تعبیر خواب خفاش: ۳۰ معنی و تعبیر دیدن خفاش در خواب

دیدن خواب خفاش معمولا در زمانی رخ می‌دهد که اضطراب و استرس زیادی دارید. شاید اخیرا کاملا سر درگم و خسته بوده‌اید، و به همین دلیل است که خواب خفاش می‌بینید. اگر میخواهید در مورد تعبیر خواب خفاش بیشتر بدانید، در این نوشتار با ۳۰ معنی و تعبیر دیدن خفاش در خواب آشنا خواهید شد.

خفاش‌ها می‌توانند سمبل چیزهایی باشند که شما نسبت به آن‌ها آگاهی ندارید. چنین رویایی ممکن است هشداری برای تحقیق درباره‌ی همه حقایق قبل از تصمیم‌گیری یا قضاوت باشد. خفاش ها در عین حجال می‌توانند وارد شدن به شرایط خاصی بدون تفکر باشند. شاید تعبیر این خواب گرفتن تصمیم و انجام کورکورانه‌ی اقداماتی در زندگی واقعی باشد.

خفاش‌ها نماد شب و سایه‌ها هستند. این حیوان همچنین نمادی از چیزهایی است که کثیف یا ناپاک هستند. معمولا معانی و مفاهیم منفی به آن‌ها نسبت داده می‌شود. آن‌ها نشانی هستند از اتفاقات بدی که ممکن است به زودی رخ بدهد.

تفسیر و تعبیر خواب خفاش

یک خفاش در خواب ممکن است افکار تاریک ناشی از ناخودآگاه شما را نشان دهد. شاید مدتی یک سری احساسات و عواطف منفی را در وجودتان حبس کرده بودید و حالا آن‌ها می‌خواهند خود را نشان دهند.

خفاش‌‌ها بعضی اوقات می‌توانند نمادی از تغییر و تحول باشند یا شاید کشف برخی از استعدادهای ناشناخته که خودتان هم نمی‌دانستید در شما وجود دارد. خواب خفاش حتی می‌تواند نشانه‌ای باشد از چیزها یا آدم‌هایی که باید هر چه زودتر از شرشان خلاص شوید و بعد بدون آن‌ها به زندگی‌تان ادامه بدهید.

خفاش می‌تواند نشانی از یک بدشگونی هم باشد، مثلا پیش‌بینی مرگ یکی از از اعضای خانواده‌تان. خفاش‌های سیاه به خصوص نشان می‌دهد که نوعی بدبختی و بیچارگی به زودی در زندگی‌تان رخ خواهد داد.

خفاش‌های در حال پرواز تقریبا همیشه نماد تاریکی و ترس از ناشناخته‌هایی مانند شیاطین، خون‌آشام‌ها و غیره هستند. آن‌ها اغلب وقوع غم و اندوه را در آینده‌ی نزدیک پیش‌بینی می‌کنند.

گرچه پرواز خفاش‌ها تعبیری بسیار منفی دارد، اما احساسی که در خواب داشتید نیز بر معنای آن تاثیر زیادی دارد. اگر در خواب خوشحال و راضی بودید، چنین رویائی نمی‌تواند تعبیری منفی داشته باشد. اگر ناراحت و آزرده بودید، احتمالا خواب‌تان از رویدادی منفی خبر می‌دهد یا حتی ممکن است بعد منفی خودتان را نشان بدهد.

گاهی اوقات خفاش‌ها می‌توانند آدم‌های منفی دور و اطراف‌تان را نشان دهند.

از آن‌جایی که حس شنوایی خفاش‌ها بسیار قوی است، دیدن آن‌ها در خواب ممکن است حساسیت شدید شما را نسبت به بدبختی و مشکلات آدم‌های دیگر نشان دهد. در صورتی که چنین آدمی هستید، این خواب احتمالا پیامی برای جلوگیری از درگیری بیش از حد شما در مشکلات دیگران و تلاش برای تمرکز روی خودتان و تغییر زندگی‌تان است.

به احتمال زیاد نیازها و موضوعاتی در زندگی شما وجود دارند که به دلیل درگیر شدن در مشکلات آدم‌های دیگر، آن‌ها را پاک فراموش کرده‌اید.

سردرگمی عاطفی ممکن است تعبیر دیگر دیدن خفاش در خواب باشد. شاید کسی وعده‌ای به شما داده، اما آن وعده به نتیجه نرسیده‌است.

30 معنی و تعبیر دیدن خفاش در خواب

۱. خواب خفاش‌هایی که از یک دیوار در یک غار آویزان هستند.

اگر در خواب‌تان ببینید که یک سری خفاش از دیوار غار آویزان شده‌اند، احتمالا فردی از نزدیکان شما در آینده‌ی نزدیک متحمل اتفاق بدی خواهد شد که البته این اتفاق روی شما تاثیر نمی‌گذارد.

یک خفاش آویزان از دیوار ممکن است نشانه‌ای از حساسیت و آگاهی شما نسبت به چیزهایی باشاد که در اطراف‌تان اتفاق می‌افتد. چنین خوابی ممکن است نشانه‌ای از شهود زیاد و درک درونی نسبت به دور و اطراف‌تان باشد.

۲. خواب دیدن در مورد یک خفاش که پرواز می‌کند.

این‌که در خواب‌تان یک خفاش را ببینید که پرواز می‌کند، نشانه‌ی بدی است. احتمالا اتفاق بدی برای‌تان روی خواهد داد اما نکته‌ی مثبت این‌جاست که خوشبختانه قادر خواهید بود وضعیت را کنترل کنید.

تعبیر دیگر خفاشی که پرواز می‌کند می‌تواند افسردگی و اندوهی باشد که در آینده‌ی نزدیک تجربه خواهید کرد.

۳. دیدن یک دسته خفاش که پرواز می‌کنند.

دیدن یک دسته خفاش که پرواز می‌کنند معمولا علامت خوبی نیست. این خواب نشان می‌دهد که به زودی اتفاق بدی برای‌تان رخ خواهد داد و متاسفانه شما فرصتی برای تغییر چیزی یا جلوگیری از وقوع اتفاقات بد نخواهید داشت.

گاهی اوقات پرواز دسته‌ای از خفاش‌ها در خواب ممکن است به این معنی باشد که شما خودتان را از برخی چیزهای بد، منفی، بارهای روی دوش‌تان، نگرانی‌ها، تأثیرات، مسئولیت‌ها و غیره آزاد کرده‌اید.

۴. خواب خفاشی که در حال پرواز به طرف شما است.

این‌که در خواب ببینید که خفاشی به سمت شما پرواز می‌کند احتمالا یک نشانه‌ی بد است و ممکن است هشداری از یک تهدید احتمالی باشد که در آینده‌ی نزدیک رخ خواهد داد.

۵. گرفتن یک خفاش در خواب. اگر در خواب‌تان خفاش گرفتید، نشانه‌ی خوبی است.

در واقع این خواب نشان می‌دهد که احتمالا از شر برخی مشکلات یا دشمنان به زودی خلاص خواهید شد.

۶. مورد حمله‌ی خفاش قرار گرفتن در خواب.

این‌که در خواب مورد حمله‌ی یک خفاش قرار بگیرید نشانه‌‌ می‌دهد که لازم است خیلی زود از شر سختی‌ها و دشواری‌ها خلاص شوید.

۷. وجود خفاش در خانه.

دیدن خفاش در خانه نشانه‌ی خوبی نیست. این خواب ممکن است نشان دهد که فضای فعلی خانه‌ی شما منفی است یا شما با ایمنی آن مشکل دارید و همین باعث بروز ناراحتی در شما شده‌است.

این خواب همچنین ممکن است وضعیت کنونی ذهن‌تان را نشان دهد که به دلیل احساسات و افکار منفی زیادی که دارید، پر از نگرانی شده‌است.

۸. دیدن خفاش‌های خون‌آشام در خواب.

خفاش خون‌آشام نوعی خفاش است که از خون تغذیه می‌کند. اگر یک خفاش خون‌آشام را در خواب دیدید، چنین خوابی ممکن است نشان دهد که در زندگی واقعی کسی از شما سو استفاده می‌کند.

این احتمال وجود دارد که کسی اعتماد به نفس شما را از بین می‌برد یا به طور مداوم چیزی از شما می‌گیرد. شما باید فکر کنید که چه کسی ممکن است چنین رفتاری با شما داشته باشد و تا حد امکان از داشتن رابطه با او پرهیز کنید.

۹. دیدن تعداد بسیار زیادی خفاش در خواب.

در تعبیر خواب خفاش که در آن تعداد زیادی خفاش دیده باشید احتمالا برخی تغییراتی را که به زودی در زندگی شما رخ خواهند داد، نشان می‌دهد. شاید تا حد بسیار زیادی سبک و سیاق‌تان را تغییر دهید یا حتی ممکن است به بخشی از یک گروه یا محیط خطرناک تبدیل شوید.

۱۰. کشتن یک خفاش در خواب.

این‌که در خواب ببینید کسی خفاشی را می‌کشد احتمالا به این معنا است که احساسات آدم‌های نزدیک به شما در اثر رفتار غیر مسئولانه و بی‌رحمانه‌ی شما آسیب خواهد دید و بعد احتمالا بسیار متاسف خواهید شد.

مطالب مرتبط: تعبیر خواب تعقیب و گریز: ۶ تعبیر تعقیب شدن و تعقیب کردن در خواب

۱۱. دیدن خفاش مرده در خواب.

اگر در خواب‌تان خفاش مرده ببینید، نشانه‌ی خوبی نیست. چنین خوابی در واقع نشان می‌دهد که یک فرد یا افرادی در زندگی‌تان نسبت به کارهایی که برای‌شان انجام می‌دهید، ناسپاس هستند.

رپورتاژ

۱۲. خواب خفاشی که به شما حمله می‌کند.

این‌که یک خفاش در خواب شما را مورد حمله قرار داده گاز بگیرد، ممکن است به این معنا باشد که یکی از نزدیکان‌تان توجه شما را جلب چیزی خواهد کرد که برای‌تان اهمیت زیادی دارد.

۱۳. دیدن خفاشی که به شخص دیگری حمله می‌کند.

اگر در خواب دیدید که یک خفاش به شخص دیگری جمله کرد، خوشحال باشید! چرا که چنین خوابی ممکن است نشان دهد که خوشبختانه وظیفه‌ای که برای شما به شدت سنگین و سخت به نظر می‌رسد، به شخص دیگری محول خواهد شد.

۱۴. ترس از خفاش‌ها در خواب.

اگر در خواب‌تان از خفاش‌ها ترسیدید، ممکن است به زودی یک تصادف اتفاق بیفتد اما خیلی زود بهبود خواهید یافت.

۱۵. دیدن لانه‌ی خفاش در خواب.

اگر در خواب‌تان لانه‌ی خفاش دیدید که وای به حال‌تان! چنین خوابی به این معنا است که در آینده‌ی نزدیک در مورد چیزی عصبانی خواهید شد. اگر لانه در خانه‌ی شما بود، معلوم می‌شود که احتمالا خشم و عصبانیت‌تان تاثیر منفی بر اعضای خانواده‌تان خواهد داشت.

۱۶. دیدن یک خفاش در خواب.

دیدن یک خفاش در خواب احتمالا نشانه‌ای از آزردگی و ناپاکی باشد. گاهی اوقات این خواب هشداری است مبنی بر این‌که باید از برخی عادت‌های بدی که دارید، خلاص شوید.

۱۷. دیدن یک خفاش سفید در خواب.

دیدن خفاش سفید در خواب نشانه‌ی بدی است. این خواب ممکن است مرگ یکی از اعضای خانواده‌تان را نشان دهد.

۱۸. دیدن یک خفاش سیاه در خواب.

خفاش سیاهی که در خواب می‌بینید، ممکن است نشانه‌ای از بدبختی شخصی در روزهای آینده باشد.

۱۹. دیدن کسی که مورد حمله‌ی یک خفاش سیاه قرار می‌گیرد.

این‌که در خواب کسی را ببینید که مورد حمله‌ی یک خفاش سیاه قرار گرفته‌است احتمالا به این معناست که آن شخص در حال حاضر با برخی مشکلات شخصی دست و پنجه نرم می‌کند.

مطالب مرتبط: تعبیر خواب مار: ۶ نکته درباره تعبیر دیدن مار در خواب

۲۰. تعقیب شدن توسط خفاش‌ها در خواب.

این‌که در خواب مورد تعقیب یک سری خفاش قرار بگیرید، در تعبیر خواب خفاش نشان می‌دهد که شما سیگنال‌های درهم و برهمی می‌گیرید از شخصیتی که برای‌تان جذاب و رمزآلود است. شما در عین حال هم ترس دارید و هم احساسات و عواطفی بسیار قوی. با این حال، اگر در خواب احساس کردید که زندگی شما در معرض خطر است، احتمالا بیماری یا اختلالی که داشته‌اید در حال بهبودی است، خوب وضعیت سلامتی‌تان را بررسی کنید تا خیال‌تان راحت شود که همه‌ی قسمت‌های بدن‌تان سالم است.

۲۱. خواب خفاش‌هایی که در طول روز پرواز می‌کنند.

دیدن خفاش‌هایی که در طول روز پرواز می‌کنند نشان می‌دهد که دوران سختی را پیش رو دارید. شاید اوضاعی پیش بیاید که مجبور شوید با شرایط بدی دست و پنجه نرم کنید، با این حال باید به زندگی‌تان ادامه بدهید تا به منطقه‌ی امن و آرام‌تان بازگردید.

۲۲. دیدن مدفوع خفاش در خواب.

سر و کار داشتن یا مواجهه با مدفوع خفاش در خواب به معنای سود و درآمد ناپاک و نادرست است. با این حال، این خواب نشان می‌دهد که شما قدرت استفاده از سود غیرقانونی را با سرمایه‌گذاری همان درآمدها برای مردم ذی‌نفع، خواهید داشت.

۲۳. دیدن بال خفاش در خواب.

پوشیدن یا دیدن بال خفاش در خواب نشان می‌دهد که شما باید در تصمیمات خود سریع و دقیق باشید. این خواب پیش‌بینی می‌کند که شاید لازم باشد برای مقابله با موانع آینده از غرایزتان بهره بگیرید. دیدن بال خفاش به این معنا است که شاید همه‌ی اطلاعات را در دست نداشته باشید اما باید روی احساسات و شهود خودتان تکیه کنید.

۲۴. دیدن خفاش بزرگ و غول‌پیکر در خواب.

دیدن خواب یک خفاش بزرگ یا غول‌پیکر اشاره دارد به مشکلات و مسائلی که به طور عامدانه نادیده گرفته‌اید. در هنگام بررسی و در نظر گرفتن همه‌ی واقعیت‌های پنهان و پیدا، دقت زیادی به خرج بدهید و بی‌نهایت هوشیار باشید. ممکن است یک سری آیتم آشکار و پیدا وجود داشته باشد که از چشم شما پنهان مانده‌اند. تصورات گذشته را بازبینی کنید تا به حقیقت برسید.

۲۵. دیدن خفاش سبز در خواب.

خفاش سبز در خواب اشاره دارد به مهارت ارتباطی بسیار خاص و متفاوتی که دارید. به منظور کشف چیزهای پنهانی که دیگران به طور مستقیم ابراز نمی‌کنند، بصیرت و شهود خودتان را دنبال کنید. با توجه به این اطلاعات، دقیقا متوجه خواهید شد که چه اتفاقی در حال رخ دادن است و چه کاری باید انجام بدهید.

۲۶. خفاش قرمز در خواب.

دیدن خفاش قرمز در خواب با تاریکی و بخش منفی شخصیت شما یا کسی که به شما نزدیک است، ارتباط دارد. خفاش قرمز به طور معمول با احساسات منفی شدیدی مانند نفرت و حسادت مرتبط است.

۲۷. دیدن بچه خفاش در خواب.

در تعبیر خواب خفاش، این‌که در خواب بچه خفاش ببینید به این معنی است که باید تلاش بیش‌تری برای بهبود خودتان داشته باشید و روی توانایی ذهنی و روحی پنهان‌تان کار کنید.

۲۸. دیدن خفاش قهوه‌ای در خواب.

اگر در خواب خفاش قهوه‌ای دیدید شاید بهتر باشد که زندگی خود را دوباره ارزیابی کنید و ببینید آیا در حال اتخاذ تصمیم کورکورانه‌ای هستید یا نه. ممکن است یک سری احساسات منفی در وجودتان حبس شده باشد که در حال تلاش برای نمایان شدن هستند.

۲۹. دیدن غار خفاش‌ها در خواب.

این‌که در خواب ببینید که در غار خفاش‌ها هستید به معنای یک سری افکار و تصورات منفی است که احتمالا ناشی از ذهن آگاه شما هستند. اگر غار خفاش مانند غار بتمن یا غار پر از گنجینه باشد، نشان می‌دهد که شما در تلاش هستید که سرگرمی یا پروژه‌ی خاصی را از دید عموم پنهان کنید.

۳۰. بر اساس باور مردم چین.

دیدن خفاش در خواب می‌تواند پیش‌بینی ۵ احتمال باشد: صلح، فضیلت، عمر طولانی، ثروت و مرگ بدون درد، به عنوان ۵ فرصتی که در مسیر زندگی یک فرد قرار می‌گیرد.

شاید این مطالب هم برایتان جالب باشد

 

تعبیر خواب سرطان: 8 تعبیر دیدن سرطان در خواب

منبع mydreamsymbolism
نوشته‌های مرتبط