تعبیر خواب ناخن: ۵ تعبیر دیدن ناخن در خواب که خیلی واقعی است

تعبیر خواب ناخن و به عبارت بهتر دیدن ناخن در خواب می‌تواند نشانه آن باشد که چیزی را به دست گرفته­ اید یا چنگ زده ­اید؛ خواه شیء ملموس باشد یا شیء ناملموس. اگر به دنبال معانی بیشتر و دقیق تر هستید در ادامه این مقاله تعبیر خواب ناخن با ما همراه باشید.

انواع مختلف ناخن ­ها و ارتباط آن‌ها با عناصر دیگر خواب‌تان نشان می­دهد در زندگی به چه چیزی چنگ زده­اید. این خواب می‌تواند معنای چنگ زدن یا چسبیدن شما به رابطه، شغل و حتی زندگی روزمره تان باشد. شاید معنای این چنگ زدن را در آینده‌ای نزدیک و چند روز بعد از دیدن خواب متوجه شوید.

ممکن است خواب:

– میخ‌های آویز و ناخن

– ناخن­های دست

– ناخن­های در حال رشد

– ناخن­های قرمز

– ناخن­های بلند

– ناخن­های جویده شده

– ناخن­های کوتاه

– ناخن­های کثیف

– ناخن­های زیبا را ببینید.

تعبیر آن این است که تغییرات مثبتی در زندگی‌تان پیش خواهد آمد اگر:

– روند زندگی خود را درک کنید و همه چیز را درست کنید

– در مورد کارهایی که می­کنید و افکارتان مراقب باشید

– بیدار شوید و خلاقیت خود را تحریک کنید

۵ مهمترین تعبیر خواب ناخن

رپورتاژ

۱. میخ‌های آویز و ناخن

در واقع از میخ‌های آویز برای وصل کردن دو شی به هم استفاده می‌شود. برای این کار باید یک شی را با میخ سوراخ کنیم، این نشان می­دهد که برای اتصال دو شی باید چیزی قربانی شود. اگر دو چیزی که قرار است به هم متصل شوند از یک جنس باشند به این معنی است که وحدت آن‌ها متقابل و دو سویه است؛ در غیر این صورت وحدت آن‌ها اجباری است و ممکن است طرف دیگر مخالف این وحدت باشد.

اگر در خواب‌تان دو شی که قرار است به هم متصل شوند چوب به چوب باشند، نشانه­ خوبی برای کسب و کار یا روابط شما است، نمایانگر درک مشترک و سازگاری برای دستیابی به یک هدف مشخص است. اگر دو شی که قرار است به هم متصل شوند فلز به چوب باشند، نشانه­ی بد یمنی است و به این معنی است که در یک وضعیت نابسامان هستید و باید ریتم  اصلی زندگی خود را پیدا کنید تا همه چیز درست شود.

اگر خواب ببینید که با اراده­ی خودتان روی میخ ضربه می­زنید و آن را به دیوار می‌کوبید به این معنی است که در شرایط کاملا خوبی قرار دارید. انرژی زیاد و انگیزه‌ی بالایی دارید تا کار خود را انجام دهید. اما اگر هنگام چکش زدن آسیب ببینید و روی ناخن خود بکوبید، قبل از انجام هر کاری که تصمیم دارید انجام بدهید باید مراقب فکر و عمل خود باشید.

۲. تعبیر خواب ناخن انگشت دست

ممکن است اخیرا در ذهن خود به «ناخن کشیدن روی سطح چیزی» فکر کرده باشید. ناخن­های انگشت ممکن است نمادی برای ثبات و خلاقیت شما در زندگی باشد، اما واقعا آنقدرها نماد زیبایی نیستند.

اگر خواب ببینید که با ناخن‌تان جایی که می‌خارد را می­خارانید، شما با یک موقعیت اضطراری روبرو شده‌اید که شاید فکر کنید که کار از کار گذشته است و باید تسلیم شوید، اما در واقع هنوز موعد آن فرا نرسیده است. ممکن است راه­ حل­های مبهمی برای حل مشکل خود پیدا کنید فقط به این دلیل که می­خواهید راه حل فوری پیدا کنید یعنی راحتی کوتاه مدت را به درک بلند مدت و دائمی ترجیح می­دهید.

۳. سوهان ناخن

اگر خواب ببینید که ناخن‌تان را سوهان می­کشید، نشان می­دهد خودتان را آماده می­کنید تا گذشته را رها کنید و روی بهبود روش حل مسائل خودتان تمرکز بیشتر کرده­اید به جای آنکه فقط بخواهید مسائل موجود را حل کنید. اگر تنها خواب سوهان را ببینید بدون اینکه کاری با آن بکنید، ناخودآگاهتان به شما هشدار می­دهد که روابط و یا تلاش­هایتان در شرایط ضعیفی قرار دارند.

تعبیر خواب ناخن ۴. لاک ناخن

دیدن خواب لاک ناخن که ممکن است رنگ­های مختلفی هم داشته باشد نشان دهنده­ی آن است که روش­های زندگی فعلی شما که مهم نیست چه هستند در حافظه­ شما برجسته خواهند شد. اگر در خواب ببینید که دیگران ناخن­های لاک زده­ی شما را دیده­اند، ممکن است اخیرا نوآوری و خلاقیت زیادی به خرج داده باشید یا ممکن است همکاران‌تان متوجه روش­های کاری جدید شما در مقایسه با روش­های غیرمتعارف قبلی شده­ باشند.

اگر خواب ببینید که در حال لاک زدن هستید به این معنی است که خلاقیت ذاتی به کمک تمرکز شما آمده است تا بتوانید کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. همچنین به این معنی است که در حال پرورش استعدادهای خود هستید و این استعدادها را تا جایی که به خود توانایی‌های خود اطمینان دارید توسعه می­دهید.

اگر رنگی که برای لاک استفاده می­کنید روشن و شفاف باشد، نشانه­ خوبی است به این معنی که روند و رویه‌ای را به راه انداخته­ اید که دیگران نیز آن را دنبالو از آن پیروی خواهند کرد. لاک با رنگ براق به این معنی است که انرژی‌های مختلف بسیار زیادی را در کنار هم جمع کرده ­اید تا با آن موقعیت خود را برجسته کنید و به قول معروف خودی نشان بدهید و همچنین می‌تواند به این معنی باشد که خلاقیت‌تان را از خواب خوش‌اش بیدار کرده‌اید.

۵. سالن زیبایی ناخن

اگر خواب ببینید که در یک سالن زیبایی کسان دیگری مشغول تزئین و مانیکور کردن ناخن‌های‌تان هستند، به این معنی است که از روابط فعلی خود راضی هستید و در مورد شغل فعلی خود نگرانی ندارید. در واضع میل دارید در رابطه با بعضی از مسائل حالت ریلکس و بی دغدغه‌ای داشته باشید و به این ترتیب خیال خودتان را راحت کنید. ممکن است به این معنی نیز باشد که از انجام کارهای خود لذت می­برید بدون اینکه از قبل آنها را امتحان کرده باشید، علت این است که شما در کل فرد راحتی هستید. اگر خواب ببینید که ناخن مصنوعی یا ناخن آکریلیک گذاشته‌اید به این معنی است همه چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست.

اگر در خواب با متخصص ناخن در سالن زیبایی ناخن تنها باشید، که خیلی به ندرت اتفاق می‌افتد، می‌تواند بسیار بد یمن و نشانه‌ی عقب افتادن و جا ماندن از دیگران باشد، اما اگر با کسی که روی ناخن‌تان کار می‌کند در حال حرف زدن باشید، ممکن است قضیه را کاملا برعکس کند، و می‌تواند نشانه‌ی بسیار خوبی باشد برای رابطه‌ی صمیمی‌تان با شریک زندگی یا بهترین دوست‌تان. این که خواب ببینید در سالن زیبایی مشغول درست کردن و پیرایش ناخن‌های مشتریان هستید به معنی آن است که انرژی‌تان را روی خدمت به دیگران متمرکز کرده‌اید و در واقع با کمک به آن‌ها به خودتان خدمت کرده‌اید و به یک احساس رضایت درونی دست می‌یابید.

احساساتی که ممکن است هنگام دیدن خواب ناخن تجربه کرده باشید عبارتند از …

خوشحالی. غرور. اعتماد به نفس. تعجب. نشاط. رضایت. نگرانی. اندوه.

منبع auntyflo
نوشته‌های مرتبط