تعبیر خواب مارمولک: ۲۶ معنی و تعبیر دیدن مارمولک در خواب از نظر معبران بزرگ

دیدن خواب مارمولک چندان رایج نیست اما معنا و تعبیر خواب مارمولک می‌تواند بسیار جالب باشد. دراین مقاله با رایج‌ترین شکل‌های دیدن مارمولک در خواب و تعبیر آن‌ آشنا خواهید شد.

تعبیر خواب مارمولک

۱. اگر در خواب یک مارمولک را ببینید که می‌خزد، نشانه‌ی بدی است. این خواب به شما هشدار می‌دهد که مراقب باشید زیرا ممکن است آدم خطرناکی در اطراف شما باشد. این شخص احتمالا می‌خواهد آسیبی به شما برساند و شاید فردی با نیاتِ بسیار شیطانی باشد.

۲. اما اگر در خواب‌تان دیده باشید که یک مارمولک به سوراخی می‌خزد، خواب‌تان تفسیر متفاوتی خواهد داشت. در واقع این خواب نشان می‌دهد که تصورات و تمایلات جنسی‌تان سرکوب شده‌اند و از زندگی جنسی‌تان رضایت ندارید.

۱۲ راه آسان برای از بین بردن مارمولک در خانه

۳. دیدن مارمولکی که روی شما راه می‌رود، ممکن است خوابِ بسیار ترسناک و آزاردهنده‌ای برای شما باشد. در مورد تعبیر این خواب باید بگوییم که احتمالا در آینده با چالش‌ها و دشواری‌های زیادی دست و پنجه نرم خواهید کرد. همه چیز در زندگی‌تان بدون ثبات خواهد بود و نگرانی‌های زیادی را تجربه خواهید کرد. به دلیل مشکلات مالی دچار استرس فراوان خواهید شد.

۴. اگر درخواب ببینید که یک مارمولک به شما حمله می‌کند، نشانه‌ی بدی است. این خواب نشان می‌دهد که شخصی نزدیک به شما برای‌تان مشکلی ایجاد خواهد کرد. به احتمال زیادی شما قصد انجام کاری را خواهید داشت اما این شخص مانعِ شما خواهد شد. معنای دیگر چنین خوابی این است که ممکن است کسی به شما خیانت کند. به طور کلی این خواب می‌خواهد به شما بگوید که نسبت به دشمنان‌تان هوشیار باشید چون ممکن است شما را در موقعیت بدی قرار بدهند.

۵. اگر در خواب ببینید که خودتان به یک مارمولک حمله می‌کنید، به این معنا است که در حال حاضر دست به هر کاری می‌زنید تا به اهداف‌تان برسید و موفق شوید. شما به توانایی‌های‌تان ایمان دارید و هرگز تسلیم نخواهید شد. شما برای غلبه بر ترس‌ها و موانعی که ممکن است سر راه‌تان پدیدار شوند، آماده هستید.

۶. فرار کردن از یک مارمولک در خواب نشان می‌دهد که شما در زندگی بیداری‌تان از کسی ترس دارید و سعی می‌کنید از او دوری کنید.

۷. گرفتن یک مارمولک در خواب نشان می‌دهد که دوره‌ای فوق‌العاده در انتظارتان است. شما بر تمام موانع در مسیرتان غلبه کرده‌اید و حالا وقت لذت بردن فرا رسیده‌است. شما به استعدادهای‌تان ایمان دارید و حس درونی‌تان را دنبال می‌کنید. شما برای فراموش کردن گذشته و شروع فصل جدیدی در زندگی‌تان آماده هستید.

۸. اگر در خواب ببینید که موفق به گرفتن مارمولک نشدید به این معنا است که در آینده دچار ناامیدی خواهید شد. شما عاشق هستید و انتظار زیادی از آن فرد داشته‌اید، اما همه‌ی توقعات‌تان بیهوده بوده‌است. به همین دلیل بسیار غمگین هستید و نمی‌دانید که چه‌طور بر حس ناامیدی‌تان غلبه کنید.

۹. دیدن یک مارمولک زخمی در خواب نشان می‌دهد که مشکلاتی در ازدواج یا رابطه‌تان ایجاد خواهد شد. این خواب هشداری است به شما برای این‌که با شریک زندگی‌تان در مورد همه‌ی مشکلاتی که بین‌تان وجود دارد صحبت کنید.

تک همسری در حیوانات: ۱۶ حیوان که به جفت خود وفادار هستند

۱۰. دیدن خواب یک مارمولک مرده به این معنا است که فرد مورد علاقه‌تان احتمالا شما را فریب خواهد داد و حس ناامیدی شدیدی بر شما غلبه خواهد کرد. بنابراین باید برای شنیدن خبر بد آماده باشید.

۱۱. کشتن یک مارمولک در خواب نشان می‌دهد که بر مشکلات و سختی‌هایی که در حال حاضر دارید، غلبه خواهید کرد. شما آدمِ قوی و استواری هستید و تلاش‌های‌تان نتیجه خواهد داد. چنین خوابی همچنین به این معناست که به زودی وجهه‌ی بسیار خوبی پیدا خواهید کرد.

رپورتاژ

۱۲. دیدن یک مارمولک سبز در خواب نشان می‌دهد که در آینده‌ی نزدیک مشکلات زیادی خواهید داشت اما نگران نباشید زیرا بر همه‌ی آن‌ها به راحتی غلبه خواهید کرد.

۱۳. دیدن یک مارمولک آبی در خواب نشانه‌ی خوبی است. این خواب نشان می‌دهد که در آینده‌ی نزدیک آرامش را در زندگی شخصی‌تان تجربه خواهید کرد.

۱۴. اگر در خواب‌تان مارمولکی ببینید که رنگش تغییر می‌کند باید خودتان را آماده کنید. این خواب هشداری است برای شما که در برابر حملاتِ آتی آمادگی داشته باشید. شخصی از محل کارتان به شما حسادت می‌کند و احتمالا در تلاش برای آسیب وارد کردن به شما است.

۱۵. دیدن یک مارمولک بسیار بزرگ در خواب به این معنا است که باید مراقب باشید زیرا شخصی می‌خواهد به شما آسیب برساند.

۱۶. این‌که در خواب ببینید یک مارمولک را به عنوان حیوان خانگی‌تان دارید، نشان می‌دهد که در حال حاضر در موقعیت خطرناکی قرار دارید. ممکن است آدم خطرناکی اطراف‌تان باشد، بنابراین باید هوشیار باشید. احتمالا شخصی در محیط کارتان با شما دشمنی دارد، که بهتر است از او فاصله بگیرید.

۱۷. دیدن یک مارمولک در آفتاب نشانه‌ی بسیار خوبی است. چنین خوابی نشان می‌دهد که دوره‌ای فوق‌العاده را در زندگی‌تان سپری خواهید کرد. احتمالا دست به هر کاری که بزنید با موفقیت همراه خواهد بود و شما در همه‌ی جنبه‌های زندگی‌تان خوشحال و راضی خواهید بود.

۱۸. خوردن مارمولک در خواب معنای خوبی دارد. این خواب نشان می‌دهد که دوره‌ای از فراوانی و ثروت را به زودی تجربه خواهید کرد. موقعیت مالی شما خیلی خوب می‌شود و لذت زیادی خواهید برد.

۱۹. اگر در خواب ببینید که یک مارمولک شما را گاز می‌گیرد به این معنا است که به زودی دچار مشکل مالی خواهید شد. غلبه بر این موقعیت آسان نخواهد بود، بنابراین باید صبور باشید و باور کنید که دوران خوشی نیز خواهد آمد.

۲۰. دیدن جفت‌گیری دو مارمولک در خواب به این معنا است که باید در آینده‌ی نزدیک هوشیار باشید زیرا شخصی ممکن است به شما صدمه بزند. این شخص ممکن است از محل کارتان یا یکی از دوستان‌تان باشد.

۲۱. این‌که در خواب ببینید که یک مارمولک در بدن‌تان است، اصلا حس خوبی نیست. به علاوه باید بگوییم که چنین خوابی تعبیر خوبی هم ندارد. این خواب نشان می‌دهد که کسی می‌خواهد از شما سو استفاده کند بنابراین نباید به همه‌ی آدم‌های اطراف‌تان اعتماد کنید.

۲۲. اگر در خواب ببینید که به یک مارمولک تبدیل شده‌اید نشانه‌ی خوبی است. این خواب در واقع نشان می‌دهد که شما نسبت به ارزش‌های معنوی‌تان آگاهی پیدا کرده‌اید و مسیر درستی را در زندگی‌تان پیش خواهید گرفت.

۲۳. اگر در خواب مارمولک روی پای‌تان ببینید، نشانه‌ی بدشانسی است.

۲۴. یکی از تعابیر کلی مارمولک در خواب، آزادی است. دیدن مارمولک در خواب می‌تواند به این معنا باشد که لازم است از محدودیت‌های گذشته‌تان رها شوید و نسبت به خودتان و توانایی‌های‌تان آگاهی بیش‌تری پیدا کنید.

۲۵. دیدن مارمولک قهوه‌ای در خواب به این معنا است که باید توجه بیش‌تری به خانواده‌تان نشان بدهید. یادتان باشد که یک خانه‌ی امن و آرام مهم‌ترین بخش زندگی است. مارمولک قهوه‌ای همچنین به این معنا است که باید روی مسائل کلیدی زندگی‌تان مثل خانواده، شغل و غیره تمرکز بیش‌تری داشته باشید.

۲۶. دیدن مارمولک قرمز در خواب نماد شوق و عشق است. زمانی که در خواب‌تان مارمولک قرمز ببینید، به این معنا است که باید توجه بیش‌تری به آرزوها و خواسته‌های ناخودآگاه‌تان داشته باشید.

این هم از تعابیر خواب مارمولک! امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید. آن‌چه باید در ذهن داشته باشید این است که مارمولک در فرهنگ‌های مختلف معانی و تفاسیر متفاوت دارد، بنابراین ممکن است تعبیر آن در جاهای مختلف دنیا متفاوت باشد.

نوشته‌های مرتبط