شماره خارجی برای وریفای بایننس

بایننس به‌عنوان بزرگترین صرافی جهان کریپتوکارنسی شناخته می‌شود. به همین دلیل اکثر کاربران این فضا از طریق صرافی بایننس به انجام معاملات و خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌پردازند. اما متاسفانه امکان ثبت‌نام کاربران ایرانی در بایننس وجود ندارد مگر آنکه بتوانند با استفاده از شماره‌های خارجی ثبت‌نام خود را کامل کنند. در واقع تنها راهکار پیش رو استفاده از شماره مجازی است؛ به همین دلیل قصد داریم تا در این مقاله به معرفی شماره مجازی بایننس و نحوه ثبت‌نام در این صرافی بپردازیم.

شماره مجازی بایننس چیست؟

کاربران ایرانی می‌توانند با استفاده از شماره مجازی بایننس در این صرافی بزرگ ثبت‌نام کرده و به‌راحتی به خرید ارزهای دیجیتال مورد نظر خود بپردازند. اما پیش از توضیح در رابطه با نحوه ثبت‌نام در بایننس با استفاده از شماره مجازی، بهتر است ابتدا با شماره مجازی و کاربرد آن آشنا شویم و سپس صرافی بایننس را به‌ صورت کامل به شما عزیزان معرفی کنیم.

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی بایننس به شماره‌ای گفته می‌شود که ماهیت فیزیکی ندارد؛ به عبارت دیگر بعد از خرید این شماره سیمکارتی به شما تعلق نمی‌گیرد اما می‌توانید از آن همانند شماره‌های معمولی، برای ثبت‌نام در سرویس‌های مختلف یا تماس با دیگران استفاده کنید. مزیت شماره‌های مجازی نسبت به شماره‌های عادی در این است که در استفاده از آن‌ها محدودیتی وجود ندارد و لازم نیست تا برای استفاده از چند شماره مجازی مختلف، چند گوشی موبایل تهیه کنید. همچنین استفاده از شماره مجازی راهکاری برای دور زدن تحریم‌ها و ثبت‌نام در سرویس‌هایی است که ایرانیان امکان استفاده از آن را ندارند. بنابراین در شرایط فعلی به تمامی کاربران ایرانی به خصوص تریدرها توصیه می‌کنیم تا حتماً یک یا چند شماره مجازی را تهیه کرده و از آن‌ها برای ثبت‌نام در بایننس یا دیگر سرویس‌های خارجی استفاده کنند.

بایننس چیست؟

صرافی بایننس به‌عنوان بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در تمامی جهان شناخته می‌شود. در این صرافی بیش از ۴۰ ارز مجازی قابل خرید است که از آن‌ها می‌توان به بایننس‌کوین، بیت‌کوین، اتریوم، لایت‎کوین و… اشاره کرد. همچنین امنیت صرافی بایننس بسیار بالا است؛ چراکه در این صرافی از کیف پول رمزنگاری شده برای نگهداری از پول الکترونیکی کاربران استفاده می‌شود.

تمامی تریدرها و افرادی که به خرید و فروش رمزارزها می‌پردازند با صرافی بایننس آشنا هستند و علاقه‌مندند تا از این صرافی برای خرید ارز مورد نظر خود استفاده کنند. اما مشکل از همین‌جا آغاز می‌شود؛ چراکه ایرانیان امکان ثبت‌نام و انجام معاملات مربوط به رمزارزها را در صرافی بایننس ندارند! در واقع تا اواسط سال ۱۴۰۰ مشکلی برای کاربران ایرانی وجود نداشت اما بعد از اعمال تحریم‌های جدید بر علیه ایران، صرافی بایننس نیز احراز هویت Intermediate را برای ثبت‌نام کاربران فعال کرد که با وجود آن امکان ثبت‌نام مستقیم برای کاربران ایرانی وجود نخواهد داشت! اما جایی برای نگرانی نیست، زیرا با استفاده از شماره‌ مجازی بایننس می‌توان به‌راحتی تحریم‌های اعمال شده را دور زد و در صرافی بایننس یا دیگر سرویس‌های مورد نظر ثبت‌نام کرد.

شماره مجازی بایننس

نحوه تهیه شماره مجازی بایننس

شماره مجازی بایننس در سایت نامبرلند به عنوان شماره دائمی ارائه می‌شود. بنابراین شما عزیزان می‌توانید وارد پنل نامبرلند شده و پس از تهیه شماره مجازی دائمی برای ثبت‌نام در صرافی بایننس اقدام کنید.

اما بهتر است پیش‌ازآن توضیحات کامل‌تری در رابطه با ویژگی‌های شماره دائمی نامبرلند ارائه دهیم:

شماره دائمی از کشور آمریکا ارائه می‌شود

رپورتاژ

در سال ۲۰۰۹ گوگل از سرویس تلفن اینترنتی رایگان خود به نام گوگل‌ویس رونمایی کرد. با استفاده از این سرویس کاربران آمریکایی می‌توانستند در سرویس‌های مختلف ثبت‌نام کرده یا تماس‌های رایگان خود را همزمان در چند دستگاه مختلف مدیریت کنند.

ویژگی‌های بی‌نظیر شماره مجازی گوگل‌ویس باعث شده تا امروزه بسیاری از کاربران در سرتاسر جهان از این شماره استفاده کنند. اما متاسفانه تحریم‌های اعمالی علیه ایران باعث شده تا کاربران ایرانی نتوانند در گوگل‌ویس ثبت‌نام کرده و از امکانات بی‌شمار آن بهره‌مند شوند.

اما خبر خوب برای کاربران ایرانی اینکه شماره دائمی نامبرلند همان شماره مجازی گوگل‌ویس است که از کشور آمریکا ارائه می‌گردد، امکان تماس رایگان با آمریکا و کانادا را فراهم می‌کند و به‌عنوان بهترین شماره مجازی برای ثبت‌نام در بایننس شناخته می‌شود.

شماره گوگل ویس برای بایننس

وریفای اغلب سرویس‌ها

شماره دائمی نامبرلند فقط برای ثبت‌نام در بایننس قابل استفاده نیست و پس از خریداری آن می‌توانید در اغلب سرویس‌ها از جمله تلگرام، فیسبوک، آمازون، کوین‌بیس، ایزی‌پی و… ثبت‌نام کنید. علاوه‌برآن با استفاده از این شماره ساخت اپل‌آیدی به‌راحتی امکان‌پذیر خواهد بود.

یک‌بار هزینه برای همیشه

اکثر شماره‌های مجازی پس از مدت کوتاهی از کار می‌افتند و کاربران مجبورند آن‌ها را تمدید کرده یا شماره جدیدی را جایگزین کنند. اما خوشبختانه شماره دائمی نامبرلند به هیچ‌عنوان مسدود نمی‌شود و تا همیشه قابل استفاده خواهد بود.

امنیت بسیار بالای شماره دائمی

مطمئناً شما نیز راجع به هک شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های مختلف به دلیل استفاده از شماره مجازی چیزهایی شنیده‌اید! این مسئله در رابطه با شماره مجازی رایگان صادق است؛ چراکه این شماره سالانه مورد استفاده چند کاربر قرار گرفته و به همین دلیل امنیت بسیار کمی دارد. اما شماره دائمی مختص شما بوده و علاوه بر اینکه احتمال هک آن وجود ندارد، احتمال مسدود شدن شماره و تشخیص مجازی بودن آن در سرویس‌های مختلف هم نزدیک به صفر است.

نحوه استفاده از شماره مجازی بایننس

پس از خرید شماره مجازی بایننس می‌توانید مراحل زیر را برای ثبت نام در این صرافی پشت سر بگذارید:

  1. ابتدا نرم‌افزار تغییر IP خود را روشن کرده و سپس وارد سایت صرافی بایننس به آدرس com شوید.
  2. حال روی گزینه Register کلیک کنید.
  3. در صفحه جدید اطلاعات کاربری خود از جمله آدرس ایمیل، رمز ورود و کد دعوت اختیاری را وارد نمایید. در انتها روی گزینه Create Account ضربه بزنید.
  4. در قسمت Security Verification برای اینکه نشان دهید ربات نیستید اقدامات لازمه را انجام دهید.
  5. پس از ورود به صفحه جدید کدی که به آدرس ایمیلتان ارسال شده را برای وریفای کردن اکانت خود تایپ کنید.
  6. حال زمان آن رسیده تا هویت دو مرحله ای خود را در بایننس تایید نمایید. برای اینکار در صفحه جدید روی گزینه Go to Dashboard تپ کنید.
  7. سپس شماره مجازی خریداری شده را وارد کرده و درخواست کد را بزنید.
  8. کدی که در اپلیکیشن شماره دائمی تان دریافت کردید را در کادر مربوطه وارد نمایید.

به این صورت مراحل ثبت‌نام شما در صرافی بایننس کامل شده و می‌توانید از امکانات آن بهره‌مند شوید.

نوشته‌های مرتبط