معرفی مجلل ترین هتل نزدیک حرم + بهترین هتل مشهد برای ماه عسل

مشهد یکی از پربازدیدترین شهرهای ایران، که سالانه میزبان زائران و مسافران بسیاری است 900 کیلومتر با پایتخت فاصله دارد. جالب است بدانید که سالانه حدود 27 میلیون زائر حرم امام رضا (ع) به این شهر سفر می‌کنند و در یکی از هتل‌ها و مسافرخانه‌های این شهر اقامت دارند.

یکی از جاذبه‌های اقامت در مشهد، به خصوص برای کسانی که برای آغاز زندگی مشترک و ماه عسل به آن سفر می‌کنند، رزرو هتل نزدیک حرم است . در این مقاله، سفرانه به معرفی مجلل‌ترین موارد هتل نزدیک حرم که برای ماه عسل مناسب است را معرفی خواهد کرد.

هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه، یکی از مجلل‌ترین هتل‌های مشهد است که بزرگترین ویژگی آن، نزدیک حرم بودن آن است. این هتل، در صحن هدایت قرار گرفته و فاصله‌ی بسیار کمی با حرم امام رضا (ع) دارد. همچنین، اتاق‌های هتل قصرالضیافه به حرم دید دارند و شما می‌توانید هر زمان از پنجره اتاق با حرم صحبت کنید.

 

هتل مشهد

ساختمان هتل قصرالضیافه، درواقع یک بنای 3 طبقه با 57 واحد اقامتی است که در صحن هدایت حرم مطهر امام رضا (ع) ساخته شده است. این هتل 5 ستاره، از معماری اسلامی و هنرهای مربوط به آن مانند کاشی‌کاری با طرح‌ها و رنگ‌های مربوط به این سبک استفاده کرده است.

این هتل نزدیک به حرم در مشهد، امکانات متنوعی مانند اتاق نشیمن در تمامی واحدهای اقامتی و آشپزخانه دارد. همچنین کافی شاپ، میز پینگ پونگ و فوتبال دستی به همراه صبحانه رایگان، ناهار و شام قابل رزرو دارد.

 

هتل آپارتمان امید مشهد

یکی دیگر از هتل‌های مجلل مشهد نزدیک به حرم، هتل آپارتمان امید است. یکی از بهترین ویژگی‌های این هتل، امکانات رفاهی آن مانند مجموعه آبی، اسپا، باشگاه ورزشی و ماساژ است که می‌توانید در زمان استراحت از آن‌ها بهره‌مند شوید.

هتل آپارتمان امید مشهد، در نزدیکی درب شیخ طوسی ساخته شده است و با 3 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید برای زیارت به حرم برسید. این هتل 3 ستاره 59 واحد به صورت سوئیت دوتخته، آپارتمان یک خوابه رو به باغ، آپارتمان رضوی رو به حرم، سوئیت VIP رو به حرم، کانکت روم رو به باغ و حرم و آپارتمان دوخوابه VIP رو به حرم دارد.

جالب است بدانید که هتل آپارتمان امید مشهد، علاوه بر اینکه یکی از مجلل‌ترین هتل‌های مشهد است، به عنوان یکی از برترین نمونه‌های گردشگری نزدیک حرم نیز شناخته می‌شود.

رپورتاژ

هتل رز درویشی مشهد

جدیدترین هتل نزدیک به حرم مشهد، هتل رز درویشی است که به یکی از بهترین هتل مشهد برای ماه عسل نیز شناخته می‌شود. دلیل این شناخت بیشتر به دلیل اتاق ویژه ماه عسل این هتل است که امکانات ویژه‌ای برای زوجین جوان دارد.

 

هتل مشهد

هتل رز درویشی به غیر از اتاق ماه عسل، اتاق‌های یک تخته استاندارد و اکونومی، اتاق‌های دو تخته توئین و دبل، اتاق‌های سه تخته و چهار نفره، سوئیت چهار نفره و اتاق هشت نفره نیز دارد. لازم به ذکر است که این هتل امکاناتی مانند مجموعه آبی، اسپا و حمام ترکی نیز دارد که در زمان استراحت می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

هتل اترک مشهد

یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره نزدیک به حرم، هتل اترک مشهد است که امکاناتی مانند رستوران با معماری سنتی و رستوران دیگری با طراحی مدرن دارد؛ لازم به ذکر است که حتی در زمانی که در رستوران هستید و غذا نوش جان می‌کنید، به حرم دید دارید.

163 واحد اقامتی هتل اترک شامل اتاق یک تخته به صورت کلاسیک و ویژه، اتاق دو تخته، سوئیت یک خوابه، اتاق سه تخته، آپارتمان دو خوابه، اتاق کانکت چهار نفره و آپارتمان دوبلکس سه خوابه شش نفره است. از امکانات رفاهی که با رزرو این هتل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید سونا، جکوزی و سالن همایش است که پیشنهاد می‌کنیم در زمانی که مشغول زیارت نیستید از آن بهره‎مند شوید.

جاهای دیدنی مشهد

اگر بعد از زیارت و دعا قصد گشت و گذار در شهر مشهد را داشتید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از خانه تاریخی داروغه که یکی از معروف‌ترین بناهای تاریخی این شهر و مربوط به دوره قاجار است دیدن کنید. لازم به ذکر است که این خانه تاریخی تقریبا به حرم نزدیک است و می‌توانید با کمی پیاده‌روی به آن برسید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم از جاهای دیدنی مانند جنگل جیغ، مجموعه گردشگری چالیدره، آرامگاه فردوسی، شهر طرقبه، حمام مهدی قلی بیک، آرامگاه نارد شاه افشار، پارک ملت و پارک کوهسنگی حتما دیدن کنید.

در آخر فراموش نکنید که می‌توانید با رزرو هتل مشهد از سفرانه، از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید. همچنین لازم به ذکر است که سفرانه با مشاورانی مجرب می‌تواند بهترین هتل برای اقامت را به شما معرفی کند.

 

نوشته‌های مرتبط