشتیبانی 24 ساعته بدون وقفه VIP با پاسخگویی در عرض چند دقیقه
  • امکان ارتقای آنی و ارائه منابع کاملا اختصاصی تا بی نهایت
  • امکان انتقال و مدیریت سرور حرفه ای توسط میزبان فا

مواردی که در بالا به آنها اشاره شد تنها چند مورد از ده ها ویژگی های بارز سرورهای میزبان فا با نام سرور مجازی و اختصاصی ابری است.

سفارش سرویس های مخصوص سایت های پربازدید و مهم

شما می توانید با مراجعه به سایت میزبان فا و صفحه سرور مجازی ابری، سرویس های مخصوص این حوزه را مشاهده و سفارش دهید. در هر لحظه از شبانه روز می توانید با عوامل فروش و فنی میزبان فا ارتباط گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید.

نوشته‌های مرتبط