جدیدترین مدل های جوراب فانتزی زنانه در  فروشگاه همه جین

جوراب‌های فانتزی که امروزه از پرطرفدارترین مدل‌های جوراب در سال 2023 است، تنوع بسیار بالایی نیز دارن استفاده از جوراب  علاوه بر دلایل بهداشتی و محافظتی که برای پاهای شما دارد و پاهای شما را از ساییدگی، سرما و آسیب‌های پوستی در امان نگه‌می‌دارد، در آراسه به نظر رسیدن استایل شما بسیار تاثیرگذار است. در واقع جوراب فانتزی یکی از مهم‌ترین فاکتورها در استایل افراد است که متاسفانه بسیاری از افراد به آن بی‌توجه هستند.

انواع جوراب فانتزی

جوراب فانتزی انواع گوناگونی دارد که جوراب کالج، جوراب مچی، جوراب بلند و جوراب بالازانو از آن‌ها هستند. در واقع آنچه که مدل های  فانتزی را از سایر انواع آن متمایز می‌کند مدل و سایز آن‌ها نیست، بلکه طراحی منحصر به فرد آن‌ها است.

طرح‌های جوراب فانتزی

دنیای جوراب فانتزي انتها ندارد و طراحان هر روز نوع جدیدی از طراحی را ارائه می‌کنند. همین عامل باعث شده تا دنیای طرح‌های جوراب فانتزی بی‌انتها باشد. درادامه قصد داریم، برخی از پرطرفدارترین طرح‌های جوراب فانتزي را به شما معرفی کنیم

جوراب با طرح‌های فانتزی

اولین چیزی که بعد از شنیدن اسم جوراب فانتزی به ذهن افراد خطور می‌کند، وجود طرح‌های فانتزی و مینیمال بر روی جوراب است. این طرح‌ها گستره وسیعی از طرح میوه و خوراکی‌ها تا شخصیت‌های کارتونی و یا تصویر حیوانات را شامل می‌شود. در این مدل طراحی همواره سعی می‌شد تا هارمونی میان رنگ طرح و رنگ زمینه جوراب رعایت شود، اما طرح‌های ارائه شده در کالکشن 2023 مجموعه همه جین، با نقض این قانون، تنوع بی‌نظیری از انواع جوراب‌های فانتزی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع را در دسترس مشتریان قرار داده است.

جوراب فانتزی زنانه در  فروشگاه همه جین

جوراب با طرح نامتقارن

مطمئنا جوراب‌ فانتزی با طرح نامتقارن را در اطراف خود دیده‌اید. این مدل جوراب‌ها با ساختارشکنی که در زمینه طراحی متقارن جوراب وجود داشت، طرح جدیدی را روانه بازار کردند. در این مدل جوراب‌ها اساسا تلاش بر این است تا از طرح‌های مکمل استفاده شود. این طرح‌ها که از میوه و خوراکی‌ها تا تصویر حیوانات را شامل می‌شود، به صورت مکمل بر روی هر لنگه از جوراب قرار گرفته است. به گونه‌ای که بر روی یک لنگه جوراب، طرح هندوانه کامل و بر روی لنگه دیگرطرح برشی از هندوانه قرار دارد. در مثالی دیگر بر روی یک لنگه از جوراب طرح صورت گوزن و بر روی لنگه دیگر شاخ گوزن طراحی شده است.

جوراب با رنگ متفاوت

طرح مینیمال جوراب فانتزی با رنگ‌های متفاوت، مورد توجه مینیمال پسندها قرار گرفت. در این طراحی دو رنگ نزدیک به هم و یا مکمل در هر لنگه جوراب استفاده شد. جوراب ‌فانتزی طرح آدیداس به سه خط معروف آن در دو رنگ سفید و مشکی با خط‌های مشکی در جوراب سفید و خط‌های سفید در جوراب مشکی شاید محبوب‌‌ترین مدل جوراب فانتزي باشد.

رپورتاژ

جوراب فانتزی دخترانه و پسرانه

جوراب فانتزي نیز مانند هر لباس و یا جوراب دیگری، در دو مدل دخترانه و پسرانه تولید می‌شود. مدل پسرانه جوراب فانتزی در رنگ‌ها و طرح‌های پسرانه‌پسند و مدل دخترانه آن، در طرح‌ها و رنگ‌های دخترانه‌پسند طراحی می‌شوند.

جوراب فانتزی زنانه در  فروشگاه همه جین

جوراب دخترانه فانتزی در ترکیب با اکسسوری

به کار بردن اکسسوری به جوراب‌های ساده و بدون طرح، آن‌های را در دسته جوراب‌های فانتزی قرار می‌دهد. اغلب اکسسوری‌هایی که به جوراب‌ها اضافه می‌شوند، مروارید، نگین و یا مهره‌های طرح‌دار است. علاوه بر به کاربردن مروارید و مهره‌های مختلف در طراحی جوراب‌های طرح‌دار، از خز و یا روبان نیز استفاده می‌شود.

جوراب فانتزی شیشه‌ای

جوراب‌های شیشه‌ای بچگانه که آن‌ها را با نام جوراب‌های شفاف و یا بدن‌نما نیز می‌شناسند، با طرح‌های فانتزی به کار رفته در آن‌ها در دسته جوراب‌های فانتزی قرار می‌گیرند.

خرید جوراب فانتزی

برای خرید انواع جوراب فانتزی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی همه جین مراجعه کنید. در سایت همه جین انواع جوراب فانتزی، جوراب کالج، جوراب مچی، جوراب نیم‌ساق، جوراب ساقدار، جوراب بالای زانو و جوراب شیشه‌ای زنانه وجود است و می‌توانید از بین مدل‌های متنوع آن، مدل دلخواهتان را پیدا کنید.

جوراب فانتزی زنانه در  فروشگاه همه جین

سخن پایانی

مهم‌تر از آنکه بخواهید انواع جوراب فانتزی را بشناسید، این است که بدانید کدام جنس جوراب و کدام سایز آن را می‌خواهید بخرید. جوراب‌ها در جنس‌های مختلف تولید شده‌اند تا بتوانید در فصل‌های متفاوت از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر آن باید بدانید که برای کفشتان چه مدل جورابی مناسب است. انتخاب جوراب مناسب که از کفش شما بیرون نزده باشد و یا طراحی نامناسبی در کنار کفش شما نداشته باشد نیازمند صرف وقت و گاهی هزینه است.

نوشته‌های مرتبط