دانلود بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی — معرفی 6 اپلیکیشن برتر آموزش انگلیسی

هرکجا که سخن از دانلود بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی شود، قطعاً نام برخی از اپلیکیشن ها به صورت ناخودآگاه به ذهنمان می آید اما اگر بحث معرفی باشد، شاید نتوانیم آن طور که باید اپلیکیشن مدنظر خود را به فرد دیگری معرفی کنیم و از ویژگی های اپلیکیشن برایش بگوییم. اما بنده در این مطلب قصد دارم شما را با چند اپلیکیشن برتر در این حوزه آشنا کنم تا برای دانلود بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی به هیچ منبع دیگری مراجعه کنید و بتوانید از لیست موجود در این مطلب استفاده کنید.

مقدمه دانلود بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی می تواند پروسه ای سخت و زمان بر باشد. از طرفی ممکن است بخواهید در کوتاه ترین زمان ممکن، زبان انگلیسی را تا حد قابل قبولی یاد بگیرید. یکی از این دلایل می تواند مهاجرت باشد. درست است که می گویند اگر در محیط یک زبان قرار بگیری خیلی راحت می توانی زبان انگلیسی ات را تقویت کنی، اما مسئله اصلی اینجاست که در ابتدا باید کمی زبان انگلیسی بلد باشید تا بتوانید با مردم درارتباط باشید، سپس رفته رفته اصطلاحات و لهجه بومی را یاد خواهید گرفت.

در یادگیری زبان انگلیسی گفته می شود که همانند زبان فارسی چندین و چندین لهجه متفاوت وجود دارد و اگر نمی توانید لهجه خود را با یکی از لهجه های بریتیش یا آمریکایی وفق دهید نگران نباشید! زیرا قطعاً روستای در آمریکا یا انگلستان پیدا خواهد شد که مردم آن به لهجه شما صحبت کنند. داشتن لهجه فارسی نیز آن قدرها بد نیست، این نشان دهنده این است که شما یک زبان بیشتر از مردمی که زبان مادری اشان انگلیسی است، بلدید.

دانلود بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی — معرفی 6 اپلیکیشن برتر آموزش انگلیسی

آیا به این مورد دقت کرده اید که چقدر در فیلم های انگلیسی زبان از اصطلاحات عامیانه و مخفف ها استفاده می شود؟ درک این موارد برای شما سخت است؟ گاهی حتی با وجود اینکه مترجم فیلم را خیلی ساده و روان ترجمه کرده، باز هم نیاز داریم تا با آن اصطلاحات آشنا شویم و آن ها را یاد بگیریم.

یادگیری اصطلاحات عامیانه می تواند کمی دشوار به نظر برسد، اما از آنجایی که اکثر مردم انگلیسی زبان از این اصطلاحات استفاده می کنند، لازم است تا شما هم با مقدار کمی از آن ها آشنا شوید. برای یادگیری می توانید بر روی لینک آموزش زیر از فرادرس کلیک نمایید.

دانلود بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

حال که نوبت از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی شد، در این لیست می خواهم بهترین اپلیکیشن ها را برای شما معرفی کنم تا از آن ها استفاده کرده و بهترین نتیجه را بگیرید. همانطور که می دانید اپلیکیشن های متعددی در این زمینه وجود دارند، اما اینکه بتوانید به کدام یک اعتماد کنید کمی سخت است! برای همین این لیست را برای شما فراهم کرده ایم تا بدون نگرانی بتوانید اپلیکیشن دلخواه خود را انتخاب کنید.

اپلیکیشن دولینگو

این اپلیکیشن با استفاده از روش های به روز دنیا، تبدیل به پرطرفدار ترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی در سر تا سر دنیا شده است. اگر فکر می کنید که چرا دولینگو اینهمه طرفدار دارد، باید بگوییم به دلیل روش آموزش آسانی که اپلیکیشن در پیش گرفته است و همچنین از روش های جالب برای یاد دادن لغات و گرامر استفاده می کند، باعث شده است تا دولینگو در کل دنیا طرفدار داشته باشد.

دانلود بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی — معرفی 6 اپلیکیشن برتر آموزش انگلیسی

آیکون این اپلیکیشن یک پرنده سبز رنگ است که شما را در مسیر یادگیری زبان انگلیسی راهنمایی خواهد کرد. این اپلیکیشن کاملاً رایگان است و برای استفاده از آن هیچ محدودیتی نخواهید داشت. احتمالاً تعجب خواهید کرد، اما این اپلیکیشن حتی تبلیغات هم ندارد و به صورت 100 درصد رایگان خدمات خود را ارائه می دهد.

این اپلیکیشن به قدری معروف و محبوب است که از هرکسی نظر درمورد دولینگو بپرسید قطعاً با نظرات مثبتی روبرو خواهید شد. این اپلیکیشن را می توانید هم برای اندروید و هم برای آیفون دریافت کنید. حتی این اپلیکیشن دارای نسخه وب نیز می باشد که کار را برای علاقه مندان کار کردن با سیستم آسان می سازد. تنها کافیست در اپلیکیشن یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس با استفاده از اطلاعات اکانت خود وارد نسخه وب شوید و ادامه یادگیری زبان انگلیسی را از سر بگیرید. دانلود بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی یعنی دولینگو را به همه پیشنهاد می کنیم.

دانلود بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی — معرفی 6 اپلیکیشن برتر آموزش انگلیسی

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

دومین اپلیکیشنی که می خواهم معرفی کنیم، فرادرس نام دارد. این اپلیکیشن با داشتن تدریس های فوق العاده ای در حوزه زبان انگلیسی، از جمله برترین و کامل ترین اپلیکیشن های آموزش زبان است. محتوای آموزش های فرادرس به صورت ویدیویی است و برای استفاده از آن ها لازم است ابتدا ویدیوها را دانلود بفرمایید.

ویدیوهای فرادرس توسط اساتیدی تدریس می شوند که تجربه چندین ساله در حوزه آموزش زبان داشته اند. این اساتید هم تجربه آموزش حضوری و هم مجازی داشته اند، اما هدف ما در این مطلب آموزش مجازی است. از آنجایی که این افراد در آموزش مجازی نیز تبحر دارند، بنابراین به راحتی می توان فرادرس را به عنوان دومین اپلیکیشن برتر در مطلب دانلود بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی معرفی کرد. این اپلیکیشن علاوه بر آن که نسخه اندرویدی دارد، دارای یک وب سایت نیز می باشد که می توانید به همان آموزش های مشابه از طریق سایت دسترسی داشته باشید.

پس از نصب اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس تنها کافیست در بخش جست و جو عبارت آموزش زبان انگلیسی را جست و جو کنید تا همه آموزش ها برای شما به نمایش درآیند. جهت دریافت این اپلیکیشن می توانید اسم آن را در گوگل پلی جست و جو کنید یا از طریق صفحه زیر اقدام نمایید.

اپلیکیشن لرنیت

این اپلیکیشن با داشتن گزینه هایی برتر نسبت به دیگر اپلیکیشن ها، از جمله بهترین اپلیکیشن در این حوزه است. لرنیت زبان انگلیسی را به صورت متنی و به کمک تصاویر آموزش می دهد. علاوه بر این از آموزش صوتی نیز بهره می برد و بخش گرامر را به صورت صوتی و به زبان فارسی آموزش می دهد. نوع آموزش این اپلیکیشن ترکیبی از آموزش قدیم و آموزش های جدید است که موجب شده یک روند آموزشی جدید به وجود آید.

رپورتاژ

دانلود بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی — معرفی 6 اپلیکیشن برتر آموزش انگلیسی

لرنیت دارای درس های مختلفی است که در سطح های مبتدی، متوسط و پیشرفته دسته بندی شده اند. این آموزش ها دارای بخش های لغت، گرامر، مکالمه، تمرین و در نهایت آزمون هستند. پس از هر 5 درس در لرنیت، یک آزمون وجود دارد که سطح یادگیری شما را طی چند درس می سنجد.

شما با استفاده از لرنیت قادر قادر خواهید بود هم خواندن، نوشتن، گوش دادن و گرامر خود را تقویت کنید. بدیهی است که برای استفاده از این اپلیکیشن باید مقدار بسیار کمی با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید. برای مثال حروفات انگلیسی را بلد باشید و چند کلمه ساده انگلیسی را نیز از قبل بدانید. آموزش های لرنیت از مبتدی ترین سطح شروع می شود و در ادامه پیشرفته تر می شود. بدین ترتیب به راحتی و تنها با استفاده نیم ساعت در روز از این اپلیکیشن، در مدت زمان کوتاهی شاهد تقویت زبان انگلیسی خود خواهید شد.

این اپلیکیشن فوق العاده ایرانی را می توانید از گوگل پلی دریافت کنید و برای کاربران آیفون یا کسانی که دستگاهی با سیستم عامل اندروید ندارند، نیز نسخه وب این اپلیکیشن منتشر شده است که می توانید به کمک مرورگر گوشی همراه خود یا سیستم کامپیوتری وارد محیط نسخه وب شوید. جالب است بدانید که ورود به نسخه وب نیاز به لاگین شدن به حساب کاربری دارد و بدین ترتیب تنها کافیست ادامه درس های خود را در نسخه وب دنبال کنید.

اپلیکیشن ماندلی

در مطلب دانلود بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی باید به این نکته هم توجه داشته باشیم که اپلیکیشن موردنظر قابلیت نصب بر روی سیستم عامل اندروید و آی او اس را همزمان داشته باشد. به عنوان یک زبان آموز همیشه از ماندلی راضی بوده ام و پیشرفت زیادی در زبان انگلیسی به کمک ماندلی داشته ام. این اپلیکیشن نه یک و نه دو تا بلکه هزاران ویژگی مثبت دارد که یکی از آن ها پشتیبانی بیش از 30 زبا زنده دنیاست. یعنی علاوه بر اینکه قادر خواهید بود با ماندلی زبان انگلیسی یاد بگیرید، می توانید دیگر زبان های پرطرفدار نظیر روسی، فرانسوی، کره ای و غیره را نیز با این اپلیکیشن یاد بگیرید.

دانلود بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی — معرفی 6 اپلیکیشن برتر آموزش انگلیسی

درست است که ماندلی از زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند، اما حتی اگر پشتیبانی از فارسی هم نداشت بدون هیچ نگرانی می توانستید از آن استفاده کنید، زیرا از ابتدا تمامی لغات را به کمک تصاویر می آموزید و عملاً نیازی به ترجمه فارسی هم نخواهید داشت. این اپلیکیشن با دارا بودن سه نسخه اندروید، آی او اس و نسخه وب قابل دسترس در هر سیستم عامل و پلتفرمی است و همین دلیل به محبوبیت این اپلیکیشن افزوده است.

اپلیکیشن ماندلی دارای دروس منظم می باشد که کافیست به ترتیب دروس را بخوانید، یاد بگیرید و آن قدر دروس را ادامه دهید تا به سطح مطلوبی از یادگیری برسید. این اپلیکیشن دارای دروس روزانه نیز می باشد که برای استفاده از آن باید به اینترنت متصل شوید و درس هر روز با روزهای دیگر متفاوت است. به عبارتی دروس تکراری در این بخشنخواهید دید که همین موجب پیشرفت کاربر می شود. اپلیکیشن ماندلی را می توانید از گوگل پلی یا اپ استور بر روی گوشی خود نصب کنید و از استفاده آن لذت ببرید.

اپلیکیشن فان ایزی لرن

بحث از دانلود بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی شده و کودکان را فراموش کنیم؟ البته که نمی توان گفت Fun Easy Learn تنها برای یادگیری زبان کودکان طراحی شده است، اما حداقل می توان گفت که در بین دیگر اپلیکیشن ها، فان ایزی لرن محیطی صمیمانه تر و مناسب روحیه کودکان دارد.

این اپلیکیشن رایگان و با پشتیبانی از زبان های زنده دنیا از جمله زبان فارسی، یکی از گزینه های خوب برای یادگیری زبان انگلیسی به شمار می رود. نکته قابل توجه این است که این اپلیکیشن دو لهجه بریتیش و آمریکن را به عنوان دو زبان جداگانه آموزش می دهد و می توانید هر کدام را که بخواهید انتخاب کرده و آموزش همان لهجه را ببینید.

دانلود بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی — معرفی 6 اپلیکیشن برتر آموزش انگلیسی

این روزها همه کتاب‌ها و تلفظ دیگر اپلیکیشن به صورت آمریکایی است، اما در این اپلیکیشن می‌توانید حتی لهجه بریتیش را یاد بگیرید که این قابلیت در کمتر اپلیکیشنی یافت می‌شود، آن هم به ندرت! تنوع زبان‌ها برای یادگیری باعث شده است تا کاربران مختلف نه تنها برای یادگیری زبان انگلیسی، بلکه برای یادگیری دیگر زبان‌ها مانند آلمانی، ترکی استانبولی یا چینی به این اپلیکیشن رو بیاورند.

فان ایزی لرن از تکنیک تکرار بهره می‌برد و هر لغت جدید را با روش‌های مختلف چندین بار تکرار می‌کند تا به خوبی در ذهن ثبت شود. قطعاً این روش یکی از متدهای جدید در یادگیری زبان است، و جالب است بدانید که این اپلیکیشن از این متود بهره می‌برد و از همین طریق کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

اپلیکیشن فان ایزی لرن از طریق گوگل پلی و اپ استور قابل نصب بر روی گوشی‌های اندرویدی و آیفون می‌باشد. جالب است بدانید هنگام جست و جو نام این اپلیکیشن، ممکن است با نسخه‌های مختلفی از این اپ با نام مشابه روبرو شوید که باید بگویم این اپلیکیشن ها زیر مجموعه‌ای از اپلیکیشن اصلی هستند و می‌توانید آن‌ها را به منظور یادگیری تنها لغات انگلیسی استفاده کنید و دایره لغات خود را افزایش دهید.

نکات جالب هنگام دانلود بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

درست است که من در این مطلب چند اپلیکیشن را به عنوان برترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی معرفی کرده ام، اما شما نیز می توانید چنانچه بخواهید از دیگر اپلیکیشن ها استفاده کنید و حتی تجربیات خود را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. از بین اپلیکیشن هایی که معرفی کردیم، همگی متن و تصویر محور بود ولی فرادرس از ویدیوهایی که توسط اساتید برتر زبان انگلیسی در ایران تدریس شده اند در اپلیکیشن خود استفاده کرده است.

همانطور که در بالا گفتیم، فرادرس یک وب سایت نیز دارد که محتوای آموزش هایش مشابه با اپلیکیشن است. برای دریافت مجموعه آموزش زبان انگلیسی فرادرس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

سخن آخر درمورد دانلود بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

در این مطلب شما را با 5 اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی آشنا کردیم که در زمینه آموزش زبان حرفی برای گفتن دارند و دیگر نیازی نیست برای یادگیری انگلیسی هزینه های گزاف برای کلاس های آموزشی پرداخت کنید. امیدوارم که این مطلب برای شما مفید واقع شود.

نوشته‌های مرتبط