داروخانه آنلاین انتخاب مناسب برای خرید محصولات جنسی

انتخاب و خرید کاندوم برایتان سخت است؟ بار اولی است که اقدام به خرید کاندوم کرده‌اید و خجالت می‌کشید؟ داروخانه آنلاین بهترین انتخابی است که می‌توانید برای خرید کاندوم و سایر محصولات جنسی داشته باشید. زیرا محصولاتی که نیاز دارید با ذکر اطلاعات کامل ذیل آن در مقابل شماست و می‌توانید با خواندن آن و بررسی قیمت و خرید کاندوم، محصول مناسب خود را تهیه کنید. اگر هم اطلاعات درج شده کافی نیست، با خواندن این مطلب تا انتها می‌توانید به جواب بسیاری از سوالات خود در مورد مدل‌های مختلف کاندوم برسید و از بیماری‌هایی که استفاده نکردن از کاندوم می‌تواند به همراه داشته باشد مطلع شوید.

هنگام خرید کاندوم خجالت کشیدن بی معنی است

پیش از پرداختن به اطلاعات فنی در مورد انتخاب کاندوم و بررسی قیمت و خرید کاندوم نکته بسیار مهمی که باید به آن اشاره کنیم خجالت کشیدن در خصوص خرید کاندوم و یا سایر محصولات جنسی است. بسیاری از افراد هنگام خرید یکی از محصولات مهم مانند کاندوم که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر رابطه جنسی با همسر و شریکشان داشته باشد، خجالت می‌کشند و این موردی است که باید به آن توجه کرد زیرا در غیر این صورت ممکن است دچار عواقبی شوید که پیدا کردن راه چاره برای آن سخت‌تر باشد. شاید این مثال کمی خنده دار و یا از نظر شما قیاسی نادرست باشد اما مگر زمانی که یبوست دارید و یا دچار اسهال شده‌اید، برای درمان خود به پزشک یا داروخانه مراجعه نمی‌کنید و دارویی که مشکل شما را بهبود بخشد درخواست نمی‌کنید؟ بنابراین خرید محصولات جنسی مانند کاندوم، قرص‌های پیشگیری از بارداری، نوار بهداشتی و همچنین خرید داروهایی که موجب تقویت نیروی جنسی شما می‌شود، نباید شما را شرمنده کند.

اگر کاندوم استفاده نکنیم چه مشکلاتی پیش می‌آید؟

کاندوم یا کاپوت پوششی از جنس پلاستیک شفاف است که در حال حاضر نوع لاتکس، پلی ایزوپرن یا پلی اورتان آن نیز در بازار موجود است. کاندوم کشسان و منعطف است و به خوبی روی آلت تناسلی جای می‌گیرد و در روابط جنسی مانع از بارداری و یا انتقال بیماری‌های جنسی می‌شود. در اغلب مطالب بیشتر به بررسی مزایای استفاده از کاندوم پرداخته شده، اما ما در این مطلب می‌خواهیم به شما بگوییم که چنانچه از خرید کاندوم خجالت بکشید و یا از آن استفاده نکنید، ممکن است دچار چه مشکلاتی شوید؟

ابتلا به بیماری های مقاربتی

در بین زوج‌ین آقایان ممکن است کمتر علاقه به استفاده از کاندوم داشته باشند ولی اگر متوجه باشید که حتما شما نمی‌توانید از سلامت همسر و یا شریک احساسی‌تان مطلع باشید بنابراین لازم است این امکان را بدهید که ممکن است فرد بیمار باشد و خودش هم از این موضوع اطلاعی نداشته باشد. ضمن آن که اگر آقا ناقل و مبتلا به بیماری باشد، دستگاه تناسلی خانم‌ها که از حساسیت بالاتری برخوردار است، می‌تواند دچار مشکلات عدیده‌ای شود. بنابراین با استعلام قیمت و خرید کاندوم از داروخانه آنلاین بهترین تصمیم را بگیرید زیرا ابتلا به بیماری‌های مقاربتی و بارداری ناخواسته که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد، موضوع بی‌اهمیتی نیست که از کنار آن ساده‌انگارانه بگذرید.

رپورتاژ

  • بیماری تریکوموناس: این اگل میکروسکوپی می‌تواند از طریق مقاربت وارد مجاری ادراری شود و دردهای دستگاه تناسلی و همچنین درد در ناحیه شکم را برای شما به وجود آورد که لازم است برای درمان دوره دارویی مشخصی را بگذرانید.
  • بیماری سوزاک: یک عفونت باکتریایی که به مجاری ادراری وارد شده و موجب سوزش شدید برای مرد و زن مبتلا خواهد شد.
  • بیماری کلامیدیا: نوعی از عفونت باکتریایی است که در زنان باعث درد در هنگام ادرار شده و یا مردان را دچار دردهای شدید در ناحیه آلت تناسلی می‌کند.
  • بیماری ایدز: این بیماری که یکی از راه‌های انتقال آن مقاربت محافظت نشده است باعث نقص و ضعف سیستم ایمنی بدن می‌شود و می‌تواند کشنده باشد.
  • بارداری ناخواسته: اگر در شرایطی هستید که آمادگی داشتن فرزند را ندارید استفاده نکردن از کاندوم می‌تواند منجر به این اتفاق شود و از آن جا که چه از لحاظ شرعی و چه عرفی سقط جنین کار درست و پسندیده‌ای نیست، پس بهتر است پیشگیری‌های لازم را در این خصوص به عمل آورید.

انواع کاندوم

هنگامی که برای استعلام قیمت و خرید کاندوم به داروخانه مراجعه می‌کنید با مدل‌های مختلفی از آن روبرو می‌شوید که ممکن است انتخاب نوع مناسب با توجه به کارایی و قیمت آن برای شما سخت باشد. به همین دلیل ما در ادامه به معرفی چند نمونه از این محصول خواهیم پرداخت.

  • ساده: هنگامی که این عبارت را روی بسته دیدید باید بدانید که این کاندوم هیچ نوع شیار و برآمدگی ندارد. اما ممکن است بی رنگ باشد و یا در رنگ‌های مختلف و با رایحه‌های گوناگون ارائه شده باشند.
  • خاردار: منظور از خار برجستگی‌هایی است که روی این کاندوم دیده می‌شود و در حین رابطه تحریک و لذت بیشتری را برای زوجین به وجود می‌آورد.
  • تاخیری: همان طور که از نام این کاندوم پیداست، این محصول آغشته به کرمی است که مانع از انزال زودرس شده و کمک می‌کند تا زوجین رابطه طولانی‌تری را تجربه نمایند.
  • اسپرم کش: نوعی از کاندوم با عنوان اسپرم کش در بازار موجود است که البته نمی‌توان گفت صددرصد عملکرد اسپرم کشی دارد اما طبیعتا کاندوم به شرط آن که درست مورد استفاده قرار گیرد و در حین رابطه پاره نشود می‌تواند تا 90 درصد از بارداری جلوگیری کند.

چرا خرید محصولات جنسی از داروخانه آنلاین بهتر است؟

اگر تا به حال برای خرید محصولات جنسی مانند نوار بهداشتی و کاندوم و .. از فروشگاه‌ها و سوپر مارکت‌ها اقدام می‌کردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم یکبار خرید از داروخانه آنلاین را هم تجربه کنید، زیرا بی‌شک مشتری دائمی آن خواهید شد. به دلیل آن که در داروخانه‌های آنلاین مدل‌های متنوعی از هر محصول به همراه اطلاعات آن در اختیار شما قرار داده شده است. در مورد قیمت و خرید کاندوم نیز می‌توانید رقم درج شده را ببینید و یا با بخش پشتیبانی داروخانه آنلاین به صورت آنلاین صحبت کنید. پس همین حالا سری به سایت داروخانه آنلاین دکتر شهبازی به آدرس الکترونیکی www.darookhaneonline.com بزنید و محصولات مختلف را در دسته‌بندی‌های مختلف ببینید و خرید خود را با چند کلیک انجام دهید.

نوشته‌های مرتبط