۵۰ راز جالب درباره جاستین تیمبرلیک که یک تاجر واقعی است

جاستین تیمبرلیک خواننده و ترانه‌سرای پاپ و بازیگر آمریکایی است. تیمبرلیک با شرکت در مسابقه به دنبال ستاره خیلی سریع به شهرت رسید. او یک تاجر و بیزینس من واقعی است و اسرار بسیار زیادی در زندگیش دارد. در این نوشتار با ما همراه باشید تا ۵۰ راز جالب درباره جاستین تیمبرلیک را بدانید.

۱. جاستین تیمبرلیک در ۳۱ ژانویه‌ی ۱۹۸۱ در ممفیس، تنسی به دنیا آمد. نام میانی او راندال است.

۲. وقتی تنها دو سال داشت والدینش طلاق گرفتند. پدرش رهبر گروه کر یک کلیسای باپتیست و مادرش مدیر یک شرکت تولیدات سرگرم‌کننده بود.

۳. جاستین تیمبرلیک دوران ابتدایی را در مدرسه‌ی E.E. Jeter میلینگتون تنسی گذراند. بعد از پایه‌ی ششم مدرسه را ترک کرد و راهنمایی و دبیرستان در خانه ادامه داد.

۴. خوانندگی عشق تمام دوران زندگی‌اش بوده است ـ وقتی جاستین تنها ۱۰ سال سن داشت در Grand Ole Opry به خوانندگی پرداخت.

۶. جاستین در کنار سلبریتی‌های دیگری همچون بریتنی اسپیرز، کریتسنا آگویلرا و رایان گاسلینگ، کارش را در Mickey Mouse club آغاز کرد.

۷. اولین بوسه‌ی بریتنی اسپیرز با او بوده است.

۸. مادر جاستین تیمبرلیک به مدت شش ماه و در حین فیلمبرداری Mickey Mouse club، سرپرست قانونی رایان گاسلینگ بود. زیرا مادر رایان گاسلینگ مجبور بود برای کار به کانادا برمی‌گشت.

۹. اجرای بازیگری جاستین بعد از Mickey Mouse club در Touched By An Angel بود.

۱۰. هنگام اجرا از نام هنری جاستین راندال استفاده می‌کرد.

۱۱. او سه هفته در کلاس‌های آموزش گیتار زدن شرکت کرد اما خسته شد و تصمیم گرفت خودش آن را یاد بگیرد.

۱۲. یکی از فیلم‌های موردعلاقه‌ی تیمبرلیک فیلم مرخصی فریس بولر(۱۹۸۶) است.

۱۳. در ۱۹۹۹ با فیلم Model Behavior شبکه‌ی دیزنی به دنیای بازیگری وارد شد. او در این فیلم نقش مدلی را بازی می‌کند و عاشق پیشخدمتی می‌شود که او با یک مدل دیگر اشتباه گرفته است.

۱۴. داشتن یک حرفه‌ی تلویزیونی قطعا برای جاستین تیمبرلیک کافی نبود. در ۱۴ سالگی، به همراه کریس کریک‌پاتریک و جویی فیتون یک گروه را تشکیل دادند. بعدها لنس باس و جی‌سی چاسز را هم دعوت کردند و گروه پسرانه‌ی N’Sync را شکل دادند.

۱۵. آلبوم سال ۲۰۰۰ این گروه با نام ‘No Strings Attached’ در اولین روز انتشار ۱.۱ میلیون نسخه فروش داشت و وقتی در طول یک هفته این تعداد به ۲.۴ میلیون رسید رکوردشکن شد.
۱۶. جاستین تیمبرلیک بین سال‌های ۲۰۰ و ۲۰۰۲ با پرنسس موسیقی پاپ، بریتنی اسپیرز رابطه داشت. تیمبرلیک گفت او از ۱۲ سالگی شیفته‌ی بریتنی بوده است.
۱۷. طی مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۱، آن‌چه را که خیلی‌ها گمان می کردند، تایید کرد. ترانه‌ی ‘Cry Me a River’ که برنده‌ی جایزه‌ی گرمی شد، بعد از مشاجره با شریک سابقش بریتنی اسپیرز نوشته شده بود. او به شدت تحت تاثیر این جدایی قرار گرفته بود. سال ۲۰۰۲ وقتی باربارا والترز خبرنگار برنامه‌ی ’۲۰/۲۰′ شبکه‌ی ای‌بی‌سی درباره‌ی جدایی‌اش از بریتنی سوال کرد، جاستین گفت هرشب با گریه می‌خوابیده است.
۱۸. پس از پایان رابطه‌اش با بریتنی، مدت کوتاهی با آلیسا میلانو در ارتباط بود.
۱۹. جاستین در سال ۲۰۰۷ شرکت ضبط Tennman Records را تاسیس کرد.

۲۰. تیمبرلیک از ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۷ با کامرون دیاز در ارتباط بود. این دو در بیانیه‌ای اعلام کردند جدایی‌شان کاملا دوستانه بوده است و به یکدیگر احترام می‌گذارند. این زوج در سال ۲۰۱۱ به خاطر فیلم ‘Bad Teacher بار دیگر کنار هم قرار گرفتند. این دو گفته‌اند که با وجود خنده‌دار بودن صحنه‌ها، صحنه‌ی عشقبازی‌شان با لباس باز هم کمی معذب‌کننده بوده است.

۲۱. جاستین اولین سلبریتی بود که اشتون کوچر در برنامه Punk’d با او شوخی کرد.

۲۲. سال ۲۰۰۸ جاستین در نوشتن تک‌آهنگ ریهانا به نام Rehab همکاری داشت و علاوه بر اجرا در موزیک ویدئوی آن هم حضور داشت.

۲۳. جالب آن که او ترانه‌هایش را جایی نمی‌نویسد. او بدون آن که دست به قلم و کاغذ بزند ترانه‌ی Justified را کامل کرد.

۲۴. او چهار بار برنده‌ی جایزه‌ی امی شده است.

۲۵. جاستین برند تکیلای خود را دارد که نام آن ۹۰۱ است.

۲۶. هم‌چنین شرکت ضبط خود را دارد که در سال ۲۰۰۷ با همکاری شرکت Interscope تاسیس شد و Tennman نام گرفت.

رپورتاژ

۲۷. او برای خوردن بیسکویت اورئو با شیر ترفندی دارد: اورئو را ۷ ثانیه در شیر فرو ببرید ـ نه خیلی نرم می‌شود و نه خیلی سفت است.

۲۸. علارغم آن که آدم به روز و مدگرایی است ـ و اعتراف می‌کند که چندین بار از پوشش دیگران انتقاد کرده است‌ـ می‌گوید از اینکه موهایش را بافت آفریقایی زده بود تا ابد پشیمان است.

۲۹. او از چیزهای دیگری هم پشیمان است. مثلا آن کت و شلوار جین که با بریتنی سِت کرده بود: خدای من، حس می‌کنم برای فراموش کردن چندتاشون نیاز به درمان داشتم. بافت آفریقایی که تو گروه ‘N Sync زده بودم. خیلی بد بود. بریتنی و من لباس‌های جین یکدست پوشیده بودیم (در مراسم جوایز موسیقی آمریکا در ۲۰۰۱). آره، اینم یه انتخاب بد دیگه بود. احتمالا برای پاک کردن اون عکسا از اینترنت پول خوبی بدم!

۳۰. او زمانی گفته بود تمام مدل‌های کفش Air Jordans را که تا به حال ساخته شده، دارد.

۳۱. جاستین تیمبرلیک و بهترین و دوستش تریس آیالا خط تولید پوشاک William Rast را در ۲۰۰۵ تاسیس کردند.

۳۲. وقتی بیرون از خانه شام صرف می‌کرد، مقداری از نان تست فرانسوی نیم خورده‌اش را رها کرد. پیشخدمتی که آن‌جا بود از این فرصت استفاده کرد و با فروش باقیمانده‌ی غذا در سایت eBay، ۱۰۲۵ دلار به جیب زد.

۳۳. جاستین تیمبرلیک یک گلف‌باز ماهر است. جاستین و والدینش در ممفیس زمین گلفی را که قرار بود تعطیل شود، خریداری کردند.

۳۴. او از مربی سابق تایگر وودز، یعنی بوچ هارمون، گلف یاد می‌گیرد.

۳۵. برنامه‌ی موردعلاقه‌ی جاستین ‘SportsCenter است که از شبکه ESPN پخش می‌شود.

۳۶. برخی از بزرگ‌ترین ترس‌های جاستین شامل کوسه‌ها، مارها، عنکبوت‌ها و بدون عشق مردن است.

۳۷. جاستین در سه رستوران آمریکایی سهم دارد. Chi در سال ۲۰۰۳ در محله‌ی وست هالیوود کالیفرنیا تاسیس شد، اما از آن زمان بسته است. او صاحب بخشی از رستوران نیویورکی Destino نیز بود و هنوز در رستوران Southern Hospitality که با دوستانش آن را تاسیس کرد، شریک است. هردوی این رستوران‌ها تقریبا سال ۲۰۰۶ کار خود را آغاز کردند.

۳۸. تیمبرلیک از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ با جسیکا بیل در رابطه بود و در ماه دسامبر نامزدی خود را اعلام کردند. این دو در ۱۹ اکتبر ۲۰۱۲ ازدواج کردند.

۳۹. تیمبرلیک خودش را یک پسر مامانی می‌داند و در برنامه‌ی Entertainment Weekly اعتراف کرد کاری نکرده است که مادرش از آن بی‌اطلاع باشد.

۴۰. تیمبرلیک در مصاحبه‌ای گفت صاحب سه آئودی و یک Q۷است. هم‌چنین می‌گوید یک سدان و یک R۸است که در مصاحبه با مجله‌ی Playboy گفت فوق‌العاده هیجان‌انگیز است اما هیچ وقت با آن رانندگی نمی کند.

۴۱. جاستین در طول دوران کارش برنده‌ی ۹ جایزه‌ی گرمی شد.

۴۲. او اغلب با گروه Lonely Island در SNL و YouTube همکاری می‌کند که ترانه‌ها و طرح‌های کمدی می‌سازند.

۴۳. در موزیک ویدئوی What Goes Around, Comes Around اسکارلت جوهانسن نقش معشوقه جاستین را بازی کرد که باعث شد شایعاتی مبنی بر رابطه‌ی این دو پخش شود. اما هردو آن را تکذیب کردند.

۴۴. از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲، حرفه‌ی موسیقی‌اش را به خاطر دنبال کردن بازیگری کنار گذاشت و در فیلم های ناله مار سیاه، آلفا داگ و شبکه اجتماعی و سروقت ظاهر شد.

۴۵. در سال ۲۰۱۲ با سومین آلبوم انفرادی خود به نام ۲۰/۲۰ Experience به عرصه‌ی موسیقی برگشت. این آلبوم شامل تک‌آهنگ‌های Suit and Tie با همکاری جی‌زی و Mirrors بود.

۴۶. زمانی که در استودیو با مدونا کار می‌کرد، به او گفت حالش خوب نیست و مدونا ویتامین ب۱۲ به او تزریق کرد.

۴۷. جاستین چندین موتورسیکلت هارلی دیویدسون دارد و به موتورسواری علاقه‌ی زیادی دارد.

۴۸. جاستین تیمبرلیک دائما بسکتبال بازی می‌کند و بعد از آن که یکی از صاحبان کوچک تیم ممفیس گریزلیز شد، در طول تمرینات حاضر می‌شد.

۴۹. او عاشق بستنی Daiquiri Ice بسکین رابینز است.

۵۰. دارایی خالص او ۱۰۰ میلیون دلار برآورد می‌شود.

نوشته‌های مرتبط