کسب درآمد از خانه با افیلی

تا به حال به این فکر کرده‌اید که کسب و کار خود را از خانه اداره کنید یا شغلی داشته باشید که بتوانید در حالی که در خانه خود هستید، درآمدزایی هم داشته باشید بی آن که نیاز به تحمل ترافیک یا رفتن به یک محیط استرس‌زا را داشته باشید؟

چنین امکانی را در فضای اینترنت و از طریق داشتن یک شغل اینترنتی یا  کسب و کار‌ آنلاین می توانید تجربه کنید. این کسب و کار‌ها امروزه سبک و سوی متفاوت و گسترده‌ای پیدا کرده‌اند. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان، در ۹۰۰ دسته شغلی، در فضای اینترنت مشغول به فعالیت هستند. اگر خانه‌دار یا دانشجو باشید، اهمیت شغل‌‌های اینترنتی برای شما، دوچندان هم می‌شود.

پیشنهاد می کنیم تا انتها‌ی این مقاله با ما همراه باشید؛ چرا که در این مقاله شما با ۵ راه برای کسب درآمد اینترنتی از خانه آشنا خواهید شد.

چرا مشاغل اینترنتی

بستر‌های موجود در فضای اینترنت این امکان را به کاربران می‌دهد تا با توجه به خلاقیت یا نوع کسب و کاری که به آن علاقه مند هستند، درآمدزایی قابل توجهی را برای خودشان رقم بزنند. عدم نیاز به حضور فیزیکی و صرف زمان زیاد در محل کار، عدم نیاز به تحمل فضای استرس‌زا، استفاده بهینه از زمان‌های خالی، صرفه‌جویی در مخارج و البته عدم نیاز به سرمایه بالا از جمله دلایلی است که اغلب افراد را به سمت کسب و کار‌ها و مشاغل اینترنتی و به ویژه مشاغلی که از خانه هم می توان انجام داد، سوق می دهد.

معرفی ۵ شغل پولساز اینترنتی در منزل

تا الان مطلع شدیم که به چه دلایلی مشاغل اینترنتی بین مردم محبوبیت ویژه ای داشته و یک راه خوب برای کسب درآمد از خانه هستند. در ادامه به ۵ شغل پیشنهادی می‌پردازیم. توجه داشته باشید که امکان انجام دادن این مشاغل گاهی به صورت همزمان هم وجود دارد، حتی گاهی می‌توان از ادغام مشاغل مختلف، ایده‌ای نو ساخت.

کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه‌ اجتماعی پرطرفدار است. حتما با آن آشنایی دارید و یا استفاده روزانه از اینستاگرام در برنامه‌های زندگی شما نقش پررنگی دارد. در هر صورت احتمال اینکه تبلیغات، آنلاین‌شاپ‌ها و صفحات آموزشی را دیده باشید، زیاد است. این بستر فرصت طلایی و خوبی است که کسب و کار خود را به این محیط منتقل کنید. کار کردن با اینستاگرام ساده است و همیشه فرصت جذب مخاطب و ارائه محصول یا خدمات وجود دارد.

ترجمه

در صورتی که دانش کافی داشته باشید، ترجمه می‌تواند منبع درآمد خوبی باشد. فرد مترجم بسته به میزان دانش و توانایی خود، حوزه فعالیتش را تعیین می‌کند. ترجمه بازار کار گسترده ای دارد؛ از پروژه‌های کوچک مثل رزومه نویسی یا متون کوتاه گرفته تا انجام پروژه‌های بزرگ مثل ترجمه‌ فیلم و انیمیشن و حتی ترجمه های همزمان

رپورتاژ

تولید محتوا

تبلیغات و جذب مخاطب به ۴ روش صوتی، تصویری، متنی و ویدیویی انجام می‌پذیرد. فعالیت در هر شاخه دانش و مهارت مخصوص خود را می‌طلبد. در صورتی که به هر کدام از این شاخه‌ها علاقه داشته باشید و یا از اطلاعات اولیه آگاه باشید، می‌توانید از کسب و کار‌های کوچک شروع کرده و خود را به پروژه‌ها و مراحل پیشرفته‌تر برسانید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

به فروشگاه‌های اینترنتی که فکر می‌کنیم معمولا آنلاین‌شاپ‌های پوشاک یا مواد غذایی به ذهن مان می‌رسند؛ اما خوشبختانه برای ایجاد یک آنلاین شاپ هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می‌توانید به صورت خلاقانه فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید.

به عنوان مثال صنایع دستی، صابون‌های دست‌ساز، فروش دست‌ساز‌ه‌های فانتزی و… از جمله ایده‌هایی است که می‌توانید برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود در نظر بگیرید.

همکاری در فروش

همکاری در فروش به عنوان یک شغل خانگی، درآمد بالایی دارد. یکی از ویژگی‌های مثبتی که این شغل دارد این است که می توانید حتی با دست‌های خالی هم آن را شروع کنید. عدم نیاز به دانش تخصصی و سرمایه اولیه و همینطور عدم نیاز به انجام هر گونه ریسک، باعث شده تا همکاری در فروش به یک کسب و کار اینترنتی پرطرفدار بین مردم دنیا تبدیل شود.

شبکه‌های همکاری در فروش مثل افیلی این فرصت را فراهم می‌کنند تا فروشگاه ها و ناشران با یکدیگر وارد مذاکره شوند و طبق قوانینی همکاری کنند. این قوانین دو سر برد خواهد بود چرا که فروشگاه به فروش و سود خود می‌رسد و پس از انجام فروش، ناشران بسته به درصد و میزان فروش خود، پورسانت مناسبی دریافت می‌کنند.

پلتفرم افیلی، به عنوان اولین شبکه همکاری در فروش، فرصت خوبی را ایجاد کرده است تا فروشگاه‌های معتبر و بازاریابان باتجربه‌ای با یکدیگر همکاری داشته باشند. بازاریابان و ناشران در پلتفرم افیلی به لیستی طولانی از فروشگاه‌های معتبر دسترسی دارند و می توانند با هر یک از آن‌ها همکاری کنند. تنوع زمینه های کاری فروشگاه‌ها موجب شده تا ناشران بسته به دانش و میزان علاقه خود، زمینه فعالیت شان را انتخاب کنند.

افیلی با داشتن پلن‌های مختلف پورسانت دهی باعث ایجاد یک محیط رقابتی و پویا می‌شود که به عملکرد بهتر ناشران، سوددهی و فروش بیشتر کالا یا خدمات منجر می شود.

پلتفرم افیلی یک بستر خوب و سازنده برای علاقه‌مندان به بازاریابی و کسب درآمد اینترنتی از خانه است به طوری که در حال حاضر، بیش از ۱۵۰۰ ناشر فعال و صدها فروشگاه و برند معتبر در حال کسب درآمد از این بستر هستند و رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند.

برای کسب درآمد از افیلی لازم است که به صورت رایگان در این پلتفرم ثبت نام کنید، از آموزش‌های رایگان افیلی بهره ببرید و حوزه فعالیت خود را مشخص کنید. در این صورت می توانید به عنوان یک ناشر یا صاحب فروشگاه، برای فروش کالا و خدمات خود تلاش کنید و به سود بالایی برسید.

نوشته‌های مرتبط