چگونه بهترین اقامتگاه های بوم گردی را با هزینه مناسب رزرو کنیم؟

اقامتگاه بوم گردی یکی از انواع محل اقامت است که در سایت جاباما تنوع بالایی دارد. در هر نقطه‌ای از ایران که مسافر باشید، می‌توانید بوم گردی مناسبی را در جاباما بیابید که هم قیمت اجاره آن مناسب باشد و هم امکانات و خدمات مورد نیاز میهمانان را به خوبی ارائه دهد.

چگونه بهترین اقامتگاه های بوم گردی را با هزینه مناسب رزرو کنیم؟

اقامتگاه های بوم گردی دارای پراکندگی هستند. در تمام نقاط جغرافیایی یک یا چند اقامتگاه خوب با قیمت و کیفیت مناسب وجود دارد تا میزبان گردشگرهای داخلی و خارجی باشند. جاباما مرجع معتبر رزرو بوم گردی در ایران است. با کمک گرفتن از دسته بندی جاباما، خیلی آسان و سریع می‌توانید بهترین اقامتگاه بوم گردی را برای خود و همسفرانتان رزرو و اجاره کنید.

امکانات و خدمات بوم گردی‌ها با هم فرق دارند. بر همین اساس قیمت اجاره اتاق در آنها نیز متنوع است. اگر بخواهیم به دلایلی برای انتخاب گزینه بوم گردی به عنوان محل اقامت اشاره کنیم، بهتر است اول از همه سراغ تفاوتی که این نوع اقامتگاه با انواع دیگر اقامتگاه دارد برویم. وجه تمایز بوم گردی همانطور که از نامش پیداست، اهمیت آشنایی با فرهنگ بومی مناطق مختلف است. به عنوان مثال جزیره قشم دارای فرهنگ و رسوم خاص بومی است. اقامت در اقامتگاه بوم گردی قشم، میهمانان را با آداب بومی قشم، غذاهای محلی، ویژگی‌های رفتاری مردم بومی، موسیقی جنوب و هنرهای سنتی منطقه آشنا می‌کند. اما این تنها ویژگی بوم گردی نیست.

از آنجا که اقامتگاه بوم گردی به عنوان کسب و کاری کوچک و محلی کار خود را در صنعت گردشگری آغاز می‌کند، برای تامین مخارجش نیازی نیست که قیمت بالایی را برای اجاره اتاق توسط میهمانان در نظر بگیرد. این به صرفه بودن قیمت، مسافران زیادی را به سمت تجربه اقامت در بوم گردی سوق داده است.

یکی دیگر از مزایای بوم گردی این است که مردم محلی راهنمای گردشگری میهمانان می‌شوند. محلی‌ها همیشه مناطق بکری را سراغ دارند که شاید در اینترنت نتوان سراغی از آنها گرفت. بعضی بوم گردی‌ها به منظور اینکه میهمانان اوقات خوشی را در شهر یا روستای آنان سپری کنند، تورهای گردشگری همراه با راهنمای محلی را طراحی می‌کنند.

اقامتگاه بوم گردی معمولا دارای حیاطی کوچک یا بزرگ است که به عنوان محل جمع شدن مسافران کنار هم استفاده می‌شود. وجود آلاچیق در محوطه به مهمان و میزبان کمک می‌کند ارتباط دوستانه‌ای با هم برقرار کنند و در جو صمیمی اقامتگاه، ساعاتی را به شب نشینی، مصاحبت و لذت بردن از موسیقی محلی اختصاص دهند.

بهترین اقامتگاه های بوم گردی در جاباما

برای اینکه بتوانید بهترین بوم گردی را در جاباما شناسایی کرده نسبت به رزرو آن اقدام کنید، می‌توانید از فیلتر امتیاز که در سایت و اپلیکیشن جاباما وجود دارد استفاده کنید. با استفاده از این فیلتر، جاباما فهرستی از بهترین اقامتگاه‌های بوم گردی از نگاه کاربران را به شما نمایش می‌دهد. حالا با کلیک بر روی هر گزینه، در جریان جزییات مربوط به هر بوم گردی و تصاویر آن قرار می‌گیرید.

رپورتاژ

بوم گردی الیاس (قشم)

این اقامتگاه بوم گردی یکی از اصیل‌ترین بوم گردی‌های جزیره زیبای قشم است. طعم غذاهای دریایی که در این بوم گردی طبخ و سرو می‌شوند، از مهم‌ترین ویژگی‌های بوم گردی الیاس است. چیزی که فضای این بوم گردی را خاص می‌کند، صدای موسیقی محلی است که محیط اقامتگاه را پر کرده شما را به فرهنگ بومی منطقه پیوند می‌دهد. هزینه اقامت در بوم گردی الیاس بسیار مناسب است و گزینه‌ای معقول برای سفری ارزان به حساب می‌آید. برای اطلاع از جزییات بیشتر در مورد بوم گردی الیاس، سراغ جاباما بروید تا در جریان همه چیز درباره بوم گردی الیاس قرار بگیرید و همه تصاویر اقامتگاه را ببینید.

اقامتگاه های بوم گردی

بوم گردی خانه دوست (قشم)

خانه دوست که در ساختمانی با معماری اصیل جنوب بنا شده، از محبوب ترین اقامتگاه‌های بوم گردی قشم است. این بوم گردی دیدنی در ساحل سوزا واقع شده است. نام اتاق‌های این مجموعه از جاذبه‌های طبیعی قشم الهام گرفته شده که هر کدام در نوع خود دارای طراحی زیبا و چیدمان با سلیقه‌ای هستند. دسترسی خانه دوست به ساحل، کمتر از 700 متر است. مهمانان این بوم گردی تا اغلب جاذبه‌های گردشگری قشم فاصله کمی دارند.

خانه دوست در جاباما به عنوان یکی از بهترین بوم گردی‌های ایران نمایش داده می‌شود. می‌توانید هر کدام از اتاق‌ها را به صورت اینترنتی در سایت یا اپلیکیشن جاباما رزرو نمایید و از اقامت در این مجموعه محلی لذت ببرید.

بوم گردی فردیس (قشم)

به جرات می‌توان بوم گردی فردیس را یکی از متفاوت ترین اقامتگاه‌های ایران دانست. این اقامتگاه بوم گردی شیوه جالبی را برای طراحی و ساخت اتاق‌ها به کار برده است. اتاق‌های این مجموعه در کنار هم به شکل سنتی کپر بنا شده‌اند. تمام اتاق‌ها دارای ظرفیت و کیفیت یکسانی هستند. در میان اتاق‌ها محوطه بزرگی وجود دارد که میهمانان را به دریا که در صد متری اقامتگاه قرار دارد می‌رساند.

یکی از ویژگی‌های مهم فردیس همین است که میهمانانش می‌توانند کنار دریا اوقات خود را بگذرانند و به تمام امکانات و وسایل اتاق و اقامتگاه دسترسی کاملی داشته باشند. این بوم گردی را نیز مانند سایر بوم گردی‌ها می‌توانید در جاباما که بهترین سایت اجاره بوم گردی است رزرو کرده، اقامتی متفاوت را در آن تجربه کنید.

نوشته‌های مرتبط