چند عطر خوشبو مردانه و زنانه

عطرها و ادکلن‌ها به عنوان امضای یک استایل خاص هستند. اینکه بخواهید یک ادکلن با ویژگی‌های شاخص داشته باشید مستلزم اینست که آنها را بشناسید و بر اساس سلیقه و طبع خود یکی از آنها را انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند خانم باید یا آقا، کافیست عطری که برازنده شماست را پیدا کرده و استفاده کنید. این یک امضا پای استایل شما خواهد بود. خرید یک ادکل خوب برای خود یا دادن عطر به عنوان کادو برای کسانی که دوستشان دارید سبب می‌شود که نزدیکان خاطرات خوب شما را به همان شفافیت در عطر و بوی خود حس کنند. چیزی که در خرید ادکلن مهم است خاص بودن و ماندگاری آن است. اینکه رایحه‌اش تا چه مدت بعد از استفاده می‌ماند. چند دقیقه، چند ساعت و یا چند روز؟ این عامل تعیین کننده کیفیت و ماندگاری عطر است.

معروف‌ترین ادکلن‌ها و عطرهای خوشبوی زنانه

عطر گودگرل

گودگرل در لیست معروف‌ترین ادکلن‌ها و عطرهای خوشبوی زنانه قرار دارد. عطری که تولید برند کارولینا هررا و محصول ایتالیا بوده و با ظاهری خاص و جذاب مناسب برای استفاده بانوان جوان است. عطر گود گرل در سال 2016 وارد بازار عطر و ادکلن شد و تا این لحظه جایگاه برتر خود را حفظ کرده است. این عطر آمیزه‌ای نوآورانه و سرمست‌کننده از جنس روایح گل مریم و دانه تونکا دارد تا بازتاب‌دهنده سرشت زنانه خاصی باشد. عطر کارولینا هررا دارای رایحه اولیه بادام و قهوه، رایحه میانی مریو و یا و رایحه پایانی لوبیای تونکا و غلات کاکائو است.

عطر لانکوم مدل La Vie Est Belle EDP

عطر لانکوم مدل La Vie Est Belle EDP بهترین انتخاب برای بانوانی است که که روحی به لطافت شکوفه‌های بهاری دارند. این عطر در سال 2012 تولید شد و از همان ابتدا جای خود را در بین محبوب‌‌ترین و خوشبوترین عطرهای زنانه باز کرد. لانکوم نمادی سادگی است و این موضوع را شیشه ساده‌اش تایید می‌کند. حسی که عطر La Vie Est Belle EDP به بانوان می‌دهد ترکیبی از آزادی، سادگی، شادابی و طراوت است. در نت آغازین این عطر از رایحه انگور سیاه فرنگی و گلابی حس خواهید کرد و پس از آن هم با ترکیبی شاد و بهاری از شکوفه پرتقال و یاسمن رو به رو خواهید شد. در انتها در نت پایه این عطر از رایحه وانیل و نعنا هندی استفاده شده است.

عطر دیور جادور

دیور جادور جزء عطرهای سحرآمیز و خاص است که در بین بانوان به شهرت زیادی رسیده است. پخش بو و ماندگاری بالا سبب شده است که این عطر جایگاه خاصی در دنیای عطر و ادکلن برای خود باز کند. این عطر با  درب و گردنی طلایی با قوسی چشم نواز که بر روی آن کریستالی شفاف و زیبا جلوه‌گری می‌کند توجه‌ها را به خود جلب کرده است. دیور جادور دارای رایحه‌های نارنج، گلابی، هلو، طالبی، گل مگنولیا و پرتقال ماندارین در نت آغازین خود است. نت میانی آن نیز ترکیبی عمیق از گل مریم، آلوی سیاه، بنفشه، ارکیده، فریزیا، یاسمین، زنبق دره و رز است. در انتها با رایحه‌های مشک، وانیل، سدر، توت سیاه خودنمایی می‌کند.

معروف‌ترین ادکلن‌ها و عطرهای خوشبوی مردانه

رپورتاژ

عطر بلوشنل

عطر بلوشنل در لیست خوشبوترین ادکلن‌های مردانه قرار دارد. این عطر ویژگی‌های منحصربفردی دارد که سبب شده است مناسب استفاده در فصل تابستان و زمستان باشد. شنل مردانه در سه نوع ادوتویلت، ادوپرفیوم و پارفیوم در بازار موجود است. عطر بلو شنل حال و هوای شرقی و چوبی دارد. شیشه این ادکلن تیره است و با رنگ روشن بر روی آن عبارت Blue de Chanel نوشته شده است. وجود نت اولیه لیمو، گریپ فروت، فلفل صورتی، نعناع  و ترکیبات آلدهیدی در تلفیق با نت میانی جوز هندی، زنجبیل، ملون و یاسمن به همراه نت پایانی چوب صندل،  وتیور، سدر، مشک، گل لادن و نعناع هندی این عطر را منحصربفرد و محبوب کرده است.

عطر بلوشنل

عطر کرید اونتوس

این عطر محصول برند لاکچری و گرانقیمت کرید است. که نمایشگر ابهت، وقار، شادابی و نشاط بوده و جنگ و صلح را به تصویر می‌کشد. در طراحی شیشه اونتوس تضاد و پارادوکسی خاص وجود دارد. همین تضاد می‌تواند نمایانگر قدرتی باشد که این برند دارد. این محصول استثنائی با ماندگاری بالا و پخش بوی منحصر بفرد به همراه رایحه‌ای شیک و کلاسیک مخصوص آقایان جوان و میانسال می‌باشد. کرید اونتوس دارای اسانس اولیه ترنج، سیب، انگور فرنگی سیاه و آناناس، اسانس میانی رز، نعناع هندی، یاس، چوب درخت قان و اسانس پایانی مشک، وانیل، خزه درخت بلوط و عنبر است.

عطر کرید اونتوس

عطر باتلد باس هوگو باس

عطر باتلد باس در لیست 10 ادکلن برتر مردانه قرار دارد که سبب تداعی ارزش‌های کلاسیک مرد موفق و کلاسیک Hugo Boss می‌شود. این عطر دارای بطری با خطوط ساده و تمیز بوده و مناسب مردان کلاسیک است. ساعت به ساعت، این عطر باز شده و کیفیت دیگری به خود می‌گیرد. نت آغازی باتلد باس از لیمو، ترنج، خزه، سیب، آلو و گل شمعدانی تشکیل شده است. نت‌های میانی آن گل رز، توس، گل یاسمن و نعناع هندی را در برگرفته و در نهایت دارای نت پایانی با رایحه‌های عنبر، مشک، وانیل و گلسنگ می‌باشد.

سخن نهایی

همانطور که گفته شد عطرها و ادکلن‌ها به عنوان امضای یک استایل خاص هستند. اینکه بخواهید یک ادکلن با ویژگی‌های شاخص داشته باشید مستلزم اینست که آنها را بشناسید و بر اساس سلیقه و طبع خود یکی از آنها را انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند خانم باید یا آقا، کافیست عطری که برازنده شماست را پیدا کرده و استفاده کنید

نوشته‌های مرتبط