بهترین موضوعات برای پیج اینستاگرام چیست؟

همه ما می‌دانیم که این روزها اینستاگرام به پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در ایران تبدیل شده است و بعید است که هیچ‌کدام از ما تابه‌حال به فکر راه‌اندازی یک پیج اینستاگرامی و کسب درآمد از آن نیفتاده باشیم؛ اما مشکلی که برای بسیاری از افراد وجود دارد این است که بهترین موضوعات برای پیج اینستاگرام چه هستند و چطور باید آنها را پیدا کنیم تا بتوانیم یک پیج اینستاگرامی پرطرفدار و پول‌ساز برای خودمان ایجاد کنیم. باید بدانید که ایده‌های زیادی برای پیج اینستاگرام وجود دارند که هنوز طرفداران زیادی دارند و می‌توانید از آنها استفاده کنید و روش‌های ایده‌یابی زیادی نیز هستند که می‌توانند به شما کمک کنند یک ایده پول‌ساز و حرفه‌ای برای کسب درآمد در اینستاگرام پیدا کنید.

در این مقاله می‌خواهیم در مورد بهترین موضوعات برای پیج اینستاگرام صحبت کنیم و بگوییم که چطور می‌توانید یک موضوع پول‌ساز و پرطرفدار برای خودتان پیدا کنید و آن را به یک کسب‌وکار اینستاگرامی تبدیل کنید؛ همچنین به شما چند ایده پول‌سازی را معرفی خواهیم کرد که همین امروز می‌توانید شروعشان کنید تا کارتان راحت‌تر شود. اگر به دنبال راه‌اندازی یک پیج اینستاگرام پول‌ساز هستید و دوست دارید بدانید چطور یک ایده خاص و ناب برای پیجتان انتخاب کنید، حتماً تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با بهترین روش‌های پیدا کردن موضوع پیج اینستاگرام آشنا کنیم.

قبل از اینکه به سراغ ادامه مقاله برویم مایلم آموزش تولید محتوای گرافیکی برای اینستاگرام با پاورپوینت فرادرس را به شما معرفی کنم؛ با مشاهده این آموزش می‌توانید محتواهای جذاب و مخاطب پسندی را برای انتشار در اینستاگرام آماده کنید؛ برای دریافت این آموزش روی لینک زیر کلیک کنید:

با چه روش هایی میتوانیم بهترین موضوعات برای پیج اینستاگرام را پیدا کنیم؟

روش‌های مختلفی برای ایده یابی وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توانید بهترین موضوعات برای پیج اینستاگرام را انتخاب کنید. در ادامه می‌خواهیم برخی از مهم‌ترین و کارآمدترین روش‌ها را به شما بگوییم تا بتوانید از آنها برای ایده یابی استفاده کنید و یک پیج پول‌ساز برای خودتان ایجاد کنید. برای پیدا کردن موضوع فعالیت پیج اینستاگرامتان به موارد زیر توجه داشته باشید:

بهترین موضوعات برای پیج اینستاگرام چیست؟

مهارت خودتان را در نظر بگیرید

اولین روش برای پیدا کردن بهترین موضوع برای پیج اینستاگرام، این است که ببینید همین الان چه مهارت‌هایی دارید. مثلاً ممکن است شما بتوانید به خوبی آشپزی کنید، پس می‌توانید یک پیج اینستاگرام با موضوع آشپزی راه‌اندازی کنید. یا ممکن است شما بلد باشید طراحی وب‌سایت را به خوبی انجام دهید، در این صورت می‌توانید یک پیج اینستاگرام با این موضوع راه‌اندازی کرده و به مردم هم آموزش دهید برای خودشان وب‌سایت طراحی کنند و هم خدمات طراحی سایت را ارائه دهید. باید بگوییم که فرقی نمی‌کند شما چه مهارتی دارید، در هر صورت مهارت شما برای مردم جالب خواهد بود و می‌توانید با همان موضوع در اینستاگرام یک پیج راه‌اندازی کنید و به درآمدهای بالایی برسید.

به علاقه خودتان توجه کنید

ممکن است به نظر خودتان تخصص یا مهارت خاصی نداشته باشید و به همین خاطر روش اولی که گفتیم برایتان خیلی کارایی نداشته باشد، در این صورت روش دوم این است که به علاقه خودتان توجه کنید تا بتوانید بهترین موضوع برای پیج اینستاگرام را انتخاب کنید. همه ما علایقی داریم که می‌توانیم در آنها خلاقیت‌های زیادی را به خرج دهیم و در مورد موضوع خاصی کنجکاو هستیم. اگر شما هم این‌طور هستید، می‌توانید همین علاقه و اشتیاق خودتان را به پول تبدیل کنید. مثلاً احتمالاً پیج‌های تستر زیادی را دیده‌اید که افرادی به خاطر علاقه‌شان به غذا، تستر شده‌اند و پیج‌های پرطرفداری را در این زمینه دارند. یا ممکن است شما به کتاب علاقه داشته باشید، در این صورت می‌توانید در اینستاگرام یک پیج با موضوع معرفی کتاب و خلاصه کتاب ایجاد کنید. یادتان باشد سخت‌گیری را کنار بگذارید و درگیر کمال‌گرایی نشوید تا بتوانید سریع ایده خودتان را انتخاب کنید و پیجتان را شروع کنید تا به موفقیت در این زمینه برسید.

بهترین موضوعات برای پیج اینستاگرام چیست؟

به منابعی که دارید توجه کنید

قطعاً برخی از افراد هستند که شاید نه مهارت و تخصص خاصی داشته باشند و نه علاقه خاصی را در خودشان پیدا کنند. این افراد می‌توانند با توجه به منابعی که در اطرافشان وجود دارد، بهترین موضوعات برای پیج اینستاگرام را انتخاب کنند. مثلاً فرض کنید شما برادری دارید که در یک شرکت کار می‌کند و برای شما در مورد اینکه شرکت موردنظر فروش کمی دارد صحبت می‌کند و می‌گوید شرکت حاضر است برای کسی که محصولاتش را بفروشد، درصد خیلی خوبی را در نظر بگیرد. در این حالت شما به برادرتان که یک مهره خوب در شرکت موردنظر است دسترسی دارید و می‌توانید در اینستاگرام پیجی با موضوع فعالیت همان شرکت راه‌اندازی کنید و با فروش محصولات شرکت موردنظر، درصد خوبی از هر فروش بگیرید و به این ترتیب درآمدهای خوبی داشته باشید. یا ممکن است در شهر شما جاذبه‌های گردشگری زیادی وجود داشته باشد و شما پیجی در زمینه گردشگری و طبیعت‌گردی راه‌اندازی کنید و تورهای یک‌روزه و کوتاه‌مدت را در شهر خودتان برگزار کنید. به این ترتیب می‌توانید از همان منابعی که در اطرافتان است پیج اینستاگرامی خودتان را شروع کرده و سپس ایده‌های بهتر و جدیدتری را نیز پیدا کرده و آنها را شروع کنید.

از پیج‌های دیگر الگو بگیرید

اگر هیچ‌کدام از روش‌های قبلی برای پیدا کردن بهترین موضوعات برای پیج اینستاگرام کارساز نبودند، روش دیگری که می‌توانید استفاده کنید این است که از پیج‌های اینستاگرامی دیگری که وجود دارند، الگوبرداری کنید تا یک موضوع خوب برای خودتان انتخاب کنید. مثلاً ممکن است شما یک پیج در زمینه فیلم و سرگرمی را ببینید و پیش خودتان بگویید که خودتان می‌توانید خیلی بهتر از این پیج فعالیت کنید؛ در این صورت ممکن است همین موضوع برایتان عالی باشد و بتوانید در آن زمینه به موفقیت‌های خوبی برسید. یا ممکن است شما پیج‌های بلاگری را ببینید و حس کنید خودتان استعداد بیشتری برای این کار دارید، در این صورت می‌توانید همین موضوع را برای پیج اینستاگرام خودتان انتخاب کنید تا بتوانید از همان ایده کسب درآمد کنید. البته نکته مهمی که در این روش وجود دارد این است که به‌هیچ‌وجه نباید ایده‌های همان پیج را دقیقاً کپی کنید، بلکه باید از آن پیج ایده بگیرید و به روش خودتان و به صورت منحصربه‌فرد آن ایده‌ها را اجرا کنید. این کار کمک می‌کند که بتوانید یک پیج اینستاگرام خاص و جذاب داشته باشید، نه یک پیج که کپی پیج دیگری است و ایده منحصربه‌فرد و خاصی ندارد.

بهترین موضوعات برای پیج اینستاگرام چیست؟

بهترین موضوعات برای پیج اینستاگرام

رپورتاژ

تا به اینجا در مورد این موضوع صحبت کردیم که چطور می‌توانید بهترین موضوع برای پیج اینستاگرام را پیدا کنید و 4 روش را به شما گفتیم که می‌توانید با استفاده از آنها، ایده‌های خوب را شناسایی کرده و از آنها برای راه‌اندازی پیج خودتان استفاده کنید. حالا می‌خواهیم چند ایده را در زمینه‌های مختلفی که می‌توانید در اینستاگرام فعالیت کنید را به شما بگوییم تا بتوانید بر اساس نیاز و سلیقه خودتان، این ایده‌ها را انتخاب کرده و اجرا کنید. موارد زیر، از بهترین موضوعات برای فعالیت در اینستاگرام هستند:

فروش لوازم جانبی خاص موبایل

احتمالاً تا حالا در اینستاگرام دیده‌اید که بعضی از پیج‌ها محصولاتی دارند که بسیار خاص است و ترغیب می‌شوید که این محصولات را خریداری کنید تا بتوانید از آنها استفاده کنید و حس خاص بودن داشته باشید. لوازم جانبی خاص موبایل یکی از بهترین موضوعات برای پیج اینستاگرام است که می‌تواند برایتان درآمدهای خوبی را ایجاد کند. این ایده بسیار پرطرفدار و خاص است و هنوز در آن پیج‌های قدرتمندی وجود ندارند و اگر شما منابع لازم برای شروع چنین پیجی را دارید، توصیه می‌کنیم که سریعاً پیجتان را شروع کنید و با روش‌های مختلف جذب فالوور در اینستاگرام، سعی کنید پیجتان را رشد دهید تا به فروش‌های بالایی برسید.

پیج فروش بازی فکری

پیج فروش بازی فکری نیز از بهترین موضوعات برای پیج اینستاگرام است. این ایده برای کسانی مناسب است که به بازی‌های فکری تخته‌ای علاقه زیادی دارند. هنوز در اینستاگرام پیجی نیست که بازی‌ها را بررسی کرده و حتی نسبت به انجام آنها جلوی دوربین اقدام کند و چنین ویدئوهایی را در اینستاگرام قرار دهد. اگر شما بتوانید یک پیج اینستاگرامی در این زمینه راه‌اندازی کنید و بازی‌های مختلف را بررسی کرده و آموزش دهید و حتی با یک دوست بازی کنید، می‌توانید فروش‌های بسیار بالایی را در این زمینه داشته باشید.

فروش ماسک صورت

این روزها بیشتر خانم‌ها به فکر این هستند که با استفاده از روتین‌های پوستی مختلف، به پوستشان رسیدگی کنند و پوستی سالم‌تر و سرحال‌تر و شاداب‌تر داشته باشند. به همین خاطر فروش ماسک صورت یکی از بهترین موضوعات برای پیج اینستاگرام است که می‌توانید از این ایده برای شروع فعالیت خود استفاده کنید. اگر بتوانید ماسک صورت باکیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنید و در پیج اینستاگرامی خودتان به آموزش نحوه استفاده از ماسک‌ها یا حتی نحوه داشتن روتین‌های پوستی مناسب بپردازید، می‌توانید به فروش‌های بسیار بالایی برسید و اگر حاشیه سودتان نیز خوب باشد، درآمدهای فوق‌العاده‌ای خواهید داشت.

بهترین موضوعات برای پیج اینستاگرام چیست؟

خدمات زیبایی

یکی از حوزه‌های پرطرفدار و پول‌ساز برای راه‌اندازی پیج اینستاگرامی، خدمات زیبایی است. حتی اگر خودتان در این حوزه تخصصی ندارید، می‌توانید با سالن‌های زیبایی همکاری کنید و با ارسال مشتری برای آنها، درصد خوبی دریافت کنید. برای این کار، کافی است یک پیج اینستاگرامی در زمینه موردنظر راه‌اندازی کنید و با ارائه محتواهای مناسب آموزشی، افراد را جذب کنید تا با شما تماس بگیرند و سپس آنها را به سالن‌های زیبایی که با آنها قرارداد بسته‌اید معرفی کنید تا بتوانید سود خوبی را از این راه کسب کنید. مزیتی که این ایده دارد، پرسود بودن آن است. یعنی در این روش شما هیچ خدماتی ارائه نمی‌دهید و به همین خاطر 100% هزینه‌ای که دریافت می‌کنید سود است و پیجتان نیز در آینده برایتان به‌عنوان یک سرمایه خواهد بود که می‌توانید کارهای زیادی را با آن انجام دهید.

خدمات تناسب ‌اندام

یکی از بهترین موضوعات برای پیج اینستاگرام خدمات تناسب‌ اندام است. اگر اهل ورزش هستید و می‌توانید برنامه‌های رژیمی یا ورزش در خانه را به دیگران ارائه دهید، می‌توانید از این ایده پول‌های خیلی‌ زیادی کسب کنید و به درآمدهای بسیار بالا برسید. برای این کار کافی است یک پیج اینستاگرامی راه‌اندازی کنید و در آن از مزیت ورزش و تناسب‌اندام صحبت کنید و تمرینات ورزشی ساده‌ای را ارائه دهید تا مردم را جذب کنید؛ سپس از آنها دعوت کنید که برنامه اختصاصی ورزشی را از شما خریداری کنند و از این روش درآمدهای بالا را تجربه کنید. ارائه خدمات تناسب اندام اصلاً کار سختی نیست و می‌توانید برنامه‌های آماده‌ای داشته باشید و این خدمات را برای افراد با شرایط مختلف تغییر دهید و برنامه‌های ورزشی را شخصی‌سازی کنید.

آموزش های مرتبط با روانشناسی

اگر در زمینه روان‌شناسی کار می‌کنید یا مشاوری را می‌شناسید که معلومات خوبی دارد؛ اما خودش در این زمینه فعالیت خاصی انجام نداده است، می‌توانید یکی پیج اینستاگرامی در این زمینه راه‌اندازی کرده و در موضوع روانی که مردم دارند محتوا تولید کنید تا بتوانید با فروش مشاوره و آموزش‌های مرتبط در این زمینه، کسب درآمد بالایی داشته باشید. موضوعات روانشناسی، از موضوعات محبوب و پرطرفدار در میان مردم است و همیشه طرفداران خاص خود را دارند و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید تا هم به مردم کمک کنید تا سلامت روانی بیشتری داشته باشند و هم خودتان درآمدهای خوبی را کسب کنید.

پیج های معلومات علمی و دانستنی

همه ما همیشه کنجکاو هستیم در مورد موضوعات مختلف بدانیم و خیلی از موضوعات برای ما علامت سؤال‌های بزرگی را ایجاد می‌کنند. حالا اگر شما به این حوزه علاقه داشته باشید، این موضوع می‌تواند بهترین موضوع برای پیج اینستاگرام شما باشد و کمک کند که به درآمدهای بالایی برسید. چنین پیج‌هایی خیلی سریع رشد می‌کنند و به تعداد فالوور بالا می‌رسند و می‌توانید از روش‌های تبلیغات و همکاری در فروش در این حوزه، درآمدهای بسیار بالایی را کسب کنید.

بهترین موضوعات برای پیج اینستاگرام چیست؟

کلام آخر در مورد بهترین موضوعات برای پیج اینستاگرام

در این مقاله در مورد بهترین موضوعات برای پیج اینستاگرام صحبت کردیم و گفتیم که چطور می‌توانید بهترین موضوعات را برای این حوزه انتخاب کنید و با هم 4 روش مختلف که بسیار کاربردی هستند را بررسی کردیم. در بخش بعدی با هم 7 ایده جذاب و فوق‌العاده که طرفداران زیادی دارند را نیز بررسی کردیم و گفتیم که تک‌تک این ایده‌ها، بهترین موضوع برای پیج اینستاگرام هستند و اگر به آنها علاقه داشته باشید، می‌توانید درآمدهای خوبی را کسب کنید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که با بهترین موضوعات برای پیج اینستاگرام آشنا شوید و از اینستاگرام به درآمدهای خیلی خوبی برسید. برای کسب اطلاعات بیشتر و پیدا کردن بهترین و جذاب‌ترین موضوعات برای شروع پیج اینستاگرام، پیشنهاد می‌کنیم آموزش کسب و کار در اینستاگرام فرادرس را تهیه کنید و فعالیت در اینستاگرام را به صورت قدرتمند و حرفه‌ای شروع کنید. از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید متشکریم.

نوشته‌های مرتبط