فروشگاه ساز چیست؟ آموزش راه اندازی فروشگاه

امروزه تکنولوژی به گونه‌ای رو به جلو است که تا بخواهید خودتان را به آن برسانید، یک فناوری جدیدتر جلوی راهتان سبز شده است. ایجاد یک کسب و کار موفق و بروزرسانی آن از مهم‌ترین چالش‌های مدیران و کارفرمایان است. چرا که کاربران اینترنتی نسبت به چند سال گذشته رشد 7 برابری نسبت به جمعیت داشته‌اند، یعنی به ازای هر فرد متولد شده، 7 کاربر وارد دنیای مجازی می‌شود. پس این فرصت خوبی است که برای کسب و کار خودتان یک بخش اینترنتی یا سایت فروشگاهی مناسب راه‌اندازی کنید و از سوددهی آن لذت ببرید.

شاید سوال‌تان این باشد که ما تخصص، توانایی و فرصت کافی برای توسعه سایت نداریم. بله درست است، شما نمی‌توانید کاری برای این موضوع کنید و بهتر است این کار را به افراد متخصص بسپارید. اگر بگوییم قلب یک سایت بخش فروشگاهی و محصولات آن است، اغراق نکرده ایم. چرا که با این قسمت می توان به درآمد زایی رسید و تمام هدف یک سایت فروشگاهی، جذب مخاطب برای فروش بیشتر است. فروشگاه ساز پرتال یک روش آسان و بدون دردسر برای ساخت بخش فروش اینترنتی شماست. بهتر است قبل از هر چیزی اطلاعات بیشتری درباره فروشگاه ساز کسب کنید و بعد یاد بگیرید چطور می توانید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید.

فروشگاه ساز، ابزار قدرتمند طراحی سایت

فروشگاه ساز در واقع یک ابزار کامل با قابلیت توسعه دهندگی است تا بتوان به وسیله آن یک فروشگاه آنلاین و اینترنتی راه اندازی کرد. یک بستر بسیار راحت و آسان که نیاز به تخصص حرفه‌ای در حوزه طراحی سایت ندارد و می‌توان هر محصولی را به وسیله آن به فروش رساند. استفاده از فروشگاه سازها برای همه افراد به ویژه این افراد مناسب است:

ـ افرادی که تیم حرفه‌ای برای طراحی سایت ندارند؛

ـ افراد که بودجه کافی برای صرف هزینه‌های سنگین در طراحی سایت ندارند؛

ـ افرادی که برای داشتن سایت فروشگاهی عجله دارند؛

ـ افرادی که دنبال کاربری راحت‌تر برای مدیریت سایت خود هستند؛

ـ افرادی که دنبال یک بستر تخصصی برای طراحی بخش فروشگاهی سایت خود هستند.

رپورتاژ

انواع فروشگاه سازها با قابلیت شخصی سازی

فروشگاه سازها متناسب با قابلیت‌ها و امکاناتی که دارند دسته بندی می‌شوند. اگر بتوانید یک سایت فروشگاهی را با سلیقه دلخواه خودتان تنظیم و طراحی کنید، قطعا دست شما در تغییر سایت باز است و می‌توانید ظاهر سایتتان را با سلیقه خودتان تغییر دهید. فروشگاه سازها دو نوع هستند:

ـ فروشگاه ساز منبع باز: این نوع فروشگاه سازها به طراح این اجازه را می‌دهند که در منابع و کدنویسی‌ها تغییراتی ایجاد و امکانات ویژه‌ای به آن اضافه کرد. ممکن است محصولات هر فروشگاه متفاوت باشد و برای همین نیاز به دسترسی خاص دارد، برای همین این نوع از فروشگاه سازها مناسب‌تر بوده و می‌توان از آن با خیال راحت‌تر استفاده کرد. فروشگاه ساز ووکامرس از معروف ترین انواع فروشگاه ساز منبع باز است.

ـ فروشگاه ساز منبع بسته: در این نوع از فروشگاه سازها شما نمی‌توانید در منابع و کدهای آن تغییراتی ایجاد کنید یا به آن دسترسی داشته باشید. در واقع یک فروشگاه غیر اپن سورس ابزار و امکانات لازم برای یک فروشگاه اینترنتی را برایتان آماده کرده و شما باید طبق الگویی که مشخص شده است سایتتان را آماده کنید.

مزایای استفاد از فروشگاه ساز پرتال

هر فروشگاه سازی امکانات و قابلیت‌های خاص خودش را دارد. برای همین بهتر است قبل از خرید آنها درباره بهترین فروشگاه سازها تحقیق کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. تست رایگان فروشگاه ساز می‌تواند به شما کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. پرتال 7 روز تست رایگان برای شما در نظر گرفته است تا بتوانید با امکانات و قابلیت‌های فروشگاه ساز، بیشتر آشنا شوید.

آموزش راه اندازی فروشگاه ساز

شاید باورتان نشود، اما می توانید با فروشگاه ساز پرتال بدون تخصص در طراحی سایت یک فروشگاه اینترنتی بسازید و محصولات دلخواه را در آن قرار بدهید و به هر شکل که خواستید آن را توسعه داده و قابلیت‌های مورد نیاز را در آن قرار دهید. اگر پشتکار و علاقه به این کار دارید، پس وقت شروع کار است.

شاید قبل از آشنایی با پرتال یکی از سخت‌ترین کارها در طراحی سایت، طراحی بخش فروشگاهی سایت بود، اما حالا می توانید مثل آب خوردن فروشگاه خودتان را با دامنه و هاست اختصاصی راه‌اندازی کنید. شرکت پرتال تمام کارها و زیرساخت‌های لازم برای ساخت سایت را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای ساخت سایت فقط کافیست در پرتال ثبت نام کنید و بعد از پایان 7 روز مهلت تست، یکی از بسته‌های پرتال را تهیه کنید. یکی از بهترین مزیت‌های استفاده از فروشگاه ساز این است که پشتیبانی رایگان و دائمی در دسترس شماست و هر مشکلی که داشتید، می‌توانید روی کمک تیم پشتیبانی حساب کنید. اگر می‌خواهید بیشتر در مورد ساخت فروشگاه اینترنتی اطلاعات کسب کنید، اینجا کلیک کنید.

نوشته‌های مرتبط