این معجون خانگی روده شما را از تمام سموم پاکسازی می‌کند

‘مرگ از روده بزرگ آغاز می‌شود.’ این را بقراط خیوسی (حدود ۳۷۰ قبل از میلاد- حدود ۴۶۰ قبل از میلاد)، پزشک یونان باستان گفته‌است. و علم نوین نشان داده‌است حق با او بوده‌است. در این نوشتار با ما همراه باشید تا با این معجون خانگی روده شما را از تمام سموم پاکسازی می‌کند آشنا شوید.

بیش از ۵۰ میلیون امریکایی مشکلات شکمی مربوط به سلامت روده‌ی بزرگ دارند. هرچند برخی از این مشکلات مانند آکنه، خواب‌آلودگی، و سردرد، جزیی هستند اما بسیاری از مشکلات دیگر بیماری‌هایی بسیار جدی هستند. از جمله: ‌

به علاوه مشکلات روده‌ی بزرگ هر سال در بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر به جراحی کولوستومی منجر می‌شود. برخی متخصصان مراقبت‌های بهداشتی درمانی می‌گویند یک فرد متوسط بین ۵ تا ۲۰ پوند ماده‌ی زاید انباشته‌شده را برای حدود ۷۰ ساعت در روده‌ی بزرگ خود دارد، در حالی که دستگاه گوارش سالم باید خوراکی را در کم‌تر از ۲۴ ساعت گوارش کند. در نتیجه شاید تا ۸۰ درصد بیماری‌ها و ناراحتی‌هایی که آدم‌ها از آن رنج می‌برند با روده‌ی بزرگ سمی در ارتباط باشد. بخشی از مشکل ناشی از آن است که امروزه رژیم غذایی ما فاقد فیبر طبیعی و آنزیم‌ها است و قند تصفیه‌شده‌ی بسیار زیادی دارد.

وب‌گاه The Hearty Soul یک پاک‌کننده‌ی عالی برای روده‌ی بزرگ ساخته‌است که می‌تواند به سم‌زدایی روده‌ی بزرگ کمک کند و سلامت کلی را بهبود ببخشد.

معجون خانگی روده

رپورتاژ

این پاک‌کننده یک ترکیب ۴ جزیی سیب و عسل است که حاوی فیبر، مواد مغذی، و ویتامین‌هایی است که بدن برای بیرون راندن سموم نیاز دارد و در عین حال بدن را درمان می‌کند. این پاک‌کننده‌ی روده‌ی بزرگ حاوی یک عدد سیب، یک قاشق غذاخوری دانه‌ی کتان، یک قاشق غذاخوری دانه‌ی چیا، یک قاشق غذاخوری عسل و یک فنجان آب است. تمام اجزا را با هم ترکیب کنید و صبر کنید تا دانه‌های چیا شروع به بزرگ شدن بکنند. این نوشیدنی پاک‌کننده را (ترجیحا با معده‌ی خالی) بنوشید و از شر مواد زاید سمی بدن‌تان خلاص شوید.

سیب دارای فیبر محلول و نامحلول است که سبب تحریک فعالیت روده می‌شود. دانه‌ی کتان فیبر، آنتی‌اکسیدان، و اسیدچرب امگا۳ دارد، جذب مواد مغذی را در روده بهبود می‌بخشد، برای سلامت قلب مفید است، و با سرطان روده‌ی بزرگ مبارزه می‌کند. دانه‌ی چیا فیبر، اسید چرب امگا۳، ویتامین، و مواد مغذی دارد، سلامت قلب و مجرای گوارش را بهبود می‌بخشد. عسل خواص آنتی‌باکتریال، ضد قارچ، ضد ویروس، و ضدعفونی‌کننده دارد و در برابر سرطان روده‌ی بزرگ از شما محافظت می‌کند.

مصرف مرتب این پاک‌کننده‌ی روده‌ی بزرگ می‌تواند به از بین بردن مواد جذب نشده کمک کند. این مهم است چون بر اساس گزارش موسسه‌ی ملی سلامت ۴.۵ میلیون نفر از امریکایی‌ها همیشه یا اغلب اوقات از یبوست رنج می‌برند. با این حال، اگر روده‌ی بزرگ تمیز و سالم باشد، به سرعت خوراکی را در دستگاه گوارش به حرکت در می‌آورد و به حفظ سلامت کل بدن کمک می‌کند. عصب‌ها و غده‌های حساس موجود در جدار‌ه‌ی درونی روده‌ی بزرگ به جذب آنزیم‌ها، ویتامین‌ها، آب، و دیگر مواد مغذی و رسیدن آنها به بدن کمک می‌کند.

سلامت روده‌ی بزرگ برای حفظ سلامت کلی حیاتی است. با این حال ترکیب استرس، عدم ورزش، رژیم غذایی بد، مواد مخدر، و انتخاب سبک زندگی بد سبب ناسالم شدن روده‌ی بزرگ می‌شود و توانایی آن را برای از بین بردن کامل و درست مواد زایدی که دستگاه گوارش تولید می‌کند، پایین می‌آورد. این می‌تواند به انباشته شدن مواد زاید در دیواره‌های روده‌ی بزرگ شود. خوشبختانه اگر پاک‌کننده‌ی سم‌زدای روده‌ی بزرگ را به‌طور مرتب مصرف کنید، می‌تواند برای روده‌تان و عملکرد درست کل دستگاه گوارش مفید باشد.

مصرف ترکیب پاک‌کننده‌ی روده‌ی بزرگ می‌تواند به بهبود سلامت قلب و عروق کمک کند، لکه‌های پوستی را از بین ببرد، عملکرد ذهن را بهبود ببخشد، و خشکی مفاصل را تسکین دهد. هم‌چنین می‌تواند به ترمیم آسیب ناشی از وجود سموم در روده‌ی بزرگ کمک کند. استفاده از این پاک‌کننده می‌تواند به پایین آمدن میزان کلسترول نیز کمک کند، سطح انرژی‌تان را بالا ببرد، و به کاهش وزن کمک کند. مشاهده شده‌است که این ترکیب با تنفس بد مقابله می‌کند و به داشتن پوستی شفاف‌تر و مویی سالم‌تر می‌انجامد.

این ترکیب با کمک به گوارش سالم و حذف مواد زاید و بهبود عملکرد روده‌ی بزرگ این کار را انجام می‌دهد. وقتی روده‌ی بزرگ به خوبی کار کند سموم مضر را از بدن خارج می‌کند و سلامت کلی فرد را بهبود می‌بخشد. این پاک‌کننده‌ی ملایم اما موثر روده‌ی بزرگ در همه‌ی طرح‌های خوب برای پیشگیری از بیماری و سلامت نقشی اساسی دارد.

نوشته‌های مرتبط