تعبیر خواب خیانت: 44 نماد و معنی دیدن خیانت در خواب از نظر معبران مشهور

خیانت به معنی سواستفاده از اعتماد فردی دیگر است. اقدامی است که احساس می‌کنید کسی سرتان کلاه گذاشته‌است. تعبیر خواب خیانت کردن با خیانت دیدن متفاوت است. چرا چنین خواب‌هایی می‌بینید؟ ضمیر نیمه‌آگاه‌تان نگرشی هیجانی ایجاد می‌کند که شما باید آن را حل کنید. دایره المعارف خواب به شما کمک می‌کند بفهمید چرا ذهن‌تان این پیام را می‌دهد.

برخی از متخصصان خواب اعتقاد دارند که خیانت نشان‌دهنده‌ی نگرش شما به غلبه بر موانعی است که در زندگی با آن‌ مواجه می‌شوید. ممکن است آدم‌ها به مرور زمان عوض شوند، اما شما هرگز نمی فهمید که ممکن است فردی از پشت به شما خنجر بزند و به شما آسیب برساند. هم‌چنین خیانت نشان می‌دهد به فردی که به شما نزدیک است اعتماد ندارید، برای همین احساس خطر می‌کنید، و نمی‌خواهید رابطه‌ی جدیدی را با دیگران شروع کنید.

هم‌چنین دیدن خیانت در خواب نشان می‌دهد که شما احساس می‌کنید آدم پلیدی هستید چون به فردی خیانت کرده‌اید. شاید بدانید که تعبیر خواب بخش جدایی ناپذیری از خودتان است که می‌توانید با کمک آن خودتان را بهتر بشناسید. در برخی موارد افرادی که معمولا حسود هستند بیش‌تر خواب خیانت دیدن از نامزدشان را می‌بینند.

تعبیر خواب خیانت

۱.وقتی در خواب به فردی خیانت می‌کنید

این خواب بیان‌کننده‌ی این است که نگران خواهیدبود. مشکلات روزمره شما را در هم شکسته و نمی‌توانید چیزهای کوچکی پیدا کنید که باعث شادی‌تان شود. تصمیم‌هایتان را دوباره ارزیابی می‌کنید و فکر می‌کنید بهترین تلاش‌تان را نکرده‌اید. اگر فرزند دارید بیش‌تر نگران آینده‌ی فرزندان‌تان می‌شوید.

۲.وقتی فردی در خواب به شما خیانت می‌کند

این خواب نشان‌دهنده‌ی این است که اوقات خوشی پیش رو دارید. شاید نیاز دارید تنها باشید و با دقت فکر کنید که آیا رابطه‌تان آینده‌ی خوبی دارد یا نه. شما برای چیزهایی که در لحظات خوشی برایتان ارزشمند است، مبارزه می‌کنید.

۳.وقتی در خواب ببینید که هم‌کارتان به شما خیانت کرده‌است

این خواب نشان می‌دهد شما به دلیلی احساس گناه می‌کنید. به رفتارتان نسبت به اطرافیان‌تان توجه کنید، شاید چیزی گفته‌اید که از شما رنجیده‌اند.

۴.وقتی در خواب ببینید نامزدتان به شما خیانت کرده‌است

این خواب نشان‌دهنده‌ی وابستگی عاطفی شما به دیگران است. این شرایط، نه فقط برای شما، بلکه برای رابطه‌تان خطرناک است. اگر به نامزدتان وفادار نیستید، این خواب نشان‌دهنده‌ی احساسی است که دارید. شاید فکر می‌کنید دیگران یا حتی دوستان نزدیک‌تان گزینه‌ی بهتری برای انتخاب هستند. این اغلب رایج‌ترین خواب است و نشان می‌دهد تمام مدت نگران کنترل کردن فعالیت‌های نامزدتان هستید. شما بسیار حسود هستید.

۵.وقتی در خواب ببینید فردی در حال خیانت کردن است

این خواب نشان می‌دهد که اطرافیان‌تان آدم‌های درستی نیستند یا با حرف‌هایشان فرق دارند. این نشانه‌ی مشکلات ناشی از دو رویی در آینده است.

۶.دیدن خیانت به وطن در خواب

تعبیر خواب خیانت نشانه‌ی آن است که مقام مهمی دارید. در بیش‌تر مواقع درباره‌ی تصمیم‌هایی که می‌گیرید تردید دارید. اعتماد به‌نفس‌تان را از دست داده‌اید و کارهایی می‌کنید که قبلا فکرش را هم نمی‌کردید.

دیدن خیانت در خواب نشان می‌دهد مسیر زندگی‌تان را گم کرده‌اید و کارهای اشتباه زیادی انجام می‌دهید.

۷. خیانت کردن یک زن متاهل

خواب خیانت کردن به عاشق‌تان اگر که زنی متاهل باشید نشان از آن دارد که به زودی عشق و احترامی که نزد شوهرتان دارید از دست خواهید داد. این از دست دادن به خاطر خشم، پرخاشگری، و سایر عواطف منفی است که برای مدتی نسبت به او اعمال کرده‌اید رخ می‌دهد.

۸. خیانت کردن با بهترین دوست همسرتان

خواب خیانت کردن به همسرتان با بهترین دوست او هشداری برای روبرو شدن با بی مهری، بی‌تفاوتی و نادیده گرفته شدن از سوی همسرتان در عالم واقع است.

۹. خواب اقرار کردن به خیانت

خواب اقرار به خیانت به همسر یا عاشق‌تان به معنی آن است که وضعیت کنونی زندگی شما را راضی نمی‌کند، و برای انجام اقدامات لازم آماده می‌شوید تا تغییرات زندگی‌تان به سمت بهتر شدن را تضمین کنید.

تعبیر خواب شیر: ۵۰ تعبیر دیدن شیر جنگل در خواب که بسیار واقعی است

۱۰. خواب خیانت تلافی جویانه

خواب انجام دادن خیانت در تلافی جویی از همسر یا عاشق ‌تان به منظور اثبات چیزی به او نشانه‌ی آن است که با شخصی که در رابطه هستید یا ازدواج کرده‌اید خوشبختی و شادمانی زیادی را تجربه خواهید کرد.

رپورتاژ

۱۱. خیانت کردن یک شخص مجرد

اگر شما شخصی مجرد هستید و خواب خیانت به کسی را ببینید، این خواب به معنی آن است که برای داشتن یک سری از دوستداران و عاشقانی آماده می‌شوید که وقتی صحبت از روابط جنسی یا صمیمی می‌شود با خود ملغمه‌ای از شادی و ناامیدی به همراه می‌آورند.

نشانه های خیانت مردان: ۳۳ نشانه حتمی خیانت شوهر که نمی دانستید

۱۲. مقاومت در برابر خیانت

این که خواب ببینید در برابر وسوسه‌های خیانت به همسرتان مقاومت می‌کنید نشانه‌ی خوبی است حاکی از این که رابطه‌ای پرثمر و رضایت بخش خواهید داشت که هر دو شما را بسیار خوشحال خواهد کرد.

تعبیر خواب دزدی کردن: ۳۸ تعبیر دیدن دزد و دزدی در خواب

۱۳. خیانت کردن با یک فاحشه

خواب خیانت کردن به همسر یا عاشق‌تان از طریق رابطه با یک فاحشه نشانه‌ای از آن است که آدم‌های اطرافتان شما را جدی نمی‌گیرند و اغلب کارها، تصمیم‌ّها، و رفتارهای‌تان را پشت سرتان و وقتی شما نیستید مسخره می‌کنند.

۱۴. خواب خیانت کردن به شوهر و حامله شدن

خیانت کردن به شوهرتان می‌تواند نشانه‌ی بدیمنی ازدواج‌تان باشد. این خواب معمولا به معنی آن است که ممکن است اعتماد یا عشق همسرتان را از دست بدهید، احتمالا به خاطر مسائل دیگری که در واقعیت با آن‌ها روبرو هستید. این مسائل می‌تواند شامل مشکلی طولانی مدت و حل نشده یا کمبود ارتباط شفاف و آشکار بین دو تا از شما باشد. از طرف دیگر، حامله شدن از این شخص فاسق‌ (زناکار) می‌تواند به معنی آن باشد که شما کسی هستید که از ازدواج‌تان راضی نیست. شاید بیرون از رابطه‌تان به دنبال چیزی می‌گردید که شما را ارضاع کند. این می‌تواند بسته به این که آنچه فکر می‌کنید خوشحال‌ترتان می‌کند مثبت یا منفی باشد. شاید فقط مسئله‌ی پیدا کردن سرگرمی‌ها یا پروژه‌های جدیدی باشد که باعث پربارتر شدن‌تان می‌شود. یا، ممکن است جایی دیگر در جستجوی توجه و محبت باشید.

۱۵. خیانت دوست پسر

این خواب لزوما به معنی آن نیست که نامزدتان به شما خیانت می‌کند. بلکه بازتاب نگرانی‌ها و اضطراب‌های شما درباره‌ی کارها و رفتار نامزدتان و درباره‌ی آینده‌ی رابطه‌تان است.

۷ نشانه خیانت و این که همسرتان با شخص دیگری رابطه دارد

۱۶. خواب اینکه نامزدتان از طریق ارتباط با مادرتان به شما خیانت کند

این تصویر از خیانت مادر و نامزدتان باهم می‌تواند نشانه‌ی آن باشد که نامزدتان چیزی را از شما پنهان می‌کند، هرچند احتمال اینکه به نوعی با مادرتان رابطه داشته باشد منتفی است. بلکه دیدن خواب رابطه داشتن مادر و نامزدتان می‌تواند نشان از درک ناخوداگاه شما نسبت به پنهان کاری چی مهمی درباره‌ی خانواده‌ی نامزدتان باشد که او با شما در میان نگذاشته است.

تعبیر خواب آلت تناسلی مرد: ۳۲ تعبیر دیدن آلت تناسلی مرد در خواب

۱۷. خواب خیانت نامزدتان از طریق ارتباط با مردی دیگر

خواب اینکه نامزدتان با مرد دیگری می‌خوابد، چه از رویدادی مشابه در واقعیت نشات گرفته باشد چه نه، نمایانگر نارضایتی شما از کار و مسئولیت‌های خانه است. به ویژه، این خواب نشانگر آن است که شما در انجام وظایف‌تان به صورت منظم و زمانبندی شده مشکل دارید یا برای کنترل امور به نحوی که باید انجام شوند منابع لازم را در اختیار ندارید. در هر صورت، دعوا کردن با نامزدتان درست معنای عکس دارد، اساسا به این معنی که او شما را برای کمبودها و اشتباهات اخیرتان شماتت و سرزنش نمی‌کند.

۱۸. خواب خیانت شوهر با خواهر

خواب گرفتن مچ خواهر و نامزدتان در یک وضعیت ناجور در واقع نمایانگر جنبه‌های منفی بسیار زیادی است. به رغم این واقعیت که آن‌ها ممکن است در زمان دیدن این خواب یکدیگر را هنوز نشناخته باشند، چنین چیزی ممکن است در واقعیت امکان پیدا کند. دیدن خواهرتان به عنوان رقیبی برای عشق‌تان در خواب یعنی این امر در زندگی واقعی نیز ممکن است اتفاق بیفتد. از هشیار بودن و تجدید نظر در رابطه‌تان با نامزد و همچنین خواهرتان اطمینان حاصل کنید.

۱۹. خواب خیانت نامزدتان به شما از طریق ارتباط با یک پیرمرد

دیدن این خواب که نامزدتان با آدم‌های متعددی رابطه دارد و از این طریق به شما خیانت می‌کند در بافتار این خواب‌ها معنی و نماد منفی دارد. این خواب پیش بینی می‌کند که به طودی مجبور خواهید بود با کسانی تنگاتنگ کار کنید یا کنارشان باشید که نمی‌توانید با آن‌ها خوب کنار بیایید. این مسئله ممکن است به خاطر تفاوت‌های ایدئولوژیک باشد، اما به احتمال بیشتر به تجارب گذشته‌ای مربوط می‌شود که دیگر کنترل‌شان از دست شما خارج شده است.

۱۰ کشور با بیشترین خیانت همسران

۲۰. خواب ببینید شوهرتان از طریق ارتباط با یک مرد به شما خیانت کند

خواب خیانت شوهرتان به شما یعنی، چه باخبر باشید یا نه، سطحی از بی اعتمادی بین شما و شریک زندگی‌تان وجود دارد. تزلزل خودتان نیز بیشتر به این مسئله دامن می‌زند. شما فکر می‌کنید نیازهای همسرتان را برآورده نکرده‌اید، پس او را در حال خیانت با مردی دیگر می‌بینید تا به خودتان بگویید که شما مسئول مشکلات به وجود آمده در رابطه‌تان نیستید. به نوعی، این خواب برای خویشتن داری است تا به عزت نفس‌تان خدشه‌ای وارد نشود و اعتماد به نفس‌تان بیشتر از این آسیب نبیند. بنابراین بچه نشانگر پشیمانی و شانس دوباره است. ناخوداگاه شما به شما می‌گوید با هیولاهای درون‌تان روبرو شوید و با همسرتان مسیرهای ارتباطی را باز کنید تا بتوانید از نو همه چیز را شروع کنید.

۲۱. خواب به هم زدن با نامزدتان به خاطر خیانتش

تعبیر خواب خیانت یعنی خیانت نامزدتان به شما بازتابی از تردیدها و احساس رها شدگی شما است. این احتمال وجود دارد که احساس طرد شدگی کنید یا اینکه برای نامزدتان عادی شده‌اید و آرزوی توجه و محبت را به اندازه‌ای که لایقش هستید دارید. این همچنین می‌تواند نشانه‌ای از تردیدهای خودتان درباره‌ی احساس خوبی نداشتن نسبت به آدم‌های مهم زندگی‌تان نیز باشد. تمرکز کردن بر روی یک تصویر شخصی منفی یا اعتماد به نفس پایین می‌تواند اساسا باعث درگیری‌ها و تضادهای غیرضروری در سایر حوزه ‌های زندگی‌تان بشود.

نوشته‌های مرتبط