لوازم آرایشی اصل می‌خوای فقط روژا شاپ

صنعت تولید لوازم آرایشی با ارزش تخمینی 140 میلیارد دلار در سرتاسر جهان، یکی از غول پیکرترین چرخه‌های ثروت دنیا به حساب می‌آید. بدیهی است که وسوسه حضور در این بازار این قدر جذاب باشد که برخی افراد بدون در نظر گرفتن عواقب و خطرات آن برای مصرف کنندگان، به فکر تولید محصولات فیک و بهره وری بیشتر از این چرخه مالی بزرگ و شگفت انگیز باشند.

در بازار لوازم آرایشی چه خبر است؟

در سراسر دنیا، فروشگاه‌ها پر از محصولات تقلبی آرایشی بهداشتی است؛ کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و همچون صدها کشور دیگر، مقصد واردات اجناس تقلبی از تولید کنندگان مختلف است. بنا بر آمار ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بیش از 90 درصد کالاهای آرایشی بهداشتی وارد شده به صورت قاچاق به کشور تقلبی هستند. این محصولات تقلبی حاوی مواد تاریخ گذشته و سرطان زا هستند و به دلیل تماس پوستی و مستقیم با بدن ضررهای جبران ناپذیری برای مصرف کنندگان که بیشتر خانم ها هستند، ایجاد می‌کنند.

تولید کنندگان محصولات آرایشی فیک، با موادی بی‌کیفیت و نامعتبر محصولات برندهای معروف را کپی کرده و به بازار عرضه می‌کنند. محصولات تقلبی دارای درجه بندی‌های متفاوتی هستند؛ گاهی شما به راحتی و با یک نگاه می‌توانید بی‌کیفیت بودن این محصولات را تشخیص دهید. اما بعضی اوقات تشخیص محصولات تقلبی کار سختی بوده و ممکن است به راحتی فریب بخورید.

مضرات استفاده از لوازم آرایشی فیک و تقلبی

دلایل بسیاری برای اجتناب از خرید،محصولات فیک و تقلبی مانند خطرات سلامتی، مشکلات پوستی و گاهی هزینه های بالای درمانی وجود دارد. اما در بیشتر موارد، خریداران محصولات تقلبی را به راحتی خرید و مصرف می‌کنند.

محصولات تقلبی با استفاده از مواد شیمیایی بی‌کیفیت و ارزان قیمت ساخته می‌شوند و به همین دلیل استفاده مداوم از محصولات آرایشی تقلبی می‌تواند برای سلامت شما مضر و گاهی بسیار خطرناک باشد.

در مراحل تولید این محصولات هیچ معیار و استانداردی برای کنترل کیفی آنها از بابت میزان مواد سمی، وجود باکتری‌، آلودگی‌های مختلف و کیفیت مواد اولیه وجود ندارد.
بدون شک تبعات استفاده از این محصولات برای شما سنگین و جبران ناپذیر خواهد بود و سلامت پوست و بدنتان را به خطر خواهد انداخت.

روژا شاپ

  • مواد شیمیایی، فلزات سنگین و سمومی که به صورت کنترل نشده در ساخت این محصولات به کار رفته، ممکن است وارد بدن شما شوند و مسمومیت‌های گوارشی، خونی و … را به وجود بیاورند.
  • انواع مختلفی از باکتری‌ها در لوازم آرایشی تقلبی وجود دارند که می‌توانند باعث عفونت، تحریک پوست، واکنش‌های آلرژیک و بثورات پوستی شوند. از رایج‌ترین باکتری‌های موجود در این محصولات می‌توان coli را نام برد که با ورود به بدن، مشکلات گوارشی، نارسایی کلیه و کم خونی را به وجود می‌آورد.
  • محصولات تقلبی، با ترکیبات مسموم و بی‌کیفیت خود، پوست شما را از تنفس باز می‌دارند و باعث مسدود شدن منافذ و تجمع باکتری‌ها می‌شوند. جوش و آکنه‌های ملتهب و چرکی از پیامدهای اولیه این عارضه هستند.
  • استفاده مداوم و بلند مدت از لوازم آرایشی تقلبی و بی‌کیفیت در بلند مدت باعث دهیدراتاسیون پوستی، افزایش سرعت پیری، کاهش تولید الاستین و کلاژن و لک‌های پوستی می‌شود.
  • مصرف سرب از طریق استفاده از رژ لب‌های ارزان و بی‌کیفیت، آسیب‌های مغزی و ناهنجاری‌های رفتاری را به دنبال دارد.
  • استفاده از محصولات آرایشی فیک که ارتباط مستقیمی با چشمان شما دارند، ممکن است باعث عفونت چشم و ورم ملتحمه شوند. حتی در برخی موارد آسیب‌های وارد شده به چشم ممکن است علائم بسیار جدی‌تری به دنبال داشته باشد. به همین خاطر خرید محصولاتی مانند خط چشم، ریمل، انواع مداد و سایه چشم، مژه های مصنوعی، چسب مژه، مداد ابرو و سایر ابزار آرایشی مرتبط با چشم باید با وسواس و دقت دو چندانی خریداری شود.

آیا تشخیص لوازم آرایشی اصل و تقلبی شدنی است؟

با توجه به مضراتی که استفاده از لوازم آرایشی تقلبی برای پوست و سلامت شما به دنبال دارد، مهم است که از کجا چه محصولی را خریداری می‌کنید.

محصولات فیک و تقلبی هر چقدر خوب و با جزئیات تولید شده باشند، نمی‌توانند در نهایت در بخش بسته بندی کیفیت محصول اصل را ارائه کنند و کیفیت محصولات غیر اصل هرگز نمی‌توانند با نسخه اورجینال مطابقت داشته باشند.
همیشه با کمی دقت و چند دقیقه بررسی محصولات مورد نظرتان، می‌توانید متوجه فیک یا اصل بودن آنها بشوید.

به صورت کلی برای تشخیص اصل و تقلبی بودن لوازم آرایشی چند اصل مهم وجود دارد که در هنگام خرید بایستی به آنها توجه کنید.

روژا شاپ

رپورتاژ

قیمت، اولین نمونه اختلاف محصولات اصل و تقلبی

با کمی تامل میتوان متوجه شد که یکی از بارزترین تفاوت محصولات آرایشی اصل و تقلبی در قیمت آنهاست. تولید کنندگان محصولات تقلبی اغلب تمایل دارند با ارائه محصولات ارزان قیمت، خریداران را فریب دهند. در حالی که ممکن است خرید این محصول با قیمت پایین‌تر وسوسه‌انگیز به نظر برسد، اما در نهایت این پوست و سلامت شماست که در معرض خطر قرار می‌گیرد. همیشه می‌توانید محدوده واقعی قیمت محصولات آرایشی اصل را از وب سایت‌های معتبر و نمایندگی خود برندها بررسی و تایید کنید.

بافت شکننده و گچی

بافت محصولات آرایشی مورد نظرتان را با لمس کردن و مالیدن آن روی پوست دستتان بررسی و مقایسه کنید. محصولات اصلی هنگام لمس شدن هرگز بافت گچی، خشن و یا چسبانکی ندارند. در صورتی که لوازم آرایشی تقلبی به دلیل شرایط تولید غیر استاندارد معمولا بافت و تکسچر منسجمی ندارند.

بسته بندی های بدون کیفیت

به کاربردن پلاستیک‌های بی‌کیفیت، رنگ‌های محو شده، عدم وجود سلفون روی بسته بندی اصلی و جنس بی‌کیفیت کارتن‌های بسته بندی نشانه‌های واضحی از تقلبی بودن محصول هستند. حتی در برخی موارد نام محصولات به درستی نوشته نمی‌شود و تنها شباهتی به نام اصلی دارد.همیشه به فونت روی بسته بندی و هولوگرام برندهای معتبر توجه کنید.

بوی اصیل محصولات

محصولات آرایشی اصل معمولا عطر و بوی به خصوصی دارند. برای مثال محصولات آرایشی هدی بیوتی، دیور و دیگر برندهای معتبر، برای محصولات خود عطرهای مخصوصی را انتخاب می‌کنند و این عطرها به امضا محصولات آرایشی اصل تبدیل می‌شوند. درصد بالایی از محصولات فیک این عطر و بوی به خصوص را ندارند. فرمولاسیون منحصر به فرد و غیر قابل دسترس این عطرها و هزینه بالایی که تولید و به کار بردن آنها در پی دارد مانع از دسترسی تولید کنندگان فیک به این رایحه‌ها می‌شوند.

روژا شاپ

به روز باشید

برندهای مورد علاقه‌تان را در صفحات رسمی رسانه‌ای آنها دنبال کنید تا از عرضه جدیدترین محصولات آنها مطلع شوید. ممکن است این مساله مضحک به نظر برسد ولی گاهی برخی شرکت‌های تولید محصولات آرایشی تقلبی، محصولات خاصی را منتشر می‌کنند که حتی در کاتالوگ‌ محصولات برند اصلی وجود ندارد.
بررسی صفحات رسمی برندهای آرایشی کمک می‌کند در مورد محصولات عرضه شده جدید و اصل که در بازار منتشر می‌شود همیشه به روز بمانید و فریب تولید کنندگان فیک را نخورید.

فرمولاسیون رنگدانه محصولات مهم است

مهم نیست محصولات تقلبی چقدر شبیه محصول اصلی باشند؛ فرمولاسیون اختصاصی رنگدانه برندهای اصلی باعث میشود برندهای فرعی و تقلبی نتوانند محصولی با همان طیف رنگ و کیفیت تولید کنند. همیشه تفاوت‌های بارزی در رنگ، بو و کیفیت آنها وجود دارد. قبل از خرید وسایل آرایشی، تستر اصلی آنها را چک کنید تا از خرید خود اطمینان حاصل نمایید.

خرید از فروشگاه معتبر

فرقی نمیکند آنلاین خرید کنید یا از فروشگاه ها و مراکز خرید بزرگ و کوچک. محصولات تقلبی به وفور در همه جا وجود دارند و ممکن است با قیمت گزاف لوازم آرایشی تقلبی ولی با کیفیت بسته بندی شبیه به اصل بخرید.

توصیه می‌شود برای خرید لوازم آرایشی اصل، مراکز امتحان شده و معتبر را انتخاب کنید.
روژا شاپ با 25 سال تجربه، بستر مناسب و مطمئنی برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی اصل از بهترین و معروف‌ترین برندها را در اختیار شما قرار می‌دهد. با خیال راحت با کلیک بر روی https://rojashop.com از اصل بودن محصول خریدتان را انجام دهید و برای سلامتی تان ارزش قائل شوید.

 

نوشته‌های مرتبط