سرور مجازی بایننس و ترید چیست؟ + دلایل استفاده از آن

در اینجا می خواهیم نکاتی را به شما متذکر شویم تا در هنگام تهیه و خرید سرور مجازی بایننس از یک شرکت ارائه دهنده سرور، بتوانید سرور مناسبی را انتخاب و خریداری کنید. سرور مجازی ترید، جهت فعالیت های مالی در بازارهای ارز های دیجیتال، بایننس، فارکس و همچنین بقیه سایت هایی می باشد که از شما IP ثابت و بدون تغییر را می خواهد. به گزارش شرکت توشن سرور مجازی مختص ترید، به منظور فراهم کردن محیطی امن برای شرکت در بازار های مالی، فارکس، صرافی های دیجیتال نظیر بایننس و … طراحی و ساخته شده است.

سرور مجازی بایننس

در واقع سرور مجازی بایننس یک کامپیوتر است که در کشوری دیگر به صورت شبانه روز روشن می باشد و یک IP ثابت ترید را در اختیار شما قررار می دهد تا از ایران بتوانید با آن IP وارد سایت بایننس شوید و کسب درآمد کنید. سرور بایننس را می توان از کشور های اروپایی و آمریکایی تهیه کرد. به دلیل اینکه ایران تحریم است نمی توان با IP ایران وارد این سایت شد و ترید کرد.

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی در حقیقت یک کامپیوتر همیشه روشن است که شما در هر کجای دنیا که باشید و در هر شهری که ساکن باشید می توانید از آن استفاده کنید و سرور را برای مدتی که به آن نیاز دارید اجاره خواهید کرد. شما از راه دور با استفاده از یک نرم افزار به نام ریموت دسکتاپ کانکشن به سرور ای که اجاره کرده اید متصل می شوید و آن را از راه دور کنترل می کنید. لازم به ذکر است که این نرم افزار به صورت پیش فرض در تمام کامپیوتر ها و لپ تاپ ها با سیستم عامل ویندوز نصب است و به صورت جداگانه بر روی اندروید و IOS نیز قابل نصب می باشد. اگر متوجه شدید که این نرم افزار را ندارید نگران نباشید می توانید آن را به راحتی طبق راهنمای گام به گام ارسالی دانلود کرده و با وارد کردن آیپی ثابت اختصاصی بایننس خود و Username و Password که شرکت ارائه دهنده سرور ( توشن ) آن را در زمان خرید در اختیارتان قرار می دهد وارد سرور مجازی ترید خود شوید و به فعالیت در بایننس بپردازید و به راحتی کسب درآمد کنید. محدودیتی در نصب نرم افزار نیز نخواهید داشت و برنامه های مد نظر خود را به راحتی می توانید در این سرور های سرعت بالا نصب کنید.

سرور مجازی بایننس چیست؟

سرور مجازی بایننس که خود زیر مجموعه سرور مجازی ترید به حساب می آید ، نوعی خاص از سرور مجازی می باشد که از کشورها و شهرهای مخصوصی ارائه می شود تا تریدر ها در بازارهای مالی ارز دیجیتال و کاربران عضو فارکس بتوانند بدون مشکل از آن استفاده کنند و همچنین امنیت حساب کاربریشان نیز حفظ گردد. همچنین سخت افزار قدرتمند این سرور ها در کنار نرم افزار های کاربردی نصب شده در این سرور ها به شما کمک خواهد کرد تا به سرعت و بدون فوت وقت خرید و فروش ارز دیجیتال و یا کسب و کار خود را شروع کنید.

سرور مجازی بایننس

چطور برای ترید در بایننس تحریم را دور بزنیم؟

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که هر تریدر باید مورد توجه قرار دهد استفاده از سرور مجزی بایننس است چرا که به وسیله آن می توان تحریم ها را دور زد و از این سایت کسب درآمد نمود.

سرور مجازی بایننس چه ویژگی هایی دارد؟

با استفاده از سرور ترید کسی متوجه شما نمی شود و نمی فهمد که از ایران در حال ترید و فعالیت در بایننس هستید به این دلیل که IP شما تغییر می کند. قبل از خرید سرور مجازی به چه فاکتور هایی باید توجه کنیم؟ لازم است تا سرور خریداری شده مخصوص کشور های اروپایی و آمریکایی باشد. میزان رم حداقل ۴ گیگابایت و ۲ هسته پردازنده جهت جلوگیری از هنگ کردن VPS باید در نظر گرفته شود.

لازم است تا با گوشی موبایل اندرویدی و یا آیفون یا یک لپ‌ تاپ به سرور بایننس وصل شوید. یکی از مهم ترین مواردی که باید مورد بررسی قرار گیرد این است که از شرکت ارائه دهنده سرور حتما سروری با IP ثابت بگیرید و مطمئن شوید که IP تغییر نمی کند. در صورت تغییر IP سایت بایننس متوجه می شود و حساب شما را چک می کند و احتمال بلوکه شدن حساب شما بیشتر می شود.

اهمیت سرور مجازی برای ترید

لازم به ذکر است که سایت بایننس و بسیاری از سایت های مشابه که ایران را تحریم کرده اند به کاربران ایرانی حساس می باشند و اگر متوجه شوند که شما از ایران وارد سایت بایننس شده اید حسابتان را می بندند. گزارش شده است که برخی کاربران که حسابشان مسدود شده نتوانستند سرمایه خود را بازگردانند و از این رو بسیار ضرر کرده اند. بنابراین اگر می خواهید وارد سایت بایننس شوید و در آنجا فعالیت داشته باشید فراموش نکنید که استفاده از سرور مجازی بایننس و داشتن IP ثابت از مهم ترین مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سرور باید حداقل ۴ گیگابایت رم و ۲ هسته پردازنده در سرور مجازی Binance داشته باشد.

برای اینکه بتوانید بدون معطلی و وقفه ای معاملات خود را انجام دهید، سرور مجازی بایننس با منابع بسیار پایین فقط باعث ایجاد و وارد شدن ضرر به شما می‌ شود.

رپورتاژ

در اینجا می خواهیم عواملی که یک سرور مجازی خوب باید داشته باشد را به شما معرفی کنیم.

Binance VPSخوب چه امکانات دیگری به شما می ‌دهد؟

  • بالا بردن امنیت اطلاعات با استفاده از کدگذاری SSL در ارتباط‌ها.
  • امکان دانلود سریع فایل‌ها
  • مخفی کردن موقعیت فیزیکی شما که داخل کشور ایران هستید.
  • قابلیت نصب نرم‌افزار متاتریدر و تحلیل و بررسی بازارهای مالی در کمترین زمان ممکن.
  • سرور مجازی ترید یا همان سرور مجازی بایننس به شما اینترنتی قوی با پینگ یک میلی‌ ثانیه می‌دهد.
  • عدم ریسک قطع شدن، با قطع شدن اینترنت شما وب‌ سایت بایننس روی سرور باز می‌ماند و مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کند.

سرور مجازی بایننس

چرا به جای VPS از VPN استفاده نکنیم؟

یکی از بزرگ ترین اشتباهاتی که برخی تریدر ها مرتکب می شوند استفاده از VPN است. VPN نمی تواند IP ثابتی به شما بدهد و از این رو با هر بار وصل شدن به آن IP شما تغییر می کند بنابراین ساییت بایننس متوجه می شود که شما با IP دیگری وارد سایت شده اید و انونی نیست و اگر مشکلی برای کانکشن شما پیش بیاید نمی تواند آن را پیگیری کنید. در این صورت است که بسیاری از تریدر ها متحمل ضرر های مالی سنگین می شوند. بنابراین بهترین راه برای ترید در بایننس استفاده از سرور مجازی بایننس است که به شما IP ثابت می دهد و شرکت ارائه دهنده در صورت بروز هر گونه مشکلی در هنگام کانکشن مشکل شما را پیگیری و رفع می کند.

سرعت اینترنت سرور مجازی بایننس

در سرور مجازی بایننس از پورت ۱۰ گیگابیت استفاده می‌شود، یعنی ۶۲۵ برابر سرعت بیشتری نسبت به اینترنت خانگی کشور ایران دارند. از این رو تهیه یک سرور مجازی مخصوص بایننس خیالتان راحت خواهد بود که هیچ مشکلی در زمان کار کردن با سرور مجازی ترید و بایننس از لحاظ سرعت اینترنت نخواهید داشت. برای مثال سرعت اینترنت ADSL در داخل کشور ۱۶ مگابیت بر ثانیه است، ولی سرعت سرور مجازی ترید شرکت توشن حدود ۱۰٬۰۰۰ مگابیت بر ثانیه و بیشتر است. همین سرعت در سرور مجازی بورس توشن نیز برای داخل کشور ایران و استفاده داخلی جهت سرخطی بورس نیز وجود دارد.

امنیت سرور مجازی بایننس

شما می توانید پس از دریافت رمز سرور آن را تغییر دهید و به صورت دوره ای هم باز رمز را عوض کنیید تا امنیت سرور بیشتر شود. همچنین خرید سرور مجازی بایننس باید از یک شرکت معتبر انجام گیرد. شرکت توشن ارائه دهنده برترین انواع سرور مجازی بایننس در کشور می باشد. این ممجموعه با ارائه بهترین پلن ها شما را در خرید سرور مجازی ترید متناسب با نیازتان راهنمایی می کند.

سرور ترید و بایننس توشن؛ حداکثر امنیت و سرعت!

سرور مجازی ترید توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا 100 مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، یک آی پی ثابت برای ترید و بایننس از کشور و شهر مد نظر شما به صورت دائمی نیز به شما اختصاص داده خواهد شد.

سرور مجازی بایننس

سخن آخر

شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در شهر تهران با نماد اعتماد در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید آی پی ثابت برای بایننس و ترید و یا خرید سرور ترید را دارید می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور مجازی بایننس و یا IP ثابت و اختصاصی خود را در موقعیت جغرافیایی و فیزیکی کشورهای مختلف اروپا، انگلیس، آمریکا و یا کانادا سفارش دهید. همچنین برای مشاوره قبل از خرید می توانید با شماره هوشمند 91006996 021 تماس حاصل فرمایید.

منابع:

سرور مجازی ترید و Binance

نوشته‌های مرتبط