ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟

تاریخچه ی ماشین ظرفشویی صنعتی

سال ها پیش خانومی به نام ژوزفین کوکران دستگاهی در آمریکا اختراع کرد که ظرف ها را بصورت مکانیزه شستشو بکند ، دغدغه این خانم این بود بخاطر مهمانی های زیادی که داشت تلاش کرد ابزاری را خلق بکند زمان زیادی برای شستشوی ظروف صرف نکنه و با سرعت نسبتا خوب و متعادل بتونه ظروف رو شستشو بکنه، بعد از اینکه مدتی گذشت این خانوم ماشین ظرفشویی اختراع شده خود را در نمایشگاه کالیفرنیا به نمایش درآورد و علیرغم اینکه تصور میکرد زن های خانه دار از این دستگاه استقبال کنند رستوان دار ها و  هتل دار ها از خرید ماشین ظرفشویی لذت بردند و استقبال  بسیار زیادی داشتند. مدتی که گذشت و مردم برای رستوران ها و خانه های خود ماشین ظرفشویی را خریداری کردند کمپانی های بزرگ به این فکر افتادن که نمونه صنعتی این دستگاه را تولید بکنند .

شرکت های بزرگی همچون هوبارت ، همچون وینتر هالتر و الکترولوکس و زانوسی ماشین ظرفشویی صنعتی را به بازار ارائه دادند و با استقبال حیرت انگیز هتل ها ، بیمارستان ها و رستوران ها مواجه شد و در نهایت ماشین ظرفشویی صنعتی جایگاه ویژه ای در زمینه تجهیزات آشپزخانه های صنعتی بدست آورد و نمونه های متنوعی این دستگاه ساخته شد و به بازار عرضه شد و بعد از گذشت مدت زمانی سعی و خطا در نهایت به این نتیجه رسیدند کمپانی های بزرگ که این دستگاه را با 3 ساختار کلی تولید بکند. نمونه زیکانتری ماشین ظرفشویی صنعتی ، نمونه ایستاده ماشین ظرفشویی صنعتی و همین طور نمونه ریلی  ظرفشویی صنعتی و در نهایت امروزه میبینیم که در هر مجموعه غذایی و در هر رستوران و در هر بیمارستان و هتل و آشپزخانه و هر ارگان و سازمانی که باشد ماشین ظرفشویی صنعتی همچون یک وزنه قدرتمند در آن مجموعه می درخشد و حقیقتا وزنه سنگینی را از روی کارکنان و رستوران داران برداشته و نظم خاصی را به مجموعه های غذایی داده است.

انواع ماشین ظرفشویی صنعتی

همان طور که گفته شد ماشین ظرفشویی صنعتی امروزه با 3 ساختار تولید می شود:

1-ماشین ظرفشویی صنعتی زیکانتری یا 540 بشقاب

2-ماشین ظرفشویی صنعتی ایستاده یا هوتایپ و یا 1200 بشقاب

3-ماشین ظرفشویی ریلی و یا رک و یا 2000 بشقاب

این ماشین های ظرفشویی با استاندارهای مختلف توسط کمپانی ها مختلف تولید می شود اینطور نیست که این تولید مختص به یک کمپانی خاص باشد خیر ، بسیاری از شرکت ها هستند در کشور چین در کشور ترکیه ، ایتالیا، آلمان ،فرانسه ،آمریکا که این دستگاه را تولید می کنند و دقیقا بر اساس همین 3 ساختار به بازار عرضه می کنند. روی هم رفته هر ماشین ظرفشویی کیفیت مخصوص خود را دارد تمامی این دستگاه ها با ساختاری کاملا منظم طراحی شدند و یک شستشویی حرفه ای و دقیق را به شما ارائه می دهد .

به طور مثال زمانی که شما از کمپانی امپرو ترکیه ماشین ظرفشویی 540 را خریداری می کنید ساختار آن با ماشین ظرفشویی صنعتی الکترولوکس زیرکانتری هیچ گونه تفاوتی ندارد اما در نهایت ممکن است کمی به لحاظ کیفیتی با یکدیگر تفاوت داشته باشد. پس این را بدانید روی هم رفته هر مدل ماشین ظرفشویی صنعتی را از هر کمپانی و هر کشوری خریداری بکنید همان کار را انجام می دهد اما در بعضی از کشور ها همچنون ایتالیا و یا آمریکا این ماشین ظرفشویی کیفیت نسبتاً بالاتری دارد و در بعضی از کمپانی های دیگر کیفیت نسبتاً پایین تری دارد.

ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟

رپورتاژ

ماشین ظرفشویی صنعتی ایرانی

ماشین ظرفشویی صنعتی سال هاست در ایران تولید می شود و خیلی از شرکت های هستند که تلاش بسیار زیادی کردند که نمونه های ایرانی این دستگاه را تولید کنند و به بازار عرضه بکنند که در نهایت یکی از بزرگترین تولید کنندگان ماشین ظرفشویی شرکت  البرز تجهیز می باشد.  شرکت  البرز تجهیز تولید کننده انواع ماشین ظرفشویی صنعتی ایرانی البرز و انواع ماشین لباسشویی صنعتی ساختاری را ایجاد کرده که تمامی مشتریان بتوانند با بهره گیری و خرید ماشین ظرفشویی صنعتی نتیجه خیلی مطلوبی دریافت بکند. البرز تجهیز ماشین های ظرفشویی صنعتی خود را به عنوان ماشین ظرفشویی  صنعتی البرز به بازار عرضه کرده و دقیقا این شرکت با 3 ساختار زیرکانتری ، ایستاده و ریلی ماشین های ظرفشویی خود را به بازار ارائه داده.

نکته قابل توجه ای که این شرکت تمایزی به شرکت های دیگر پیدا کرده این است که شرکت البرز تجهیز ماشین های ظرفشویی صنعتی  و ماشین لباسشویی صنعتی خود را 2 سال گارانتی می کند و این یک ساختار حیرت انگیز و یک سیاست فوق العاده است که این شرکت به کار برده تا بتواند مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب بکند. تمامی بدنه این ماشین های ظرفشویی از استیل ساخته شده اند استیل بسیاز ضخیم و پمپ های قدرتمندی که روی دستگاه قرار داده شده اند شستشویی خیلی عالی و دقیقی را به شما ارائه می دهد و همینطور المنت های دقیقی که روی دستگاه قرار دارد دمای آب را نهایتاً 90 درجه سانتی گراد می تواند افزایش دهد و این بعنوان یک جنس ایرانی که تازه پا به عرصه ظهور در حوزه لواز آشپزخانه صنعتی گذاشته یک آمار حیرت انگیز می باشد.

ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟

ماشین ظرفشویی صنعتی ایرانی البرز

ماشین های لباسشویی صنعتی البرز در مدل های مختلف تولید شده و به بازار عرضه می گردد و امروزه البرز تجهیز یکی از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه های صنعتی با نو آوری های که ایجاد کرده توانسته جایگاه بسیار ویژه ای را با برند البرز در بین مشتریان خود داشته باشد و ایجاد بکند و با خدمات پس از فروش عالی و فوق العاده ای که این شرکت دارد می تواند تمامی مشتریان را به سمت خود جلب بکند و اعتمادی که ایجاد کرده است نقطه قوتی شده که خیلی از مشتریان در سازمان ها ، ارگان ها و رستوران و بیمارستان ها و درتمامی آشپزخانه های صنعتی به دنبال این هستند که از ماشین های ظرفشویی صنعتی ایرانی البرز استفاده بکند.

در شرایط اقتصاد کنونی این یک قدم هوشمندانه و بسیار حیرت انگیز است که در زمانی که کشور عزیزمان دچار تحریم ها شده است یکی از شرکت هایی که می تواند در این حوزه وزنه ای را از روی دوش تولیدکنندگان برداشته و حقیقتاً به نتیجه ای مطلوبی برساند شرکت البرز تجهیز می باشد. که با ساختاری که ایجاد کرده خیلی از رستوران ها دیگر نیازی به جنس خارجی ندارند البته نقطه قوتی که البرز تجهیز دارد این است که ماشین های ظرفشویی صنعتی وارداتی را نیز تعمیر می کند که این نشان دهنده این است که با حسن نیت خود توانسته اعتماد خیلی از مشتریان را به سوی خود جلب بکند.

ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی صنعتی

یکی از نکات بسیار مهم و حیاتی خرید ماشین آلات صنعتی خارجی خدمات پس از فروش آن می باشد که امروزه بدلیل تحریم هایی که کشور عزیزمان ایران دچار آن شده خدمات رساندن به تجهیزات وارداتی بسیار سخت شده بطور مثال شما اگر یک ماشین ظرفشویی صنعتی الکترولوکس داشته باشید خیلی از قطعات آن را نمیتوانید تامین کنید و یاحداقل باید هزینه بسیار هنگفتی را پرداخت کنید تا بتوانید یک المنت دستگاه را عوض کنید و یا حتی بتوانید برد آن دستگاه را که اگر بتوانید تعمیر کنید و یا عوض کنید. در نهایت شما می توانید با پرداخت 2 یا 3 قطعه این ماشین ظرفشویی الکترولوکس یک ماشین ظرفشویی صنعتی ایرانی خریداری بکنید و این نشان دهنده آن است که تولیدکنندگانی همچون البرز تجهیز شرایط را بگونی آسان کرده اند که هرکدام از شما با هر مجموعه ای که هستید بتوانید این دستگاه را خریداری کنید و از آن استفاده کنید.

شما زمانی که می بینید ماشین های ظرفشویی خارجی دچار ایراد و اشکالی می شود خیلی از تکنسین های نمی تواند ایراد آن را برطرف بکنند و در نهایت می توانید از این دستگاه ها بعنوان یک دستگاه اسقاطی استفاده بکنید و در خیلی از موارد نیز این امکان پذیر نیست زمانی که یک قطعه ای خراب می شود شما باید آن دستگاه را در گوشه ای از انبار گذاشته و دستگاه دیگری خریداری بکنید و از آن استفاده بکنید. ولی با تمام این اوصاف خیلی از مشتریان بدنبال خرید ماشین ظرفشویی صنعتی خارجی دست دوم هستند و حقیقتاً اعتمادی به اجناس ایرانی ندارد.

اما در نهایت این عزیزان بخاطر مشکلات عدیده ای که با آن روبه رو می شوند به سمت خرید ماشین ظرفشویی صنعتی ایرانی کشیده می شوند زیرا این ماشین های ظرفشویی صنعتی البرز تجهیز دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است و شما به راحتی می توانید با پرداخت حداقل هزینه این قطعات را خریداری کرده و دستگاه خود را تعمیر بکنید و یک نتیجه گیری عالی و فوق العاده از خرید خود داشته باشید. در نهایت امید است که اجناس ایرانی جایگاهی بسیار ویژه و فوق العاده ای در بین مصرف کنندگان ایرانی پیدا کنند و بتوانیم با حمایت از شرکت های داخلی این صنعت را شکوفاتر کنیم تا هرروز این تکنولوژی مدرن تر شود و ماشین آلات جدیدتری به بازار عرضه شود تا بتوانیم شرایطی را ایجاد کنیم که این ماشین آلات را به کشور های دیگر صادر کنیم.

نوشته‌های مرتبط