معرفی 5 اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی در سفر برای اندروید

در این مطلب می‌خواهیم در مورد آموزش زبان انگلیسی در سفر برای اندروید صحبت کنیم و برای این کار اپلیکیشن هایی را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید زبان انگلیسی را با محوریت سفر و مسافرت یاد بگیرید و یا در خود سفر از پلیکیشن استفاده کنید. با ما همراه باشید.

آموزش زبان انگلیسی در سفر

ابتدا از همه بیایید ببینیم چطور می‌شود تا زبان انگلیسی را در سفر یاد گرفت. طبیعتاً که نمی‌توان در کلاس‌های آموزشی شرکت کرد، اما می‌توان از تایم‌های پاره وقت برای چند کلمه انگلیسی خواندن استفاده نمود. برای این کار نیز نمی‌توان چندین کتاب را با خود حمل کرد و عملاً از این بابت به مشکل برمی خوریم. اما ما فراموش کرده‌ایم که نسخه الکترونیکی از کتاب‌ها نیز وجود دارند و حتی اپلیکیشن هایی در این جهت طراحی شده است. می‌توانید از نسخه PDF کتاب‌ها برای مطالعه در سفر استفاده کنید. علاوه بر همه این‌ها، اپلیکیشن هایی وجود دارند که همانند کلاس‌های آنلاین اما با روشی جدید آموزش‌های خود را ارائه می‌دهند که در ادامه در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

در مبحث یادگیری، ممکن است که بسیاری از افراد دوست داشته باشند زبان انگلیسی را به کمک ویدیوهای آموزشی مطالعه کنند تا همانند دوران کرونا بتوانند آموزش‌ها را دوباره و چندباره ببینند. بدین ترتیب می‌توانیم از این آموزش‌ها به صورت آفلاین نیز استفاده کنیم، چرا که تنها کافیست فایل را دانلود کنیم. حال در این بخش نیز می‌خواهیم مجموعه آموزش فرادرس را به شما معرفی کنیم که همین رویکرد را دارد و می‌توانید فیلم‌های آموزش زبان انگلیسی آن را دانلود کنید تا در هر زمان بتوانید به آن‌ها به صورت آفلاین دسترسی داشته باشید. مجموعه فرادرس فیلم‌های آموزشی متعددی دارد که یکی از آن‌ها آموزش زبان انگلیسی است. از طریق لینک زیر می‌توانید به این آموزش‌ها دسترسی داشته باشید و در صورت دلخواه آن‌ها را دانلود کنید.

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی در سفر برای اندروید

در ادامه می‌خواهیم درمورد اپلیکیشن هایی صحبت کنیم که ثابت کرده‌اند این اپلیکیشن ها تأثیر زیادی بر روی یادگیری دارند و حتی یکی از دانشجویان دانشگاه موفق شده بود به کمک همین اپلیکیشن ها مقدار قابل توجهی اطلاعات به دست آورد و زبان انگلیسی را یاد بگیرد. البته که یادگیری زبان تنها به داشتن اپلیکیشن بر روی گوشی موبایل نیست، اگر قرار نیست اپلیکیشن را باز کنیم و از آن استفاده کنیم همان بهتر است که آن را نصب نکنیم. در ادامه به معرفی چند اپلیکیشن در این حوزه می‌پردازیم.

معرفی 5 اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی در سفر برای اندروید

اپلیکیشن Duolingo

گفته می‌شود که این اپلیکیشن بیش از 300 میلیون کاربر از سرتاسر جهان دارد و این آمار واقعاً باورنکردنی است! آموزش ساده ولی در عین حال کاربردی این اپلیکیشن باعث شده است بسیاری از افراد پس از استفاده کردن از این اپلیکیشن کلاس‌های حضوری و انواع دیکشنری‌ها را بی‌خیال شده، و در وقت فراغت خود به استفاده از آموزش زبان انگلیسی در سفر برای اندروید بپردازند. این اپلیکیشن آموزش‌هایی دارد که نه تنها برای سفر، بلکه برای استفاده روزمره مناسب است و مهارت‌های شما را از جمله خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن را تقویت می‌کند. بسیاری از افراد نمی‌دانند که این اپلیکیشن کاملاً رایگان است و می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از آن استفاده کنند. بله! دولینگو تماماً رایگان است و تنها از تبلیغات برای جبران هزینه‌ها استفاده می‌کند که واقعاً کم هستند.

به کمک این اپلیکیشن قادر خواهید بود زبان‌های زیادی را یاد بگیرید، آموزش‌های دولینگو به صورت کاملاً استاندارد و فشرده است و وقت زیادی را در روز از شما نمی‌گیرد. این اپ بازی‌هایی در هنگام تمرین دارد که استفاده از آن‌ها، خود باعث تقویت زبان می‌شود. آموزش‌های دولینگو در کوتاه مدت نتیجه می‌دهد و می‌توانید ببینید که چقدر زبان انگلیسی پیشرفت کرده‌اید. با مشاهده آموزش‌های مربوط به سفر در دولینگو بهتر می‌توانید به کشورهای خارجی سفر کنید و خیالتان بابت برقراری ارتباط با افراد خارجی راحت باشد. این اپلیکیشن به دلیل جامع بودن آن دارای آزمونی نیز است که مدرک آن در حال حاضر در بسیاری از کشورهای جهان مورد قبول و دارای اعتبار است؛ پس اگر موفق شدید با این اپلیکیشن کار کنید و مدرک آن را بگیرید، می‌توانید به وسیله آن در کشورهای خارجی اقامت راحت‌تری داشته باشید.

معرفی 5 اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی در سفر برای اندروید

اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس

یکی دیگر از اپلیکیشن هایی که برای آموزش زبان انگلیسی در سفر برای اندروید استفاده می‌شود، اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس است؛ این اپلیکیشن همانند کلاس‌های مجازی از فیلم‌های آموزشی برای انتقال مطالب استفاده می‌کند. اگر می‌خواهید همانند دوران کرونا که تمامی آموزش‌ها مجازی شده بود، از آموزش‌های ویدیویی استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس است. این اپ علاوه بر اینکه دارای یک ویدیو اختصاصی برای یادگیری زبان انگلیسی در سفر می‌باشد، آموزش های دیگری در زمینه زبان های خارجی و زبان انگلیسی منتشر کرده است که میتوانید با نصب اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس به این آموزش ها دسترسی پیدا کنید. پپیشنهاد می‌کنیم استفاده کردن از این اپ آموزشی را تجربه کنید و حتماً از ویدیوهای آموزشی فرادرس استفاده کنید.

فرادرس با دارا بودن ساعت‌ها فیلم آموزشی، تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آموزشی از جمله آموزش زبان انگلیسی شده است و بسیاری از افراد با کلاس‌های حضوری خداحافظی کرده‌اند. آموزش‌های این اپلیکیشن برای همه مناسب است و میتوانید با تلاش به زبان انگلیسی مسلط شود. دقت کنید که پروسه یادگیری زبان انگلیسی همیشه نیازمند زحمات زیاد و تلاش بوده است و توقع نداشته باشید بدون تمرین کردن و تنها با دیدن فیلم آموزشی موفق به یادگیری زبان خواهید شد؛ اگرچه استفاده کردن از آموزش های مناسب میتواند به شما کمک کند تا مسیر یادگیری زبان انگلیسی را با سختی کمتری پشت سر بگذارید.

برای دریافت و نصب اپلیکیشن آموزش آنلاین فرادرس می توانید از دو راه اقدام کنید، یا می توانید اسم اپلیکیشن را در گوگل جستجو کنید، و یا با مراجعه به لینک زیر به صورت دستی آن را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید؛ خوشبختانه این اپلیکیشن آموزشی به صورت همزمان برای گوشی های با سیستم عامل اندروید و IOS در دسترسی است.

اپلیکیشن Memrise

این اپلیکیشن نیز توجه افراد زیادی پیشنهاد شده است و به همین دلیل تصمیم گرفتیم آن را نیز در مطلب آموزش زبان انگلیسی در سفر برای اندروید به شما عزیزان معرفی کنیم. از این اپلیکیشن بیشتر افرادی که می‌خواهند برای آزمون‌های زبان تافل و آیلتس آماده شوند استفاده می‌کنند زیرا سطح پیشرفته این اپلیکیشن واقعاً فوق‌العاده است و به صورت حرفه‌ای زبان انگلیسی را آموزش می‌دهد. فرقی نمی‌کند مبتدی باشید یا در سطح متوسط، یا پیشرفته هستید و می‌خواهید بیش از این بر روی زبان انگلیسی اتان کار کنید. برای همه شما این اپلیکیشن مناسب است و می‌توانید از آن استفاده کنید. امروزه برقراری ارتباط به زبان بین‌المللی یعنی انگلیسی کار سختی شده است، زیرا در زبان انگلیسی نیز همانند زبان فارسی تغییر و تحولات زیادی ایجاد شده است و دیگر همانند قدیم صحبت نمی‌شود.

رپورتاژ

همانطور که ما در زبان فارسی به جای صحبت کردن کتابی، از زبان محاوره‌ای استفاده می‌کنیم، زبان انگلیسی نیز از همین تغییرات بهره برده است. آموزش‌های ممرایز کاملاً مخالف از جهت کتابی است، زیرا در این اپلیکیشن آموزش از طریق روش‌های جذاب و سرگرم کننده صورت می‌پذیرد که باعث می‌شود یادگیری زبان سرگرم کننده باشد. همه ما از درس‌هایی که جذابیت خاصی ندارند متنفریم ولی ممرایز این امکان را برای شما به وجود می‌آورد که بتوانید با جذاب‌ترین روش‌ها زبان انگلیسی در سفر را یاد بگیرید. علاوه بر تمامی این‌ها، آموزش‌های ممرایز دارای برخی فیلم‌های کوتاه نیز هستند که می‌توانید پس از پایان هر درس یکی از این ویدیوهای کوتاه را مشاهده کنید. ویدیوهای کوتاه این اپلیکیشن واقعاً کوتاه هستند و می‌توانید تنها با گذاشتن 10 دقیقه در روز، از آموزش‌های ممرایز لذت ببرید و استفاده مفید از آن داشته باشید.

معرفی 5 اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی در سفر برای اندروید

اپلیکیشن Drops

همه این اپلیکیشن را به خاطر محیط ساده و جذاب آن می‌پسندند. این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی در سفر برای اندروید می‌تواند به شما کمک کند تا دایره لغات خود را افزایش دهید. درست است که این اپلیکیشن برای آموزش دیگر مباحث نیز استفاده می‌شود، اما مهم‌ترین هدف آن آموزش لغات انگلیسی است. در سفر ممکن است نتوانید منظور خود را واضح و به زبان انگلیسی بیان کنید، اما اگر لغت بلد باشید می‌توانید حتی در صورت اشتباه بودن گرامر جمله بسازید و مطمئن باشید که میزبانان انگلیسی زبان متوجه منظور شما خواهند بود.

نام این اپلیکیشن قطره گذاشته شده است، زیرا همانند اینکه قطره‌قطره جمع می‌شود و در نهایت تبدیل به یک حوضچه می‌شود، آموزش لغات نیز از همین روش بهره می‌برد و قطره‌قطره لغاتی که یاد گرفته‌اید یک جا جمع می‌شوند و در نهایت به نتیجه دلخواه خواهید رسید. همچنین این اپلیکیشن قادر است تا لغات را تلفظ کند و به همین دلیل از فناوری تشخیص صدا استفاده کرده‌اند تا بتوانند بهترین گزینه ممکن را به دست آورند. از مزایای این اپلیکیشن دارا بودن نمودار پیشرفت است که بررسی آن در بازه‌های زمانی مختلف باعث می‌شود بدانیم که هر دوره چقدر پیشرفت در یادگیری داشته‌ایم، این آمار بسیار مهم هستند و بهتر است داده‌های خود را مخفی از دیگران نگه دارید.

بخش آموزش لغات این اپلیکیشن هیچ زیرنویس یا معادل فارسی ندارد و بایستی لغات انگلیسی را با تصاویر مرتبط ربط دهید. تمرین کردن روزانه باعث می‌شود که لغات یاد گرفته شده را فراموش نکنیم و به خوبی به ذهن بسپاریم. اگر شما هم به دنبال یک آموزش لغات زبان انگلیسی می‌گردید، این اپلیکیشن می‌تواند گزینه جالبی باشد.

اپلیکیشن گوگل ترنسلیت

داشتن یک مترجم خوب نه تنها در سفر، بلکه در تمامی دوران زندگی نیاز است و می‌خواهیم که این اپلیکیشن در لیست اپ های آموزش زبان انگلیسی در سفر برای اندروید قرار گیرد. این اپلیکیشن همان‌طور که می دانید یک مترجم است که از چندین زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند و حتی قابلیت این را دارد تا مکالمه کنید و همزمان از شخص مقابل بخواهید که پاسخ خود را به گوشی بگوید تا شما نیز آن را به صورت آنلاین ترجمه‌اش کنید.

ممکن است پیش خود فکر کنید که چه فایده دارد وقتی استفاده از این اپلیکیشن در هر بار نیازمند اتصال به اینترنت است؟ باید بگوییم که حتی می‌توانید از این اپلیکیشن به صورت آفلاین نیز استفاده کنید و ترجمه متنی جملات یا کلمات را ببیند.

برای دانلود کردن زبان فارسی بایستی به منوی اپلیکیشن مراجعه کنید و در نهایت از بخش Language گزینه دانلود موجود در مقابل زبان فارسی را انتخاب کنید تا بسته دانلود شود. با این روش قادر خواهید بود تا از این اپلیکیشن حتی به صورت آفلاین استفاده کنید و معنی لغات را بیابید، اما هنگام مکالمه باز هم نیازمند اینترنت خواهیم بود.

از جمله قابلیت هایی که در هنگام اتصال به اینترنت از اپلیکیشن گوگل ترنسلیت بهره مند خواهید شد عبارتند از:

اسکن: هر کجا که باشید تنها کافیست گوشی خود را به سمت نوشته بگیرید تا گوگل ترنسلیت متون را به فارسی ترجمه کند.

مکالمه: با زدن این گزینه می توانید از فرشنده یا هر فرد دیگری که در آن جا وجود دارد بخواهید که پس از شما به مکالمه ادامه دهد و هربار نیز بایستی دکمه ضبط صدا را کلیک کنید تا صدای شما و همچنین شخص مقابل ذخیره شود تا گوگل ترنسلیت بتواند زبان آن صدا را تشحیص دهد، سپس به زبان مدنظر یا همان فارسی ترجمه کند.

معرفی 5 اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی در سفر برای اندروید

سخن آخر درمورد آموزش زبان انگلیسی در سفر برای اندروید

همان طور که می دانید یادگیری زبان انگلیسی در سفر از اهمیت بالایی برخوردار است. حال که فرصت آن پیش آمده می‌خواهیم لینک آموزش مکالمه زبان انگلیسی در سفر فرادرس را که در متن بالا به آن اشاره کرده بودیم، برایتان بگذاریم تا اگر خواستید بتوانید از این آموزش استفاده کنید. برای دریافت بر روی لینک زیر کلیک کنید.

در این آموزش سعی کردیم بیشتر اپلیکیشن هایی را به شما عزیزان معرفی کنیم که توسط کاربران مختلف مورد استفاده قرار می گرفته اند. امیدواریم که مطلب برای شما مفید واقع بوده باشد.

نوشته‌های مرتبط