آیا خرید فالوور 100 درصد واقعی وجود دارد یا دروغ است؟

خرید فالوور اینستاگرام از نظر خیلی ها شتاب دهنده خوبی برای کسب و کارهای اینستاگرامی است. اما از دید بعضی ها هیچ ارزشی ندارد و باعث افت پیج اینستاگرام می شود. این در صورتی درسته که اقدام به خرید فالوور فیک کرده باشند وگرنه اگر فالوور فعال ایرانی خریداری شود به هیچ وجه باعث افت پیج نمی شود!

چندین سال است که کارشناسان دیجیتال مارکتینگ می گویند خرید فالوور اینستاگرام منسوخ شده است و اینستاگرام با پیج هایی که فالوور می خرند مقابله می کند. حتی ممکن است جریمه دائمی کند. یعنی پیج را کلا دیسیبل کند. اما این نظریه منطقی نیست! چون روزانه صدها نفر برای پیج های اینستاگرام خود فالوور می خرند و اگر اینطور بود کلی از پیج های اینستاگرام در روز باید بسته می شد.

سوال مهم این است که آیا خرید فالوور 100% واقعی و فعال واقعیت دارد یا دروغ بچگانه ای است؟ سایت هایی که فالوور اینستاگرام می فروشند فالوور واقعی می فروشند یا فیک؟ جواب قطعی نمی توان داد اما مشخص است که خیلی از سایت های فروشنده فالوور، دنبال کنندگان غیرواقعی می فروشند!

با توجه به این صحبت ها ما در این مقاله تصمیم گرفتیم در مورد خرید فالوور واقعی اینستاگرام صحبت کنیم. بیاییم با هم این را بررسی کنیم که آیا واقعا فالوور واقعی وجود دارد یا خیر؟ آیا خرید فالوور یک کار منطقی است یا صرفا هدر دادن پول؟ پس پیشنهاد می کنم در این مقاله همراه ما باشید.

خرید فالوور اینستاگرام؛ رشد سریع یا نابودی مطلق؟

خرید فالوور اینستاگرام

شاید تا الان بارها دلتان خواسته که فالوورهای پیج اینستاگرام یک شبه چندین کا شود. ممکن است کمتر از 10.000 فالوور داشته باشید و چشم انتظار این باشید که حرف k کنار تعداد فالوورهایتان نمایان شود. قشنگ است اما یک شبه نمی توان تعداد فالوورهایتان را به صورت طبیعی افزایش دهید.

چنین کاری فقط با خرید فالوور اینستاگرام امکان پذیر است. زمانی که فالوور می خرید چند دقیقه بعدش تعداد فالوورهای شما شروع به بیشتر شدن می کند. انقدری زیاد می شود که خیالتان از بابت تعداد فالوور راحت می شود. بله واقعا این کار شدنی است! حتی می توانید تا 100 کا و بیشتر فالوور خریداری کنید. نسبت به روش های دیگر قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

آیا با خرید فالوور می توان رشد سریعی را در اینستاگرام تجربه کرد؟ اگر اینطور بود که همه فالوور می خریدند و دیگر رقابتی در کار نبود! قیمتش هم که از تبلیغات خیلی ارزان تر است. واقعیت دقیقا این است که خیلی از پیج های اینستاگرامی برای دیده شدن اقدام به خرید فالوور می کنند. حتی شاید باورتان نشود اما سلبریتی ها هم از مشتریان دائمی خرید فالوور و لایک اینستاگرام هستند. در واقع این روزها هر کسی را که می بینید به دنبال خرید فالوور ایرانی با قیمت مناسب است.

اما این دلیل نمی شود که از هر سایتی فالوور خریداری کنید. اگر تعداد فالوورهای پیج تان کم است و قصد دارید بیشتر از فالوورهای خریدنی استفاده کنید باید بدانید که خرید فالوور فیک حماقت است. اگر واقعا می خواهید فالوورهای پیج تان را زیاد کنید باید فالوور واقعی خریداری کنید. فالوورهای فعال ایرانی نه فالوور فیک که پیج تان را نابود و کسب و کارتان را با شکست مواجه کند. حالا فالوور واقعی از کجا باید بخریم؟ عجله نکنید در ادامه توضیح می دهم.

 

خرید فالوور بهتر است یا خرید پیج اینستاگرام؟

ممکن است دوست داشته باشید یک پیج اینستاگرام آماده بخرید و از دنگ و فنگ های خرید فالوور هم خلاص شوید. اما خرید پیج اینستاگرام واقعی در خیلی از موارد به صرفه نیست. اول اینکه ممکن است فالوورهای پیجی که می خرید فیک یا غیرفعال باشند. در واقع ممکن است شما به پیجی پول داده باشید که فالوورهای غیرواقعی داشته باشد و این اصلا خوب نیست.

دوم اینکه اصلا نمی صرفد چون قیمت خیلی از این پیج های آماده با فالوورهای بالا زیاد است. یعنی اگر شما همان مبلغ را به خرید فالوور بپردازید برد کرده اید. پس این بستگی به شرایط خودتان دارد که پیج اینستاگرام بخرید یا فالوور!

 

رپورتاژ

آیا واقعا خرید فالوور 100% واقعی و ایرانی حقیقت دارد؟

خرید فالوور واقعی

یکی از چالش هایی که خریداران فالوور اینستاگرام با آن مواجه هستند این است که آیا فالوورهایی که خریداری می کنند حقیقی است یا فیک؟!! در واقع اکثر افرادی که توی گوگل سرچ می کنند تا سایت مناسب برای خرید فالوور پیدا کنند با چنین عناوینی است: خرید فالوور واقعی، خرید فالوور ایرانی بدون ریزش، خرید فالوور 100 درصد واقعی و … از این سرچ ها مشخص است که خریداران هم واقعا به دنبال خریدن فالوور واقعی برای پیج شان هستند.

حقیقت این است خریدن فالوور واقعی نیست اصلا سایتی نیست که فالوور واقعی به شما بفروشد. بیشتر سایت ها فالوور فیک می فروشند، حقیقت دقیقا همین است، اکثرا فالوور فروش ها فیک می فروشند. تعداد معدودی از سایت ها هستند که اقدام به فروش فالوور واقعی اینستاگرام می کنند، آن هم قیمتشان بالاست و به صرفه نیست. سایت های بای فالوور، های فالوور، فالوور مرسی، بوفالو، الماس فالوور جزء فروشندگان واقعی فالوور اینستاگرام هستند.

 

آیا فالوورهای واقعی ریزش هم دارند؟

سوال بعدی این است که وقتی فالوور واقعی خریداری می کنیم ریزش هم دارند؟ پاسخ به این سوال کاملا واضح است اگر شما واقعا فالوور حقیقی و فعال خریداری کرده باشید 100 درصد ریزش هم تجربه خواهید کرد. چون پروفایل ها واقعی هستند و توسط اشخاص واقعی مدیریت می شوند.

دو دلیل عمده برای ریزش فالوور وجود دارد. اول اینکه فالوورهای واقعی که جذب می کنید ممکن است به محتوای پیج شما علاقه مند نباشد و شما را آنفالو می کنند. دوم اینکه امکان دارد به اجبار شما را فالو کرده باشند به همین دلیل بعد از اینکه شما را فالو می کنند ممکن است چند ساعت بعد شما را آنفالو کنند.

فقط فالوورهای فیک ریزش ندارند. البته آن هم ریزش دارد اما خیلی کم است. به دلیل اینکه اکانت ها غیرواقعی هستند. توسط شخص خاصی اداره نمی شود. همین موضوع باعث می شود اصلا پیج شما را نبینند که بخواهند شما را آنفالو کنند.

 

آیا فالوورهای واقعی لایک هم می کنند؟

جدیدا جست و جوی عبارت “خرید فالوور واقعی لایک زن” هم زیاد شده است. آیا چنین چیزی واقعیت دارد؟ اگر فالوور واقعی خریداری کرده باشید لایک هم می کنند. فالوورهای واقعی بالاخره به محتوا پیج شما عکس العمل نشان می دهند. لایک می کنند، کامنت می گذراند و ریپلای استوری می کنند. اما اگر فالوورهای فیک خریداری کرده باشید منتظر لایک کردن پست های جدیدتان نباشید چون هرگز این اتفاق نمی افتد. فالوورهای غیرواقعی هیچ گونه فعالیتی روی پیج شما ندارند.. صرفا فالوور شما هستند.

 

جمع بندی و پایان

ما در این مقاله سعی کردیم فرق فالوور واقعی و فیک را به شما بگوییم. الان دیگر متوجه این شده اید که فالوور 100 درصد واقعی اینستاگرام وجود ندارد! البته همانطور که گفتم فقط تعداد کمی از سایت ها هستند که فالوور واقعی می فروشند آن هم تعرفه شان بالاست!

اگر قصد دارید در اینستاگرام رشد کنید و معروف شوید قطعا نیاز است که تعداد فالوورهای بالایی داشته باشید. برای این که یکی از گزینه هایی که دارید خرید فالوور است. اما فالوور واقعی نه فیک! جمع بندی ما در این مقاله به این ختم می شود که اگر می خواهید فالوور بخرید حتما واقعی اش را بخرید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. هر سوال یا مشکلی که داشتید حتما در قسمت کامنت ها بنویسید. کارشناسان ما به سرعت به شما پاسخ می دهند.

نوشته‌های مرتبط