سه محصول در یک محصول شاهکار برند فیری

قرص ماشین ظرفشویی برند فیری یکی از برندهای پرطرفدار بازار است. این برند مدل های مختلفی دارد، اما قرص فیری پلاتینیوم پلاس را می توان کارآمدترین قرص فیری به شمار آورد. این قرص بالاترین خاصیت لکه برداری، چربی زدایی و شستشو و از بین بردن رسوبات آهکی را در میان انواع مدل های برند فیری دارا است.

این قرص تحت لیسانس بلژیک و ترکیه تولید می شود. روکش قرص پلاتینیوم پلاس قابلیت حل شدن در آب را دارد و نیازی به جدا کردن آن در قرص نیست. می توان از انواع قرص فیری در انواع برنامه های زمانی کوتاه مدت و بلند مدت جهت شستشو استفاده کرد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قرص فیری پلاتینیوم پلاس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انواع قرص ماشین ظرفشویی فیری

قرص ماشین ظرفشویی فیری از پرطرفدارترین و یکی از بهترین برندهای تولید کننده قرص ظرفشویی است. این برند دارای مدل های مختلفی از قرص ظرفشویی است. از انواع مدل های قرص ماشین ظرفشویی فیری می توان به انواع زیر اشاره کرد:

  • قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتینیوم:

مدل پلاتینیوم برند فیری علاوه بر پاک کنندگی ظروف عملیات رسوب زدایی ماشین ظرفشویی را نیز انجام داده و سبب می گردد تا پس از هر بار استفاده ماشین ظرفشویی به دلیل عاری شدن از رسوبات رایحه مناسب تری داشته باشد و طول عمر ماشین نیز افزایش یابد. قرص پلاتینیوم خاصیت جلادهندگی ظروف را نیز دارا بوده و با استفاده از این قرص دیگر نیازی به انواع نمک و جلادهنده برای درخشندگی ظروف نخواهد بود.

شاهکار برند فیری قرص فیری پلاتینیوم پلاس است. این قرص پاک کنندگی، جلادهندگی و رسوب زدایی ماشین ظرفشویی را به بهترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان انجام می دهد. قرص فیری پلاتینیوم پلاس به دلیل آنزیم ها و ترکیبات بیشتر در مقایسه با دیگر مدل های برند فیری قوی تر بوده و البته به نسبت قیمت بالاتری را نیز به خود اختصاص می دهد.

رپورتاژ

فیری پلاتینیوم پلاس به دلیل ترکیبات ویژه خود قادر است تا سخت ترین لکه های غذا و چربی و روغن را به بهترین شکل ممکن و بدون ایجاد خط و خش و رد، از روی ظروف پاک کند. توصیه می گردد تا از مدل پلاتینیوم پلاس برای شستشوی ظروف فلزی چون قاشق و چنگال استفاده نشود، زیرا این قرص به دلیل آنزیم ها و ترکیبات قدی خود ممکن است بر این ظروف خط و خش ایجاد کند. قرص پلاتینیوم پلاس با روکش قابل حل خود در آب در مدت زمان کوتاهی در آب حل شده و از این طریق نیز در مصرف آب صرفه جویی می کند.

  • قرص ماشین ظرفشویی فیری جار:

قرص جار در مقایسه با دیگر مدل های فیری قدرت پاک کنندگی کمتری دارد و قیمت آن نیز پایین تر و به صرفه تر است. می توان از فیری جار برای شستشو در بازه زمانی کوتاه استفاده کرد. در مدل جار جهت شستشو می توان از آب سرد یا گرم استفاده کرد. در قرص فیری مدل جار نیز نمک وجود دارد و می توان از ترکیبات آن جهت جلادهندگی ظروف نیز استفاده کرد. قرص فیری جار از ایجاد خط و خش بر ظروف جلوگیری می کند و در مقایسه با دیگر انواع قرص ظرفشویی فیری قیمت پایین تری دارد. اغلب این مدل برای خانواده های پر جمعیتی که شستشوی زیادی دارند به صرفه تر خواهد بود.

قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتینیوم پلاس

مواد تشکیل دهنده قرص ماشین ظرفشویی فیری

قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتینیوم پلاس با ترکیبات و فرمولاسیون مناسب خود سخت ترین چربی ها و لکه های روغن را از روی ظروف حذف می کند. فیری پلاتینیوم پلاس شامل پودر و نمک است. ماده شوینده عملیات لکه برداری از ظروف را انجام داده و نمک عملیات جلادهندگی از ظروف را انجام می دهد. همچنین فیری پلاتینیوم پلاس با ترکیبات خود، جرم و رسوبات را از فیلتر و لوله های ماشین ظرفشویی می زداید و از این طریق سبب می گردد تا ماشین بعد از هر بار استفاده تمیز شده و رایحه مناسبی داشته باشد .

کارایی قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتینیوم پلاس

قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتینیوم پلاس قابلیت تمیز کنندگی، سفیدکنندگی، براق کنندگی، لکه زدایی و جلوگیری از ایجاد رسوبات آهکی در ماشین ظرفشویی را دارا است. یکی از ویژگی های قرص فیری این است که در ترکیبات آن ها جلادهنده و نمک موجود است و متقاضیان را از استفاده از مواد جلادهنده و نمک به طور مجزا بی نیاز می کند. زمانی که قرص در محفظه قرص ظرفشویی در ماشین ظرفشویی قرار می گیرد نیازی به ریختن جلادهنده و درخشان کننده در محفظه کناری نخواهد بود. همچنین قرص فیری پلاتینیوم پلاس دارای روکشی است که قابلیت حل شدن در آب را دارد و هنگام شستشو نیازی به باز کردن آن نیست. قیمت قرص فیری پلاتینیوم پلاس در مقایسه با قیمت قرص پلاتینیوم و جار از دیگر انواع این برند، بالاتر است، اما قدرت شویندگی و جلادهندگی بالاتری دارد. قرص فیری پلاتینیوم پلاس، سه محصول را در یک محصول جا داده است. فیری پلاتینیوم پلاس علاوه بر شستشو و پاک کنندگی، جلادهندگی و براق کنندگی ظروف و زدودن ماشین ظرفشویی از رسوبات را نیز انجام می دهد.

نوشته‌های مرتبط