معرفی پلتفرم فیلیمو

گاهی اوقات با تماشای یک فیلم در پلتفرم فیلیمو می‌توانیم برای دقایقی دنیای واقعی و مشکلاتمان را به فراموشی بسپاریم و در دنیای افراد دیگر زندگی کنیم. همه‌ به لذتی که هنگام تماشای فیلم به ما دست می‌دهد واقفیم و به همین سبب حتی اگر یک منتقد سخت گیری باشیم بازهم به دنبال فیلمی هستیم که بتواند مارا بخنداند، بگریاند یا هیجان زده کند که این البته بستگی به ژانر مورد علاقه‌ی مان دارد و فیلیمو با دسته بندی فیلم‌ها و سریال‌ها کمک شایانی در این امر می‌کند.

ویژگی پلتفرم فیلیمو

داشتن یک پلتفرم کمک می‌کند تا از جدید ترین ‌فیلم‌ها اطلاع یابیم و دیگر به دنبال پیدا کردن فیلم‌های جدید نباشیم. البته هر پلت فرمی نمی‌تواند این گونه باشد. ممکن است تجربه کرده باشید که اپلیکیشن خاصی را دانلود کرده‌اید اما فقط فیلم‌های تکراری و سال‌های گذشته را به نمایش می‌گذارد که این امر خوشایند نیست. زیرا هرچه قدرهم به یک فیلم علاقه داشته باشیم بازهم به دنبال اطلاع از فیلم‌های جدید با بازیگران مورد علاقه‌یمان هستیم. فیلیمو نه تنها به طور مداوم فیلم و سریال‌ جدید را معرفی و نمایش می‌دهد بلکه حتی برای علاقه مندان به فیلم، اکران آنلاین هم درنظر گرفته است که این بخش ممکن است هیجان‌انگیزترین قسمت آن باشد.

بخش مهم دیگر این است که معمولا در دانلود و تماشای فیلم‌های ایرانی به دنبال فیلمی هستیم که توانسته برنده سیمرغ باشد. اگرچه فیلم‌های بسیار خوب دیگری هم هستند که نتوانستند حتی در جشنواره شرکت کنند. یکی دیگر از مزایای فیلیمو نسبت به سایر اپلیکیشن‌ها این است که می‌توان فیلم‌های دارای سیمرغ در ده سال اخیر را هم مشاهده کرد. یکی از این فیلم‌های بسیار جذاب فیلم شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار و بازی هوتن شکیبا و الناز شاکر دوست است که برنده 6 سیمرغ بلورین شده. این سیمرغ‌ها به بهترین بازیگر نقش اول زن و مرد و بهترین کارگردانی و.. تعلق گرفته است. از فیلم‌های دیگر دارای سیمرغ در پلتفرم فیلیمو می‌توان به ماجرای نیمروز 1 و 2  و متری شیش و نیم با بازی پیمان معادی و پریناز ایزدیار و نوید محمد زاده و فرهاد اصلانی  به کار گردانی سعید روستا و همچنین مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی که مهم‌ترین جایزه جشنواره که بهترین فیلم از نگاه تماشاگر است را به دست آورده و همچنین فیلم ابد و یک روزبه کارگردانی سعید روستا که 9 سیمرغ بلورین را کسب کرده و چندین فیلم دیگر اشاره کرد. در ادامه به بررسی تعدادی از فیلم‌های سینمایی موجود در فیلیمو می‌پردازیم.

دیدن این فیلم جرم است

اسم دیگر این فیلم سینمایی آژانس شیشه‌ای 2 است که درواقع موضوعی مشابه سریال آقازاده دارد؛ولی با این وجود به خاطر شرایط قرنطینه و تعطیلی سینماها نتوانست آنطور که باید دیده شود. این فیلم به کارگردانی رضا زهتابچیان یکی از سیاسی‌ترین فیلم‌هایی است که می‌توان ساخت. در این فیلم بازی امیر آقایی، لیندا کیانی، مهدی زمین پرداز، حمیدرضا پگاه، محمود پاک نیت نقش آفرینی می‌کنند. فیلم سینمایی “این این فیلم جرم است” در مدت زمان 88 دقیقه، تصویری از یک زن باحجاب که مورد شکنجه قرار می‌گیرد را نشان می‌دهد. امیر همسر این خانم یک فرد بسیجی است که بعد از اطلاع از این موضوع آن فرد را دستگیر می‌کند ولی به دلیل مقام سیاسی این فرد دستور آزادی آن صادر می‌شود که امیر توجهی به این موضوع نمی‌کند و نه تنها این فرد بلکه آقازاده‌ای که برای آزادی این شهروند آمده هم دستگیر می‌کند و در حقیقت این فیلم یک درگیری بین نهادهای مختلف را نشان می‌دهد.

فیلم سینمایی سیاه باز

یکی از جدیدترین فیلم‌هایی که می‌توانید در فیلیمو تماشا کنید فیلم سیاه باز با ژانر اجتماعی است که این فیلم سینمایی اولین تجربه کارگردانی حمید همتی است که مسعود جعفری جوزانی به عنوان مشاور کارگردان با او همکاری داشته است. دراین فیلم با گریم‌های متفاوتی از بازیگرانی چون آتیلا پسیانی و مهدی کوشکی روبه رو می‌شوید. از دیگربازیگران این فیلم می‌توان به سام قریبیان، افسانه بایگان، المیرا دهقان، شاهد احمدلو اشاره کرد.

رپورتاژ

در سال‌های اخیر شاهد رواج سریال‌های شبکه نمایش خانگی هستیم که افراد زیادی را به خود جذب کرده‌اند که نقش آفرینی بازیگران بسیار معروف در این سریال‌ها را می‌توان از دلایل عمده جذب افراد به این سریال‌ها بشمار آورد. اگر بخواهیم اولین سریال نمایش خانگی نام ببریم می‌توانیم به سریال قلب یخی اشاره کرد که گرچه به نتیجه نرسید ولی فروش خوبی داشت و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. به همین خاطر سایر کارگردانان با توجه به ذائقه مخاطبان به ساخت سریال‌های مختلف روی آوردند. سریال قهوه تلخ با ژانر کمدی  بعد از قلب یخی بیشترین فروش را در سریال‌های خانگی به خود اختصاص داد؛ ولی با این میزان فروش بازهم پروژه موفقی نبود و به سرانجام نرسید و دراین میان سریال شاهگوش به کارگردانی داوود میر باقری را می‌توان یک سریال شبکه نمایش خانگی موفق به شمار آورد که بعد از آن سریال شهرزاد با بازی بازیگران مشهور توانست یک پروژه بسیار موفق را رقم بزند و خوشبختانه در سال گذشته شاهد سریال‌های خوبی که در ژانر‌های متفاوتی پخش می‌شود هستیم.

سریال نمایش خانگی دراکولا

مهران مدیری بعد از پروژه موفق هیولا سریال دیگری در شبکه نمایش خانگی ارائه کرده که در نوروز 1400 نمایش داده می‌شود. دراکولا  در واقع ادامه هیولا درژانر کمدی بوده و بازهم به موضوع پول شویی می‌پردازد. در این سریال با بازی خوب ویشکا آسایش، محمد بحرانی، سیما تیرانداز و بهنام تشکر روبه رو هستیم.

سریال مردم معمولی

یکی دیگر از سریال‌هایی که قرار است در نوروز امسال در فیلیمو شاهد آن باشیم سریال مردم معمولی به کارگردانی رامبد جوان است و ما در این سریال قرار است تصویر جدیدی از دو فرد افغان مشاهده کنیم. در واقع محوریت سریال مشکلات زن و شوهر افغان است که دارای یک کافه گالری هستند. به گفته رامبد جوان با سریال شلوغ و پربازیگری روبه رو هستیم.

اگر طرفدار فیلم‌های خارجی هستید فیلیمو را از دست ندهید در این پلت فرم حتی سریال‌های خارجی از قبیل سریال کره‌ای “ماه در آغوش خورشید” با بازی کیم سوهیون و سریال “قیام عثمان” محصول 2019 محصول کشورترکیه به کارگردانی فتحی بایرام و بازی بوراک اوزچیویت و نورتین سونمز اشاره کرد. البته سریال‌های دیگری چون “از غروب تا طلوع” با ژانر اکشن پلیسی معمایی و کارگردانی رابرت رودریگز و سریال “اش در برابر شیطان مرده” که محصول کشور آمریکا با ژانراکشن علمی تخیلی است و چندین فیلم سینمایی و سریال برون مرزی جذاب دیگر را می‌توانید در این پلترم تماشا کنید.

فیلیمو با ارائه بهترین فیلم‌ها و سریال‌ها سعی در جلب رضایت هموطنان و دوست داران فیلم دارد. اگر به دنبال یک اپلیکیشنی هستید که به طور مداوم جدیدترین فیلم‌ها را به نمایش بگذارد فیلیمو انتخاب مناسبی است. برای دانلود فیلیمو به آدرس filimo.come مراجعه نمایید.


گروه خبری سایت کسب و کار بازده


 

نوشته‌های مرتبط