لباس های مناسب فصل بهار – بهترین لباس زنانه برای عید

با نزدیک شدن به فصل بهار و عید نوروز بازار خرید و فروش لباس بهاری و لباس برای عید نیز بسیار داغ تر از سایر زمان های سال می شود. از زنان و مردان گرفته تا کودکانی که هر کدام به دنبال نو کردن پوششان براید این فصل از سال هستند، کودکان با خرید کفش های جدید، آقایان با پیراهن ها نو و خانم ها نیز با شومیز عید و لباس های مجلسی شیک و جذاب!!

امروز در این مقاله از لباس های مناسب فصل بهار صحبت کرده ایم و با هم به بررسی آن ها می پردازیم.

لباس های جنس نخ و پنبه برای فصل بهار

پنبه و نخ هر دو الیاف طبیعی و تجدیدپذیر هستند که می توانند در زمان  قرار گرفتن در کنار پوست انسان ها حس راحتی را به آن ها القا کنند. آنها به خوبی نیز با هم هماهنگ هستند و حتی می توانند یکدیگر را بهبود بخشند. پارچه های پشمی گرمتر، انعطاف پذیرتر و بادوام تر از پنبه به شکل جدا وتنها هستند.

بنابراین، لباس‌های پشمی بهتر از لباس های 100% پنبه در برابر چروک‌ها مقاومت می‌کنند و بعد از شست‌وشوها و پوشیدن مکرر ظاهری آراسته‌تر حفظ می‌کنند.

همه این ها بیان گر این موضوع هستند که برای یک لباس بهاری و لباسی که به عنوان لباس عید خریداری می شود ترکیب این دو جنس می تواند احساسی بی نظیر را به خریدار لباس منتقل کند.

نکته مهم این است که پنبه نرم در کنار پوست احساس فوق‌العاده‌ای با خود به همراه دارد و در هوای گرم نیز فرد نسبت به پشم بیشتر خنک‌تر نگه می‌دارد.

ترکیبات پشم پنبه ای اغلب در لباس های گران قیمت یافت می شود. پشم به طور کلی گرانتر از پنبه است، و پشم نرمی که در ترکیب پنبه ها به خوبی با تار و پود هایش هماهنگ می شود هنوز جرو گرانترین الیاف های بازار است.

با این حال این نکته نباید فراموش شود که، مواد با کیفیت بالا این موضوع را یاد آور می شوند که این ترکیب های پارچه ای به خوبی بدن را از سرما و گرما محافظت کرده و نرمی و ظاهر صیقلی خود را در طول زمان حفظ می کنند.

لباس های جنس کتان برای فصل بهار

تصادفی نیست که با گرم شدن هوا در فصل بهار، لباس بهاری با جنس کتان به قفسه های فروشگاه ها باز می گردند.

تعداد زیادی مزایا برای این پارچه نرم و در عین حال ظریف وجود دارد که آن را برای فصل بهار بسیار عالی می کند.

نه تنها این ماده به راحتی قابل تنفس و فضای عبور هوا را میسر می کند، بلکه به طور کلی پایدارتر از پنبه و سایر نخ های محبوب است.

کتان از ساقه‌های گیاهان کتان که گونه‌های منعطفی از گیاهان که می‌توانند در خاک‌های ضعیف رشد کنند و به کود بسیار کمی نیاز دارند، درست می‌شود.

مشخص شده است که فرآیند تولید کتانی نسبت به پنبه به میزان قابل توجهی آب فشرده کمتری دارد و به پارچه نیز ردپای آب کمتری می دهد. تقریباً تمام گیاه کتان نیز قابل استفاده است و با افزایش تقاضا برای دانه و روغن کتان در صنایع غذایی بهداشتی، هدر رفت گیاهان بسیار اندک است.

به علاوه، به عنوان یک فیبر طبیعی، زیست تخریب پذیر نیز هست. پس برای خرید یک شومیز عید با جنس کتان خیالتان از بابت محیط زیست نیز آسوده خواهد بود.

جنس لباس بهاری مناسب برای روزهای سرد

با فرا رسیدن فصل بهار و جمع شدن کم کم لباس های زمستانی، لباس های نازک تر روی کار می آیند و حتی شما که به خرید لباس برای عید فکر می کنید قطعا لباس های خنک تر و نازک تر را در اولویتتان قرار می دهید.

اما سوال اینجاست که فصل بهار به خودی خود همیشه آب و هوایی مطلوب به دنبال ندارد و می تواند بعضی روز ها سرد شود و نیاز بر این شود تا با پوششی صحیح خودمان را گرم کنیم.

چاره این شرایط پوشیدن لباس های نازک به صورت دسته جمعی از روی هم با رعایت هارمونی صحیح و ترکیب رنگ های مناسب است که به لباس بهاری شما نیز شکل و ظاهر جذابی نیز اعطا می کند.

بهترین لباس زنانه برای عید

رنگ مناسب لباس برای فصل بهار

رپورتاژ

رنگ هایی که به آن ها اشاره می کنیم شاید «استانداردترین» پالت های رنگی بهاری باشند که شامل  رنگ‌هایی می شوند که در خود گرما، روشنی و رنگ زرد شفافی دارند

یک رنگ بهاری واقعی در گرم ترین و طلایی ترین  نقطه پالت گسترده تر بهار قرار می گیرد، و اگر کل طیف رنگی هر چهار فصل را به عنوان یک طیف رنگی بزرگ ببینید، رنگ های بهار واقعی به پاییز نزدیک تر می شوند تا زمستان یا تابستان.

بهترین رنگ‌های واقعی بهار معمولا سبزهای گرم، زرد، قرمز نارنجی، صورتی بسیار هلویی و هر رنگ قهوه‌ای روشن از قهوه‌ای مایل به زرد تا بژ کم‌رنگ هستند.

لباس برای عید با جنس چرم برای فصل بهار

از آنجایی که چرم از پوست واقعی حیوانات ساخته شده است، پوشیدن آن باعث انتقال این حس می شود که  این پارچ  فوق العاده نرم، انعطاف پذیر و راحت است. توصیف اینکه پارچه و لباس چرم چقدر راحت است بدون اینکه خودتان آن را احساس و تجربه کنید، سخت است. پارچه‌های سنتی بافتی خشن و تقریبا گچی دارند که وقتی روی پوست برهنه قرار می‌گیرند ناراحت‌کننده وبعضا آزار دهنده هستند.

اما جنس چرم با گردش هوای مناسبی که دارد نیز باعث می شود شما هیچ گاه مشکلی در دریافت هوای مطبوع نداشته باشید.

تولید کنندگان و فروشندگان لباس عمده زنانه نیز همواره چرم را در اولیت های اول خود برای مشتریانی که در روز های پایانی سال به دنبال لباس بهاری و یا لباس برای عید هستند قرار می دهند.

شلوارهای جنس جین

همه ما می دانیم که یک شلوار جین زیبا بر تن هر کسی می تواند عالی به نظر  برسد.

به همین دلیل، گزینه های موجود این روزها به طور قابل توجهی رشد کرده اند. زمان هایی بود که شما فقط می توانستید ساق یا چکمه پهن را درشلوار های جین انتخاب کنید و بحث اصلی شما رنگ و نحوه شستشو بود. اکنون گزینه های بسیار بیشتری مانند کتانی زنگوله ای، کمر بلند، مام استایل و یا شلوار جین تنگ وجود دارد. همه این ها برای رسیدن به این موضوع بود که اشاره کنیم شلوار جین از مد های روز و تمام فصول به شمار می رود.

تفاوتی ندارد که برای شومیز عیدتان به دنبال شلواری مناسب هستید و یا این که در نظر دارید برای پیاده روی های روزمره در هوای بی نظیر بهار یک شلوار جین مناسب تهیه کنید. این مدل از شلوار هیچ گاه روی شما را زمین نمی اندازد.

لباس های گلدار

یکی از دلایل اصلی محبوبیت لباس های گلدار این است که به طور باورنکردنی در دسترس هستند. چاپ های گلدار می توانند بسته به فصل تیره تر یا روشن تر باشد و آنها را به گزینه ای همه کاره برای طراحان مد تبدیل می کند.گل ها روشی عالی برای معرفی شخصیت به کمد لباس شما هستند.

همچنین فصل بهار نیز با داشتن فضایی سر زنده و سبز به شما کمک می کند با پوشیدن و خریدن لباس بهاری گلدار طراوت و شادابی این فصل را با اعماق وجودتان حس کنید.

همچنین لباس های گلدار نمادی از ظرافت، زیبایی و زنانگی هستند. لباس های گلدار برای هر فصلی نیز مناسب می باشند، زیرا همیشه نماد بهار، شکوفه، شکوفایی، رشد، و پر از زیبایی بوده و می باشد.

لباس‌های گلدار که دارای نقش و نگاری از گل ها هستند که به طور یکنواخت روی پارچه پخش می‌شود، باید رنگ‌های کمرنگ و با رنگ‌های خنثی ترکیب شوند

رنگ‌های خنثی مانند مشکی، بژ، سفید، برهنه و نقره‌ای الگوهای گل‌ها را تکمی می‌کنند و اغلب جزء اصلی کمد لباس افراد در بهار به شمار می روند.

خالی از لطف نیست که به این موضوع نیز اشاره کنیم برخی بر این باورند که لباس‌ها و بلوزهایی با طرح‌های گلدار ظاهر شما را قدیمی می‌کنند و معتقدند به جای آنها بهتر است لباسی را با رنگ های پاستلی انتخاب کنید و لباس گلدار را برای یک مهمانی کلاسیک کنار بگذارید.

سخن پایانی

هدف در این مقاله این بود که از سختی ها و شیرینی های خرید  لباس بهاری و لباس برای عید صحبت و شما را بیشتر با ساختار و نحوه پوشش در فصل بهار آشنا کنیم. از رنگ های مناسب تا نحوه پوشش صحیح در مواجهه با آب و هوا متفاوت و همچنین ساختار پارچه های مورد استفاده در این فصل جذاب.

امیدواریم که با مطالعه آن در انتخاب لباس های عیدتان با کمترین شک و تردید و اطلاعات کافی به ایده آل ترین ظاهری که مدنظرتان بوده و هست برسید.

نوشته‌های مرتبط