بهترین پمپ های آب خانگی لیو

برای جبران افت فشار آب و تامین فشار لازم در هر ساختمان از انواع پمپ های خانگی استفاده می شود که مدل های مختلفی دارند. در این نوشتار نیز سعی داریم به معرفی بهترین پمپ های آب خانگی لیو بپردازیم. تجهیزات آبرسانی و پمپ های مختلف برای انتقال سیال و تامین فشار از انرژی برق استفاده می کنند تا انرژی مکانیکی لازم را فراهم کنند. میزان حجم آبدهی هر مدل پمپ که بهآن دبی گفته می شود و هد یا همان ارتفاع مورد پوشش، در انتخاب بهترین پمپ تاثیرگذار است. علاوه بر آن بایستی به میزان راندمان پمپ و توان آن نیز توجه داشت.

در سیستم لوله کشی یا هیدرولیک برای انتقال سیال از نقطه ای به نقطه ی دیگر از انواع پمپ آب استفاده می شود. سری های خانگی این پمپ ها توسط برند لیو طراحی شده و در بیش از 130 کشور دنیا به فروش می رسد. محصولات این شرکت طول عمر زیادی داشته و مواد اولیه آن ها از جنس مرغوبی است که در برابر خطرات پوسیدگی و زنگ زدگی استحکام زیادی دارد. در ادامه به معرفی بهترین پمپ های آب خانگی لیو خواهیم پرداخت تا با در نظر داشتن ویژگی و کاربرد هر یک، انتخابی متناسب با نیاز را داشته باشید.

پمپ محیطی لیو

این سری از پمپ های خانگی لیو قابلیت ایجاد فشار بالا را دارند و می توان از آن ها برای مصارف اداری، مسکونی و غیره استفاده کرد. همچنین در مصارف نیمه صنعتی و باغداری و آب پاشی نیز کاربرد دارند. این پمپ های برند لئو کلاس عایق حرارتی F را داشته و کلاس حفاظت موتور IPX4 را دارند. حداکثر دمایی که پوشش می دهند 40 درجه سانتی گراد است و سیم پیچی های مسی دارند. جنس بدنه آن چدنی و پروانه از برنج ساخته می شود.

پمپ بشقابی لیو

رپورتاژ

سری های بشقابی نیز بایستی برای بررسی بهترین پمپ های آب خانگی لیو معرفی شوند. این مدل ها مجهز به بلبرینگ های شرکت معتبر C&U هستند و سیم پیچی هایی مسی دارند. محدوده سیالی که پوشش میدهد باید حداکثر 40 درجه سانتی گراد باشد. مصرف برق آن به صورت تک فاز و سه فاز عرضه می شود و شفت به کار رفته در ان از جنس استیل 304 بوده که در برابر زنگ زدگی و فرسایش مقاومت لازم را دارد. از مدل های بشقابی می توان برای تامین آب مجتمع های اداری، مسکونی و سیستم های شست و شو و تجهیزات تهویه مطبوع استفاده کرد.

پمپ خودمکش لیو

پمپ های خودمکش تولید شده توسط این کمپانی با کلاس حفاظتی IPX4 و کلاس عایق بندی F طراحی می شوند. این پمپ ها از نوع گریز از مرکز یا سانتریفیوژی بوده و حداکثر تا 8 متر قابلیت مکش دارند. این مدل ها در سری های APSM و XHSM طراحی و روانه ی بازار می شوند. برای ایجاد اختلاف فشار از نیروی گریز از مرکز استفاده می کنند. از مزایای آن این است که به وسیله ی عملیات ضد زنگ و نیروی مغناطیسی رنگ آمیزی می شوند تا مقاومت آن ها به اندازه کافی باشد.

پمپ دوپروانه و تک پروانه لیو

در خصوص بهترین پمپ های آب خانگی لیو می توان بیان کرد که سری های دو پروانه ای آن به واسطه ی دو دیفیوزر سانتریفیوژی باعث تقویت فشار می شود. می توان این پمپ ها را برای بوستر آبرسانی آتش نشانی و ساختمان های بلند نیز به کار برد. برای انتقال سیال در مسافت طولانی تر نیز به کار گرفته می شوند و بنابراین می توان در آبیاری باغ و مزارع نیز از این پمپ لیو استفاده کرد. حداکثر هدی که این مدل پوشش می دهد 82 متر و حداکثر دبی 15.5 متر مکعب در ساعت است.

برای استفاده از پمپ های تک پروانه ای سیال بایستی غیرچسبناک و عاری از مواد جامد و کریستالی باشد. در واقع خواص شیمیایی و فیزیکی مشابه آب را داشته باشد. مدل های تک پروانه ای نیز سیم پیچی مسی دارند. بدنه ی آن ها از چدن ساخته می شود و پروانه که مهم ترین قطعه ی به کار رفته در آن است، از جنس برنج، استیل 304 یا چدن می باشد. این پمپ ها صدای کمی حین عملکرد دارند و مزاحمت صوتی ایجاد نمی کنند. کاربرد این سری از پمپ های لئو که در معرفی بهترین پمپ های آب خانگی لیو مهم است، در مصارف تامین آب شهری، افزایش فشار ساختمان ها و سیستم های تهویه گرمایش می باشد.

نوشته‌های مرتبط